söndag 20 maj 2007

En litet smakprov av vardagsrummet

Visar valda delar av vardagsrummet. Resten visar jag längre fram. Måste fixa och dona lite till innan jag vill visa resten.
l
k
Ofta sitter jag här i soffan och bloggar på kvällen. Vi har ett kontor/arbetsplats på ovanvåningen men jag tycker att det är skönt att sjunka ner i soffan när barnen har somnat och försvinna in i alla fantastiska bloggar.
j
l
Jag tycker väldigt mycket om fattigmanssilver.
j
l
Kuddar kan man aldrig få för många av.
kl
l
Ha en fin vecka allihopa och tack snälla för alla gulliga kommentarer.
Kram Marie

10 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Ojj vad fint...håller med kuddar kan man inte få för många av..jag har utmanat dig på en liten kul grej..kika in hos mig så får du se..Kram Anette

Signe sa...

Va mysigt det ser ut i ditt vardagsrum!..och vilket fint arrangemang med ljusstakar i fönstret! :) Kram

hulukvarn sa...

Vad fint ni har det!! fattinmanssilver är kanonfint tycker jag också!! ha det gott:)

vildängel sa...

Vilket vackert arrangemang med ljusstakarna! :)

johanna sa...

Hej
Hoppas du oxå får en bra vecka...Gud vad fint du har..det är såå mysigt.
Blev så paff när jag såg bilder från loppisen i danmark vi ska dit på lördag nämligen det ska bli såå kul..Vi ska ner till livsstilsutställningen vid roslilde,ledreborgsslott..jag längtar så jag blir galen...

Anna sa...

Åh älskar din samling ljusstakar i fönstret! Så vackra!

Vad fint du har! Och vilka vackra kuddar! Du har rätt i att det kan man aldrig få för många av:)

Ps - Jag har utmanat dig på min blogg om vackraste ting! Kika in på min sida så får du se!
:)Anna

Jennyshemochharmoni sa...

Du verkar ha ett jättefint vardagsrum :) Helt i min smak :) Ha en jättehärlig måndagskväll! KRAM

Underbara små ting sa...

Vilket fint vardagsrum ni har ! Ljust och härligt !

Kram Kram
Carina

Jordgubbar med mjölk sa...

Ser jättefint ut, vill gärna se mer :-)Ha en trevlig kväll!

Skrotmaja sa...

Jag instämmer med jordgubbar med mjölk, jag vill gärna se mer : ) Så fint! Jag länkar till dig - är det ok?

Ha en bra dag!