tisdag 1 maj 2007

Äldsta dotterns rum



Idag visar jag bilder på äldsta dotterns rum. Vårat hus hade två lägenheter när vi flyttade hit. Eftersom vi har totalrenoverat huset så var detta perfekt för oss. Vi bodde i lägenheten på ovanvåningen medan vi renoverade där nere. Det här rummet var tidigare vardagsrum där uppe.



Vitmålad pärlspont finns det gott om i vårat hus.

Flaggspelet och kaninen i rosa klänning är köpta hos Milde Fe.

Två söta kaniner.

Arvegods som har målats vitt.

Väsksamling.

5 kommentarer:

marie sa...

Jättefint Marie! Det ska bli kul att få se mer av ert fina hus. Gillar allt du visar och Hellerup brukar jag åka till!! lycka till med bloggen!!

Julia sa...

Jättefint barnrum!

Signe sa...

Vilket underbart barnrum! Den tapeten är såå fin och jag älskar pärlspont!..Lyckos er som har mycket av det hemma! :)

Marie sa...

Tack för era snälla kommentarer.

Anonym sa...

Hej! Min flicka har oxå den rosa sandbergstapeten, ni är faktiskt de första som jag ser har den oxå. Superfin mild rosa nyans, vi är så nöjda, ni med förstår jag...