lördag 5 maj 2007

Lustfyllt

Idag har jag varit en tur till min favoritbutik. Den heter Lustfyllt och ligger i Habo. Eftersom jag inte bor så väldigt långt därifrån så blir det en sväng dit ibland. Har sett att många bloggare har visat bilder ifrån Lustfyllts hemsida www.lustfyllt.eu.

Så idag när jag var där frågade jag Lena som har butiken om jag fick ta lite foton och visa på min blogg. Titta och njut!










Visst är det mycket fina saker? Ett besök rekommenderas varmt! Vad jag köpte, ja det får ni se annan dag.

12 kommentarer:

Vildängel sa...

Jag hajade genast till när jag läste Habo - som av en väldigt kul slump läser jag just en bok "Jenny S" där huvudpersonen bor/bodde i Habo. *ler*

Marie sa...

Vildängel: Den boken har jag också läst.

LantlivsAnette sa...

Ojj , du milde vilken vacker butik!Jag känner igen många av hennes leverantörer från dina foton eftersom jag oxå har butik.Föresten du har en mycket fin blogg,jag är imponerad.

Poppins sa...

Man skulle kunna flytta in direkt i den affären! Blev extra glad i bilden med den gröna stolen. Det var en sådan vacker kontrast till den övriga ljusa inredningen!

Viktoria sa...

Oj, vilken härlig butik! Så fina möbler och saker! Skulle säkert kunna gå därinne i timmavis och bara beundra alla vackra saker!

Signe sa...

Den där butiken är ju helt sanslöst underbar! Jag skulle vilja ha allt på bilderna som du visar! Har tyvärr aldrig haft förmånen att besöka butiken men har sett lite bilder på bloggar sen tidigare..Det är så fint så man tappar andan!..ska bli spännande att se vad du köpt! :)
Trevlig helg!

Maria sa...

Hej!
Tack för att du visar så fina bilder från Lustfyllt. Det är min favoritaffär och Lena är så härlig!
(Hört rykten om att hennes hus ska vara helt suveränt!) Ska åka dit om 2 veckor...längtar!!

Mikkeline sa...

Hei, for en fin blogg du har, her var det virkelig mye inspirasjon å hente. Ha en trivelig uke!

Anna sa...

Vilken ljuvlig butik! Där skulle jag gärna vilja strosa runt - länge!

:)Anna

marie sa...

Såå fiiint!! Jag vill också åka dit men har en bit att åka. Hon har väl bara öppet på helgerna? Hennes hem har varit med i Hus & Hem en gång, jättemysigt hade hon. Jaa, dit vill jag åka med en stor plånbok. Vad kul att du fick fota där så vi bloggare fick se hennes affär. Ha det bra!

Marie sa...

Man kan gå runt där hur länge som helst och ja, man kan göra av med mycket pengar. Men framförallt är det en oerhörd inspirationskälla att gå runt där och insupa allt det vackra.

Det är öppet på helgerna mellan 11-17. Men ringer man innan kan man nog komma dit på veckorna också.

Jag har ocså sett deras hem i Hus&Hem. Underbart!

Pernilla sa...

Superfina bilder du bjuder på! Vilken tur du har som bor nära den mysiga affären…