måndag 7 maj 2007

Matsalen

Herregud, matsalen , låter som om vi bor i ett slott, (det gör vi inte) men jag vet inte vad jag ska kalla det annars. Matsalen utgör en del av vårat vardagsrum. Den andra delen får ni se en annan dag. Måste ju ha något kvar att visa.
d
Fattigmanssilvret står på en bricka som har varit min gammelmormors.
ggggg
s hhhjhhhh
Ekbordet har min mammas man gjort till mig.
hhhhhh
j hgyhg
Rummet ur en annan vinkel.
ffffff
jv jiyhhhhh
Fåtölj från Ikea.
jjjjj
kggoooo
Hylla från House Doctor.
kkkk
h jjjjjj
Älskar att pynta med blommor från trädgården.

11 kommentarer:

Signe sa...

Vilket fin och ljus matsal ni har! Härliga stora fönster som släpper in mycket ljus! :)

LantlivsAnette sa...

Jättevackert måste jag säga.Och fina skira gardiner.Älskar breda skira gardin tyger,inga panelgardiner här inte eller hur?
Ha det bra hälsningar Anette

Lotten sa...

Jättefin matsal ni har... nu blir jag nyfiken på resten av vardagsrummet och huset med förresten.

Anna sa...

Åå så vackert och rofyllt du har i din matsal! Jag älskar verkligen ditt vitrinskåp - så fint:)
Vackra bilder!

:)Anna

Vildängel sa...

Det är aldrig fel med en stor matplats för härliga middagar med vänner och bekanta - och vem kan tacka nej till lite blommor från trädgården? :)

Hemma på landet sa...

Såååå fint du har det.
Fint när trä bryter mot det vita. Jag har en gammelsoffa i vardagsrummet som jag brukar turas om med i allrummet, mot en vit. Kram Stina

Signes vind sa...

Verkligen vackert! Det ser verkligen ut som en sal!

Poppins sa...

Vackert och vilsamt. Här kan ni verkligen njuta av goda middagar!

pernilla sa...

ojoj... vad fint du har det! underbart!

Jennyshemochharmoni sa...

Vilket härligt rum! Helt underbart och jag gillar verkligen tapeten :) Jättefina bilder också :)

Jennyshemochharmoni sa...

Glömde skriva att skåpet var helt underbar också :)