lördag 19 maj 2007

Mera Danmark

Klockan är halv nio på lördagskvällen och jag är trött, jättetrött. Igår var vi ju i Göteborg hela dagen och idag har vi varit i Örebro på barndop. Allt flängande och farande tar på krafterna, särskilt när man har en liten också som inte sover så bra på nätterna. Men roligt har vi haft de här dagarna och lika roligt och skönt ska det bli imorgon att bara få vara hemma.

Visar idag lite bilder från en butik i Danmark som jag absolut vill besöka i sommar på våran danmarkstripp. Vill ni se mera, titta då på www.roedelade.dk.
dd

dd


dd
dd

dd
dd


Ha en fortsatt fin lördagskväll, själv ska jag gå och lägga mig. Vi ses imorgon. Kram Marie.

6 kommentarer:

Maria sa...

Hej! Det blir nog ett besök där på min sommar-tur till Danmark. Har du några tips om butiker runt Århus? Var i Habo hos härliga Lena och Lustfyllt igår. Kom hem med en madonna och en fågelbur. Tack för för fin blogg. Mvh Maria

LantlivsAnette sa...

Jättefina bilder,den butiken skulle man gärna vilja fara till...Kram Anette

Malin sa...

Oj vad jag är sugen på Danmark när jag ser på dina bilder...Du har ett mycket vackert hem...Tittar mig runt här hemma och suckar...Vi har för mycket saker!
Har tänkt lägga till din blogg på min lista...är detta ok
Från Malin

Guldkant På Livet sa...

Fy så mycket snyggt!! Tänk att det finns då hur många läckra butiker som helst där över sundet!!
Tack för det fina tipset!! Mari.

Marie sa...

Maria: Har inga bra butiktips runt Århus. Vi har mest varit runt på själland. Vill du har mer tips därifrån får du gärna maila mig. Min adress är jenny.marie@telia.com

Köpte du den fina madonnan och fågelburen. Åh, vad jag blir avundsjuk. Jag tittade allt på dom jag med.

Malin: Klart att du får länka mig. Jag blir jätteglad.

Smultron på strå sa...

Tack för de fina bilderna och tipset om hemsidan ska ta och titta in där. Kram