fredag 13 juli 2007

Fredagsmys

Vi är inne på sluttampen med lekstugan nu. Stugan är färdigmålad både inne och ute. Nu är det istället möblemanget som får sig en omgång med penseln. Räknar med att kunna visa er den färdiginredda lekstugan nästa vecka någon gång. Ska bli så skönt när den är färdig, man har ju liksom andra projekt man också vill dra igång.

Barnen sover, mannen ska kolla på någon science fiction serie på tv.n. Själv tänker jag sjunka ihop i soffan med någon inspirerande inredningstidning och njuta av några chokladbitar. Någon mer än jag som älskar choklad?

Ha en riktigt trevlig helg! Kram Marie
l
l
l
l


14 kommentarer:

Ina sa...

Eeeh, till exempel jag gillar choklad... Ser smarrigt, vad sugen jag blir. Jättefin bild!! Kika in hos mig så får du se vad vi ska smaska på...
Kram Ina

Lynetmor sa...

Jeg elsker sjokolade :-)
Ønsker deg en fin kveld :-)

Inmycarport sa...

O ja här är en till som älskar choklad!!!!
Vad spännande att se lekstugan klar.
Ha det gott!

Kramar Maria

Lallis sa...

I love choklad!!
Ha en fin helg.
Kram lallis

Malins-Kuriosa sa...

Choklad ja...köpte godbitar igår som kostade 70kr/hg...de har ätits med andakt...Fast en Helnöt är inte helt fel det heller...
Kramar o ha en fortsatt go´helg
från Malin

hulukvarn sa...

Hej Hej!

Jag älskar choklad!! och inredningstidningar:)

Ha en fin kväll!

Amelie78 sa...

Nydelige bilder, fin stil og flott blogg! Hvor får man kjøpt jeg-elsker-deg-sjokoladen?

Amélie

Amelie78 sa...

Pst! Håper det er ok at jeg har linket deg :) Selv har jeg blogg med skriblerier og tanker, men jeg har en rekke yndlingsblogger av typen interiør/ livsstil osv. Interiør er blant interessene :)

Hilsen en som også elsker sjokolade

Hulda sa...

Hei! Nå er jeg hjemme igjen. :) så fine innlegg du har hatt siden sist jeg skrev til deg. Så fint det jenta di sa på stranda. :) Det var godt sagt! Flotte stemningsfulle bilder i alle innleggene. Så skjønne lysestaker du har.

Anonym sa...

Mmmm...det både låter och ser för ljuvligt ut! Ha en skön helg!
kram/moosaik-milly

Nya & gamla ting sa...

De där chokladbitarna går inte av för hackor!:-9 Hoppas de smakade.

Hulda sa...

Nå har jeg fått lagt inn noen bilder av det jeg kjøpte på turen. :)

Skrotmaja sa...

Hej! S� l�nge sedan jag var h�r. Har inte haft tillg�ng till dator p� m�nga, m�nga dagar...! Det l�ter mysigt med chokladen. HOppas den smakade : )

Granne med Selma sa...

Älskar också choklad! Mörk, mörk. Gullig den där med texten på. Skulle jag kunna äta fast den vore gjord av ljus choklad om jag fått den av maken :-)
Kram