lördag 7 juli 2007

Vill ni se något vackert?

Ni vet ju redan att min favoritbutik heter Lustfyllt. Idag när jag var där berättade Lena att tv4 hade varit där och filmat hemma hos dem. Är det någon som vill se? Hihi, tänkte väl det. Då gör ni så här, läs noga. Gå in här http://www.tv4.se/player/categories.aspx?treeId=100715. Scrolla er neråt i listan till den näst sista inlägget Nyhetsmorgon Halland Öresund 2007-07-02. Spola er framåt ca 10 min och se på programmet Drömbygget. Jag lovar, ni kommer att gilla det ni ser.

Tillägg 10 juli: Verkar som det inte går att se reportaget längre. Sorry! Hoppas så många som möjligt hann se det.


27 kommentarer:

Hem & Harmoni sa...

Tack för tipset! Verkligen fint inslag... gillade massor!
Tänk att ha en sån gammal spolanordning på toa.. :)
Ha en härlig helg! Kram Marie

Guldkant På Livet sa...

Å va spännade!! Det ska jag kolla in!! Grattis till den fina skolplanchen, en svill jag också ha ju!!! Mari.

Skrotmaja sa...

Wohow! Det var värt titten - helt klart : ) Tack för den inspirationen!!

Inre Harmoni sa...

Tack för tipset! Jag älskar Lustfyllt!
Ha en skön helg!

Kram Jessica

Lime sa...

Jamen jisses! Vilket ställe, superfint! Jag har tittat på Lustfyllts sida många gånger och jag är jätteförtjust i hennes keramik. Önskar att det gick att beställa.... Kanske man ska ta och planera in ett besök där i sommar... Tack för tipset och ha en fortsatt skön helg!

marie sa...

Men vad fint, tack snälla för att du ville tipsa om det. Tänk att få komma in där!!!

Inmycarport sa...

Tusen tack Marie!!
Det var bara så fantastiskt vackert...allt...och jag och min mamma skall åka dit om ett par veckor för första gången så det var extra roligt att se detta.
Kramar i massor
Maria

Inmycarport sa...

Jag kunde inte låta bli att se det en gång till innan jag går till sängs.
Tack och God natt!

johanna sa...

Fy farao det var nog det finaste huset jag sett på länge....måste titta en gång till.Tack för att du dela med dig..Först fick jag upp ett gäng nakna människor som sprang så jag trodde du drev med oss,i o för sig kan det väll vara trevligt oxå=))

LantlivsAnette sa...

Åhh säger jag bara så himla fint..har tittat på filmen två ggr nu..kommer ihåg att dom varit med i Hus och Hem också för nåt år sen..Tack för att du visade oss nåt så fint Kram Anette

Fridhemspinglan sa...

Tänk så huset såg ut från början!!!
Så hemskt såg inte ens vårt hus ut... Visst är det koligt att se hur man kan locka fram skönheten i ett gammalt hus...! Vi har kommit en bra bit på väg, men det är inte helt färdigt nånstans, ännu...

Kram
Ingela :)

AgnesK sa...

Tack för tipset, ett sånt hem skulle man ha.
Har just hittat din blogg och blev kvar här så länge så jag höll på att missa hårklippningen :o)

Hulda sa...

Har akkurat sett igjennom reportasjen. Virkelig fint der, ja. :) Et drømmehus, som hun sa. Jeg syns de har laget reportasjen skikkelig bra også, med mange nærbilder og detaljer. Takk for titten!

Lynetmor sa...

Å, så kjempe fint hun hadde det :-) Et skikkelig drømme hus ja.
Ha en fortsatt fin kvled :-)

Sol sa...

Hei.Så fint at du tipset oss om dette.Det var virkelig artig å se reportasjen ;-} Nydelig gammelt hus, som det har blitt gjort masse arbeid med..Hvilken jobb!
Klemmer.

Interiørhuset sa...

åhh så flott...den linken må jeg bare inn å se etter bloggrunden min...tusen takk!

Milly sa...

Tack för länken! Supermysigt hade dom! Ha det gott!

Skrotmaja sa...

God morgon, tittade in en snabbis för att se om du var vaken : )

handplockat sa...

MEEEEN så ljuvlig

tack för tipset

ha det bäst

Anna

Anna sa...

Åå det var verkligen ett underbart vackert hem!

:)Anna

Anna sa...

TAck för den länken, det var jättevackert. Ett riktigt drömhus!

Maria-Jag blommar sa...

Hej! Här råkade jag hamnat: mysig blogg! Så många fina saker du shoppat i Danmark.

ingwe sa...

Tack för tipset om länken till drömhuset!
Men du har ett riktigt drömhem du också Marie! Jag har varit här och tjuvkikat många gånger.

Jennyshemochharmoni sa...

Nämen! Det där skriver jag ju om idag! Fick tips idag av en kompis om det huset (den filmningen), hade sett hennes hem i Hus och Hem förut och blev så lycklig över att få se hennes underbara hem igen lite mer live :) Förstod nästan att hon arbetade med inredning. Var inte meningen att tipsa om något som du redan tipsat om! Sorry! Jag bloggar så lite just nu så det hade jag missat. Ska titta in i hennes butik också nu :) Ha en skön måndagskväll! KRAM

vitahemsara sa...

så underbart vackert hem dom hade!!! helt perfekt !

signe sa...

Butiken är ju helt underbar och såg filmen idag! Deras hem är ju helt fantastiskt!..kul att få "komma in" i huset! Har ju sett reportaget tidigare i Hus&Hem och blev begeistrad redan då! :) Kram

Granne med Selma sa...

Nämen jag dååånar! Detta hem är ett av de allra mest inspirerande jag läst om i flera år i olika heminredningstidningar... Tänk att jag fick komma in "på riktigt" också... Tack snälla, snälla.:-)