onsdag 22 augusti 2007

Badrum

Här kommer en liten bild från vårat lilla badrum/gästtoalett. Vet inte om ni kommer ihåg, men när jag började blogga visade jag bilder från när vi rev det gamla köket och badrummet och flyttade badrumsväggen. Är ni intresserade kan ni titta under etiketten Renovering/Det var en gång ett kök. Det här är iallafall inifrån det badrummet.
j
Nu ska jag och barnen packa en fikakorg och gå till lekplatsen. Bäst att passa på när det inte regnar. Ha en bra dag. Kram Marie

28 kommentarer:

signe sa...

Åh vilken fin bild inifrån badrummet! Pärlspont är alltid fint och det passar ju jättebra med den svarta trådhyllan till! Jag hittade en stor "kaka" av gammal pärlspont på vinden..den är bortsågad från nåt rum..hmm..den ska jag hitta på nåt med! Ha en jätteskön dag i finvädret! :) Kram

WhiteVintageDreams sa...

Superfint ;). Jag älskar pärlspont, men har det tyvärr bara i köket själv. Bor i hyresrätt och vågar inte göra mer "ingrepp".
Å så håller jag tummarna för bra väder =).
Kram

Susanne sa...

Den hyllan var så fin. Vi ska försöka hinna med vårt kök nu under hösten. Huset är ju byggt 1880. Så vi vill få tillbaka den gamla stilen inne som tyvärr renoverades bort under 80-talet. Men först ska garaget på 110 m2 kläs med panel och målas.
Må så gott!

Lallis sa...

Fin bild!!
Hoppas att ni får en fin dag ute.
Kram Lallis

Evelinas hus sa...

Åh du gör så fint!
Hoppas ni har det bra i parken.
Kram Caroline

Inmycarport sa...

Hej Marie!
Vilken underbar hylla!!
Vad mysigt det lät med picknick.
Ha en skön dag.
Kram maria

Skrotmaja sa...

Oj, jag vill se mer, mer mer!!!

Hoppas ni får mysigt i parken : ) Kram.

Interiørhuset sa...

Den hyllen er så vakker,har sett den i innredningsblader men aldri på noen av nettbutikkene,vet du hvor man kan få tak i en slik???

Uppe på vinden sa...

Den där hyllan är så fin! Å´pärlspont är underbart! Har det själv i i flera av rummen....Helt rätt att du tar tillvara vädret! Kram på dig!

LantlivsAnette sa...

Nämen du..vad ljuvligt fint,man vill se mera !!Hyllan är underbar jag har en likadan..
Kram Anette

Hulda sa...

Så herlig hylle du har på badet! Virkelig landlig og fin, sjarmerende. :) Håper dere slapp unna regnet i dag da. :)

Guldkant På Livet sa...

Åhå, vilken vacker vägg, dörr och sen hyllan, helsnyggt!! Mari.

Betty sa...

Jättehärlig bild. Har själv en likadan hylla o jag bara älskar den.
Kram på dig.

Lavendeldoft och vita spetsar sa...

Go kväll!
Vilken fin bild du visar. hyllan är jättefin, har själv tittat på den i affären flera gånger. Det ser ut precis så hos dig som jag tänkt det hos mig... Vit panel på lilltoan med den hyllan på väggen bakom toastolen...(efter framtida renovering altså...)

Jo, jobbet är ok, även om det inte är på dagis jag egentligen vill vara. Är ju utbildad lärare 1-7 Ma/No... Det duger så länge, bättre än inget jobb alls!
Kramar från Linda

Nygammalt sa...

Tjusigt värre! Kram.

katarina sa...

Så fint det ser ut Marie:)
Hej förresten:)
Ser så snyggt ut på bilden, vi har inte kommit till toan ännu här hemma.

Visst är det trist det här med bilderna, men vi förstår ju att allas våra barn bakom bloggarna är alldeles underbara ..med eller utan foton:)
Ha en fortsatt revlig kväll( hu så mörkt det har blitt ute)

Kram Katarina

atmosphere sa...

vilket härligt hus ni verkar ha. Alla dessa projekt! Visst är det kul. Och allt behöver ju inte bli klart på en gång!
kramar från Ingrid
PS.Det kommer mycket nytt fint i höst till affären. Ring bara om du är här nån gång.DS

Malins-Kuriosa sa...

Ni verkar ha så mycket på gång hela tiden och saker byter skepnad...vi är dåliga på detta...just nu vill jag tillägga...går i perioder...En väldans fin hylla du visar....
Kramar från Malin

Lina sa...

Vilken söt hylla!!

Maria sa...

Vilken söt hylla. Och snyggt är det med pärlspont.... / Maria

/B sa...

Vitmålad pärslspont i ett gammalt hus ... det är mumma!
=)
PS. Fick du mitt mejl? Hälsa din mamma och tacka henne så jättemkt!
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Grinden på glänt sa...

Det ser jättemysigt ut!

Anna sa...

Det är så vackert med vitmålad pärlspont! Och hyllan är underbar!

Kram
:)Anna

Underbara Små Ting sa...

Så underbart romantiskt vackert ni har i ert lilla badrum/gästtoalett.

Kram Kram
Carina

Skrotmaja sa...

Hej frun, sitter här och hoppar med lite lätt puls...bokskåpshistorien har tagit fart igen. He-he...jag avböjde...och hon nappade : ) I morgon åker jag för att hämta hem det! Yeeeeei :D

Sov gott, det tänker då jag göra!!

Marie sa...

Till er som undrade var jag köpt badrumshyllan så är svaret att jag köpt den från Fridas gård. Tack för alla gulliga kommentarer.

M sa...

Åhh vilken fin trådhylla, jättefin.
Du har jättefint hem. Tittar dagligen in hos dej.
Jag har en blogg som heter "Hjärtan på tråd" inredning, loppisfynd och gamla grejer och lite trädgård.
Titta gärna in och kommentera vad du tycker. Mvh M

Systrarna vitt sa...

Var inne och tittade på din renovering av badrummet, vilken förändring det blev. Är själv inne i just renovering....i massor. Har precis flyttat. Bara pärlsponten i säg talar.
Ha en bra dag
Marina