tisdag 16 oktober 2007

En liten hylla

Har äntligen bestämt mig för vad jag ska ha på väggen ovanför köpmansdisken. Har haft världens beslutsångest, men har nu bestämt mig för den här hyllan. Har gått och tittat på den länge på Lustfyllt och funderat på om den skulle kunna passa. I lördags när jag var där bestämde jag mig till slut för att den fick det bli.
j
Precis under hyllan finns tv:n, har försökt att undvika att få med den på bild, hihi. Funderar på om jag ska sätta upp någon liten krok under hyllan så man även kan hänga något där.
k
j
Hela vardagsrummet får ni se en annan dag. Vill gärna fixa till bokhyllorna först.
j
Min förkylning vill inte släppa så nu ska jag passa på och vila en stund medans lilla V sover. Ha en fortsatt bra dag. Kram Marie

33 kommentarer:

SEASIDE LIVING sa...

Åh, jag är först!! *hihi*
Hyllan är verkligen sååå fin! Förstår att du slog till! Älskar violen du har i hyllan, en klar favorit hos mig! Krya på dig!
Kramis!

En Doft Av Danmark sa...

Underbar hylla och underbara saker...precis som vanligt.
Krya på dig!
Kram
Dorthe

Malin sa...

Jättesöt hylla du fått upp och de fina sakerna du gjort själv kommer till sin rätt...Krya på dig nu...

Kram från Malin

Fridhemspinglan sa...

Hej!
Tack för din gulliga hälsning!

Hyllan var fin och enkel. Det är en balansgång att inreda utan att det blir för plottrigt!

Kram :)

Goa, skåne sa...

Oh, vilken fin hylla... med dina fina egengjorda saker blir den vacker!
Du lyckas alltid!
Må väl!
Kram //Goa

Lina sa...

Jag har inte hunnit kika in här på några dagar, men nu har jag läst ikapp....Så fina saker du gjort! Och vilken fin hylla!! Ha en jätte bra tisdag! Idag skall jag fara till ikea och köpa vita Billy bokhyllor, sålde mina i ek på blocket i lördags.....

Ljuva ro sa...

Den där hyllan var verkligen fin! Så mycket fint du har på den oxå! Ska bli kul att se dina bokhyllor!

Tonje sa...

for en nydelig hylle...og så vakkert som du har dekorert den=) Kjempe koslig og vakkert ble det=)
Ha en fin dag=)

"M" sa...

Jättefin hylla...blev ju jättebra där.
Och det blir fint med något hängande om du sätter upp en krok.
ÅH vilken fin blomma!!!!hihi
Hjärtan på tråd...den känner jag igen...kram"M"

Lönnergårds Anna sa...

Åååå vilken vacker hylla och vilka fina saker du hade i.

Lustfylt bara måste man nog till. Har ju inte så värst långt.

Ha det gott!
Kramar Anna

Körsbärsgården sa...

Jag ler igenkännande. Det är mycket man ska/vill hinna då de små sover. Jag brukar tänka att jag borde vila, men det är ju så mycket jag vill göra då barnen sover. Har som småbarnsförälder blivit väldigt effektiv! :)

Vilken fin hylla Du köpt! Måste vara kul att komma hem med den och se att det blev så bra! :)

Kram från Karin.

Uppe på vinden sa...

Vilken underbart charmig hylla!!! Å´du har dekorerat så fint! Den där madonnan finns här hemma också! Hoppas att du känner dig piggare! Kramar!

Evelinas hus sa...

Hoppas du kryar på dig snart. Hyllan är jättefin, lite annorlunda modell.
Kram Caroline

MiaMaria sa...

Hyllan är jättefin. Ibland tar det lite tid innan man kommer till skott...
Krya nu på dig! Må så gott!

Miamaria

Jenny sa...

Det var väl ett väldans bra beslut tycker jag:)
Jättesöt hylla, Vill- Ha -Varning!!
Krya på dig!
Kram
Jenny

Sol sa...

Det var et godt valg synes jeg, for hyllen e rveldig fin, og fyllt med vakre ting. Du er dyktig ;-}

envilsenloppa sa...

Superfin hylla och vackert pynt ! Sätt några krokar under du ..skulle jag ha gjort ./ Lotta

Lisas torp sa...

Vilken jättevacker hyll och så fina saker du har i den!
Ja, ibland får man saker på hjärnan och då är det nog bara att slå till!
Oj, så lyckat det blev!

kram

Lisa

LantlivsAnette sa...

Nää nu blir jag galen..åhh så fin hylla..den var ett riktigt bra köp..nu måste du var nöjd !!
Kram Anette

Karin Krut sa...

Hyllan är jättefin, jag förstår att du slog till! Visst är det härligt när man väl bestämmt sig :) Det blev kanonfint
Kram Karin

signe sa...

Ååååh, vilken fin hylla med fina saker på!..den söta blomman som jag är avis på, jättefina fat och allt annat oxå! Krya på dig! Kram :)

Hulda sa...

Så utrolig lekkert dette ble, Marie! Virkelig en fryd for øyet. Hylla er kjempefin, og nydelig dekorert. Ble så inspirert nå!

Nicolinas boning sa...

Vilken fin hylla!
Och med alla "attiraljer" blev den ännu bättre:-)
Hoppas att förkylningen ger sig snart åt dig...till dess får du ta det lugnt.
Kramar/Birgitta

Nostalgi och romantik sa...

Jättefin hylla och vackert dekorerat på den också!!!
Kram
Marie

Ljuvligt Hemma sa...

Åååh vilken fin hylla... ett riktigt bra köp av dig :)

Linneagården sa...

Tjusig hylla & vad mycket fint som finns i att titta på.
*kram* /madelene

SKATAN sa...

Vackert! Man blir riktigt sugen på att snickra när man ser den där vackra hyllan!!!

Kram.

Anna sa...

Underbar hylla! Och så mycket vackert du har i den!

Den förstår jag att du är mycket nöjd med!

Ha en härlig kväll!
:)Anna

faster atta sa...

Så fin hyllan är!

Lilla Blanka sa...

Jättefin hylla o jättemysigt bild!!
Kram

Petra sa...

Åh hyllan är helt underbar!!!

Ardisia sa...

Underbar hylla och fina saker har du på den också! Kram

Handplockat sa...

mkt snyggt