onsdag 10 oktober 2007

Tusen tack!

Massor av kramar till alla er som lämnat förslag om våran bokhylla, ni har gett mig massor av inspiration. Fastnade särskilt för en idé så till helgen ska jag ta tag i projekt bokhylla. Lovar att visa sen när jag har gjort vissa förändringar av den.
k
Idag känner jag mig på pysselhumör. Har massor av halvfärdiga grejer som bara väntar på att bli klara. Så idag håller jag tummarna för att lilla V sover en lång stund på förmiddagen. När hon är vaken kan man bara glömma allt vad pyssel heter, då är det full fart hela tiden.
j
Ha en bra onsdag. Kram Marie

40 kommentarer:

Pernilla sa...

Du det kliar även i mina pysselfingrar när man ser den där lådan… vad mycket fint material! Lycka till!

Pernilla sa...

Du det kliar även i mina pysselfingrar när man ser den där lådan… vad mycket fint material! Lycka till!

signe sa...

En sån vacker pysselkorg fylld med fina material! Du kommer säkert att hitta på nåt fint pyssel! Ha en bra dag! Kram :)

elin1976 sa...

Flott bilde. Her var det masse fint. Det er så hyggelig å sitte å lage sånne saker. Ønsker deg en fin dag:O)

WhiteVintageDreams sa...

Åh vad nyfiken jag blir ;). Håller tummarna för att du får pysseltid & för att du vill visa det sen :).
Kramar

Nicolinas boning sa...

Vilken härlig korg...och fönstret bakom...såg det inte först pga allt fint som ligger i korgen som jag spanade in.
Men det är som in real life...fniss...man måste lyfta blicken för kunna se allting som är framför på en;-)

Uppe på vinden sa...

Låter spännande! Ska bli roligt att se vad det blir av denna pysselenergi!! Ha en skön dag! Kramelikram!

SKATAN sa...

Hej! Tack detsamma. Det blir kul att se vad du knåpar ihop...

Kram.

Camillas Drömmar sa...

Tack så mycket för tipset! Hur långt är det till den marknaden du tipsade om? Var inne på hemsidan du lämnade, såg helt underbart mysigt ut!
Kram Camilla

SEASIDE LIVING sa...

Oj, den pysselkorgen innehöll många fina saker måste jag säga! Du visar väl upp vad du har gjort sedan?!? Hoppas du hinner pyssla mycket! Kram till dig!

"M" sa...

Hoppas du får en stund för pyssel idag....att lilla goa glada lilla "V" sover en lååång stund, så mamma får pyssla...kram "M"

Jenny sa...

Vilken myspyskorg!
Ha en fortsatt bra dag!
Kram
Jenny

Lilla Blanka sa...

Åh vilken fin bild! Gillar de gulnande notbladen.
Kram!

Veronica sa...

Oj, vilken härlig pyssellåda!! Den är ju vaker som den är, hihi! Ha en jättebra dag!! Kram från Veronia.

envilsenloppa sa...

Oj va mycket fina saker du har i den vackra lådan ! Synd och pyssla av allt det är ju så vackert som det är ! Kram

MiaMaria sa...

Pyssla på och må så gott!

Miamaria

En liten fråga bara....
Vart får du tag på de vackra "foton" på damer, barn....
Tack på för hand!

vildängel sa...

en trevlig pysselstund tillönskas dig :D

En Doft Av Danmark sa...

En sån trälåda har jag oxå...visst är den fin! Hhmmm....så fort jag ser en sån pyssellåda, får jag lust att sätta igång med alla idéer jag har. Hoppas att du får en liten stund för dig själv!
Kram
Dorthe

Ardisia sa...

Kul, att du kommit på ån idé för bokhyllorna!

Jag fick också en hel låda pysselmaterial från Panduro idag. Ser fram emot helgen och lite egentid.. tycker att det är roligt att pyssla med barnen, men med deras villkor.. ;)

Ha det gott! Kramis

Karin Krut sa...

Men hallå där vilken finfin pysselkorg :) Nu kliar det lite i fingrarna ;)
Kram Karin

Hulda sa...

Så herlig bilde! Det ga virkelig inspirasjon. :) nydelige ting i kassen.

Evelinas hus sa...

Åh vilken härlig pyssel låda, massa fint.
Visa oss sen!
Kram Caroline

Malins-Kuriosa sa...

Ska bli spännande att se hyllan framöver och jag hoppas att du fick din puysselstund då lusten infann sig...

Kram från Malin

Laeriss sa...

Your blog is very beautiful ! My heart is in France (in Provence). Lovely.

Engsroom sa...

Vilken härlig bild, man blir sugen att pyssla när man ser den.
Du får ha det så bra!
Ella

LantlivsAnette sa...

Go morron Marie !!
Du..den pyssellådan skulle jag allt vilja sätta fingrarna i..vad fina grejer och papper..
Kram Anette

Lisas torp sa...

Vilka mysiga saker du har där i lådan! Det riktigt kliar i fingrarna!
Nu börjar ju mörkret och pysseltiderna!

Ha det gott!

kram

Lisa

linnea-maria sa...

Hej
Oj vad mycket härligt pysselgodis. visade precis i min blogg också lite fina kort som jag ska pyssla med under hösten. Ha en bra dag /linnea-maria

Livingroom sa...

Vilken fin blogg du har. Mysiga bilder med vackra saker. Hit kommer jag fler gånger!

/Karin

Nygammalt sa...

Vilken underbar bild du har tagit! Det bara kliar i pysselfingrarna när man ser att fint du har där. Kram.

Karin och Robert sa...

Hej Marie!
Underbar pyssellåda och framför allt vilket underbart hem. Jag googlade efter new down och kom till din blogg av en slump! Annars hade jag aldrig hittat den och det är jag väldigt tacksam för att jag gjort. Nu har jag och min sambo skapat en egen blogg eftersom vi har köpt ett hus nu som vi ska renoverra. Vi gillar country och shabbby inredning. Ska bli så roligt eftersom vi precis har börjat med detta! Din blogg får värkligen fantasin att skenaa! Tack för en underbar blogg!! Vår sida heter skira drömmar om du skulle vilja kika in :)

Nostalgi och romantik sa...

Så mycket fint du har att pyssla med. Vi får väl snart se hur du gör med din bokhylla hoppas jag...
Kram
Marie

Linneagården sa...

Åh, vad mycket spännande du hade i den fina lådan....Hoppas du hann med lite pyssel oxå!
*kram* /madelene

Tonje sa...

for ett vakkert bilde!! Det var nok til at jeg fikk masse inspirasjon og lyst til å lage ting ja....
gleder meg til å se hva du kommer til å gjøre med bokhyllen=)

Jenny sa...

Ska verkligen bli spännande att se vad du gör med garderoben :) Underbar bild! Ha en riktigt härlig helg! KRAM!

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Så spännande och kul:-)

Ska ta med foton till jobbet och kopiera lite:-)

Susanne

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg en fin kveld :-)

Ljuva ro sa...

hej igen! Jag kom på en sak till som kanske skulle vara fint i bokhyllan... ta bort glaset och sätt hönsnät samt tyg i dörrarna! Kramar

Guldkant På Livet sa...

Ah, vilken vacker pyssellåda! Du behöver inte pyssla, lämna den som den är, oj, oj så mycket snyggt!! Mari.

Petra sa...

Oj vilken vacker pyssel korg du hade, och innehållet ser ju inte så illa ut, ler.
Kul att se vad du hitar på. Kram Petra