söndag 25 november 2007

Hemma igen!

Nu är jag hemma igen efter en toppenhelg i Danmark. Det har varit jättemysigt och jag är full av inspiration. Har besökt massor av fina butiker och idag har vi även varit på Honning & Floras julmarknad. Hade tänkt att foto där men det var hysteriskt mycket folk så det gick bara inte. Mitt bland alla människor lyckades jag faktiskt träffa på Marie (min lilla veranda), jätteroligt!
j
Det enda som inte var bra på resan var julmarknaden på galoppbanan som jag hade sett fram emot. För två år sedan när vi var där var jag alldeles lyrisk efteråt, i år var det bara en enda stor besvikelse.
Jag har naturligtvis inte kunnat låta bli att handla en del små saker, bilder kommer under veckan. Nu ska jag ta en liten bloggrunda, måste ju kolla vad ni andra har haft för er. Vill önska alla en riktigt bra vecka! Kram Marie
j
Eftersom jag inte har hunnit att fota något efter resan får ni nöja er med en bild från mitt köksfönster.

31 kommentarer:

Engsroom sa...

Dit vill jag också åka!
Ska bli av i december glädjer mig!
Ha det gott!
ELla

MiaMaria sa...

Välkommen hem igen!

Jag önskar att det varit jag som hade varit i Danmark på julmarknad.
Så lite avis är man ju.

Själklart är man ju nyfiken på vad du köpt.

Du får ha´det så gott!
Miamaria

faster atta sa...

Välkommen hem!! Så härligt med julmarknad i Danmark, synd att du blev lite besviken.... Men det låter ju ändå¨som att du haft det bra!

kram

Dubbelörnen sa...

Mysigt med en Danmark tripp men finns väl inget värre än höga förväntningar o så blir det en besvikelse.... Hade fakatiskt just ditt tips om denna julmarknad. Kan kanske skippa den nu *skrattar*

Bamsekramar

Lisas torp sa...

Wow, vilken helg du har haft då! Massor av inspiration förstås!

Du har ju ändå ett vackert köksfönster, det står sej fint!!

Ha det gott!

Kram

Lisa

Guldkant På Livet sa...

Honning & Floras julmarkand låter helt underbart!!! Och vilket vackert slagbord du hade i inlägget under, skitsnyggt kök helt enkelt! Mari.

GårdsLyktan sa...

Åh, vad spännande det skall bli att se bilder från din Danmarks resa. Kan nästan inte vänta...;D.
Kramisar Sabina

Evelinas hus sa...

Vad spännande att se vad du köpt.
Vad kul att åka på en liten resa sådär *avundsjuk*.
Ha det gott
Kram Caroline

Hulda sa...

Høres ut som det var helt herlig på Honning og Flora, det må være drømmestedet! Har sett reportasje der i et Vakre Hjem. Gleder meg til å se hva du har kjøpt!

envilsenloppa sa...

Vad skoj , Danmark !
Ser fram emot fortsättningen då !!
/Lotta

Lilian sa...

Hej! Det är jätte söt bild.Det skulle vara kul att få se några bilder från resan.

Goa, skåne sa...

Hej du raringen...jag hade nöjt mig med mindre..:)
Du så kul att ni hade en bra resa...varför kom du inte förbi..;)
Jag vill också åka över och känna på julen...mums!!
Tack återigen för din gulliga kommentar...du är så himla mysig!!
Ha en underbar ny vecka och ta vara på livets alla godbitar..:)
Kramar i kubik...från mig till dig!!

Under en vind sa...

Välkommen hem! Har saknat dina inlägg under helgen! *ler*....
Det låter som om ni har haft en riktigt skön helg, ska bli kul att se vad du fick med dig hem! Ha den bästa av måndagar! Kram!

Lina sa...

Oh så mysigt med ett juligt Danmark!!

WhiteVintageDreams sa...

Åååh vad kul :). Synd att du blev besviken...men det kanske ändras från år till år? Menar att det kanske blir bättre i framtiden?
Ska bli mycket spännande att se vad du köpt :).
Massor med kramar

cicci sa...

Hej!

Åh va härligt med resa till Danmark, jag blir allt lite avis!
Ser fram emot dina bilder, ha en jättehärlig dag!
Kram Cicci

Elzie sa...

Vad kul att komma till Danmark den här tiden. Och att träffa på bloggvänner också! Du blev tydligen lika besviken på galoppbanan som jag blev på Tivoli när vi var där för en del år sen. Bara en massa lotter, inget riktigt julställe alls.
Fin sak du har i ditt köksfönster.
Ha en bra vecka själv.
Kram Elzie

Smultronstället sa...

Men vad mysigt! Söt dekoration!

Anna sa...

Å vad kul det låter med Danmarksresa! Skulle gärna vilja åka dit jag med och shoppa i alla fina butiker! Så kul att du träffade på Marie där också!

Sp ving med eucalyptus och ljus i silverskålen!

Ha en härlig dag!
Kram
:)Anna

Jenny sa...

Låter som en mysig helg!
Ha en bra vecka!
Kram
Jenny

signe sa...

Vilken söt bild! Ni verkar ha haft en jättemysig helg! Härligt! Ser fram emot bilder sen! Kram :)

Nostalgi och romantik sa...

Vad spännande att få se bilder sedan! FÖrstår att det var mycket folk, det finns ju så mycket fint där har jag förstått.. jag vill också åka...
Kram
Marie

SEASIDE LIVING sa...

Vad mysigt med en Danmarksresa! Ska bli spännande att se vad du fick med dig hem. Fin, fina saker lär det ju vara, det vet jag! :)

Ha en mysig måndagkväll!
Kramar från Jenny

Lilla Blanka sa...

Låter som det var en lyckad tur i alla fall även om galoppbanan inte var som tidigare. Skall bli såå spännande att se vad du fick med dig hem!!!
Kram o ha en bra kväll!
Mia

Mysiga lantliga ting sa...

Kul med lite nya fynd =) ska bli skoj att få se!
Alltså gu så snyggt ditt slagbord blev, toppenfint!
Kram Johanna.

Strömkarlen - Vitavillan sa...

Hej!
Det låter verkligen mysigt med julmarknad i Danmark,synd att man bor så långt ifrån.Jag får nöja mig med det lilla som finns här där jag bor.
Ditt slagbord blev otroligt snyggt.
Kram Marlene.

Mitt hem är min borg sa...

Så mysigt att få åka iväg ett tag.. Men tråkigt att inte marknaden var lika bra i år..
Jag tycker en bild från ditt fönster duger jätte bra att titta på.. =) Men ser framemot mer från Danmark.. =)
Kram på dig!!

"M" sa...

Ja då har du varit där och myst,och sett massor av vackra saker.
Hoppas att vi kan ses nån dag...kram "M"

Hemma i Ugglebo sa...

Å va härligt att kunna sticka över dit bara så där en weekend.

Vad fint det var med eukalyptus....ä hur stavas det?...så där runt ljuset.

Ja ha så du är också van att få en bukett blommor tillslängt och i bästa fall ett grattis och sedan är alla focuserade på ungskrutten!!!

Hi hi...det gör ju inget...då är det ju ingen som märker om man hoppar över en födelsedag eller två.

Kram Katarina

Frida i underlandet sa...

Vilken otroligt vacker blogg du har!!!!
Är det okej om jag länkar till dig?
// Frida

Smultron och glass sa...

Låter som en jättemysig resa!

Vad mycket fint du visar i bloggen!