lördag 17 november 2007

Jul på Lustfyllt

Idag var det premiär för julen på Lustfyllt! Lena som har butiken hade pyntat och arrangerat så vackert så jag blev nästan gråtfärdig. Jag tillbringade en låååång stund med att titta och inspireras av allt det vackra och givetvis fick en del smått och gott följa med hem. Vad får jag väl visa när jag börjar att julpynta här hemma. Efter den här inspirerande förmiddagen har jag god lust att plocka fram julpyntet med en gång, men jag ska allt lugna mig ett par veckor till, hihi. Jag har inte så mycket mer att säga än titta och njut!
j
j
k
k
k
k
k
k
k
k
k
k
k
k
k
k
k
Ha en fortsatt trevlig helg! Kram Marie

43 kommentarer:

petra sa...

åh himmel man blir ju alldeles sjuk! Jag tror jag vill ha allt! Ha en go lördag! Kram Petra

Jenny sa...

Lustfyllt är bara förnamnet!!!
Hur mycket fint finns det i denna butik egentligen?!
Jag njuter av varenda detalj.
Ska bli kul att se dina inköp sedan!
Ha en fortsatt mysig helg!
Kram
Jenny

faster atta sa...

Vilka underbara bilder! TACK för att du delade med dej av dom...

kram

Mitt hem är min borg sa...

Guuud såååå fiiint!!! Vilka bilder.. Vilken affär.. Ja håller med.. Nu kan jag snart inte stå emot alla jul influenser.. Snart åker det fram..
Tack för den är fina stunden..
Kram på dig!!

Under en vind sa...

Kan bara hålla med...snacka om att få LUST!!! Lust att pynta, dekorera, göra julfint och framförallt STORSHOPPA!!!!

Ha en fortsatt skön helg! Kramis!

Nygammalt sa...

Oj...wow...butiken är helt makalöst vacker! Tack för att du visade upp den, vart ligger den? Kram.

hulukvarn sa...

Hej Hej!

Vad vackert! Jag måste åka dit snart. Vi bor ju trots allt bara ett par mil därifrån!!

Ser fram emot att se din juldekor!

Ha det gott! Kram kram

Hemma i Ugglebo sa...

ååå vilken butik!!!

Där skulle jag också lätt kunna stanna en dag eller två eller tre...
Kram Katarina

Lina sa...

Oh så mycket fint!!!Måste försöka ta mig dit någon gång!

Engsroom sa...

Oj oj oj vad fint och vad många saker som man vill ha!
Du får ha det så gott!
Ella

Hulda sa...

Åhhhh... jeg blir helt målløs.. så mye vakkert! Kan tenke meg at inspirasjonen er på topp hos deg nå. Det var ufattelig mye fint der. Du er heldig som har mulighet til å besøke den flotte butikken og handle der. :)

Dubbelörnen sa...

Helt fantastiskt o kan väl förstå dig om man blir berörd av detta... *ler*

Tack för mailet o du kan inte ana så jag har letat på nätet febrilt efter detta. Kunde för itt liv inte komma ihåg vem som skickat mailat... Tacka r min lyckliga stjärna att du visade din trapp så jag fick min jackpot *skrattar*-

Du är toppen!!!

Bamsekramarna till dig

Ninis sa...

SÅÅÅ mycket vackert, tack för bilderna...

Du har en jättemysig blogg, hoppas att det är ok att jag länkar till dig från min sida?!!

Kramizzz: Ninis

signe sa...

Ååååh, så mycket underbara bilder! Förstår att du blev sugen på att julpynta! Tack för att du visar bilderna..särskilt kul eftersom jag har alldeles för långt till den butiken! Ha en fortsatt fin helg! Kram :)

Goa, skåne sa...

Ja...vad ska man säga?!
"Bara vackert"!!
Helt förvånad att du tog dig därifrån bara...jag skulle säkert vägra åka hem..:)
KRam till dig och ha en solig söndag!
Goa

SKATAN sa...

Härliga bilder! Tänker varje gång jag ser bilder från den affärn att det är synd att man bor där man bor! Skulle vara kul att ha närmare till dessa inspirationskällor!

Sov gott : )

Sagalisa sa...

Oj så fint!Handlade du ngt eller det räckte att bli inspirerad???
Ha en mysig söndag/Anna

LantlivsAnette sa...

Åhh du milde tid!! Så vackert har jag aldrig sett !! Jag måste tillbaks och kolla en gång till på allt !!
Kram Anette

Ruffa sa...

vilka underbara bilder *njuter*
åh..man får sån lust att börja pynta, men snaart ;)
Tänk vad härligt att få följa med när alla bloggare pyntar inför jul. Underbart!
kram/ruffa

karin a sa...

Åhh så härligt det ser! Jag blir väldigt sugen på att åka dit själv. Tack för inspirerande bilder...
Kram Karin

En Doft Av Danmark sa...

Åååhhh Marie..vilka bilder!!! Jag misstänkte, att det var dit, du skulle. Jag jobbar hela nästa helg, men helgen efter åker jag till Lustfyllt. Som vi vet, så är det balsam för både kropp och själ att komma dit. Underbara bilder! Tack!!!
Kramar
Dorthe

Guldkant På Livet sa...

I går mötte jag en man som klagade över hjärtflimmer. Jag har just konstaterat att jag också lider av hjärtflimmer! Man blir slut, matt, andas tungt och känner en lätt illamående... himmel så mycket vackert du visar från Lustfyllt!! Nog är det Lustfyllt allt! Men jag håller med ovan talare, visst är det balsam för själen men fysiskt vete sjutton : )Jättefina bilder från en gudomlig butik! Man vill ju bara gå in där, leva och dö där! Vilka vackra ting och såna häftiga skridskor!! Tack så mycket för titten! Du hade det så vackert i ditt köksfönster med och så snyggt dekorerat i buren! Ha en skön söndag, Mari.

"M" sa...

Jag förstår om du hade trevligt där på lustfyllt....tyvärr måste jag meddela att jag har sjukt barn med feber här idag....snuvig åxå...varför blir det såhär??? vi som skulle ses imorron....du kan väl bekräfta detta meddelande....vi får ju tyvärr skjuta upp ditt besök här...attans åxå....ha det bra kram "M" hjärtan på tråd...

spetsar och änglar sa...

Du milde vilken butik!!!!!Och vad fint det blev i ditt fönster,fågelburen passar ju jättebra där.Nu måste jag titta lite mer på alla dessa bilder som du har lagt in,har inte sett mig mätt ännu.Ha en skön Söndagskväll!Kram Heléne

Gammelgård sa...

Alldeles, alldeles underbart, ja, vad ska man säga?
Tack för att du visar oss dessa fina bilder!

Home & Clothes Design sa...

ÅÅÅÅ... jag vill börja pyssla nu!!! Vilka fina saker, särskilt de gamla skridskorna. Härligt att få igång hjärncellerna med så positiva bilder, tackar.
Kjamiz från mig

Nicolinas boning sa...

WOW, vilka vackra bilder!
Tack för att du visar dom för oss andra som inte har möjlighet att gå där in real lifr:-)
Kramar/Birgitta

Pia..... sa...

Hej...åh...får säja som guldkantsmari..NU fick jag hjärtflimmer ...herregud så vackert och lustfyllt..där skulle man varit förstår jag..lyckost där..PIA

atmosphere sa...

Hade så gärna varit med, men jag har ju öppet själv på helgerna. Lena var hos mig för några veckor sen, och det ska bli så roligt att besöka henne. Själv börjar min jul först i december.
Ha en fin vecka. Kramar Ingrid

Lily of the valley sa...

Jisses! Vilka saker...Jag hade nog fått med mig en hel del därifrån.
Tack för att du delar med dig av det vackra!
kram Lily

Lime sa...

Ja du, vad ska man säga. Inte mycket, för hakan hänger nere vid knäna.... Jisses va fint! Önskar verkligen att jag bodde närmare.

Ha det så bra!

Linneagården sa...

Njuuuuter av bilderna....

Ha en fortsatt trevlig kväll /madelene

MiaMaria sa...

oj,oj,oj.....
Tack snälla för att du bjuder oss på allt detta vackra.....suck!

Trevlig kväll!
Miamaria

linnea-maria sa...

Det är grymt vackert.
De där gigantiska kottarna i fattigmanssilver, eller kyrkoljusstakarna eller den vackra keramiken. Jag hoppas verkligen att jag får tillfälle att åka dit någon gång /linnea-maria

Inmycarport sa...

Tack snälla du för dessa underbara bilder!!!!
Jag hade sååå gärna vilja besöka Lena denna helg..men det är lite långt att åka.
Jag vad säger man ..jag blir mållös, det är bara såååå mycket fint. Jag kan se min mors stjämgosse & ljusflicka..vad roligt.
Kramar i massor till dig!
Maria

Lisas torp sa...

Oj, så många fina bilder du har från Lustfyllt! Kanske tar jag mej dit i sommar - det är ju en bit att åka för mej! Har länge sneglat ditåt! Tack för att du delade med dej!

Kul att du tyckte om mina saker!
Önskar dej en fin vecka!

Kram
Lisa

Lilla Blanka sa...

Åh vad underbara bilder..! Jag förstår att du njöt när du gick omkring där bland alla vackra saker. Oj vad svårt jag hade haft att låta bli att köpa "allt", det finns ju hur mycket som helst som man vill ha där :)
Kramar, Mia

valdemarsro.dk sa...

der vil jeg gerne hen! -jeg har lyst til at købe hele butikken, uhh det bliver dyrt! :-D
Smukke billeder og sikke fin butik.

Elzie sa...

Du milde så mycket fint. Jag skulle bli paralyserad och inte få med mig någonting från affären *s*.
Hoppas du får en bra dag.
Kram Elzie

Sea Angels sa...

What stunning images and what divine products, fabulous thankyou xx Lynn xx

Jeanettes hus sa...

Hej igen vännen,

Jag vill också åka till Lustfyllt. Lyckost dig. Älskar deras prylar. besöker bloggen ofta.
Visst blir man sjuk, man vill bara handla, handla......
Jag har frågat om priset på ljusflickan men dom har dessvärre inte svarat. Tittade du möjligen på den???
Ha det bra
Kramisar Jeanette

Jeanettes hus sa...

Hej igen vännen,

Jag vill också åka till Lustfyllt. Lyckost dig. Älskar deras prylar. besöker bloggen ofta.
Visst blir man sjuk, man vill bara handla, handla......
Jag har frågat om priset på ljusflickan men dom har dessvärre inte svarat. Tittade du möjligen på den???
Ha det bra
Kramisar Jeanette

an angel at my table sa...

Så mycket fint! Tack för att vi fick gå runt i Lenas butik!

Må så gott!