fredag 14 december 2007

Julklappar

Nu är det ju snart bara en vecka kvar till jul så jag tänkte jag skulle dela ut några julklappar. När jag startade att blogga i våras hade jag aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att så många skulle vilja besöka min blogg. Ni skulle bara veta hur roligt jag tycker att det är! Som tack tänkte jag dela ut några julklappar. Det enda ni behöver göra för att ha chans att få en julklapp är att lämna en kommentar på det här inlägget. På söndagkväll får 3-åriga E dra de tre vinnarna!
k
Julklapparna ni kan vinna är:
  • Julstrumpa
  • Påse med julmotiv, fylld med kanel och nejlikor
  • Strut + tvål

Önskar alla lycka till och en riktigt trevlig adventshelg! Kram Marie

72 kommentarer:

Moderncountry sa...

Oj, det ser ut til at jeg blir den første. Så gøy med julklappar! Så vakre som de er vil jeg jo selsagt være med. Hadde blitt kjempeglad for å vinne en av disse :))

Ha en underbar Weekend med mye mys!

Aina x

Guldkant På Livet sa...

Åhå, självklart måste jag vara med i den tävligen: ) Dina saker är så otroligt fina!!! Den lilla påsen, oj, strumpan ja allt! Det såg så fint ut i inlägget under också med tvålarna på fatet med riset, verkligen snyggt!! Ha en trevlig helg nu!! Mari.

Guldkant På Livet sa...

Hi, hi, vilken gullig och glad lucia från 1974! : ) Mari.

Guldkant På Livet sa...

Alltså, du ska inte tro att jag smörar för att ha chansen att vinna mera men det var så roligt, vi måste ha skrivit varandra samtidiigt! Over and out! Mari.

"M" sa...

Vilken kul ide...vilken söt liten lucia du lagt till här....lilla "V" är ju en kopia av dej där...otroligt lika....i morron blir det granköp på landet mitt emellan dej och mej.....kram...hoppas att vi kan ses framöver...nu var det längesedan..."M"

enhemmafrusdag sa...

Roligt med julklapp! Tyckte som sagt mycket om din fina strut. Har visat dig som söta lucian för mannen. Om 2 år har vi förhoppningsvis en egen söt liten Lucia i hemmet (övertalnig pågår ;-) ).

Trevlig helg

/Jane

Hulda sa...

Så spennende dette var da. :) Fine ting du har laget, kanskje jeg er blir en av de heldige. :)

Karolina sa...

Oj, vad duktig du är på att pyssla! Nu blev jag med sugen! Inte illa heller om man skulle ha turen att vinna, håller tummarna!

Kram Fröken Fägring

latara sa...

Jag tänker verkligen inte missa chansen att vinna din jättefina strut! Om tvålen följer med på köpet är det ännu bättre :-)

Så gulligt att ni möttes på en buss! Hur gick det till, hamnade ni bredvid varandra eller flirtades det på avstånd..? *nyf* Det är alltid lika spännande att höra om hur par träffades! :-)

Många kramar!

Karin

latara sa...

Hej igen!

Det lät alldeles nyss som om jag är helt kallsinnigt inställd till julstrumpan och påsen, men det är jag inte! De är också riktigt vackra, det är bara det att jag satt med datorn i knäet igår och var impad över strutarna..! Ja, du kanske minns :-)

Kram!

Karin

Jenny sa...

Kikar in för att önska dig en mysig helg!
Vill såklart gärna vara med i lilla E´s lottdragning:)) av ditt fina pynt!
Kram
Jenny

faster atta sa...

Detta får man ju bara inte missa! Håller tummen stenhårt för mej själv så att jag vinner något av de fina priserna!

kram

pst, trevlig helg!

En Doft Av Danmark sa...

Ååhh så fina saker...helt underbara. Jag måste ju bara vara med. Hoppas av hela mitt hjärta att lilla E för tur med sig :o)

Kram
Dorthe...kanske för det tur med sig att jag sitter på jobbet och skriver...hi hi

Lisas torp sa...

Så underbara bilder du visar! Jag tappar nästan andan! En fröjd för ögat!
Tackar för ditt inlägg på min sida och för din uppmuntran!
Kanske snorandet upphör till jul!

Önskar dej en riktigt skön och stämningsfull helg!

Kram

Lisa

katarina sa...

Hej på dig Marie:)
Hur har ni det? Många som längtar till jul, ler*
Här är Line lyrisk till adventskalendern var morgon:)
Så vackra bilder du alltid bjuder på:)

Ha en riktigt skön helg:)
Så fina saker du bjuder på till din tävling:)

kram Katarina

Goa, skåne sa...

Åh...här kommer en till som klart vill vara med!!
Ja, tänk så lyckliga man skulle bli..:)
Läste I villa grå att du träffat din man på en buss...guuud så romantiskt!!
Och jag som åker buss hela tiden...men är ju, gift så det är lugnt..:)
Massa kramar och nu ska jag verkligen önska att de tblir mitt namn som lilla E drar!!
Massa kramar!
Goa

På landet, mot skogen sa...

Åh, så fina saker!
Måste säga att jag även blev imponerad av allt pyssel nedan! Granhjärtat är underbart, ett sånt måste jag försöka fixa i helgen :)

elisabethj sa...

hei igjen:) Du da, som vil gi bort så nyydelige ting!!:) Elsker som sagt å kikke inn her, blir alltid inspirert....Så jeg kommer igjen...Også gleder jeg meg til å se julgranen din....hihi:)

Gooooo tredje-adventshelg til deg:)

Nygammalt sa...

Oj den chansen får man ju verkligen inte missa! Har haft lite flyt på sistonde så jag får hoppas att det håller i sig. Det sägs ju att antingen har man tur i spel eller tur i kärlek, så det får väl vara det förstnämnda för mig ;)

Sov sött!
Kram.

Jaana sa...

Trevlig blog du har.
Många fina bilder fanns det här.
Och fina pyssel som du har gjort.
Kommer tillbaka hit och tittar om du har pysslat något mer....

God Jul & Gott Nytt År!!!
Mvh Jaana

LantlivsAnette sa...

Åhh jisses...detta vill man inte missa ! Tänk att få förgylla hemmet med dina vackra saker..
wow alltså det vore nåt det !

Ha nu en skön tredje advent i ditt vackra julpyntade hus !
Kram Anette

birgi sa...

Ja, jag vill vara med!
:-)
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Lina sa...

Vill önska dig en riktigt god helg och tredje advent! Kram Lina

Inmycarport sa...

Hej Marie!

Jag vill självklart vara med..sååå fina saker du gjort. Du är otroligt duktig!!!!
Håller tummarna här i Uppsala.
Önskar dig en skön adventshelg oxå.
Kramar Maria

Snäckornas sjö sa...

Julklappar! Jag vill självklart vara med! Alla sakerna är jättefina, skulle nog inte kunna välja...men det blir ett kärt bekymmer om man vinner ;-) Söt Lucia du visar...är det du?

Anna sa...

JA! Jag vill vara med! Skulle gärna vilja vinna en julklapp av dig - du gör så otroligt vackra saker!

Ha en härlig dag!
Kram
:)Anna

Tusenfröjd sa...

Klart jag vill vara med och få en chans att vinna något av dina vackra julsaker! Ha en underbar dag/ Liv

Evelinas hus sa...

Det vill jag inte missa!
Hoppas du får en skön helg.
Kram på dig
Caroline

SKATAN sa...

Tack det samma :)

My little Home sa...

Oh vilka helt underbara julklappar du tänker dela ut:-) Självklart vill jag också jättegärna vara med och få chansen till att få ett av dessa vackra paket!!

Du är så duktig på att pyssla i ordning vackra saker måste jag säga. Så jag hoppas på tur jag med precis som många andra med mig!!

Önskar er alla en trevlig adventshelg!!

Kram
Sanna på My little Home

Kristin sa...

Hej Marie, du är för gullig! Jag sällar mig till skaran som E får dra lyckliga vinnare från!

Du gör så fina saker och jag blir riktigt avundsjuk för att du fixar och donar så snyggt!

Ha det bra och hoppas helgen blir mysig!

Kram Kristin

Dubbelörnen sa...

Jag med, jag med, jag med... *skrattar*

Din strut vill jag så gärna ha *blink, blink*

Kramar

elin1976 sa...

Så utrolig fine saker. Veldig vakkert. Ha en fin lørdag. Klem fra Elin:O)

Bodil sa...

Jag vill också vara med i tävlingen. Du är så inspirerande. Struten .......
Kram från Bodil

Under en vind sa...

Hallå där!!! Så kul att ha ett ansikte till dig, var en rolig överraskning att vi skulle springa på varann idag! Jag är självklart nyfiken på allt fint du hittat under dagens tur??? Sjävl njuter jag av det lilla skåpet...vet inte exakt var det ska hamna än...men det kommer nog att hitta sin plats!
Visst är Malins butik urmysig...inte stor yta men med stor charm!!!
Nu blir det en lugn lördag, skönt att hinna med lite bloggtid...igår hade vi gäster till midnatt så jag känner att jag är ganska trött idag....men jag var på väg till Malin redan förra helgen men stoppades av sjukdom så idag hindrade inte lite trötthet......
Ha en riktigt mysig helg! Vi "ses"!
Kramar!
pst...vilken söt liten lucia!!

Metteflette sa...

Åhhh, slike vakre ting må jeg selvsagt prøve å vinne!!!!! Håper du får en fin adventshelg! Klem fra Mette

Anonym sa...

Hej Marie.
Jag följer din blogg varje vecka och tycker att den är en av de mest inspirationsrika bloggarna:-)
Vill förstås få chansen att vinna något av dina fina saker.

Trevlig Helg. /Lena

Tilonino sa...

Hei og så snill du er som skal dele ut julegaver. Bloggen din er så fin synes jeg. Flotte og inspirerende bilder. Ha en fin helg.

Tilonino sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lallis sa...

Men så mkt fint:)
Hoppas att du får en fin helg.
Mvh Lallis

Johanna sa...

Oj, vad många som är med... men jag provar iallafall :) Gillar din blogg, vänligen Johanna

Anonym sa...

Hej!

Så klart man vill vara med att vinna några av dina vackra saker. Dina strutar är alldelse otroligt fina! Jag brukar besöka din sida ofta, du finns med under mina favoriter!
Ha en trevlig och mysig tredje advent!

/M som i Mica

cicci sa...

Kan ju inte motstå möjligheten jag heller, älskar dom små påsarna!
ha en skön kväll!
kram cicci

StyggaLillaLoppan sa...

jag vill vara med !!!tjoho och mysig 3:e advent önskas

Randi sa...

Du är så otroligt kreativ och gör så underbara saker och så gereröst av dig att lotta ut dem!
Naturligtvis sällar jag mig till skaran av vinstsugna.
Ha en fortsatt skön helg!
Kram Randi

Anonym sa...

jag vill också vara med =0)
Jättefina saker, och hela din blogg är jättemysig!

Kram, Maria i Boliden

Minna sa...

Som vanligt när man tittar in här så är det en åååh och aaah-upplevelse.. såå himla mkt fint.. bla de fantastiskt vackra strutarna, underbara!! För att inte tala om det härliga fatet med tvålar i badrummet..suck..(där skulle man nog bli sittande tills det började banka på dörren.. ;D Så stort tack för all härlig inspiration man får genom att besöka din alldeles underbara blogg!
Ha en fin 3:e advent!
Kraam/ Minna

Karin Krut sa...

Visst är det härligt med luciatider :) Jag satt i domkyrkan och grät en skvätt igår på en stor luciakonsert, det var som att lyssna på änglar som sjöng.
Ha en skön adventsöndag
Kram Karin

Nygammalt sa...

Du det var mig en söt lucia! =)

Som tur är för mig så läser mamma min blogg, så det kanske ligger något lurvigt under granen ;)
Trevlig 3:e advent!
Kram.

Hem & Harmoni sa...

Så spännande! Alla sakerna är ju jättefina så här gäller att hålla tummarna!
Ha en skön helg! Kram Marie

MiaMaria sa...

Oj, vilka underbara saker och dessa kan tre av oss vinna....Himmelskt! vad kul hoppas...hoppas!!!!!!!!!!
Om jag hoppas en gång till så kanske kanske lilla E lyckas dra mig....fniss!

Ha´nu det så gott i advent!
Miamaria

Annie sa...

Nämen åååå vilka fina julklappar!! Jag önskar mig så hemskt mycket en julstrumpa!! Jag köpte en fin med hjärta för några år sedan, men den har sonen "snott" för han tyckte att hans strumpa med Paddington var för barnslig... Så nu har jag ingen! Jag hade tänkt köpa en ny i år men hittade ingen jag tyckte om riktigt, förrän jag fick se den här!!

Härlig blogg förresten, jag tittar in flera gånger i veckan!

Kram,
Annie

Hemma i Ugglebo sa...

Ååå det här får man ju inte missa!!!
Tänk att du ahr tid att pyssla i hop saker till en tävling!!!
Det är jag allt avis på!!

Men du va fint hjärtat var...och de där spännena är ju helt underbara...ja hela struten....vilken bra idé...
Det ska jag härma nån gång...kanske 2010 om jag har lite tid över då!!

Ha en jätte härlig advent i morgon, kram Katarina

http://trollmor.webblogg.se sa...

Här snubblade jag in på en mysig blogg som jag aldrig tidigare besökt.Dessutom pågår ett lotteri och det älskar jag.
Kanonfin blogg och hit kommer jag att titta in ofta.
Ha en riktigt skön helg
Kram ewa

Shyme sa...

Nu måste man ju l'mna en kommentar!!! Tittar in i din blogg med jämna mellanrum men har kanske inte hunnit kommentera tidigare... Underbart pyssel i alla fall!!

envilsenloppa sa...

Kära Tomten och Lilla E !
Jag brukar ju bara ha tur i kärlek .. snälla kan jag inte få lite tur i spel här oxå !
Jag lovar vara snäll så det räcker ända till påsken .
Kram/Lotta

älskar sött sa...

Låter spännande! Vilka fina priser...de vill jag vinna!! =) Tack för din fina komplimang hi-hi...du är ju rolig =). Hoppas ni hade en mysig dag tillsammans! Fanns det mycket fint på Lustfyllt i dag? Goa julkramar till dig och hjärtligt välkommen igen till våren. Kramisar Malin

Designe sa...

Ojojoj, va många kommentarer du fått! Roligt! Vilka fina saker! Ha en fortsatt fin helg! Kram :)

Inre Harmoni sa...

Hej,
Är inne på din blogg flera gånger om dagen.Är tyvärr dålig på att "lämna" spår efter mig.
Självklart vill jag också jättegärna vara med och få chansen till att få ett av dessa vackra paket!!

Tänk att få förgylla hemmet med dina vackra saker..


Önskar er alla en trevlig adventshelg!!

Kram Jessica

Ancha sa...

God morgon!

Alltid lika underbart här.......

Trevlig 3:e advent!

Kram!

Caroline sa...

Kul med en tävling! Nu håller jag tummarna, för struten och tvålen är så fina! Det andra med förstås.

www.tradgårdsdrommar.blogg.se

WhiteVintageDreams sa...

Hej raring! Jag skulle bara in och önska dig/er en trevlig advent :)! Fast jag blev lite fnissig ;). Jösses vad många läsare du har *fniss*...superkul!!! Å du, heelt underbara saker du visar :).
Hoppas att ni hinner mysa mkt idag!
Massor med kramar

Anonym sa...

Oops, nu hade jag tur att jag kikade in på förmidagen så att jag hinner vara med i dragningen, en sådan chans vill man ju inte missa det är ju så otroligt fina saker!
/Jennifer

Tummelisa sa...

Hej

Oj vilka fina saker!! Du är verkligen duktig. Vad kul med julklappar.
Pysslar inte själv så mycket, mina händer är inte så "medgörliga".
Ha en bra tredje advent!

Kram från Tummelisa

Lisalund sa...

Hejsan! Är inne flera gånger / dag, men har aldrig lämnat ett spår. Tack för all inspiration & en trevlig sida:) Du gör så fina saker...kanske jag har tur....
Ha en trevlig och mysig tredje advent! / Elisabet

Fridhemspinglan sa...

Vad fina vinster!
Klart jag vill vara med!
Kram :)

Jeanettes hus sa...

Klart att man inte missar chansen aven fast man rest bort.
Haller nog koll pa er mina bloggisar aven fran fjarran land.
Tanker pa er
God Jul Marie fran mig i solen

Marit sa...

Åh hoppas jag inte är för sent ute nu. Jag blev ju jätte sugen på alla dom tre fina julklapparna.

Tack för att du svarade sist på schablon frågan. Ska ringa nu i veckan och beställa ett gäng.

Marit

Solstrimmor & stjärnstrålar sa...

Min julklapp till dig blir att jag lägger till dig i min länklista.Är bara en vecka gammal med egen blogg men det tar sig! Hoppas jag hinner vara med i utlottningen av de fina gåvorna!

Anonym sa...

Hej!

Jag önskar att inte är för sent ute nu också. Din blogg är underbara!

-Jane-

Amelie78 sa...

Du er vel god! :-) Så koselig!

Jeg er med!! Herved meldt på i konkurransen!

Ha en fin søndagskveld :-)

Hilsen Amélie

Jes/Vita villa vila sa...

Å du store tid!

Varför varför varför kom jag hit försent???????????
Har alldeles missat det här för allt julstök. Lyckans ostar som vann.... å den struten med strass....å den fina julstrumpan.... påsen... ja allt är ju bara sååå fint!

Hoppas du får en toppenfin vecka! Kram Jes