tisdag 15 januari 2008

100 000 besökare!

Helt otroligt! Igår passerade räknaren 100 000 besökare, jag tror knappt att det är sant! För mig är det helt osannolikt att så många människor vill titta in till mig, en helt vanlig tvåbarnsmamma från en liten stad i Västergötland. Tack till alla er som tittar in och ett extra tack till alla er som lämnar så rara kommentarer. Jag har sagt det förut men det kan inte sägas tillräckligt många gånger. Ni förgyller verkligen min vardag!!!!!!
j
h
j
Blommorna fick jag av min supergulliga mamma igår, jag ger dem vidare till er allihopa!
j
Kramar Marie

64 kommentarer:

latara sa...

Marie, GRATTIS till de hundratusen besökarna! Man trivs här, man inspireras och vill se mer!

Vilka vackra bilder du visar! Ljuset är underbart. Och jag måste ju säga att struten där är himla läcker... ;-)

KRAM!

Karin

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

GRATTIS, Marie! Klart du får besökare sådan inspirationskälla du är!!
Kram
nina

Rosengårdens Inredning sa...

Hej Marie! Jag förstår verkligen att du har så många som kollar på din blogg!!!!
Vilka härliga bilder du har, man blir verkligen inspirerad, och längtar efter lite mera ljus...
Här i Blekinge har dagen blivit 45 min längre, det går åt rätt håll...
Kramar Malin

Karoline sa...

grattis med alle dine kommentarer. skjønner det så godt- for her er det bare utrolig pent, nydelig stil og koselig. takk for at du viser. kjeket om vi blogges, klem fra Karoline Norge

Hannas form sa...

Oj, så roligt, GRATTIS!!! Hur länge har du haft din blogg? Den är ju så fin...duktiga du..så vackert du gjort...fantastiska strutar!

Ha det gott!
Hanna

Lyckofröken sa...

Hej Marie!
Grattis till din otroliga besökssiffra! Du har en inspirerande blogg, det är alltid mysigt att besöka den.

Kram A
www.lyckofroken.blogspot.com

Lilla Blanka sa...

Jättestort GRATTIS till 100.000 besökare..! Det är du verkligen värd Marie, din blogg är helt underbar, så jag förstår att det är många som kommer hit!
Vad fin bild du visar på de söta strutarna..till och med min man stannade till o sa "-oh vad fint..!"
"-Är det hon "vita ranunkler"?"
Hihi, han har väl hört mig prata..ja hela familjen vet ju vem du är hihi :)
Stor kram!!!
Mia

Vanilla dreams and humblebees sa...

Grattis kramar!! Vilken vacker vårbukett du bjuder oss på idag!

Kramar från jenny

Åsa/asamia sa...

Grattis till sååå många besökare, kikar in här ibland och låter mig inspireras av allt fint du visar.
Tack för titten!

LantlivsAnette sa...

Grattis !! Klart att du har så många besökare,du har ju alltid så himla fina bilder att visa oss..här blir man aldrig besviken !!
Vad vackra saker du visar oss nu igen,jag har förstorat bilden och verkligen njutit av allt fint !
Kram Anette

envilsenloppa sa...

Grattis till dej underbara Marie !! Jag är inte förvånat ,jag har sagt det förut , din blogg är den mest inspirerande jag vet . Det är alltid så roligt att gå in och kika hos dej på allt ditt vackra !
Min fina strut och tvål är det enda av mitt julpynt som ligger kvar , struntar i att det står God Jul på struten ;-)
Tack för att du finns och för att just du delar med dig av allt !!!
Tusen Grattis Kramar ! Lotta

Sagalisa sa...

Men du...det är väl inte så konstigt att vi vill besöka dig,för det är ju det du är.En helt vanlig mamma...
Tackar så mycket för din inspiration till lilla trötta jag....Många goa kramar Anna

HannaH i Det stora grå huset sa...

Grattis till dig Marie!
Är inte ett dugg förvånad jag, du är absolut en av mina stora favoriter. Alltid så fina bilder med så mycket inspiration. Dessutom verkar du vara hur gullig som helst som människa.
Tusen tack för kramen du skickade igår, verkligen uppskattad. Känns faktiskt liiite bättre idag med deppigheten. Ja, kannorna var gårdagens fynd, 20kr st. Helt ok tycker jag!
Kram Hanna P.s Fortsätt som du gjort så kommer siffrorna bara att öka och öka... :-)

Jenny sa...

STORT Grattis till dig!
Jag är inte ett dugg förvånad att så många besöker dina inspirerande och helt underbara blogg!
Vilken ljuvlig bukett!
Kram
Jenny

"M" sa...

Grattis till alla dessa besök..otroligt kul ju.....och jag tar gärna emot blommorna...underbara. Ska leta i storstan på fredag då jag ska in och besiktiga bilen och storhandla mat. Nånstans måste de väl ha vita ranunkler.....och vi ses i morrn om det var ok för er då? Kram

Ann-Catrin / finthemma sa...

Nej men snälla...100 000 STORT GRATTIS!!
men det kan man ju förstå.. så fint som du har det!!!
Oh så vackra bilder.allt allt allt!
Kramar A-C

Linneagården sa...

Godmorgon Marie & STORT GRATTIS till hundratusen besökare. Du har ju en superfin blogg + att du själv verkar så trevlig & ödmjuk. Klart man besöker Vita Raunkler då!
KRAMAR!!

Åsas drömhem sa...

Grattis, grattis! jätte fin blogg!

H: Åsa

Randi sa...

GRATTIS!!!
Jag är inte ett dugg förvånad! Din blogg är underbart inspirerande!
Kram Randi

Bonnies vita rum sa...

Grattis!!
Ja men det e klart i vill kolla in din fina blogg.. Gör det ofta men det e ju inte alltid man är så duktig på att skriva en kommentar!
//Kram Bonnie

SKATAN sa...

Hej!

Grattis till dina 100 000 besökare. Jag är inte särskilt förvånad : ) Jag vill alltid titta in hos dig när jag sätter mig ner vid datorn en stund. Så är det! En kombination av vackra bilder, roliga påhitt och en härlig personlighet på andra sidan datorn. Jag tror det är hela hemligheten : )

Kram.

Designe sa...

Ojsan, hoppsan...GRATTIS! Va många! Vilken vacker bukett du fått och vilka fina bilder du visar! Ha en fin dag och njut! KRAM

My little Home sa...

Ljuvliga bilder och buketten är helt underbar och utstrålar verkligen vår!! Vilken go och snäll mamma du har, som dessutom har koll på att du ju gillar vitt och ranunkler i dina buketter:-)

Älskar dina vackra strutar, de är bara såååå fina!! Gjorde ett försök att vinna en när du hade tävling sist men icke att turen ville vara med den gången;-)

Tycker pappret du gjort dem i och dekorbandet med det lilla smycket i strass är så vackert till spetspappret!! Nog bland den finaste strut jag sett faktiskt!!

Vill även kolla så att det okej att jag länkat till din sida?!

Ha en bra dag!!

Kram
Sanna på My little Home

Sophie sa...

Grattis!
Jag besöker din sida ofta, men har inte lämnat någon kommentar innan. Men tycker du har ett jätte fint hem och blir mycket inspirerad av din blogg. Då man får mycket tips och nya ideer. :)

Kram/ Wilmas vind

Norsidan No 25 sa...

Grattis till dina 100.000 besökare. Det är inte konstigt att vi är många som gillar din blogg. Du inspirerar med dina bilder och din sida är en av mina absoluta favoriter som jag besöker ofta.

Ha en underbar dag. :) Vero

annaslantliv sa...

Grattis! Dit har man en bra bit ;-)

spetsar och änglar sa...

Ett stort GRATTIS!!!Till en väldigt fin Blogg!Ha en härlig dag/Kram Heléne

latara sa...

Hallå där, vännen!

Du har en utmärkelse att hämta hos mig när du får tid och lust..! :-)

Kraaam,

Karin

Villa Nyhem anno 1918 sa...

Grattis,vill passa på att bjuda dig till min blogg för att njuta en stund av vacker musik och vackra bilder ,klicka på vinterbilden kramis Maria Villa Nyhem

Guldkant På Livet sa...

...och du förgyller vår vardag!!! Grattis, du har alltid ngt vackert att titta på här! Jättfina bilder som vanligt och ljuvliga arrangemnag med fina strutar och blommorna var så vackra, vilka härliga färger!! Mari.

Radhusdrömmar sa...

Grattis Grattis!!!!

Och vilka fina bilder! (som alltid)


Kram Johanna

SEASIDE LIVING sa...

Grattis! Jag är inte ett dugg förvånad då du alltid visar vackra och inspirerande bilder från ditt så ljuvliga hem! Det är vi som ska tacka för allt underbart du bjuder på!

Stor kram till dig Marie!

PS. Otroligt vacker bukett...

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ja, jag förstår verkligen varför så många besöker din blogg...den är helt unberbar! Jag tittar in till Dig titt som tätt för jag blir så himla inspirerad och glad av din härliga blogg.
Kika gärna hos mig...

/Anita

Jes/Vita villa vila sa...

Och du förgyller min :=)

Grattis till den enorma besökssiffran och jag kan bara skriva under på att här trivs man & kommer gääääärna tillbaka!

Kram Jes

Moderncountry sa...

Gratulerer så mye med 100 000 besøkende Marie!Bloggen din er så vakker og innholdsrik, og ikke minst har du flotte tekster. Du forgyller min hverdag også!

Klemmer fra Aina

johanna sa...

Hej
Grattis!!!! Jag tycker sååå mycket om din sida..går in här flera ggr per dag..TACK för all inspiration Marie
kraaaam

Linda sa...

Vilket vackert hem du har. Jag älskar också vitt ;)

Kram/Linda

Hulda sa...

Gratulerer med så mange besøk! Det er artig med blogging når så mange er innom. :) flotte bilder, nydelige stilleben, jeg falt veldig for de vakre blomstene. Ha en fin kveld. :)

Bodil sa...

Det var inte dåligt. 100.000 st. Om jag har förstått rätt så har du inte haft din blogg i ett år ens, stämmer det? Visst är det otroligt. Men så är det alltid så trivsamt att titta in till dig. Duktig inrederska med en massa kreativitet.
Underbara blommor!
Kram

B sa...

Otroligt roligt att 100 000st kikat in på din underbart mysiga blogg. Wooow, häftigt!!!
Å, vilka fina blomster, man längtar nu till våren.

Dubbelörnen sa...

Ett stort GRATTIS fr mig med!

Tänk att man kan vara så nyfiken på en tjej i Västergötland ;) Men om denna tjej nu är en supergo tjej, ödmjuk sådan, personlig, humoristisk o dessutom ger inspiration som få... Ja då får du väl stå ut med den nyfikna skaran som står o kikar in hos dig *gapskrattar*

Bamsekram till dig

Inredningsfanatiker sa...

OJ! Wow! vAD ROLIGT Grattis!
Vilken vacker ukett du fått, skoj att få blommor så där ibalnd!
Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

me and alice sa...

Grattis till 100.000 besökare...
Det är du verkligen värd. Gillar din blogg jättemycket.
kram från Susanne

Änglahem sa...

GRATTIS Marie!!! Inget konstigt alls att du nått upp till denna fantastiska siffra. Du bjuder ju på så mycket vackert från ett mycket vackert hem!

Idag var det ögongodis vill jag säga!! Strutarna är så fina.

Snäll mamma du har, vackra blommor hon valt.

Kramar
Ulrika

Laeriss sa...

Très jolies photos et mise en scène, j'aime beaucoup les cornets et les fleurs !

Nygammalt sa...

STORT grattis!!! Klart att så många vill se DITT fina hem!

Bilden från ert vardagsrum är sååå fint. Det där dokumentet hade gärna fått pryda min vägg, så som så mycket annat av dina grejer.
Underbara kuddar och säck. I like! =)

Ha det så jättebra nu!
Kram.

Camilla sa...

Grattis Marie! Jag såg igår när jag var inne att du hade passerat 100000 besökare, och då tänkte jag verkligen att det är faktiskt inte ett dugg konstigt. Din blogg är fantastisk!
Kramar

elin1976 sa...

Kremmerhusene er nydelige. Så flott papir.
Grattis med 100 000 besøkende. Det er jo kjempemange!!!
Ha en flott torsdag. Masse klemmer fra Elin:O)

Under en vind sa...

Stort grattis till alla besökare!!! Att siffran är hög är inte alls konstigt,hit kikar man gärna in minst en gång om dan!!!
Du bjuder alltid på så mycket fint som ögongodis! Vackra bilder idag med! Ha en toppentorsdag! (idag ska jag tillbaka till jobbet.....förutom 2 dagar efter nyår så har jag varit hemma sen den 20 december.....omställning....) Kramis!

Lilla Ugglebo sa...

Grattis i stora lass!

Du låter förvånad..
Det är inte jag....här finns ju så mycket fint att sitta och stirra på.
Verkligen fina bilder...
Dokumentet är bara sååå läckert!
Det passar ju som handen i handsken.
Ha en trevlig helg!
Kram Katarina

MiaMaria sa...

Man får gratulera.....
Till både besökare och till en vacker och njutbar blogg.
Fortsätt i samma anda....VACKERT!

HA´det så himla gott!
Miamaria

SKATAN sa...

Tittar in och säger hej! Hur har du det idag? Regnar det på dig? Här öser det ner och känns ofattbart ruggigt och också ganska trist. Jag måste påminna mig om att höja blicken och le emellanåt ;) Det blir ju faktiskt roligare då!

ÖNskar dig en regnfri och skön dag!

Kram.

linnea-maria sa...

Wow det var verkligen många. Men jag tycker inte du ska vara förvånad. Det finns alltid något vackert att se när man besöker din blogg. Själv har jag inte lyckats få till det där med räknaren än så jag har inte en aning om hur många besökare jag har. Det är nog inte alla som lämnar kommentar heller. Kram/linnea-maria

Evelinas hus sa...

Grattis till alla besökare!!
Du inspirerar med tips, vackra saker och vackra bilder. Det är alltid något nytt när man tittar in här. Alla besökare är du värd.
Ha en bra dag.
Kram Caroline

Viktoria sa...

Grattis till alla besökare!
Du har ju en underbar blogg som man gärna besöker!
Vilken vacker bukett du fick av din mamma!
Kram.

Mysiga lantliga ting sa...

GRATTIS till sååå många besök!! Otroligt roligt förstås.
Vilken mysig bild på strutar och pynt!
Förresten, dokumentet som du visade tidigare blev supersnyggt i ditt vardagsrum *avis*
Kram från mig.

Madicken sa...

Jag är inte ett dugg förvånad...GRATTIS- du har verkligen förtjänat alla lovord från dina besökare!

Sväva på moln idag;-)

Kram Gry

Home & Clothes Design sa...

Super grattis...du har en underbar blogg med fina bilder och härliga inlägg.

Kramizz Annelie

Millas hem sa...

Hej!
Vill säga ett stort GRATTIS!
1oo ooo besökare, vad roligt!

Det är inte så konstigt, ditt vardagsrum är helt ljuvligt.
Vitt vitt vitt med inslag av ngn grön växt, hur vackert som helst!!

Kram Camilla (Ny blogg)

Anna sa...

Gratulerar till så många besökare! Det är ju inte konstigt med en sån vacker och inspirerande blogg:)

Så fina bilder du visar! Jag älskar särkilt bilden i mitten! Kan inte se mig mätt på den - underbar:)

Kramar
:)Anna

Linda sa...

Älskar vår kakelugn. Vi skulle inte klara vintern utan den. Mysigt och fint med kakelugnar. Fungerar er med?

Kram/Linda

My lovely Things sa...

Jag förstår varför du har så många läsare, Du har en trevlig blogg med mycket inspiration...
Min morfar ska göra en tallrikshylla till mig. Jag undrar vad har din hylla för mått. Kul att jämföra måtten så ser jag mer framför mig hur min ska bli..
Kram Anna

Kära Stina sa...

Hej och grattis :) Va kul att ha så många besökare! Vilken mysig blogg! Hit kommer jag tillbaka! Vänliga hälsn Kerstin

Norsidan No 25 sa...

En liten extra utmärkelse till dig, trots att du redan fått den. För att jag älskar din sida!
Kram Vero