tisdag 25 mars 2008

Hylla

Nu har makens hemmasnickrade hylla kommit på plats i korridoren på övervåningen. Här är ganska smalt så man får inte plats med någon möbel på golvet, mittemot har vi en rad med garderober. Förut har jag haft några tavlor på en tavellist på väggen men det såg så himla sterilt ut, tycker det blev mycket mer ombonat med hyllan.
k
I korridoren, hela trapphuset och det lilla kontoret här uppe är det pärlspont både på väggar och tak. Det finns dessutom små fönster i båda ändarna av korridoren så det blir ganska ljust här. Hyllan är gjord av råspont för att det skulle bli lite kontrast mot all pärlspont. Konsolerna och knopparna är också gjorda av maken.
kk

Pyntandet är ju alltid det roligaste, jag har redan ändrat om flera gånger, hihi.
j
Den gamla nattskjortan är ett loppisfynd.
k
Mina loppisfyndade balettskor och lite annat pynt.
k
I veckan ska jag och barnen baka, stora flickan fyller år till helgen. Bakning tillhör definitivt inte mina favoritsysselsättningar, men något ska vi väl kunna åstadkomma. Så nu ska vi åka till affären och handla lite ingredienser. Ha en bra dag! Kram Marie

89 kommentarer:

Jönnik sa...

Hej! Jag tänkte kolla om det var Ok att jag länkar till dig påmin blogg? Jag har kikat in på din sida länge nu och fått så mycket inspiration av dig och nu ska jag försöka blogga lite själv! Tack för en fin blogg! Jenny

Stämningsfullt sa...

Hej!
Åh så fin hylla! Och så mycket fint du har ställt på den :)
Hoppas det går bra med bakningen.
Kram!

MiaMaria sa...

Hej!

Så fin hylla ni snickrat ihop din man och du.....Han kanske kan göra en till mig också , när jag ska börja greja i farstun.....
Snygg är den och himla massa vackert på den....

Och jag tror nog att detta inte var sista gången du ändrade om....
alltid kommer man på något nytt eller vill ändra om lite det hör ju liksom till...fniss.....

Ha´det så gott i baket!
Miamaria

Mamma C sa...

Oj, vad fin hyllan var. Det var mycket fint pyntat på den. Det går säkert bra med bakningen.
Kram Mamma C

Jema Rose sa...

Åh, så fint...alltihop!!!

Lycka till med bakningen, jag är inte heller så "haj" på sånt...

Kram, Jenny

<3

hemtrevnad marie sa...

Sååå snygg hylla!!! konsollerna var jättesnygga!
Pyntat fint som vanligt också!!!
Kraaam

Lina sa...

Så fin hylla!! Och så fint du pyntat!! Ha enn riktigt bra tisdag! Skall bli roligt att ses på bloggträffen!!

Fridhemspinglan sa...

Klart det blev mer ombonat!
Den modellen ser ut som om ni kopierat en gammal. Snygga knoppar!

Lina sa...

Hej!
Oh, vilken fin hylla!!! Du har en händig man du! Jo, de har jag också han är nämligen snickare, men är inte så pigg på att snickra och fixa på fritiden, tyvärr!

Ha en bra dag!
/ Lina

Nina på Kyrktorpet sa...

Hyllan är verkligen jättefin! Så härligt att ha en make som är så händig.... ti-hi.... Till den vita pärlsponten gör det sig jättebra, visst är det underbart med pärlspont!

Randi sa...

Vad ni är ambitiösa och duktiga!!!
Snyggt arrangerat - förstår att du duttat en del innan du blev nöjd - men det gör du säkert fler gånger :)
Kram Randi

Mysiga lantliga ting sa...

Så bra det blev med hyllan där uppe!!
Massa fint pynt!

Lycka till med bakandet =)

Kram Johanna

cicci sa...

Va kul att vi äntligen kommer att ses på bloggträffen! Vi kan väl fundera på om vi kanske kan samåka, kommer att åka över Jönköpings hållet...
Vilken fin hylla din karl har gjort, han har inte funderat på att byta yrke och bli möbelsnickare istället???
Kram Cicci

Lilla Blanka sa...

Hej Marie!
Åh vad fin hyllan blev!!!
Och med grejerna du har arrangerat och fotat gör det till en underbar bild..härligt!
Den vita pärlsponten är ju såå fin..!
Förresten GRATTIS till vinsten :) Såg det på en blogg men kommer inte ihåg vad du vann, såg dock att du själv uppmärksammat det :)
Stor kram
Mia

Solan sa...

Vilken fin hylla och vad fint du gjort. hela ert hem är en njutning att se. Ha det gott // Solan

Moderncountry sa...

Heihei Marie,

Men oj så mye jeg har misset!!
Og for noen herlige bilder igjen, jeg bare nyyyter!! De trådrullene dine er bare så fine, undrer hvor du finner dem? Og svart og hvite kort er bare det fineste jeg vet. Og din nye hylle, åå, den er jo bare så vakker!! SÅ moro at din mann bretter opp armene for deg :)) Ja sånn skal det være..fniss
Du har pyntet den så himla fint, du inspirerer alltid!!Alltid vakre arrangement.
Jeg ser etter en fin nattkjole selv, en riktig gammel en. Det hadde vært så fint på mitt nye skap. Men først har jeg bydd på en gammel terrine. Håper jeg vinner den. Ja, du har vel sett den inne hos Helena? Den ligner mye, jeg falt helt pladask. Ja, man får vente litt på sakene, man kan ikke få alt på en gang :)

Takk for bursdagshilsen min venn,det ble jeg glad for, du får en stor takk og klem tilbake!

Aina

Lilla Ugglebo sa...

Men du så fint!

Så där ska jag nog göra på en tråkig vägg i vår hall på övervåningen!

Tack för inspirationen till det du!!
Bakning är inte min favvosyssla heller...men man känner sig stolt och nöjd efteråt!
Ha en härlig dag!
Kram Katarina

tindralitemera sa...

Vilken fin hylla och med alla fina små saker blir det så harmoniskt och fint!
kram Katarina

Designe sa...

Vilken vacker hylla med fina knoppar och även fina saker på! Den ser verkligen gammeldags ut!..Vissa saker är svåra att få till tycker jag..vi har gjort om ett litet skåp till vitrin men det ser så sterilt ut så vi måste göra om det på nåt sätt.. :) Kram

Sara sa...

Vilken händig man! Hyllan var jättefin och pyntet blev ju pricken över i. Ha en bra vecka!
Kram Sara

Roslagsdrömmar sa...

Hyllan är jätte fin! Bra där med kontrasten mellan råspont och pärlspont. Du har pyntat super fint : )

Ha en bra dag!
Kram Maria

älskar sött sa...

mEN HJÄLP VILKEN UNDERBAR HYLLA!!! Och vilken underbar man hi-hi...som gör så fina saker på beställning från dig hi-hi...Grattis förresten till vinsten, ang tavlorna på en blogg =)!! Ha en alldeles..alldeles underbar dag. Håll tummarna för mig på torsdag!! Då öppnar jag portarna igen hi-hi..kramis Malin

Bonnies vita rum sa...

oj va fint det blev!
kram bonnie

envilsenloppa sa...

Marie , du är otrolig och din man oxå !!!!
Vad fint du/ni har gjort .
Kanske dags att öppna inredningsfirma med handgjorda möbler och annat !?!
Hur får du till det , jämt ????
Kommer du och hjälper mig i mitt nya hus ?
Love /Lotta

lottens vita och gröna sa...

halloj gumman, nu så med risk för att låta tjatig, så dånar jag igen, vilen hylla...vilka saker...mmmmm balettskor...oh! min dotter fyller på fredag (9år)hon har redan beställt vilken tårta och vad hpn ska ha på frukostbrickan...har beställt en underbar ängel av faster atta, hoppas att den hinner komma! ha en underbar bakvecka med töserna! kram lotten

Kol&Rosors sa...

Hej!

Åh,så vacker hylla med så mysiga saker...
Den gjorde sig mycket bra mot pärlsponten,sådär gammeldags sekelskiftes.
Lycka till med baket till födelsedagsbarnet!

Ha det så gott & en fortsatt trevlig vecka.
L-Lott

C De-sign sa...

ÅH...Så fint, så duktig han är din man..!!!!!! OCH du som arrangerat allt så vackert! Ljuvliga bilder att njuta av! Lycka till nu med bakningen! Själv har jag drabbats av "virksjukan".... och UTlOTTNING inne hos mig, Välkommen!
Kramar fr C

Forgjengelige ting sa...

Det var virkelig en god ide for en trang gang!! Kanskje ejg kan gjøre noe slikt i in trange trappeoppgang jeg også... Jeg har jo laget en hylle før, så hvorfor ikke prøve igjen... Hm, dette får jeg tygge litt mer på.
Det ble kjempeflott hos deg iallfall!!

Liten Bod sa...

Dagens snyggaste inlägg! Vilken fantastisk hylla din man gjort! Och ditt pynt är bara så fint! Har han täljt pinnarna från rundstav eller? Måste visa gubben.... vad glad han ska bli :) Kram, Tina

Sockersött sa...

Vilken duktig man du har, den får du hålla hårt i =)=)

Hyllan är verkligen jättesnygg. Vad fint du har pynta den, gillar dina ballerinaskor mycket.
kramar Kia

Under en vind sa...

Sååå fin hylla han gjort till dig!!! Jag bara ler då jag ser vad din man snickrar åt dig....först tallrikshyllan och nu denna.... Tror nämligen att våra män skulle ha en del att diskutera...hi hi...här gjorde mannen först min fönsterhylla och nu har han gjort en annan hyllvariant som väntar på att hängas upp.....(dessutom fick han snickra en fönsterhylla till Annas födelsedag också...)
Idag for han iväg med jobbet till USA...och denna gången blir det inget nytt måleriprojekt! Tänkte inte sälja några möbler heller....fniss....
Däremot så blir det en tur till Unik och Malin imorgon...smygkik inför hennes öppning.....
Har jobbat på fritids idag hela dagen och precis kommit hem, nästan hela dagen har tillbringats i pulkabacken! Massor av härlig snö att leka i! Visst vill man ha vår, men nu när den kom får man utnyttja den....
Ha en skön kväll, kram!

Hem & Harmoni Marie sa...

Så fint! Du har verkligen känsla för inredning! Smakfullt värre :)
Ha en go vecka och lycka till med bakningen! Kram Marie

Anna sa...

Vilken vacker hylla din man har snickrat! Och du har pyntat så fint som vanligt:) Det blev verkligen kanonfint och ser väldigt ombonat ut!

Kram
:)Anna

Maria sa...

Vilken vacker och fiffigt gjord bokhylla ni har. Håller verkligen med om att det finns trevligare saker att titta på än gamla avskavda bokryggar.
Mvh Maria

Kicki sa...

Ahh - ursnyggt! Vi har också mycket pärlspont i huset här på Thyrasgård. Även om det är helt nytt ger det direkt en gammal härlig känsla. Och den där hyllan var ju...mums!
Kram från Kicki
på Thyrasgård

Sandhem sa...

jag och min sambo har precis byggt en hatthylla. men bud på att be honom hjälpa mig att göra en till, fast sån som din
tack för en mysig blogg

Livet i Gläntan sa...

Hej Marie! Vilken jättefin hylla. Den passar ju jättefint mot pärlsponten. Hälsa din make att han är väldigt duktig. Ha en bra kväll! Kram jessica

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Oj, oj vad duktiga ni varit!! Riktigt fint! Händig man med en fru som har känsla för det sköna! Wow! Jag gillar!!
kram
nina

Gammelgård sa...

Vilken underbar hylla!!
Såå fint!

Annas skattkammare sa...

Oj så fint det blev! Passar perfekt ihop med den vackra vita pärlsponten, I like! Kram /Anna

Goa sa...

Hej min goding! Tänk att jag får träffa dig i april...såååkul!!!

MEn vet du vad, risken finns att ajg en vacker dag hamnar i ambulans när jag tittar in här...ju, det är sant!! Jag blir helt sjuk...du visar alltid, så fina saker...alltid!
Jag är så impad...alltid!

Hyllan...underbar!
KAn han inte göra ngr. stycken och så säljer du till oss på träffen..:)
ja, jag skulle minst köpa en...så det så!

Ha det bästast...vis hörs..;)
Kraaam...

marie sa...

Hej!
Ja, jag vet att jag varit dålig på att kommentera på ett tag. Tiden räcker inte till!!! Men jag kikar in här nästan varje dag och njuter av allt fint som du visar oss! Man skulle kunna tro att din man är snickare så fina saker som han gör. Ja, ni är duktiga båda två så ni är ett bra team förstår jag. Ha det så gott och tack för alla dina kommentarer hos mig, de värmer ska du veta.
Kram Marie

White Season sa...

Underbara bilder och vilken vacker hylla! OCH allt fint du dekorerar med, du är helt otrolig :-) Så vackert!!!! Kramar och ha så mysigt med baket Malin

Jennys vita drömmar sa...

Oj vilken fin blogg och vilket underbart hem ni har!Jag länkar omd e OK??Ha en fin kväll, kramar Jenny

Kannor och karaffer sa...

Vilken snickare till karl du har - den ser inte precis nygjord ut utan har en härligt lantlig tusch med superläckra krokar....

Du har verkligen pyntat fint på den också - det blev verkligen bra. Vi har också en lång smal hall - kanske vi också kunde sätta upp hyllor där - ja nu satte du igång lite funderingar....tack för det.

Du visar så mycket fint från ditt hem...

Ha det gott!
Ann

Hannas form sa...

Halloj där!

Så fin hylla...händig man du har..lite avis blir man ju...Du gör allt så vackert...njuter som vanligt...ska titta igen.

Ha det gott vännen!
KRAM
Hanna

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Men så fint det blev!!! Ja hyllan är ju superfin och så underbart pyntat. Så läckert med blomman inlindad i papper. Men vet du, jag hade en likadan lykta men gav bort den till svärmor. Fattar inte varför...måste ha haft hjärnsläpp? Fasiken...ja jag vågar inte fråga om jag får tillbaks den =)


Kram Anita

Den vita drömmen sa...

Hallo
Åhhh hyllan är ju toppensnygg, du har en riktigt duktig man.
Knopparna var ju otroligt fina.
Ha en skön vecka
Kram Liselotte

Grodmamman sa...

Vilken fin hylla din man har snickrat. Såg jätte mysigt ut med allt pynt.
Är det ok om jag länkar till din blogg från min? Är ofta inne på din sida och läser och får inspiration.
Kram

Evelinas hus sa...

Hej Marie!
Vilken fin hylla han har gjort, gud vad duktig han är!
Fint arrangerat med alla sakerna också.
Kram Caroline

HannaH i Det stora grå huset sa...

Jag säger då det. Vilken make du har. Han gör så oerhört snygga saker! Du lär ju vara en stolt fruga du! :-)
Fiiint pyntat med. Gillar verkligen nattskjortan... För att inte tala om ballerinaskorna. De har jag ju nämnt förrut, så det räcker... (Har letat, men hittar inte. Suck. )

Bakning är inte min favorit heller, men det är dessto roligare att smaka efteråt tycker jag...

Ha det så gott Marie!
Din blogg inspirerar som vanligt i massor...
Kram Hanna

livetpåfyranpia sa...

Hej på dig! Va fint det blev i hallen. Ibland behöver man se med nya ögon i sitt hus precis som du gjorde och fixade en hylla istället! När man blir så nöjd undrar man -varför gjorde jag inte detta innan....Kram o tack för en inspirerande blogg!

milly Garden sa...

Hej Marie,
vilken fin hylla!! konsollerna är jättefina och välgjorda... förstår att ni är nöjda.... Du har verkligen god smak och öga för att dekorera... så fint med alla saker som du hängt på den:-

Kram Marina

Camilla sa...

Hej Marie!
Så himla bra det blev med hyllan, vilken karl du har!! Åh, jag fattar bara inte hur tusan ni hinner med allt!? Suck... jag hinner inte med hälften av allt jag tänker att jag ska göra. Det kanske blir Lustfyllt nu på söndag, jag hör av mej.

Kramar Camilla

Tonje sa...

Så fin hylle som din mann har lagd og så vakkert som du har dekorert den=)

MormorRuthsAnn sa...

Men Marie vilken ursnygg hylla, blev helt tagen av det vackra handarbetet din kära make har lagt ner i denna hylla. Oj, nu blir Peter nog sugen på att göra en likadan...WOW, säger jag bara!!!!!!
Oerhört snygg dekoration....och visst har du designat konsolerna, eller hur? Ni är så duktiga.

Vi har varit på mina föräldrars lilla landställe i tre dagar. Peter och min Pappa har snickrat på deras kommande uterum...ingen uppkoppling fanns till datorn så nu har man en massa blogglust...fick ta en sak i taget...blogglusten gick före ett eget inlägg somn kommer imorgon.

Stort grattis till en underbar hylla.

Kramis Ann

Cookie Sunshine sa...

Beautiful!

Cookie Sunshine

Lena i et bæssmorhem sa...

Hei!

Så nydelig! Hylla, pynten og alt sammen! Og så er det så lyst der:-)
Ja, det å pynte -det er jo det som er det "roligaste", jeg pynter i rom som bare er halvveis ferdige, og mens jeg maler vegger ser jeg for meg alt jeg kan henge på veggene... Vi er nok "tokiga" vi damer, men du verden som vi koser oss med alle våre innfall og ideer!!!

Klem Lena

atmosphere sa...

Det är ju som jag säger, klart han ska sadla om, maken? Han har ju alla förutsättningar.
Jättefint.
Ha en fin vecka, från ett vintervitt Göteborg,
Kramar från Ingrid

Lilla Trollbacken sa...

Vilken händig karl du har, hyllan är jättesnygg. Du har dekorerat sååå fint. Bra idé med en blomma i den där korgen, sån har jag också.
Kram
Gabrielle

Jeanettes hus sa...

Mållös! Som alltid lika vackert.
Du har gjort det igen!
Hoppas att påsken varit bra.
Tänker på Dig
Kramisar Jeanette

Vanilladreams and humblebees sa...

Jag väntar bara på att vi snart ska få se ert hem i någon inredningstidning!!!! Eller har du varit med någonstans redan kanske? :)

Vilken underbar hylla han har gjort! Är han snickare?

Lika tokkär som vanligt när man hälsar på hos dig... du har det vackraste av alla hem! Underbart kritvitt!!!! --<-@

Kramar från Jenny!

Bara Gry sa...

Det blev riktigt fint med hyllan. Sen har du ju pärlspont som jag älskar, och blir riktigt avis på, fniss...

Jag måste bara kommentera framträdandet jag gjorde som 10-åring. Då var jag inte rädd, nu skulle jag aldrig ha gjort det! Gillar inte heller att stå i centrum ;-)

Ha en skön dag, och om det är någon tröst så ska jag också baka. Fast jag inte gillar det heller. Måste baka glutenfritt till mig själv.

kram Gry

Guldkant På Livet sa...

Marie,. du gör mej illamående av avund! SÅÅÅÅ himla snyggt! Vilken fin hylla! Fantastiskt vackert och fina saker på den också! Ha en fortsatt bra vecka! Mari.

SKATAN sa...

Hej! Vilken händig rackare du delar boende med! Hyllan blev toppen! Lycka till med bakandet. Själv är jag hemma med en liten febertopp...just nu trallar hon, men det lär vara snabbt övergående ;)

Ha det bra!

StyggaLillaLoppan sa...

så vackert det blev ; du är jätteduktig !!! kram

Kristin sa...

Hej Marie, vilken snygg skapelse!!!! Den skulle kostat multum om du köpt den i affär!!! Och vackert pyntat som vanligt, du har nog magiska fingrar! :-)

/Kristin

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag har inte varit på bloggen nu under påsken, så det är mycket att ta igen... och här har du mycket fint att visa. Hyllan är ju kanonfin, och allt vackert som du har dekorerat med! Gillar också dina trådrullar i förra inlägget... tänk att man kan tycka att trådrullar är vackert! Man är nog lite tokig iaf.
Kram
Marie

My lovely cottage sa...

hmmmm,me likey! take care

Vit spets sa...

Hej!
Va trötta vi va efter "Billyjakten" i Haparanda! men nu snickrar min man förfullt:)
Vilken vacker hylla din man har gjort å självklart vackert dekorerat!

Jag hoppas det går bra att jag länkar dig?

mvh Siv

Annika sa...

Vilken fin och mysig blogg du har......:)Hyllan blev jättefin, duktig man du har...Vart mysigt med alla sakerna som du pyntat hyllan med. MVH

Lila`s bloggvärld sa...

Hej, första gången jag kikar in hos dig. UNDERBAR och inspirerande blogg du har!

Jättefin hylla din man har gjort!!

kramar Lila

latara sa...

Vilken hylla han har snickrat åt dig, vännen! Den passar så fint in där, mot den vita pärlsponten. Du har smyckat den underbart, på det där sättet som bara du kan!

Har maken gjort knopparna själv också? Oj..! Suveränt gjort, vad duktig han är! Om jag applåderar honom riktigt rejält, tror du att det hörs ända bort till er då? *försöker*

Kram på dig, Marie!

Karin

fyra vindar sa...

hur tjusigt som helst! kram sofia

Linneagården sa...

Men vad din man är händig & du är så duktig på att pynta till det. Tur att man "kompliterar" varandra...!!
Vad mycket fina saker du har på hyllan, vill oxå ha nån fin äldre nattsjkorta el. nåt sånt i sovrummet. Hr barnens dopklänning nu som hänger framme.

Ha det så bra
Kram kram /madelene

Lille Maison sa...

Så flott det ble, det gjør seg veldig med en sånn hylle på veggen, i stedet for bilder. Så kan man pynte opp litt ekstra med fine ting :) Og igjen, så utrolig heldig du er som har en sånn dyktig mann som kan lage slike vakre ting :) Ha en fin uke! Synnøve

sommar-rummet sa...

Men vilken vacker hylla mannen gjort åt dig! Verkligen! Det är så fint med hyllor, var skulle man ha allt pynt om man inte hade dom??!! KRAM

migoalice sa...

Vad dukig din man är, det blev såå snyggt i hallen!!

Nu fick min man lite att tänka på*fniss*.

Gillar också valet av trä mot pärlsponten, snyggt att bryta av.

Kramisar
Melinda

Majas mammelucker sa...

Jätte fin hylla..duktig man du har..bra med händiga karlar..
Ditt pynt blev jätte fint..
Natti natti!! Kram Maria

Karin sa...

Oj, oj vad många kommentarer. Hyllan är verkligen jätte fin och alla saker, jätte vackert.
Ha en fortsatt bra vecka och lycka till med baket.
kram karin

linnea-maria sa...

Oj oj vad snyggt! Vilken händig man och fru /linnea-maria

Mamma Millan sa...

SÅÅÅÅ VACKEEEER!!!!!!!!!!!
Japp, såå duktiga ni är...bra team!!!!


`·.,(¯`·´¯)
(¯`·´¯).·´
`·.,.· L O V E
♥Kramar Mamma Millan♥
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

My Lovely Things sa...

Hej marie!!!

Vilken underbar hylla!!
Du har piffat dens å fint..ser så trevligt ut!!!

Det ska bli så roligt att få träffa dig på bloggträffen!! Ha en bra dag!!
kram anna

Galleri M&B sa...

Jag är också svag för hyllor i olika versioner här och där i huset...:O) Din var jättefin!! Bra att ha en händig karl i huset...;O) Och så trevliga saker du har på den.

johanna sa...

Hej goa du...
Du får blunda när du läser den=) Jag har absolut inte hängt upp min duk i sovrumsfönstret ,det ser inte klokt ut + att mina bajsbruna väggar ska bli vita + att vi ska bygga altan framför vår ofärdiga barack=)
Jag har riktig ångest=)
Kraaam

Jes/Vita villa vila sa...

Å så ljuvliga bilder, som alltid hos dig vännen! Skirt & vackert! Alltid lika mysigt att titta in här för en rejäl dos inspiration!

KRAM Jes ♥

Millas hem sa...

Himmel, vilka ljuvliga bilder! Ibland tycker jag att det låter så klyschigt att säga så, fast det är så jag hör mig själv säga nr jag tittar in hos dig! Vad duktig din man är, jag ska på en gång ropa på min och visa, för det är något i den stilen jag vill att vi gör i vår hall. Läste att du har barn att fira i helgen! Vi oxå, idag ska vi ha kalas här. Minstingen blir fyra år idag (lördag).
Hoppas att din helg blir mysig!
Kram Camilla

Jennyshemochharmoni sa...

OJ vilken otroligt vacker hylla! Sååå fin! Den här måste jag visa för min man ;) TACK snälla för att härlig inspration som du ger, ha en riktigt härlig helg!! KRAM

Benita sa...

Hej Marie!
Tack,tack!
Åååå så fiiin hyllan blev! Din make är verkligen duktig på att snickra =)
De är så fint med pärlspont...vi ska oxå ha mycket sådant i fritidshuset eller snarare vårat kommande nya hem.

Ha en bra vecka!
Kraaam Benita