söndag 6 april 2008

Jag har vunnit!

Jag brukar alltid klaga på att jag aldrig vinner något, jag får nog sluta med det nu! De sista veckorna har jag lyckats vinna två tävlingar här i bloggvärlden. Det har väl aldrig varit så roligt att hämta in posten som de senaste dagarna. Idag ska ni få se vad jag vunnit!
j
Den första tävlingen vann jag hos tjejen med bloggen Zizziz samlade tankar. Ni måste gå in till henne och se hur duktig hon är på att måla! Jag lyckades gissa rätt på vilken som var hennes första tavla och då vann jag de här fina servetterna från marimekko........
k

.....och den här supersöta lilla handduken. Kan ju säga att min 4-åriga Elsa har adopterat den som sin, så vi andra får inte använda den. Tack snälla Cissi för de fina presenterna!
m
Ett par dagar senare hade jag turen på min sida igen när Mia med den fina bloggen Lilla Blanka hade lotteri för att fira 50 000 besökare. Här vann jag dessa två jättesöta örngott. Tyckte de passade fint in i Elsas rum, så där får de bo just nu.
k
Här ser ni en närbild på de fina broderierna.
k
Sen vann jag även den här söta tvålen, den luktar sååå gott! Den fick sin plats i badrumsskåpet. Tack snälla gulliga Mia för de fina presenterna!
j
Om några veckor firar jag 1 år med blogg, då kommer det bli lotteri även hos mig. Måste bara komma på någon bra vinst också!
h
Hoppas att ni alla har en riktigt mysig helg! Kram Marie

50 kommentarer:

Linneagården sa...

Grattis, vad tur du har haft. Jag ska oxå snart ha en utlottning (40000 besök)& klurar på vinsten. Vad kul at få vinna så jättefina saker. Gamla fina örngott är jag "svag" för, det är så fint.
Snart ska vi åka till några vänner så barnen får leka. Önskar dig en härlig söndag.

Många kramar till dig min bloggvän /madelene

Sara sa...

Grattis vilken tur du har. Jag vann en tävling jag också, man blir ju så glad! Jag ska ha utlottning snart firar blygsamma 1000 besökare:
Sara

Stämningsfullt sa...

Hej!
Grattis! Vad roligt att dessutom vinna flera tävlingar :)
Jättefina saker!
Ha en bra söndag.
Kram!

Jema Rose sa...

GRATTIS !!!

Fina saker :)

Jag tänkte också lotta ut nåt...måste bara komma på VAD först..!

Kram, Jenny

<3

Lilla Blanka sa...

Hej Marie!

Åh vad fina bilder du tar..det är alltid en fröjd att se..!

Vad kul att örngotten fick bo hos Elsa, de passade ju jättebra där i hennes söta säng!

Gulliga vinster av Zizzi också, skall kika in til henne nu med en gång!

Kram vännen och ha en bra söndag!
Här är våren som bortblåst och det är ruggigt och otäckt ute, så jag håller mig inomhus idag..

Kram & tack för att du nämner mig med så fina ord i din blogg!
Mia

Minna sa...

Grattis till vinsterna, härliga saker du fått!!! Och vilken härlig blogg du har, min tid vid datorn är mycket begränsad med bebis (och två större) i huset, har inte varit hos ig på ett tag. Men ser att jag har massa härligtheter att läsa genom. Mys! Stor kram och vårglädje till dig & de dina.

Marina sa...

Oj, vilken vinstlycka du haft. Jag vinner sällan nägot. Verkligen söta saker och jag kan ju förstå att lilla dottern blev lycklig. Snart firar jag ett år då skulle man kanske ha en tävling?????

Änglahem sa...

GRATTIS till din fina vinster!!!

Den lilla handduken förstår jag att Elsa adopterat, hade jag med gjort i ett nafs!!*hihi* Så Sööööt!

Mia´s örngott jaaaa, dom är sååå vackra! du tror väl inte jag hänger läpp här eller så...?! JOOOOO!*fniss*

Ha en finfin söndag!!
Kram/Ulrika

Making it lovely sa...

Gratis, vad kul! Allting var jättefint, örngotten åh vad jag saknar min mormors broderade örngott:-)Ha en bra söndag!

hemtrevnad marie sa...

Nämen vicken tur du haft!!!
Handduken var ju bara sååå söt!!
Och örngotten passade så väldigt bra hos Elsa!!
Undras om det inte var Elsa som drog högsta vinsten?!!!!
Ha en härlig söndag!!

lottens vita och gröna sa...

ohhhh så fina skaer du vunnit, det har verkligen kommit till rätta händer, du är värd ett pris om dan, i mina ögon! här lunkar byggplanerna på...det är ju grundern till uterummet som skall påböras i mogon, så idag blir det lite mer pippi då några, eller massor av krukor ska fyttas ut på gräset.har du hållit på i ett år, jag tror att jag fann dig i somras och jag kommer ännu ihåg att jag bara rös och visste att det här kommer vara min favvo, jämt! varmakramen lotten

Vit spets sa...

Hallå där! vilken tur du har och så fina gåvor du har fått, verkligen sådana man tar emot med båda händerna ;) va roligt att din dotter oxå blev lycklig över gåvan...
Många kramar
// Siv

Guldkant På Livet sa...

Grattis till fina vinster, vilken gullig handduk och de örngotten, gud så fina de var! Där passade de verkligen! Gulliga små tvålpaket fr Mia med! Jag har haft lika tur som dig, vunnit 3 ggr på 2v, inte klokt va kul! Två vinster till visar jag lite senare...bloggvärlden, är den inte fantastisk kul! Ha en skön söndag, Mari.

beas barnslikheter sa...

Åhhh...vilken flax somliga har. :-) Då är det ingen idé att vara med och tävla i tävlingar som jag ser att du är med i då! :-)


Örngotten var supersöta och handduken så otroligt finurlig! Vilken fantasi!

Ha en underbar söndag!

Kram Bea

Nettan sa...

Men vad kul & grattis till alla dina vinster & så roligt att dom kan komma till användning.
Örngotten passade bra där i Elsas säng =0)...
Ha en skön Söndag..
Kram Nettan

Lina sa...

Vilka fina vinster! F�rst�r att du tyckt att det varit roligt att h�mta posten!

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

GRATIS! Vad roligt att vinna så fina saker! Handduken är underbar, skulle vilja sy sån själv, men vet inte hur jag ska göra! Örngotten är så söta och passar så bra i den lilla söta sängen!
Härligt tvålpaket!
Önskar dig en skön söndag!
kram
nina

Tjohalia sa...

Så roligt att du vann, grattis till dina två vinster! Kram Sandra

Benita sa...

Hej Marie!
Oojj vilken tur du har haft då. Grattis!!!
Å, vilka fina vinster sedan!!!
Lyllos dig, säger ja bara!

Kram
Benita

Drömmar om Junibacken sa...

Grattis till dina vinster!Härligt! Och alla priserna var ju sååå fina! Hoppas du har haft en bra helg! kram L.

faire un songe sa...

The scadinavian blogs are a big inspiratoin for me.
I like your pictures fery mutch..
It is bautiful
Have i nice weekene.
Greets

Dorthe sa...

Grattis Marie! Det är ljuvliga saker du har vunnit!

Kram
Dorthe

LantlivsAnette sa...

Nämen du..vilka fina presenter du har fått..jag vinner aldrig nåt ...du hade en hiskelig tur nu !!
Så du firar snart ett år på bloggen..vet du,det gör ju jag oxå..i Maj månad,jag måste kolla datumet..det var ju en rolig ide att ha en utlottning då..kanske att jag härmas och har det jag också..vi får se vad jag hittar på !
Du visar som vanligt helt underbara bilder !
Ha det så bra Kram Anette

Hulda sa...

Så utrolig heldig du har vært, som vant på to blogger. :) Veldig fine ting også, likte spesielt putetrekkene. :)

My Lovely Things sa...

grattis tilld e superfina vinsterna..

tänk vad roligt det är att få vinna...

kram anna

Under en vind sa...

Grattis till dig!! Vilken tur du har haft! å så fina saker!!!
Kuddarna passade ju perfekt hos Elsa!
Hoppas att helgen varit toppen! Idag är det regn hos mig....Barnen leker för fullt med kompisar här hemma....jag får massor av tid att bara vara!
Kram till dig!

Ann-Catrin / finthemma sa...

Oj oj marie så fina vinster... förstår du blev överlycklig. Tänk vad bloggvärlden är fantastisk!
jag har ju oxå vunnit nu på sista tiden och jag förstår din känsla!!
Sen fotar du så ljuvligt att allt kommer till sin rätt!!!
Kram A-C

Flickan på landet sa...

Vilka fina saker du har vunnit!Gillar speciellt örngotten!
Ha en bra dag!

Mamma Millan sa...

Men vilken tur du har då!!!" fin fina vinster juuuuuuu!!!

Ha en skön söndag!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Randi sa...

Grattis till dina fina vinster! Vilken Turgumma du blivit!
Kram Randi

Kol&Rosors sa...

Gtrattis de fina priserna...
Du ser du har "flyt" nu, som mina tonårsgrabbar brukar säga till mej när det ibland går min väg...

Så bra de vackra örngotten passade i Elsa`s säng.

Ha det så gott & mysig kväll!
Kram L-Lott

Lille Maison sa...

Så heldig du er da...! Flotte gaver, og de putevarene var jo bare nydelige, og passet så godt inn på rommet der :) Fortsatt god søndag! Synnøve

MiaMaria sa...

Hej Marie!

Man får gratulera till alla vinster!
Örngotten passade ju så himla bra i Elsas säng....
Vilka vinster du vann!!!!!!!!!

HA´en riktig skön vecka!
Miamaria

Annika sa...

Tack för titten in till mig..:) och grattis till dina fina vinster...Du har tur du:)....Blev hur fint som helst i barnsängen, bra att flickan din gillade det också:) Ha en bra Söndag kväll Kram Annika

Jenny sa...

Åhh vad söta vinster!
Örngotten passade ju jättefint hos din lilla dotter!
Kram
Jenny

Doften av vanilj sa...

Grattis till vinsterna! Vad kul! Jättesöta örngott och mysiga tvålar. Jag förstår om din lilla tjej blev förtjust i den lilla handduken, vem skulle inte bli det!/ Kram

Jeanettes hus sa...

Marie,

Super grattis till dig!
Det är du värd!
Kanske din gissning är rätt, vem vet hi hi
Vi hörs
Kramisar Jeanette

C De-sign sa...

Grattis!!! Vilken tur du har!! Passa på och ta och köp en trisslott också....vem vet!! Så fina saker du vann! Roligt att du haft din blogg i ett år snart, jag är ju rätt så ny...startade i mitten av februari, men det är ju jättekul och inspirerande!
Ha en bra början på veckan!
Kram fr C

Lilla Trollbacken sa...

Tack för din goa kommentar hos mej. Blir så glad!
Vilken himla tur du har då. Förstår att det är kul att titta i brevlådan! Jättefina saker!
Kram
Gabrielle

Jes/Vita villa vila sa...

Grattis vännen!! Vad roligt att du vann - och vilka härliga saker sen! Underbara! Förälskade mig verkligen i örngotten ♥

Önskar dig en jättefin vecka! Kram/Jes

livetpåfyran sa...

Ett stort grattis till att du vann och till de underbart vackra priserna!!

Ha en härlig vecka, kram Pia

Strömkarlen - Vitavillan sa...

Vilken lycka!!!med alla dessa vinster,det är bara att gratulera!
Kram Marlene.

Mamma C sa...

Grattis får man väl saga då. Jätte kul när det är paket i lådan.
Söta saker du vann.
Kram mamma c

tindra lite mera sa...

Vilka fina saker du vunnit,handduksklänningen var bedårande!
Kram Katarina

Kalkstenssommar sa...

Lyllos!
Underbara vinster. Avundsjuk - näe!

Kram L

ps ursnygga bilder

Zizzi sa...

Vad kul att du tyckte om vinsterna! Jag har också haft tur att vinna en tävling förra veckan. Jag ska få priset denna vecka och väntar med spänning....Du kan även sy ihop "innerkjolen" på handduken, om du vill ha den som förvaring. Men jag tycker att den är söt som den är också.
Kram cissi

Zizzi sa...

Glömde säga tack till din kommentar om mina tavlor! Det värmde mitt hjärta! Jag har tre nya tavlor på gång.
Kram cissi

Unik Kollektion sa...

Älskade Vän!!
Ja, du får nog verkligen sluta att säga att du aldrig vinner något hi-hi...Grattis vännen...va fint du sätter i hop allt på bilderna!! =) Hörde att du är anmäld på bloggträffen..härligt!! Då ses vi ju igen hi-hi...Ha det gott! kramar Malin

vitating sa...

Oj! Vilken tur du har :-)
Jätte fina bilder, örngotten med rosa monogram blev ju ursött i barnrummet!

Ha en underbar måndag!
Kramar Maria

Moderncountry sa...

Men ååå så fine putetrekk! De passer jo perfekt i Elsas rum..
Mia har et hjerte av Gull og du er en heldig bloggevenn:)
Herlig med gaver!

Klem