måndag 21 april 2008

Planteringshörna

I helgen har vi haft riktigt kalasväder, strålande sol och igår var det faktiskt ganska varmt, härligt! Hoppas att ni också har fått njuta av fint väder! Vi har tillbringat i princip hela helgen ute i trädgården och fått en hel del gjort bl.a har min planteringshörna blivit färdig.
k
Så här ser den lilla planteringshörnan ut just nu. Uthuset bakom är vårat förråd/garage. Garaget används dock bara till förvaring av en massa saker. Maken lääängtar tills alla andra projekt är avklarade och han äntligen får ta itu med garaget. När han tycker att jag har allt för många "konstiga" idéer om huset som jag vill att vi genomför brukar han skoja och säga att han får ju som tur är iallafall bestämma om garaget, hihi.
k
För att ingen ska behöva undra om jag är helt tokig som har blockerat en dörr kan jag tala om att den här dörren inte används alls. Det finns flera andra, så vi tar oss in i garaget ändå, hihi. På hyllorna står "bra att ha saker" för trädgården.
k
Lite pynt, en vacker gammal flaska och två pyttesmå betonghjärtan.
k
Zink och gamla lerkrukor är bland det vackraste jag vet. Den lilla griffeltavlan köpte jag när jag besökte Malins butik i vintras. Ni har väl förresten inte missat att hon har öppnat en liten webbbutik, kolla här!
k
Gräslök i kruka tillsammans med mina smutsiga trädgårdshandskar och lite redskap.
k
Här hos oss ser det ut att bli toppenväder idag också. Vi ska packa ner lite fika och bege oss till lekplatsen tillsammans med några kompisar, mysigt! Önskar er alla en riktigt bra start på veckan! Kram Marie

99 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Åhh Marie vad mysig planteringshörna..! Där skulle jag gärna stå och fixa krukor och omplanteringar...!
Du har fått till en jättecharmig plats som är som ett smycke för trädgården...
Stor kram
Mia
Ps 6 dagar kvar ;)

Nettan sa...

Åh så mysigt du fått till det i din planterings hörna & vilkert vackert stilleben i sig..
Jättefint =0)
Kram Nettan

Lena i et bæssmorhem sa...

Jeg blir nesten målløs, jeg! Helt nydelig sted å stå og drive med planter! Så flink du er :-) Kjempeartig effekt med å bruke døra som bakvegg.
Klem

Gårdsromantik sa...

Vilket härlig planteringshörna!
Ett sådant där symaskinsunderede har jag också!

Perfekt!

Kram Maud

hemtrevnad marie sa...

Vilken fin planteringshörna!!!
Så vackert med dörren bakom!!
Har ännu inte fått ut mitt gamla gröna skrivbord , som fått vara planteringsbord här.....nu har jag fått en överdos inspiration här, så nu får det nog ut idag!!
Tack ska du ha, kram på dig!!!

MiaMaria sa...

Så bar att ha en planteringshörna där man kan stå och mysa....och givetvis plantera.

Det blev ju snyggt att syå framför dörren det ramar ju in din hörna....

Och vilket väder vi har haft så himla underbart.

HA´en bra måndag!
Miamaria

Linnéas Skafferi sa...

Vilken härlig planteringshörna! Riktigt fint!

Kol&Rosors sa...

Se så bra det blev...
Symaskinsunder... är bra till mycket...så vackert & inspirerande...

Ha det så gott & en bra vecka!
kram L-Lott

Gammelgård sa...

Men å, underbart!!!!
Jag håller själv på och gör i ordning en planteringshörna så TACK för all inspiration!!

Änglahem sa...

Hej Marie,

Kan ju bara hålla med ovanstående "talare"*hihi* Helt underbart vackert har du fått till det!!! Där skulle jag hemskt gärna stå och filosofera...ja och plantera naturligtvis*fniss*.

Ha en härlig dag!!
Kram/Ulrika

LantlivsAnette sa...

Men ojj vilken fin planterings hörna du har..så fint så..en sån skulle man allt vilja ha.
Men tyvär så kan vi inte ännu vara ute i vår trädgård och påta, vi har snö ännu !!
Ha det så bra Kram Anette

Lila`s bloggvärld sa...

Oh, vilken härlig hörna!! Blir grymt avis. Längtar tills jag kommer till nya huset och kan få göra såna här fina ställen jag också:)

Det som din make sa om garaget har precis min make sagt:)

Hoppas helgen varit bra!

Kramis Lila

spetsar och änglar sa...

Vilken vacker planteringshörna!!!
Hos oss ligger snön fortfarande,längtar sååå efter att vara i vår trädgård och pyssla.

Ha en härlig dag
Kram Heléne

Designe sa...

Ojojoj så fint du har gjort, charmigt! Jättemysig planteringshörna! Jag skulle gärna ha en sån oxå :)
Ha en fin vecka och hoppas vädret håller i sig! Kram

Stämningsfullt sa...

Hej!
Åh så fint det blev! Jag vill också ha en sån mysig planteringshörna en dag...
Kram!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oooh Marie vilken fin planteringshörna du har fixat!
Håller också på med en liten hörna som inte är någon hörna egentligen, utan bara mitt på, men iaf... Men så fint som du har fått det blir det aldrig...
Kram
Marie

faster atta sa...

Men så fint!!! Älskar den gröna färgen på dörren bakom ( eller är det ingen dörr, utan bräder??) Här hemma finns det ingen planteringshöran ännu, men planeringen för hur vi ska anlägga vår trädgård är i full gång så det blir säkert plats för det med!!! Min man har ju grävmaskinsfirma så den delen får han sköta med grävning och sånt. Själv har jag mandat på rabatter, häckar, blommor, urnor occh allt sånt som bara är så underbart... ti-hi...

Lina sa...

Åh vilken mysig liten hörna! Jag har min inne i garaget. Men flyttar ut när det är fint väder. Snart är det dags! Nedräkningen ahr börjat!! Malin verkar ha så mycket fina saker! Jag har redan skrivit en shoppinglista....

idémakeriet sa...

Oj, Oj vad fint du har fått det.
Dörren ger ett mycket fint omramning av planteringshörnan. Dessutom är den mycket fint sliten, det ger extra charm åt det hela.
Jätte fiffigt idé.
Kram Gerda

Jema Rose sa...

Himmel vilken vacker planteringshörna!!!

Bra jobbat ; )

Kram, Jenny

<3

Anna sa...

Ser ju underbart ut med en planteringshörna! Det måste jag nog också skaffa! Jättefint pynt också! Bilderna ser ut att vara tagna från Vakre Hjem!

Kram
:)Anna

Mamma C sa...

Så vacker din hörna blev. Vågar väl knappt plantera om något där. Så man inte vändertill det fina.
Kram Mamma C

Moderncountry sa...

Heisann,
Håper dere får en like fin dag i dag Marie! Det er jo såååå herlig om dagen og vi har hatt like fint vært som dere. I dag er det litt mer vind, men denne uken er det ventet opptil 18 grader. Det er jo nesten sommer!

Skal si du har ordnet til et supert plantehjørne. Bildene er så fine og profesjonelle! Så mye vakker sink og fine redskaper. Vet du Marie. For noen innlegg tilbake viste du noen loppefunn, deriblant en gammel sink-kanne. Jeg ble så inspirert at jeg med en gang fant en på nett og begynte å by. Nå bare venter jeg for å se om jeg vinner runden. De er jo sååå underbara vakre!

Ha en riktig fin uke!
Klem

Moderncountry sa...

Jeg ville bare fortelle...
Den ble min!!! Jeg fikk akkurat en mail om at jeg var så heldig å vinne runden. Tenk så glad man blir over bare en gammel sink-kanne..fniss..

Ha en fortsatt fin dag!
klem klem

tindra lite mera sa...

Vad härligt att fixa och dona och få klart planteringshörnan som vart så fin..underbart med våren!!!!
Kram Katarina

Tina sa...

Åh vilken mysig planteringshörna...så fint med dörren och ALLT! Kram Tina

Tidsmästarinnan sa...

helt enkelt en toppenhörna!
vilken inspiration... tack för den!
kram på dig!

Lina sa...

Hej!
Vilken fin hörna du ordnat till! Skulle ge mycket för en likadan!
;- ))Hoppas ni får en härlig dag i solen!

Må så gott!
/ Lina

My Lovely Things sa...

åh så mysigt...som tagit ur en vacker trädgårdstidning..så ljuvligt fint du har gjort..

verkligen inspirerande..
ha det så gott i solen..
kram anna

Tjohalia sa...

Oj så mysigt du har det! Kram Sandra

Minikex-living sa...

Superfint verkligen, där skulle jag gärna stå och påta!!
kramar malin

Minikex-living sa...

Superfint verkligen, där skulle jag gärna stå och påta!!
kramar malin

Evas Paradis i vitt sa...

Hej Marie
Ja där står du väl och planterar hela dagarna kan jag tro ... ;-)
Jättefint med allt pynt och mysiga saker ... inte fel att solen lyser heller!
Särskilt fint med den gröna bakgrunden ...
Kram Eva

MY WHITE COTTAGE sa...

Vilken fantastiskt fin plateringshörna! Verkligen underbar!

Önskar dig en solig och fin vecka!
Många kramar Jenny

Lavendeldoft & vita spetsar sa...

Oj, vad fint det blev med planteringshörnan!!!En så´n skulle jag oxå vilja ha... att få stå där en solig dag och pyssla om sina blommor, det måste vara underbart!!!
Ha det gott! Kram/Linda

Ann-Catrin / finthemma sa...

Hallå vännen!!

Blir alldeles lycklig över din fina planteringshörna.. så fridfull och vackert arrangerat

du ta ju så underbar bilder att man blir alldeles glad i själen

kram kram A-C

Under en vind sa...

Vilket fint planteringshörn du har! Gillar verkligen dörren bakom, den blir som en "fondvägg" till alla fina saker som står framför!
Låter som om ni har haft en härlig dag! Solen gassar och det känns underbart! Har försökt vara ute en del på jobbet också, det är den största fördelen med vårt arbete!
Ha en skön kväll, kram!

Bland liljor och tistlar sa...

så inspirerande för en "gillar inte trädgårds arbete" men nog blev jag inspirerad att kanske göra en liten hörna ..för att kanske nån gång börja harva på ute...och ha någonstans att stå och plantera all mina urnor och cemenstkrukor som jag faktiskt varje vår och sammar fixar i ordning...kram på dig du flitiga

Annas skattkammare sa...

Vilken mysig planteringshörna du har! Jättefint.. Min granne som är väldigt trädgårdsintreserad har gjort likadant med ett gammalt symaskinsunderrede, fast hon har lagt en stenskiva ovanpå. Gillar idén. Kram i vårsolen! /Anna

livetpåfyran sa...

Jättefint! Jag tänker norpa den idén...min gamla symaskin står redan ute i garaget och ska upp och ställas utanför vårat förråd. Tack för tipset! Hoppas jag kan få det lika mysigt som du, du är bra på att ställa saker fint, kram Pia

Hulda sa...

Skikkelig flott i plantehjørnet ditt. Mange fine krukker og fat, og ellers små skilt og detaljer. Minner litt om slik jeg også har det ute om sommeren. Har ikke gjort så mye ute her enda, noe snø ligger igjen, da er det ikke så moro å gå i gang. Men, i mai kommer nok mitt plantehjørne også til å ta form. :)

"M" sa...

Oj vad fin planteringshörnan blev..snyggt....och här har ju varit rena sommarvärmen....gott...jo, på onsdag ska jag å "V" ta en tur till din lilla stad....till H och H.....är ni hemma? om ni vill ha besök? annars tar vi det en annan gång.....kram "M"

Millas hem sa...

Hej!
Underbar planteringshörna!!!
Vi har också varit på lekplatsen, och vi har ätit glass och njutit av sommar idag!!:) HÄRLIGT!!!
Kram Camilla

C De-sign sa...

Jag tappar andan!!!!!!!!!!! VILKEN FIN PLANERINGSHÖRNA!!!!! Helt fanatstiskt, vilken känsla du har....för det vackra!!!! Massor av komplimanger till dig!!! ....dörrens färg är ju bara så ljuvlig...(minns att det är samma dörr som du hade hängt en fin krans på tidigt i våras)
Visst är det ljuvligt väder....man vill så mycket!!!! Ha en bra fortsättning på veckan!
Kram fr C

Bara Gry sa...

Smart att göra planteringshörnan framför en dörr (som inte används, då förståss...ha,ha..). Det blir ju nästan som en fondvägg! Skitsnyggt ;-)

Har kollat dina fynd i inlägget under och blir nästan stum! Tänk bara 5,- stk för örngotten..... Suck... jag vill också ha!!

Kram Gry

Jennyshemochharmoni sa...

Vilken underbar planteringshörna! Jag har alltid önskat mig en sån! Det får bli ett framtida projekt, tack för inspirationen! KRAM!

Jeanettes hus sa...

Marie,

Som vanligt blir det betyg med beröm godkändt!
Du är så duktig att få till det.
Måste vara roligt att ha ordning och reda när man håller på att fixa med sina växter.
Njut!
Kramisar Jeanette

Villa Humlebo sa...

Jättefin planteringshörna!!
Visst är det härligt med vår i luften!! Längtar till sommarens alla grillkvällar... :o)

Superfint har du fått det i alla fall!

Varmt välkommen att kika in hos mig!
MVH Mia

Evelinas hus sa...

Nämen gud vad mysigt du har gjort det Marie.
Dörren är supersnygg bakgrund, jättefin färg på den.
Må så gott.
Kram Caroline

Mysiga lantliga ting sa...

Men hallåååå, mysigare planteringsbord får man ju leta efter!!!! Så hemtrevligt att stå där och greja =)

Kram Johanna

Synnøve Olava sa...

Et utrolig flott sted å kose seg med planting, såing etc. Så mange flotte detaljer. Jeg ser og ser og oppdager stadig noe nytt.
bare vi får flyttet inn i vårt nye hus skal også jeg ha meg et sånt fint plantested.

takk for inspirasjonen!

Jeg er glad at jeg har funnet frem til din blogg!

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Vad himla mysigt i din planteringshörna! Vi har en likadan dörr som bara är in till garaget som är igenbommad, har planer på att göra en mysplats alt planteringsplats - eller kanske både ock.
Ha det gott!
kram
nina

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Vad himla mysigt i din planteringshörna! Vi har en likadan dörr som bara är in till garaget som är igenbommad, har planer på att göra en mysplats alt planteringsplats - eller kanske både ock.
Ha det gott!
kram
nina

Linneagården sa...

Hallå, hallå, Tjejen!
Alltså du inspirerade sååå med ditt inlägg idag att jag faktiskt har köpt mig 2st vita penseér i em. Trots att det är full vinter här ute.. (nästan i alla fall)
Dom får bo i uterummet ett tag, tills det blir lite vårigare ute.
Å, nu får jag nästan abstinens, för din planteringshörna var precis i min smak, gillar, gillar, gillar!!

Ha det gott & Stor kram /madelene

Lilla Ugglebo sa...

Jä....larns...
Nu pajjade nästan datorn...av allt mitt dregel....
Fniss...känner hur det vattnas i munen...åååå....ååå...
åååå va fint!
Vill få upp mina hyllor nu på en gång!!
Ha en härlig vecka!
Kram Katarina

Jes/Vita villa vila sa...

Sagolikt vackra bilder!!!

Jes ♥

Riitta sa...

Hej Marie,
Helt underbart!!
Kram,
Riitta

Systrarna vitt sa...

Jättemysig planteringsplats, man får verkligen lust till att plantera pelargoner och annat fint i krukor.Inte dumt alls med ett symaskinsbord, tror att jag har sett ett på loppis nånstans...men var? hm. Kram Liselott

Villa Nyhem anno 1918 sa...

oj det var den finaste planteringshörnan jag sett ! ha en härlig vecka kram Maria..d.s har En doft av danmark lagt ner sin blogg?

Guldkant På Livet sa...

Hej Marie, oj, oj, oj vilken läcker planteringshörna, sååå läckert!! Ett enda stort ögongodis, jag äslakr sånt här! Utegrejer i vackra arrangmnag, så snyggt! Där kommer du bara stå och njuta antar jag... jag ska kika lite mer på dina bilder med så många vackra detaljer! Jag har fotat några inlägg i förväg som väntar i bloggkön, några utebilder alltså, el halvutebilder ( gud va jag tajtar.. ; ) Mari.

milly Garden sa...

Men vilken fin Planteringshörna du har!! Snyggt att titta på och praktiskt planerat.... massor med fina saker! Härligt att få stå där och plantera!!

Kram Marina

lottens vita och gröna sa...

oh har medvetet sparat det bästa till sist på min bloggtur! vill ha denna lilla hörna på näthinnan när jag sussar, marie den är ju underbar, bjud hem vakre hjem!

varmaste kramen lotten

sommar-rummet sa...

Hej! Men vilken fin planteringshörna du gjort iordning åt dig, verkligen!!! Ha en bra vecka i vårsolen... KRAMAR från mig

hemtrevnad marie sa...

Jajamen, rätt marknadsstad!!

Lisas torp sa...

Vilken härligt inspirerande planteringshörna du har!
Jättesnyggt komponerat med alla sakerna och bra-att-ha-grejor!

Loppisgrejorna i förra inlägget var ju också jättefina och ranunklerna...ååååh, så vackra de är!!!

Kram

Lisa

mali-mo sa...

Nydelig dørbod du har laget deg, en kjempeide som jeg tror jeg stjeler av deg! Har ikke noen ledig dør, men har jo alltid mulighet til å lage en falsk en. Lekkert var det!

Hjärtat Mitt sa...

Oj, vilken fin planteringshörna du har!
Och precis ett sådant bord som jag har gått och suktat efter. De hade flera stycken på Erikshjälpen. Nu blir jag ju tvungen att skaffa ett!

Önskar att jag kunde ha lika fint som du på mitt planteringsbord. Får väl försöka skärpa till mig och städa bättre när jag har använt det. Suck...

Hälsningar Mari i Marieholm

vosgesparis sa...

It looks you are ready for the summer ;)

Goa sa...

Hej hjärtat!
SÅ underbart fint...åhhhh, ajg blir så inspirerad!!
Jag ska härma dig...*nananananaaana*

Tack för dina alltid så varma kommentarer!

Massa kramar till dig och en hög med varma tankar och så...ses vi om 6 dagar..ROLIGT!!!

Tonje sa...

For noen vårlige og vakre bilder! Så koslig du har gjordt det,og så vakkert så du har dekorert=)

Ha en fin uke=)

Inredningsfanatiker sa...

Jösses vilken charmig och vacker planteringshörna du har!! En sån skulle jag inte tacka nej till, ler
Du har verkligen sinne för smak och detaljer du! HA en go dag! Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

Frida sa...

Hej hej!
Superfin planteringshörna!!
Tusen tack för all inspiration!

Ha en underbar dag nu i den ljuvliga vårvärmen!!

Kramar Frida

Unik Kollektion sa...

Oh herre guuud Marie!! Vilken fin hörna!!!! Finns bara i mina drömmar just nu hi-hi...Hinner bara packa och va med mina barn just nu...Ska bli såå kul när ni kommer till helgen!! Tack sötaste du för reklamen..ti-hi...du är så snäll!! Ha en underbar dag..Många kramar Malin

Vit Choklad sa...

Underbart och jättevackert! Jag längtar tills våren kommer på riktigt så man kan börja dona utomhus lite mera. Kram kram!

Roslagsdrömmar sa...

Vilken fin planterings hörna! Det riktigt kliar i fingrarna när jag ser dina fina bilder : ) Vill ut och plantera.

Kram Maria

Annika sa...

Tänk så mycket tid som har gått till att sitta och beundra allt fint du gör i ditt hem, när jag egentligen borde sitta och tentaplugga... Men det har varit så otroligt inspirerande att se allt man kan göra själv och jag har insett att trots att man är fattig student så går det att vara kreativ på en liten budget. Jag har vågat släppa fram min kreativitet och en liten ny värld har öppnats för mig så tack tack för all inspiration!! :o)

/Annika

Marina sa...

Så himla mysigt!

Vit spets sa...

Vilket smycke du har i trädgården! nu när planteringshörnan är klar, den blev hur vacker som helst med dessa slitna krukor, zink och smutsiga trädgårdshanskar...
här har äntligen solen börja värma och snön smälter...
Kramis
//Siv

Annika sa...

En sådan mysig planteringshörna...Vill genast ge mig ut och sätta igång med min egen hörna...(som jag inte har ännu, men skall få)..:)....Längtar..:) Ha en bra dag. Kram Annika

Ekebo sa...

Vilken underbar planteringshörna du gjort man blir jätte sugen att börja plntera blommor och så frön!
Ha det gott!
Malin

Mamma Millan sa...

Åå viilken uuunderbara planteringshörna du har...tänk att ha det såå mysigt!!Så inspirerande bilder!!

Ha det så fint i vår solen!!
Kramar från en kul "prick"
♥ Millan♥

Doften av vanilj sa...

Åh vilken mysig liten planteringshörna med en massa fina saker! Man blir så inspirerad att gå ut i trädgården och påta. Jag vill också ha en planteringshörna, med en massa härliga prylar att plocka med! Men jag får hålla mig till tåls, verandabygge är det som står först på listan,(en mycket låång lista kan jag tillägga, verandabygge först,verandabygge först, lugn och fin grävmaskin!)Jag vill så mycket just nu känns det som, saker och ting ska ske snabbt, helst igår..Är det våren månne? Ha det så bra/Kram på dig

Kalkstenssommar sa...

Underbar planteringshörna. Min man håller på att färdigställa en till mig.

Hoppas du har haft fortsatt fint väder nu i veckan!

Kram L

Frida sa...

Hej!
Men vilken underbar planteringshörna. Jättefint med det gamla symaskinsbordet.
Ha en trevlig kväll :-)
Kram Frida

Peters Projekt sa...

Hejsan Marie!

Ville bara, så här innan läggdags, hälsa på och önska dig och J en fortsatt fin vecka med mycket sol & blå himmel!

Passar också på att ge J en uppmuntrande klapp på axeln och hoppas att han får till garaget precis som han vill ha det (när det nu kan vara aktuellt :)

Blev annars väldigt inspirerad att göra en planteringshörna version 2.0 åt hustrun. Hon har bänk och annat men väldigt ofta står hon och sölar med jord någonstans på gräsmattan. Hon behöver sannolikt minst två planteringshörnen till...

Ha det så bra båda två!

Peter - Ann hälsar :)

Peters Projekt sa...

P.S.

Såg just det fina fotot av en jättesöt flicka längst upp i högerspalten. Var nästan säker på att bilden föreställde en av prinsessorna som liten (en av kungens syrror alltså). Va´ fint!

Livet i Gläntan sa...

Vilken härlig planteringshörna. Blir avundsjuk. Vill ha.... Ha en jättebra dag, kram Jessica

Fru Sirlig sa...

Hejsan!
Låter som om ni haft en toppenhelg. Här har och är vädret också underbart. Helgen tillbringade vi också en hel del tid i trädgården, varvat med släktbesök med Italiensk afton. Men oj vad läckert du fick till din planteringshörna. Så snyggt mot den gröna dörren!
Ha de gött

Lönnergårds Anna sa...

Nämen jisses är detta verkligt!!
Sååå fint!!
Vill haaa !!

Kram Anna

Millas Mirakel sa...

Åh, Marie...jag ryser så fint är det !!! ;)

Jag ska oxå försöka få till en planteringshörna i carporten, skönt att ha någonstans att vara och ha lite ordning på alla grejer.

kram
Camilla

Fridhemspinglan sa...

Med en sån fantastisk hörna
vill man gärna
plantera
mera!

Come see my bathroom!

:)

Piffa & Puffa sa...

Vad bra med en planteringshörna. Det skulle jag också behöva så att jag slipper smutsa ner altangolvet varje gång jag ska plantera om blommor.
Kram Anette

Min verden sa...

Det plantebordet ble skikkelig fint og jeg er misunnelig. Så flott og så flotte bilder. Hanne

envilsenloppa sa...

Men det är inte konstigt att du har så mycket kommentarer !!
GUD SÅ FINT !!! Du är helt otrolig !
Tack , du har gjort min dag !
Njuter i fulla drag och samlar inspiration ! Det är så vackert med den gröna dörren bakom , passar som 17 ;-)
Ja din man måste vara en ängel och en mycket händig sådan som genomför alla dina fantastiska ideér !
Många lyckliga kramar /Lotta

Bara Gry sa...

Tack, Marie, för dina fina ord och stöd hos mig.

Kram Gry

Minna sa...

Så fin planteringshörna. Ordentlig och åh så snygg. Lite annat än mina fallfärdiga loppisfynd. Onsdagskram!

Galleri M&B sa...

Oj så charmiga bilder! Jag blir allt lite avdundsjuk på din hörna...:O)

Lily of the valley sa...

En underbar planteringshörna...

kram Lily

En Doft Av Lavendel sa...

Hej Marie!
Nämen ojjj vilken fin planteringshörna!!! Jag får en sådan härlig känsla av att bara se hur det kan kännas att stå där i solen å pyssla med växter..underbart!!!

Kraaam Benita