tisdag 1 juli 2008

Trädgård och tävling!

Solen är äntligen tillbaka här hos oss, så hela dagen har tillbringats utomhus. Jag har målat några små loppisfynd, barnen har lekt i lekstugan och maken har ägnat sig åt utbygget! Inne händer inte så mycket just nu, så idag får det bli lite bilder ifrån trädgården.
k
Olivträd och myrten tillsammans med några gamla flaskor. Vattenkannan ni skymtar till höger var ett av mina danmarksfynd.
k
Klematisen har börjat slingra sig kring min gamla rostiga järnsäng.
k
Loppisfyndade små speglar hänger i våran jättestora hägg.
k
Kommer ni ihåg att Elsa fick fröer när hon fyllde år? Här ser ni hennes alldeles egna odling som hon sköter om helt själv.
j
En stor gammal zinkbalja har sin plats bland växterna i rundeln. Tycker den är dekorativ även utan blommor i.
k
Idag har jag passerat en helt sanslös siffra när det gäller besökare på bloggen, 250 000. Det är knappt man tror att det är sant! Jag tackar allra ödmjukast alla er som kikar in här hos mig, ni gör mig såååå glad! För att visa min uppskattning tänkte jag ha ett litet lotteri där den som vinner får sakerna på bilden! Det enda ni behöver göra för att deltaga är att lämna en kommentar till det här inlägget eller också får ni maila mig! Utlottningen pågår tills fredag kväll! Lycka till!
k
Ha en fortsatt härlig vecka! Kramar Marie

136 kommentarer:

Linneagården sa...

Puss på dej! Jag gillar dina inlägg för allt/bilderna är så vackert/vackra & du skriver så bra Kära Marie. Nu ska jag gå & läsa en bra bok.

Sköt om dig /madelene

Nettan sa...

Men vad roligt & grattis till alla besökare =0)....
Så fint hon har det i sitt lilla lanne, härliga bilder !
Kram Nettan

Lilla Blanka sa...

Hej Marie!

250.000 Grattis är på sin plats att säga tycker jag :)
Och en stor KRAM..! Jag är så glad att du har så många besökare..men så är ju din blogg nåt alldeles extra...!

Underbara bilder och jättefina vinster du lottar ut!!!

Kram vännen!!!
Mia

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

GRATTIS!!! Åh gulliga du! Det är inte konstigt att du har ett sådant besöksantal, du visar helt ljuvliga bilder! Vilket fint land hon har och roligt att hon sköter det själv!
Glad för din skull:D
Ha det jättegott i värmen nu när den kommer tillbaka!!
kram
nina

Anonym sa...

Det förvånar mig inte att du har så många besökare på din blogg då den är helt ljuvlig. Trädgårdslandet tar sig och nu med värmen så kommer allt att bli ännu grönare o större. Hoppas ni får en härlig sommar.

Kram Beatrice

MormorRuthsAnn sa...

Hej Marievännen!
Vad kul att få se dina underbara fynd du gjorde! Härliga bilder från din underbara trädgård!! Låter som dagen har varit mysig....

STORT GRATTIS till 250.000! Wow, mäktigt många! Hihi, utlottning är alltid roligt...då får vi se hur det går....spännande!!

Kram vännen! Ann

Det lantliga hemmet sa...

Hej marie! Först måste jag tack för mailet jag fick av dig, så många bra tips! Tack Tack!

Sedan ett himla STORT GRATTIS till 250000 besökare, wow säger jag bara, det är nog svårt att slå de!!

Nu håller vi tummarna för vinsten, den var alldeles underbar!

ha de gott
Kramar Karro

Goa sa...

Hej min ära vän!
Grattis!!...vilken siffra!
Men, inget konstigt...det är en fröjd varje gång att komma hit och man bara lääängtar efter dina inlägg!!!
Även idag..:)...Underbart fina saker, älskar den första bilden...Vackert så det svider! Och så de små speglarna i din hägg...åhhh, så fint!

Och ja, tack, jag vill sååå ha dina små vackra saker! Brkuar tyvärr inte ha tur, men, försöker förstås..:)
Jag är glad bara för att jag har fått lära känna dig! Det räcker mer än väl!

Största kramen till dig och fortsatt njut av sommaren...och bara må väl!
Kraaaaaaaaam...

Snöflickan sa...

Häftigt med så många besökare, men inte så konstigt med tanke på att bloggen inspirerar så mycket med vackra bilder och härliga saker! Då går man in ofta och läser och drömmer sig bort!

Tänk dagen då du haft 500.000 besökare, det dröjer nog inte sålänge! Ta hand om dig!

Kram från Jannica

Tilonino sa...

Gratulerer med 250.000
Det er mange det.... Koselig blogg du har med mange inspirerende bilder.
Ha en flott sommer :)

Lärarbostaden i grönskan sa...

Hej Marie!

Vilken häftig besökssiffra, svindlande! Grattis! Jag är dock inte förvånad! Älskar din blogg och kikar alltid in varje dag för att se om du skrivit något nytt. Jag vill hemskt gärna vinna dina vackra vinster! kul att delta i den första tävlingen his dig! Har inget underlägg i trådslöjd, men har länge velat ha ett och trådrullen... så ljuvlig! Nu är jag föressten igång med min blogg. Det tog lite tid, men nu kör jag så det ryker!!

KRAM från mig

Annas skattkammare sa...

Hej Marie! Visst är det härligt att solen kommit tillbaka så man kan sitta ute lite igen.. =) Er trädgård är ju helt udnerbar.. Vackra bilder du visar!! Härligt för tösen att ha sitt eget lilla land att sköta om. Järnsängen och arrangemangen är ju så fina.. Jag är gärna med och tävlar om de fina sakerna.. Ha en fin vecka i solen! Kram /Anna

Annas skattkammare sa...

Glömde ju att gratulera till den svindlande besökssiffran! Man är lite seg i huvudet såhär mitt i natten. Det är verkligen inte alls förvånande, älskar din blogg! =) Kram igen!

Millan sa...

Oj vilken siffra!
Kul med så många besökare.
Du tar verkligen vackra bilder. Lådan med Olivträden och flaskorna är ju verkligen som ett vykort

Klart jag vill vara med och tävla
Ha en trevlig vecka!
Kram Millan♥

Ett hem på landet sa...

Grattis till så många besökare!!! Klart att jag vill vara med och tävla, det är ju alltid lika spännande.
KRAM

Hwita Villan sa...

Såklart du har haft så många besökare med din blogg! Grattis!

Oj vilka härliga bilder! Jätteinspirerande! Jag står just nu i ett vägskäl vad gäller min trädgård och behöver massor med inspiration. Jag är inte nöjd med den och den känns opersonlig, så det ska fixas och donas under ett par år, och sedan den kanske känns mer "jag". Så tack för de fina bilderna och idéerna... sängen är ju häftig...

Klart man vill vara med i utlottningen!

Ha det bra! Kram!

Zizzi sa...

Grattis till alla besökare! Men jag förstår att du har så många, då din blogg är helt underbar! Jag vill jättegärna vara med i utlottningen av de fina sakerna! Kram cissi

Zizzi sa...

Grattis till alla besökare! Men jag förstår att du har så många, då din blogg är helt underbar! Jag vill jättegärna vara med i utlottningen av de fina sakerna! Kram cissi

timelesshome annika sa...

Hej
Grattis till antalet besökare!
Hoppas du reflekterar varför,iallafall her jag gjort en liten reflektion.Nyfiken och förväntansfull öppnar jag din blogg roligt när man aldrigt riktit vet vad som väntar generöst med bilder och en ödmjuk framtoning.
Grattis till antalet som faktiskt är mer en en medel stor svensk stad
Kram
Annika

Galleri M&B sa...

Härliga trädgårdsbilder! Så sött med dotterns lilla trädgårdsland... Såklart jag vill delta i tävlingen och vinna så fina saker! Ha en bra dag! Kram Mia

Vardagslycka sa...

Grattis till 250 000!!!
Här är alltid så inspirerande att kika in, härliga inlägg och fina bilder! Jag är lite dålig på att lämna små avtryck, ska bättra mig men det är klart att jag vill prova lyckan!
Vad kul med dotterns egna lilla land, spännande att se allt som växer!
Ha en härlig dag!
Kram, Carina

Vackrare vardag sa...

Vilka härliga trädgårdsbilder! Ser så njutningsfullt ut!

250 000?! Wow, vilken siffra! Men en så ljuvlig blogg som din är, så undrar jag inte:) Grattis och hoppas du fortsätter inspirera! Tack så här långt!

Kram

åsa sa...

Underbara trädgårdsbilder, o grattis att du haft så många besökare på din blogg!!!det är alltid så roligt att gå in o kika hos dig o bli inspirerad!!/ kram

Jonna sa...

GRATTIS och tack! You always make my day!:)
Du har så underbar blogg!

Hälsning Jonna från Finland

Hemma hos Klara... sa...

Ett jättegrattis till alla besökare! Jag blir alltid så glad och inspirerad när jag kikar in på din blogg. Alltid underbara bilder!

Ha en skön sommar!
Kram Helena

Under en vind sa...

Godmorgon!!!

Stort grattis till alla som kikar in!

Visst är det härligt att solen är här! Jag skuttade nästintill upp idag då jag såg den, dessutom har jag ju ledig dag idag! Så idag blir det stranden vid sjön med picknick väskan packad!

Såååå fina bilder från din trädgård! Du är en inspirationskick!

Ha en mysig dag! Kramar!
(synd att du bor så långt bort...annnars hade vi kunnat göra sällskap på stranden och barnen kunde badat...ler....)

Åsa sa...

Hej på dig!
Grattis till alla dina besökare, men jag blir inte förvånad, du har ju en sådan härlig blogg!!!!
Här i Jönköping skiner solen idag med så det blir nog att dra till Vättern kanske!
Ha en bra dag!
Åsa
asa.dahlberg@telia.com

Lina sa...

Härligt att solen tittat fram igen!! Härligt att vara ledig! Jag längtar så otroligt mycket till semestern. 1.5 vecka kvar! Jag räknar verkligen ner! Skall bli spännande att få följa utbygget!

Ha en bra dag! Kram Lina

In my house sa...

Åååå, då får man prova och se om lyckan nån gång vänder... Alltid otur i spel :) :)

- Jag är helt galen i järnsängar,,, älskar dom... Kram och ha de toppen j

Radhusdrömmar sa...

Stort Grattis till alla besökare!!! Vad många!

Kul med en tävling och fin fina vinster, klart jag vill vara med :-)

Kram Johanna

MY WHITE COTTAGE sa...

Jag brukar inte ha turen på min sida i dessa tävlingar men man vill ju ändå inte missa chansen... :)

Bilderna från din trädgård är underbara! Så kul för Elsa att det hon sått börjar komma upp - förstår att hon måste vara glad!

Ha en bra dag!
Kramar i massor från Jenny

Angel.Pearls sa...

Hej Vita Ranunkler!
Vilken härlig blog du har - jag återvänder hit emellanåt för att få lite inspiration och njuta av dina fina bilder!
Jag vill så klart vara med i din tävling!
Vill också passa på att tipsa om en tävling där vinsten är ett halsband- Yin o Yang som jag gjort. Kika in på min blog för info..
http://www.angelpearls.blogspot.com/ (tävlingen pågår till fredag 4 juli)
Jag lägger Vita Ranunkler under kategorin "Ljuvliga insprationbloggar" hos mej.
Ha det gott // Eva

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till alla besökare. Jättehärliga bilder du visar från din trädgård. Läckert med järnsängen. Vill gärna var med i utlottningen.

Ha en bra dag!
Kram Ullis

Lilla huset på prärien sa...

Stort grattis till 250 000!! Det är en hisnanade siffra tycker jag - tänk när jag kommer upp i en sådan... grymt! Precis som resten vill jag ju prova min lycka så jag korsar fingrarna och hoppas på tur!

Fantastiska bilder och en underbar järnsäng i trädgården!

Kram Jenny

Titti underkalas-eken sa...

Hej! Grattis till 250000 besökare! Du har en fantastisk blogg så det är ju inte undra på att man vill in och titta här hela tiden! Bilderna är ljuvliga! Jag vill gärna vara med och vinna de vackra sakerna!!

Liza i pepparkakshuset sa...

Grattis till så många besökare!

Har varit borta ett tag nu men jag lyckades att pricka rätt dag att komma tillbaka, kul med tävling!

Hoppas du får en fortsatt bra vecka
Kram Liza

LantlivsAnette sa...

Här var det avckert som alltid !!
Vilken fin trädgård du har..jag bara baxnar av allt fint du visar oss...
Och det är ju inte så konstigt att du har så många besökare, du har ju en undrebart fin blogg !!
Opppss en tävling..klart att man vill vara med och ha en chans på så fina saker..
Kram Anette

Bodil sa...

Det är verkligen imponerande. 250.000 besökare. Men inte att undra på, din blogg är så mysig. Fina bilder på både det ena och andra.
Självklart vill jag också vara med i utlottningen!
Kram på dig!
Bodil

Lila`s bloggvärld sa...

Så härliga sommarbilder du visar!!!

Kramis Lila

Jes/Vita villa vila sa...

Hej vännen!
Du har då sannerligen gjort det igen - underbara bilder på er fantastiska tomt - såå mysigt!!!

G R A T T I S till de 250 000 besökarna - inte konstigt om du frågar mig!!! Din sida är underbar & full av vackra bilder och härlig inspiration - så klart man vill vara här :D

Stor kram!!!
Jes ♥

Tidsmästarinnan sa...

åh vilka härliga sommarbilder... vad duktig din lilla Elsa är med sin odling! jättekul!

Och GRATTIS till alla besökare, det är ju helt fantastiskt! Men så är ju din blogg likadan (fantastisk alltså!). Klart jag vill vara med och hoppas på turen, jättefina priser.

Stor kram och ha en skön början på juli!

Susanne

Nicolinas boning sa...

GRATTIS till den otroliga summan besökare...som är mycket väl förståeligt att du har!
Din blogg är så mysig med alla dessa underbara bilder på allt fint som finns både inomhus och utomhus hos dig:-)
Jag håller tummarna för att jag vinner...gillar verkligen salt & pepparkaren och spetsen är verkligen inte fy skam den heller!
Kramar/Birgitta

Nicolinas boning sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Roslagsdrömmar sa...

Grattis till 250 000 besökare!!

Ha en fortsatt bra vecka : )

Kram Maria

Vit spets sa...

Grattis till alla dina besökare! Vet du Marie! du var den 1:a som lämnade en kommentar till min nystartade blogg i slutet av mars...jag kikar ständigt in till dig för jag gillar verkligen allt hos dig...superfint med olivträd, myrten & gammla flaskor i en trälåda...
Ett otroligt fint pris lottar du ut - tänk om jag hade turen med mig denna gång! HOPPAS!
Kramis
//Siv

Anonym sa...

Grattis Marie! Din blogg var den första jag besökte, det var tidig höst förra året. Jag har själv ingen egen blogg, men är en flitig besökare av dessa, och har funderat på att starta en själv.Du inspirerar enormt. Tusen tack och grattis till 250 000 besökare. mvh Smule

Anna sa...

Oj, oj, oj!!! Sanslös siffra, stort grattis till så många besökare :)

Vad vackert med den rostiga järnsängen och clematis som slingrar sig runt den, romantiskt värre!!

Såklart jag vil vara med och tävla om de otroligt fina sakerna :)

Kram å ha det gott!

Annika sa...

Jättefin blogg, verkligen :)
Fröjd att kika in där.
Vill gärna vara med i lotteriet :)
Mvh Annika

linnea-maria sa...

Vilka fina trädgårdsbilder, allt ser så somrigt ut. Sängen är ju jättehärlig. Jag hade funderingar på att ha min nyinköpta i trädgården men jag ska nog ha den inomhus. Det är väldigt fina saker du lottar ut. Ha det så gott /linnea-maria

Vita hjärtan & rosa drömmar sa...

Hej!
Oj vad många besökare, jättekul!
Du har så fina bilder!
Självklart vill jag vara med i utlottningen.
Kramar Malin

Villa Nyhem anno 1918 sa...

Alltid vackra bider ,nu ska jag fara iväg på en antikaffär i närheten som jag ofta besöker, jag har lagt undan en snarlik järnsang som var mycket rostig men fin. kram Maria

sommar-rummet sa...

HEJ!
Inte undra på att du har så många besökare... Du är ju helt klart en favorit!!! Ha det gott i sommarvärmen! KRAM

Kalkstenssommar sa...

Supergrattis till dig!!!

Måste vara kul med denna helt sanslöst häftiga summa besökare - men jag är inte förvånad!

Du är en av mina stjärnor som sticker ut där på blogghimlen.

Kram L

Doftranka sa...

Vilken helt otrolig siffra!!!!
Jättekul! Själv kikar jag säkert in ett par gånger om dagen till dej.
Kram Terese

Anonym sa...

Hej!
Det är många som vill tävla, så även jag. :) Tack för en trevlig, inspirerande blogg!

Soliga hälsningar från Sara i Värmland.

stina sa...

Oj så många besökare du har haft!!! Fast det är ju inte så konstigt ....hit kommer man ju ofta så mycket fint som du visar!
Nu får jag hoppas på tur i din utlottning!
Kram stina

Anonym sa...

Grattis till alla besökare till din underbara blogg och dina vackra bilder! Klart man vill vara med och tävla...

Kram Anki (anki.mail@telia.com)

Nr. 5 sa...

Hei på deg
For en fin hage du har. Hvilken god idé å plassere en jernseng i hagen og la det gro planter over den. Det blir nok kjempefint :)
Jeg er forresten helt ny i blogglandia. Kom gjerne og besøk meg en dag det passer :)

Klem fra nr. 5

tandtrollet sa...

Hej! Jag går in på din blogg varje dag för att få mig en dos av allt det vackra som du visar. Jag förstår verkligen att din blogg är så välbesökt! Grattis! Hälsningar från Marielle i Hedared, utanför Borås.

Hellenshus sa...

Vad kul...250000 besökare, men det kan man ju förstå eftersom din blogg är så mysig.
Vad härligt för din lilla att ha en egen odling. Det har min snart 12årige son också hos sin farmor och han tycker det är jättekul fortfarande.

Roligt att se mer från din trädgård.

Ha det så gott!
Kram Helen

kroprinsensprinsessa sa...

ÅHhh ,dinblogg är såå underbar! Är inne typ 2 gånger om dagen o hoppas hela tiden att där finns något nytt att se och läsa om. Underbara ting du har ,hem o trädgård: Känner mig sååå avis!
Mvh
stadsbo
Floristen :)

"M" sa...

Jösses så många besök...himla kul att så många vill vara med dej i din vardag med den vita värld vi lever i...hihi kram

latara sa...

Jippiiii - så många besökare måste ju vara ett bevis på att lilla jag har bra smak! Jag menar, det är inte för inte som så många hittar hit och troget återvänder *ler*

Det brukar vara svårt att ta bra bilder utomhus när solen skiner, men du lyckas galant. Vad duktig hon är, din Elsa, som sköter sin egen odling. Det kommer att smaka så gott när det är dags att skörda!

Hittar vinsten hit, tro? Hoppas gör jag i alla fall! Ha det så bra, Marie!

Kram!

Karin

Tårtsmulan sa...

Oj! 250000 besökare...GRATTIS!!!

Mysiga bilder från din trädgård :)
Elsas lilla odling växer på.

Kram!

My little Home sa...

Grattis Marie till en helt fantastisk besökssiffra!!

Som jag sagt förut, din blogg är underbar att besöka och många med mig gör det säkert nästan dagligen då du uppdaterar ofta, visar fantastiskt fina foton från ert vackra hem och trädgård, skriver mysigt och det gör att man känner sig helt enkelt mycket välkommen in här i bloggen på besök:-)

Så duktig hon är med sitt lilla fina trädgårdsland dottern, tänk vad skoj när krassen börjar blomma och tyckte jag mig se en prydlig rad med morötter också måntro?!

Ha en fortsatt skön vecka, äntligen har sommaren kommit tillbaks ju, härligt!!

Kram

Lavendelkvisten sa...

Grattis till 250 000 besökare! Jag hoppas att du fortsätter att inspirera oss länge till! Det är så roligt att komma tillbaka hit och titta på alla vackra bilder och läsa vad som har hänt.
Ha en skön vecka!
Kram Åse

Lina sa...

Hej & STORT grattis!
Jag förstår verkligen att så många med mig besöker din UNDERBARA blogg- den är så inspirerande!!! Man mer eller mindre beroende, man vill bara ha mer, dvs. hålla koll på alla dina projekt och loppis fynd!

Vad kul med en tävling, den vill man ju inte missa!

Må så gott, Kram Lina

Anonym sa...

Hej! Nu är det ungefär ett år sedan jag först hittade din blogg - var ute och sökte på nätet efter "friggebod" och hamnade hos dig (och dina barns underbara lekstuga), sedan dess har jag "besökt" dig nästan varje dag. Din sida är så inspirerande och rolig att se och läsa. Grattis till 250.000 besökare, siffran kommer nog att öka snabbt:-) Kramar från Annika M (Skåne)

Majas mammelucker sa...

Hej Marie!!
Ett stort GRATTIS till alla dina besökare..men det är inte komstigt..din lilla inspirations källa..jag blir alltid så glad när jag tittar in till dig!!


och en liten tävling vill man inte missa...
Ha det sååå skönt och njut av solen!! Kram Maria

Evelinas hus sa...

Men herregud Marie 250000, det är ju helt otroligt. Grattis!!
Vilket gulligt lite land Elsa har, ser ut som hon har anlag för odling.
Ha det gott.
Kram Caroline

Backgård´s Anna sa...

Marie...
TACK för den underbara inspiration, nyfikenhet och värme du sprider med din sida. Har varit inne och "snokat" här flera ggr/vecka under ca 6 månaders tid och jag säger bara GRATTIS!!! Att du som jag oxå är västgöte är ju inget minus ;-)
Ta väl hand om dig!
Kramen Anna

Home No.1 sa...

Mycket fina bilder från trädgården!
Häftigt med sängen rostig och underbar...och så klart vill jag vinna :-)
Kram Annica.

alidas sommaräng sa...

Grattis till alla 250000 besökare- inte alls konstigt med så många besök då bilderna är helt fantastiska och bloggen är kul att läsa !!! Vill givetvis vara med på tävling! Ha en riktigt bra vecka Kramar Laila

Sara sa...

Hmmm... man ska aldrig säga aldrig, men jag har sån otur i lottning. Kanske är det dags nu. Hur som helst så ser ju Elsa ut att ha gröna fingrar. Kanske min Elsa också får det när hon blir större. Skön sommar till er!

Sara sa...

Hmmm... man ska aldrig säga aldrig, men jag har sån otur i lottning. Kanske är det dags nu. Hur som helst så ser ju Elsa ut att ha gröna fingrar. Kanske min Elsa också får det när hon blir större. Skön sommar till er!

hemtrevnad marie sa...

Men grattis till alla besökare Marie!
Och det är verkligen inte nåt konstigt, hos dig tittar man sååå gärna in!!
Fina bilder som alltid...och tösa di är så duktig hon med...det syns ju!!
Ha det gott!
kram

Lee sa...

Tycker med att vatten i trädgården hör till. Kul när djur kommer på besök för att dricka även om det bara är trollsländor.

Trevlig sommar!
Mvh//Lee

Mamma C sa...

Oj, jisses så många besökare. Gud så kul. Så fint du verkar ha i din trädgård. Idag har ju vädret varit underbart. Vi satt ute hela kvällen, har precis kommit in.
Kram mamma c

vitating sa...

Jag döööör så fina vinster!!!!!!!!
Åhhh jag vinner aldrig men detta kan jag bara inte missa *håller tummar o tår* Så fin järnsäng du har i trädgården!

Kram på dig!
Maria

Anonym sa...

Kul att du får så mycket respons!
Lycka till i framiden och tack för alla vackra bilder.//Lena

Linneagården sa...

Kikar in ikväll igen...
Sa aldrig grattis till alla besökare som du får hit till bloggen, men det är du/den värd. Tävlingar är ju kul! Välkommen in till mig där jag oxå har utlottning.

Ha det gott
Varm kram från mig /madelene

milly Garden sa...

Grattis till 250.000 läsare! det förstår jag för din blogg är helt underbar med alla dessa vackra och inspirerande bilder som du bjuder på!

Kram Marina

Living by Milla sa...

Grattis till alla besökare!! Jag blir inte ett dugg förvånad, du gör underbara inlägg och jag bara längtar till nästa!! :)

Vad duktig hon är, Elsa som sköter om sitt lilla land! Det har hon säkert efter mor sin!

Varm kram
Camilla

Kari sa...

Gratulerer! Du har en fantastisk fin blogg, så jeg forstår godt at du har mange besøk. Jeg leser her fast. Hilsen fra Kari

Galleri Hönshuset sa...

Hej. Och grattis till 250.000 besökare. Vilka härliga saker du lottar ut, jag är gärna med på utlottningen. Ha det gott. Kram Pirre

mali-mo sa...

Så gøy med så mange besøk inne hos deg, det er jo helt fantastisk-gratulerer! Du viser frem en vakker verde, tar fine bilder og skriver så koselig; så det er ikke rart at mange kikker innom deg!

Välkommen till Mariehill; UTSIDAN sa...

som vanligt vackra bilder och inlägg att se på. Jag gillade din rostiga järnsäng. måste nog sno ideen :-D hm....kanske börja med att hitta en järnsäng att ställa ute i trädgården. maken kommer att blir knäpp:-)
kram

Anonym sa...

Hej Marie!
Jag är en av dina trogna besökare som inte har en egen blogg. Är in på den varje dag för att se om något nytt har kommit, den är en av mina favoriter:-)
Nu får jag väl bara hålla tummarna hårt och önska...

Kram Lena, Dalarna

TapetserarEva sa...

Grattis!Otrolig besökssiffra!

Läser regelbundet din blogg, vill gärna va med och tävla men har ingen egen blogg så jag vet ej om jag får?!
Har sagt upp flera prenumerationer på inredningstidningar, vem behöver sådana med dessa fantastiska bloggar?!

Sommarhälsningar Eva
www.tapetseriosant.se

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej Marie!

Hoppsan vad din räknare har ökat på! Det är ju helt förståeligt med din fina blogg... Tittar in till dig dagligen.

Vilket sött land Elsa har, så kul för henne att pyssla där för sig själv! Mina har tyv´ärr inte fått mitt blomintresse , fast jag försökt... kanske blir det sonen som blir blomtok som mor sin? Fast han verkar mest nyfiken på pappas mc...

Håller med dig om att baljan är dekorativ precis som den är!

Jättefint!

Ha det så gott!
Kram Hanna

Bland garnnystan och sytråd sa...

Med risk för att försvinna i mängden så kan jag ändå inte låta bli. Klart att det är kul med tävling. Grattis till alla dina besökare. En härlig siffra.

Helle sa...

Hej! Tycker din blogg är helt underbar& ett otroligt vackert&inspererande hem har du oxå.Är en av dom som befinner mej i "dimmorna" ännu men kommer snart att öppna en blogg,det verkar ju så kul.Grattis till alla dina besök.Ha det bra,kram Helle.

Jennyshemochharmoni sa...

Det är vi som ska tacka att du bloggar! Jag är inte ett dugg förvånad över din succé :) Härliga trädgårdbilder! Ha en riktigt bra helg! Stor KRAM

Anonym sa...

Hejsan Marie

Alltid lika fina bilder. Har ingen egen blogg, men besöker din ofta, för att finna inspiration. Jättefint med järnsängen i trädgården. Grattis till så många besökare.
Soliga kramar // Pernilla

Hem T Gårn sa...

hej Marie va skönt att ta det lite lugnt, gillar verkligen din trädgård,sängen va ju guld, o Zink i alla möjliga varianter kan man ju inte få nog av i trädgården, kram maria

Åsa sa...

Jag har precis nyligen hittat din blogg och varit på återbesök ett par gånger. Den är en riktig inspirationskälla och bilderna är jättefina!

AnnaC sa...

Hej!
Grattis till så många läsare! Jag är en av dom som nyligen hittat till din blogg. Jag älskar också ranunklar, men även pioner, och jag håller med om att det är någonting alldeles speciellt med vita blommor. Din blogg ger mig väldigt mycket inspiration, så tack för det ;0)

Spets & Zink sa...

Oj, vilka härliga sommarbilder - så vackert! Och ja, visst vilja vara med i tävlingen! Ha en skön veckoslut!

Kristin sa...

Hej Marie! GRATTIS till kvartsmiljonen! Det är ju helt otroligt!!!! Men samtidigt inte, du har ju det så fint och delar med dig av det på ett härligt sätt i din blogg. Klart man älskar den då! :-)

Jag vill självklart vara med i din tävling ohc hoppas på tur...

Kram Kristin

annaslantliv sa...

Jag älskar din blogg och vill såklart vara med och tävla!
Hoppas på tur.

Ha en skön varm helg i solen!

Kram Anna

ciiccii sa...

Grattis! Det är klart att alla vill kika in här. Du har ju alltid så mycket vackert att se.
Kramiz

Raur sa...

Grattis till så många besökare! Gillar verkligen din blogg och din inredningssmak!

motywacja sa...

Hi Marie! Good blog .Greetings :)

Jojo sa...

Hej!

Vilken underbar ide med att ha en rostig järnsäng för växter att växa i/runt..
Grattis till dina höga besökssiffror!

Kram Jojo

Hem & Harmoni Marie sa...

Grattis till alla besökare! Helt otroligt många...
Ha det gott och tack för alla dina underbara inlägg.
Kram Marie

Hjärtans sa...

Oj vad många besökare! Ska själv försöka mig på att få in en räknare på min blogg. Kulatt veta hur många som besöker en.
Jenny

Lavendeldoft & vita spetsar sa...

Hej!
Underbara bilder på järnsängen! Så charmigt!
GRATTIS till dina 250 000 besökare, tror jag själv har gjort ett antal av dessa :-)
Kikar ofta in hos dig för att få inspiration, du har ju så mycket fint att visa och så härlig smak!
Deltar gärna i din tävling!
Kram/ Linda

Nygammalt sa...

Grattis tjejen till alla besökare! Förstår verkligen varför du har så många som kikar in, finns alltid så mkt fint att se här.
Kul med tävling också, får hålla tummarna då! =)

Tack snälla för de fina tipsen, de måste jag försöka besöka.

Trevlig helg kära du.

Kram.

ninni sa...

HEJ
Va trevigt med den gamla rostiga järnsängen,o vilka fynd du har gjort
ha det gott
ninni

Inspiration i vitt sa...

Hej du rara, din järniga säng verkar såå skön och den är så vacker med slingrande växter.
Dina bilder hos dig är så härliga.
Fina saker du lottar ut, nån gång har man kanske tur.
Jag förstår att så många har besökt din fina blogg, du inspirerar!
Kram på dig/Ingela B.

Anneli sa...

Grattis - jag är såå glad att du bloggar och bjuder mig och alla andra på inspiration och att du gör det med värme och känsla!!
-Det här är ett ställe att ständigt återkomma till och trivas!!

En sommarvarm kram...

ps. din järnsäng...saknar ord...sååå himla vackert!!!

Livets njutning sa...

Vad roligt att du kommit till 250 000 strecket. Det måste kännas härligt! :)

Vill vara med i utlottningen. / Jenny

nea i det gula huset sa...

Hej Hej!

250 000 besökare! Oj vad många! Det måste kännas helt underbart att veta att så många har varit inne och kikat hos dig!?

Vad fin Elsas odling är. Duktig tjej!

Vill ju givetvis vara med i utlottningen av din underbara vinst!

Ha det gott!
//Nea

Forgjengelige ting sa...

Og her kommer jeg i siste liten, for å v're med på trekning og si at du har en spennende tregård!!

Annika sa...

Tack så mycket för tipset :)Då ska jag försöka besöka dem affärerna.
ha en trevlig helg i värmen :)
Kram Annika

Mikaela sa...

Hej! Älskar din blogg. Det är så rolig att sitta och kika och få massa idéer som man själv aldrig skulle komma på. Självklart tar jag tillfället i akt och är med i din tävling också =) Trevlig helg. kram

Fru Sirlig sa...

Hej Marie!

Grattis till så många besökare, det ska vi fira!! Jag vill så gärna vara med i utlottningen jag med! Du bjuder på en sann livsglädje i dina bilder och det är alltid med sann glädje och nyfikenhet jag återkommer hit gång på gång!
Kram vännen
soliga trädgårdshälsningar Helene

"M" sa...

Hej igen...måste ju gratulera dej till att du omnämns i Aftonbladet idag....och nu står två stora plåtbingar här till dej...från gjuteriet du vet? De kan jag ta med vid nåt tillfälle, det blir nog ett par turer till din ort under sommaren....svejs

Saramedflera sa...

Hej
Jag vill vara med trots konkurrensen :-)
Kram Sara

Anne sa...

Jag också!!
GRATTIS,och Tack för en fin blogg jag gärna besöker!
Anne

Tyra sa...

Hei! Var egentlig innom for å ønske deg en riktig god helg, og da må jeg jo selvsagt passe på å være med i tevlingen:0))
Hilsen Cathrine.

Designe sa...

Du har såå fint i din trädgård! Ser ut som hos Honnig&Flora hos dig!:) ..så läckert med järnsängen!
Är jättegärna med på utlottning av dina fina saker! Kram :)

Under en vind sa...

Dina inlägg kan man njuta av igen och igen....

För ett tag sedan blev jag intervjuad av Aftonbladet, ett citat kom med i tidningen och jag fick nämna tre favoritbloggar...då nämnde jag dig, Lilla Blanka och lantlif Anette, så du står med där idag!

Ha en riktigt skön helg! Kramar!

sommar-rummet sa...

Hej! Såg att din blogg va omnämnd i Aftonbladet idag! KUL!!!!!!!! Ha en bra helg! KRAM

Grodmamman sa...

Grattis till alla besökare! Du har en jätte fin blogg som jag ofta besöker. Härligt med dotterns egna land. Läste Aftonbladet på nätet idag och där tipsade de om din blogg bl a.
Kram

Nilla sa...

Grattis till 250 000 besökare! Vilken fin spegel du har upphängd i trädet, gillar slipningen på den!

Ha en riktigt skön helg!
Hälsningar
// Nilla i Borlänge

Anonym sa...

Hej!

Tänk vad en blogg kan ge, så många läsare det är fantastiskt.
Och här kommer en ny, det är första gången som jag är inne på din blogg så nu har jag hela kvällen framför mig och titta igenom alla gamla sidor ;-)

Trevlig Fredagskväll.

Varma hälsningar
Linda Moberg

Anonym sa...

Jättefin blogg! Inspirationen flödar efter varje besök hos dig!
//Anna i Borlänge

Loppisliv sa...

Hej Marie! Fortfarande fredag kväll så jag vill såklart också vara med och tävla bland dina fina vinster :-) Ett stort GRATTIS till alla dina besökare men det är inte alls konstigt...Din blogg är helt underbar!!! och alltid full av inspiration....härliga trädgårdsbilder...kände igen lilla spegeln du har i trädet...jag har en precis likadan här hemma...Många Kramar Paula

Anonym sa...

Wow, det var många! Men inte så konstigt för du har en härlig blogg! =)
Mona

Anonym sa...

Hejsan!
Grattis till omnämningen i aftonbladet idag! Så himmla skoj att bloggare uppmärksammas!!! Ha en fin helg! Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

Päivi sa...

I just love your blog. Congratulations and keep up the good work!

Ida sa...

Grattis till alla besökare-din blogg är ju vanebildande så inte så konstigt med många besök! Kram Ida

Julia sa...

Fina saker du lottar ut :) Koselig blogg du har.

Plingen sa...

Vad kul att du har så många läsare! Jag ramlade precis in här och jag förstår varför de kommer tillbaka och läser för det kommer jag absolut också att göra.
Vilka fina saker du lottar ut i din tävling!
kram Plingen

Tummelisa sa...

Grattis till alla besökare, men jag är inte förvånad. Din blogg är den jag alltid återkommer till, även om jag inte skickar kommentarer. Du visar alltid så fina saker, i min smak. Din zinkbalja t ex är väldigt fin och vacker. Fina saker Du tänker lotta ut också. Är väldigt sugen på trärullen med spets....
Kram Tummelisa