torsdag 25 september 2008

Utlottning

Tack för alla krya på dig hälsningar! Det hjälpte nog, för nu är jag pigg igen! Igår, när jag och barnen hade våran lediga dag, så blev vi så pysselsugna på eftermiddagen. Fram med massor av grejor och så var det bara att börja klippa, rita, pärla och klistra. Elsa dekorerade små askar och gjorde halsband och jag gjorde strutar och kort. Vera tyckte mest att klistret var roligt, det var klister lite överallt, hihi. Men, roligt hade vi iallafall!!!
k
Som vanligt när jag pysslar så blir det gärna lite "massproduktion" över det hela. Jag kan inte bara göra en sak när jag väl har börjat utan det blir gärna några fler, hihi. Så nu tänkte jag att jag kan ju faktiskt ta och lotta ut en del utav sakerna som tack för att det är så många som besöker min blogg varje dag.
l
j
1:a pris en strut + ett kort
2:a pris en strut
3:e pris ett kort
k
Alla som vill får givetvis vara med i utlottningen. Det enda man behöver göra är att antingen lämna en kommentar till det här inlägget eller maila mig på vitaranunkler@hotmail.com innan klockan 19.00 på måndag. Lycka till!
k
Ha en riktigt härlig septemberhelg!
Kram Marie

152 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Ja! Det vill jag vara med på :) Och så har jag dessutom äran att vara först av alla!

Kram Jenny

Nygammalt sa...

Wow vad duktigt du är! Självklart vill jag vara med i den utlottningen. Kan tro att dina barn tycker att det är rena rama julafton när de får pyssla hemma hos er. Låter jättemysigt, men kletigt ;)

Kram.

Hem och Harmoni Marie sa...

Så klart man vill vara med i din utlottning!
Kram Marie

Lena Kristina sa...

hej Marie!

Vad kul att du pysslar samtidigt med barnen, det brukar jag göra med. Det blir lite rörigt när man håller på, men vad gör det?

Du gör alldeles underbara strutar och kort.

Jag är gärna med och tävlar om de fina sakerna

Ha det så gott

Kram Lena

Anonym sa...

Hejsan
Det är lika spännande varje gång man besöker din blogg vad du hittat på.Jag är gärna med i utlottningen.
Trevlig helg / Lisette

Mamma C sa...

Klart man vill vara med på din utlottning av dina fina saker som du gjort.
Kram Mamma C

Living by Milla sa...

Vad mysigt med en pysselstund med barnen - det brukar vara härligt kaos med grejer överallt, hihi..

Oh, så skoj med en tävling! Dina strutar är ljuvliga - en sån vinner jag gärna.;)
Var har du fått tag på det snygga pappret?

kramis Camilla

Jema Rose sa...

Jag vill MER än gärna få chansen att vinna något av det vackra du skapat..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Vit Spets sa...

Vilken lycka det är för oss mammor, när vi ser våra barns skaparlust...det finns inget roligare än att ta fram allt möjligt & bara frossa :) (du förstår säkert va jag menar)*hiihi*
Självklart vill jag va med i utlottningen av dina fina strutar & kort. Tänka sig, vi är oxå piggare - jag håller med om att krya på hälsningar är en bra medicin.
Kramis
//Siv

Stämningsfullt sa...

Hej!
Åh så fina saker!
Jag vill gärna vara med och tävla :)
Så bra att du mår bättre nu!
Kram!

Tummelisa sa...

Hej
Är gärna med på Din utlottning av fina tillverkade saker. Du är så kreativ och pysslig.
Kram från Tummelisa

Anonym sa...

Hej! jag vill va me!
Johanna på andra sidan sjön.

Tårtsmulan sa...

Så mycket fint du har gjort :) Jag älskar strutarna och skulle gärna vilja kunna göra en själv men har ingen aning om hur jag får dem så fina som dina.

Jag är jättegärna med i utlottningen :)

Kram!

alidas sommaräng sa...

Jättevackra saker ni har gjort, ursött kort! Helt klart vill jag vara med på utlottning. Ha det gott Kramar Laila

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen av dina vackra ting!
Önskar dig en trevlig helg du goa pysselfia!
kram och solstrålar!
nina

Hanna i Det stora grå huset sa...

Vad skönt att du mår bättre!

Nu håller jag tummarna HÅRT, HÅRT för att vinna något av ditt vackra pyssel! :)

Önskar dig en fin helg Marie!
Kram Hanna

Guldkant På Livet sa...

Hej Marie, åh, dina strutar är ju bara för vackra!!! Och korten likaså! Så fint att ta in utegrejerna, jag gör lika, roterar runt med allt, nu på hötsen värre än någonsin: ) De korgstolarna du köpte var ju verkligne ett kap och va plättarna vuxit, de ser ut att ha mått bra att vara uteväxter under sommren! En trevlig helg önskar jag dig! Mari.

Liza i pepparkakshuset sa...

Klart man vill vara med och tävla om så fina saker :)

Kram Liza

Mitt Nya Vita Hem sa...

Klart man vill vara med och tävla om så fina saker :)

Jättefina korgstolar du fyndat.

Änglahem sa...

Hej Marie,

Vad skönt att du piggnat till och det med besked må jag säga....vilken flit som dök på dig med en gång!

Vilka söta strutar och kort du gjorde, vill ju gärna vara med i utlottningen.

Önskar dig och familjen en härlig helg, hoppas vädret håller sig!

Kramar, Ulrika

Maria vitpastell sa...

Jag vill absolut vara med i din utlottning. Jag älskar din blogg, kollar varje dag. Dina strutar är störtsköna!

Kram från en annan pysslare.

Linda sa...

Jag är också gärna med i utlottningen av de underbara strutarna och korten!

Kramar från Linda
linda.norberg@telia.com

Linda sa...

Jag är också gärna med i utlottningen av de underbara strutarna och korten!

Kramar från Linda
linda.norberg@telia.com

Magny sa...

jag vill også vara med...
vad dyktig du er....
kram til deg¨~¨

Vitt är vackert sa...

Ååå! Jag är också gärna med och tävlar om de söta prylarna! Håller tummarna!

Kram Ellinor

Hem och Lycka sa...

Gudomligt fina priser! Klart jag också vill vara med och tävla! kram

Titti underkalas-eken sa...

Åh, så fina! Jag vill gärna vara med och försöka vinna! Ha en skön helg!! :)

Emmas Verden sa...

Hei :)
Så mye fint du lager..
Du er en av mine favoritter i denne bloggverden..tusen takk for at du deler din kreativitet med oss..
Klem Anne ;)

Ett hem på landet sa...

Du är då för pysslig och jättefina saker gör du!!!

Klart jag vill vara med i utlottningen!
KRAM

Villa Nyhem anno 1918 sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen av dessa fina alster som ni har gjort,spännande! Idag har jag försökt mig på att göra ecalyptuskrans och milde det var svårt! Hur gör man ? kram Maria

LINAH sa...

Jag vill gäääärna ha.=) Skulle passa fint in i mitt sovrum... KRAM

Grodmamman sa...

Fina saker du pysslat ihop. Struten var jätte fin!
Kram

Sara sa...

Å så kreativt och fiint. Måste bara ta chansen till så fina saker. Vilket jobb du måste ha lagt ner!!!

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så fina ting du gjort! Såklart man vill ha chansen på att vinna en sån.

Ha det fint!
//Jill.

Hulda sa...

Kjempesøtt kort og kremmerhus. :) Herlige foto av de også.

Levindas Värld sa...

Vilka fina saker du har pysslat ihop, såklart jag vill vara med och tävla om dem :)

kram å ha det gott!

Skatan sa...

Hej-hej! Här ÄR jag!! Den här gången vill jag skrika högt så du hör mig i mängden av lycksökare ;-)

Kram och godkväll,

Anna

Lärarbostaden i grönskan sa...

Åh, så söta saker! Vill hemskt gärna vinna!

Kram, kram

Livets njutning sa...

Åh, vad fina dom är. Äger ingen strut. Vill ha en så din kanske får bli den första struten här hemma. :)

Är såklart med i tävlingen. Ha det gott!

Jenny

Mrs W sa...

Åh vilket fint pyssel :-) jag vill gärna vara med i utlottningen

Annika sa...

Jättefin strut och kortet med. Är gärna med i utlottningen :)

Shyme sa...

Du pysslar ihop så underbara saker, självklart vill man vara med i en utlottning då :-D

Det är alltid lika inspirerande att titta in här i din blogg! (men tyvärr hinns inte med att pyssla just nu ...)

Snöflickan sa...

godkväll tjejen. Vad bra att du är piggare! Är gärna med i utlottningen med de fina sakerna du pysslat!

Ha en bra kväll! kram jannica

Karin sa...

Hej!
Åh, vad mysigt och dina saker är ju underbara! Jag vill jättegärna vara med i lotteriet!

Ha nu en riktigt härlig helg!
Många kramar
Karin

Kerstin sa...

Så godt å høre at du er piggere=) ÅÅÅÅ vil gjerne være med på denne konkurransen din Du er jo bare så flink å lage ting=)

KLem

Hjärtat Mitt sa...

Skönt att du har blivit bättre :)
Så roligt att pyssla med barnen även om det blir kladdigt hihihi.
Jag älskar dina strutar och är jättegärna med på utlottningen.

Kram Mari i Marieholm

hemtrevnad marie sa...

Så klart man vill vinna så fina priser!
Du är så pysslig och duktig..och döttrarna likaså!!
Ha en härlig helg!!
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Så mycket fint pyssel du gjort. självklart vill jag vara med i utlottningen.

Kram Ullis

Ullis/Leva på landet sa...

Så mycket fint pyssel du gjort. självklart vill jag vara med i utlottningen.

Kram Ullis

Kerstin sa...

Klart jeg vil være med :) Det er jo så utrolig flotte ting du lager :)
Kerstin

Evas Paradis i vitt sa...

Oj oj oj så många svar du fått på detta ... men jag antar att jag har lika stor chans som alla andra, så jag håller tummarna ...
Skönt att höra att ni mår bättre och att pyssellusten kommit tillbaka :-)
Kram Eva

Älskar sött/ Unik kollektion sa...

Jippie va fina saker!! Pix vinna!! =)

Sååå kul att du kom hit förrsten!! Önskar bara att jag hunnit guida runt er...eller åkt vidare på ngt kuligt!! Men..men..en annan gång!! =)
Ses vi snart på Lustfyllt kanske?? Vid nyöppning?? Vore mysigt! Önskar dig en härlig helg! kramar Malin

Jenny sa...

Det vill jag gärna vara med på! Tack för en otroligt inspirerande blogg!
MVH Jenny

Zizzi sa...

Vilka fina saker du gör hela tiden!!! Jag måste skärpa till mig lite på pyssel-sidan. Jag har lite pyssel som väntar på mig.
Jag är jättegärna med i utlottningen!
Kram cissi

LantlivsAnette sa...

Jaa du är en mästare på att göra vackra saker !! Himmel säger jag bara vad fina strutar och kort !!
Jag har inte pysslat på länge nu , jag måste nog göra nåt till helgen , jag har ju massor av ideer men så lite tid till allt som jag vill göra...
Klart att man vill vara med på en utlottning av dina saker..
Ha det så bra , idag är det Fredag så då fikar vi eller hur ?
Kram Anette

My Lovely Things sa...

Hej Vännen!!
jag är jätte gärna med på din fina utlottning..

Vilken underbar strut du har gjort!!så fin alltså..otroligt vackert papper!!

ja det är alltid kul att pyssla..Ha det så gott..

sköntr att du är frisk..jag börjar bli frisk..men det är segt..

kram anna

Vita hjärtan sa...

Hej!

Dom är jättefina! Vill gärna vara med i din utlottning!

Kram Annemari

Marina sa...

Jättefin strut. Det är ju så kul att pyssla men just strutar får jag itne riktigt till så som jag vill.
Vill så klart vara med i utlottningen. Ha en trevlig fredag!

madebym sa...

Hej!
Din blogg är verkligen inspirerande, jag har följt den ett tag men aldrig lämnat en kommentar, men nu är det dax. Jättefina kort o strutar, hoppas jag vinner!

Kjam...

Inspiration i vitt sa...

Ååå vad mysigt du gör som alltid. Det är klart att jag vill vara med och kanske vinna de fina pynten.Just nu är jag inne i ett turstimm har vunnit tre gånger på kort tid och det är jag så glad för.
Ha en härlig helg Marie.Kram/Ingela.

Heidi - mitt vita hem sa...

Hej
Jag är gärna med i din utlottning, du är ju superduktig på att pyssla.
När barnen var små satt vi alltid och pysslade men nu när dom är 10 och 13 är det lite svårare.
Men med lite vackert från dig kanske skulle fungera som inspiration åt mina stora tjejer.
Kram Heidi

Lina sa...

Hej!

Det är ju klart att man vill vara med i din utlottning! Du gör ju så fina saker!!
Ha en underbar helg!

Radhusdrömmar sa...

Åh, jag vill vara med :-)

Jättefina vinster.

Ha en bra helg!

Kram Johanna

envilsenloppa sa...

Ååååååh jag e osså me !!!!!!
Skulle vara så kul att få vinna en till strut , folk tittar lite märkligt på den andra som jag vann och är så lyllig över , kan det vara för att det står god jul på den ;-)
Underbart fina saker har du pysslat till i alla fall !!!
Kram/Lotta

Bonnies vita rum sa...

ÅÅ va fina!
Vill gärna vara med!

//Vip.flizan

Ida sa...

Det är jag gåarna med på! Ha en skön helg! Mvh Ida

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!

Tacka för att man vill vara med på utlottning av så fina saker.Skulle passa alldeles utmärkt till mitt nyinflyttade torp:)

Kram viveka

K sa...

Oh så fina saker, gusikken va du är dutti`;D ja vill såklart åsså va me, glöm inte mej ;D
trevlig helg /K

Gammalt & nytt sa...

Å det är klart man vill vara med..ler
Otroligt fina saker.
Kram Irene

lottens vita och gröna sa...

världens vackraste pyssel, och tänk att jag har en vacker strut a la marie, stolt som få, hihi! vad härligt att pyssal ihop, dröjjer med gus, han är inne i slit och röj och härjar åldern, blir totaltutpumpad på att passa hans kvicka framfart...i dag fick jag ett jäääättepaket från panduro, gissa om ebba och jag ska sätta tänderna i det...när gus sover! ha det underbart min vän, vad bra att du är kry igen, hoppas att vi ses snart! kramilikram lotten

Åsa Nilsson sa...

Vilka fina pyssel-grejor, och vilket tålamod du måste ha som pysslar med barnen också!
Jag villgärna vara med i din utlottning. Kram Åsa i Skåne

Ingrid sa...

Så fint du har det hjemme hos deg! Fint borddekking og fine bilder fra stua di! :) God helg!

Willewira sa...

Vad roligt att du känner dig bättre!!
Här har förkylning precis traskat in genom dörren...

Klart jag vill vara med om chansen att vinna så fint pyssel!! :)

Önskar dig en skön helg!
KRam Willewira

Anonym sa...

Hejsan..har aldrig tur...men,men..kanske...
Fin blogg har Du..
Kram/christina

Fru Skrot - Rouva Romu sa...

Har jag tur den här gången - fi får hoppas på det!! Jag är med!!

Ann-Catrin sa...

Hej Marie!

men vad fina saker du gör.. sånt där är jag så dålig på att göra.
Vilken tur att ddu har utlottning.kanske kanske man vinner!

mysigt att sitta och pyssla så där med barnen.. det var lääänge sen mamn gjorde!


KRAAM
Ann-Catrin

Ina sa...

Hej tjejen!!
Vad fina saker du knåpat ihop!! Du är superduktig verkligen! Naturligtvis vill jag vara med i utlottningen!
Jag är snart klar med ditt kuddfodral så jag hoppas kunna skicka det på måndag.
Kram på dig!!
Ina

Systrarna vitt sa...

Urmysiga saker du har pysslat ihop, jag är gärna med i utlottningen. Du är verkligen kreativ. Kram och god helg, Liseott.

Kristin sa...

Hej Marie! JAg vill så klart gärna vara med i din utlottning. Du gör alltid så fina saker och jag är själv aldrig så pysslig som du, så något så fint från dig skulle verkligen förgylla mitt hem!
Kram på dig och ha det så bra (tack för orden på min blogg), ha en skön helg!
/Kristin

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Kors i allsin dar så mycket kommentarer! Men det är väl inte så konstigt...alla vill ju vara med och vinna av dina fina pysselgrejer... Så kul att sitta och göra pyssel med tjejerna...
Jag blev så pyssel-sugen när jag var hos Linda, Fru Grön, igårkväll...så det blir kanske lite pyssel i helgen.
Kram
Marie

Elzie sa...

Ojdå. Det är tydligen många som gillar dina saker. Jag tycker dina strutar är så fina.
Hoppas ni får en bra helg.
Kram Elzie

Emma sa...

så fina grejer vill man ju vara med och fightas om, räkna in mig:)
Trevlig helg Kram Emma

Juliane Emilia sa...

Efter jag brukar läsa Din blogg så mycket, har jag nu också börjat att blogga... Och - jag vill gärna vara med i Din utlottning!

Katarina sa...

Hallå där!

Stackars dig som varit sjuk.....
Själv har jag varit utan internet några dagar igen....det är ju nästan som att vara sjuk...fniss...
Det är faktiskt mycket som kan bli vääldigt fint inne som man eg. har ute.
Sovrummet blev ju toppen fint med sina nya saker och pysselsakerna i potatis korgen är ju en fin dekoration i sig....

Vill självklart vara med i utlottningen...
kraaaam

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej hopp!

Detta vill man ju inte missa, kan ju tänkas att det är min tur denna gång.
Du är så duktig på att pyssla!

Ha det gott!
Kram Anna

livetpåfyran sa...

Klart jag vill va med o tävla!!

Ha en go helg du med! Kram Pia

Home No.1 sa...

hej där på er tjejer, alltid så mycket fint på "G", klart att man vill vara med och tävla skulle passa bra i mitt kök...ha en skön helg!
Kram Annica.

Erica sa...

Detta vill jag gärna vara med på, du gör underbara saker och har en underbart inspirerande blogg!!
kram, erica

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Självklart vill jag vara med och vinna en söt strut och/eller ett fint kort:)

Susanne

Anonym sa...

Struten skulle gärna få bo hos mig, jättefin!

Ha en trevlig helg!

/M som i Mica

MormorRuthsAnn sa...

Hej kära Marie!
Oj, vilken fin strut och kort du har gjort!!!! Men jag ville inte komma in och hälsa på för att vara med i din utlottning, men visst skulle jag vilja ha en livs levande Marie-strut hängande hemma hos mig ;)
Ville bara säga hej och så...det var ju ett tag sedan jag överhuvudtaget kommenterade. Känner mig nästan lite vissen för att jag inte har haft energi till det och fortfarande kämpar med att överhuvudtaget orka att laga mat och städa men det är förhoppningsvis övergående.

Hälsa alla dina, kramar från mig till dig!
Ann

Moderncountry sa...

Men hei vennen!

Så godt du føler deg bedre,slitsomt å være syk. Jeg holder nesten aldri ut, bare går hvileløst rundt i rommet. For å ligge i sengen klarer jeg jo ikke. Så mange vakre saker du alltid setter sammen! Nydelige arrangementer som gir meg inspirasjon.
Jeg må le, for jeg er likedan, mener..når det først er pysseltid blir det laget endel saker. Du er ikke sånn når du er på shoppingtur også? Jeg pleier nesten alltid kjøpe mer enn en ja..

Men så fin ting å gjøre, gi bort slike vakre saker, klart jeg også vil være med!

Håper dagen var bra og at du også får en fin Septemberhelg!

Klemmer til deg!
Aina

Viola sa...

Hallå där, hjälp är jag kommentar nr. 93, jissis vad många som vill vara med, förstår väl det med dina rara strutar, ha en skön helg, nu är det bara att hålla tummarna, kram VIOLAN

Eikkala sa...

Vad roligt... vill gärna vara med.. Du pysslar såååå fina saker. Kram sari

Flisan sa...

Ååå, jag vill vara med och tävla! Du är ju så duktig! Kram

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Så sött & vackert pynt du gjort! Självklart vill jag vara med i utlottningen! /Camilla

- B sa...

Dette vil jeg selvsagt være med på.
Liker så godt å lese bloggen din, du får frem en helt spesiell stemning!

Ha en flott helg!

NinaH sa...

Så mysigt komma tillbaka (efter blogpaus) till din blogg & se din tävling med dina fina priser! Självklart vill jag gärna vara med & tävla!
(Jag har också just börjat återkomma till verkligheten efter häftig förkylningsomgång. Visst är det underbart?!)

Glitter och Marsipan sa...

Hej.
Här brukar jag kika in för att få inspiration.Du gör ju så mycket vackert.
Och jag vill ju givetvis vara med och tävla om dom fina vinsterna.
Må så gott
kram Anette

Laila2207 sa...

Oi!! Dette vil jeg være med på! Håper jeg vinner :-) Følger med på bloggen din og får masse inspirasjon fra den! Takk!

Inka sa...

Ja, det är välan bara att ställa sig sist i kön och hoppas att man kan vinna en fin strut då månne. Men annars kan jag ju också passa på att berömma dig för din kreativitet. Ja, ibland är det svårt att sluta när man börjat...och timmarna flyger.

Trevlig helg & ha det så gott!



Vänligen Inka

Mamma S sa...

Åh vilka fina saker du har gjort. Jag vill jättegärna vara med i utlottningen eftersom mitt pyssel bara brukar komma till planeringsstadiet.

Anonym sa...

Hej o Tack för en underbar o inspirerad blogg !! Klart man vill vara med i utlottningen av dessa fina saker..Ha en skön Helg!

Birgitta

Loppisliv sa...

Hej Marie! Ja den här utlottningen här vill man ju inte missa. Du är så himla duktig på att pyssla. Jättefin strut och kort. Önskar dig en härlig helg. Kram Paula

Ewa sa...

Klart att jag vill vara med på en utlottning av dina fina saker! Hälsningar Ewa

My little Home sa...

oh vad roligt med utlottning, självklart vill jag vara med och ta chansen till någon av de jättefina vinsterna. Ser att det är fler än jag som vill vinna, du gör så otroligt fina saker Marie

Anna sa...

Hej Marie!

Vilket ljuvligt vackert pyssel! Jag vill gärna vara med i utlottningen och hoppas på tur:)

Kram

:)Anna

Katta sa...

Hoppas på tur att vinna en sån makalöst vacker strut eller kort, kram Katta

migoalice sa...

Underbart med kreativa människor :-).
Då jag inte lyckats få tid att sätta mig ner själv och försöka vara kreativa så hoppas jag ändå att jag på detta sätt kan ha chans att vinna något av de priserna du så vackert gjort.
Ha en fortsatt trevlig helg.
Kraam
Melinda

Lilla Blanka sa...

Hej Marie!

Ja det är ju så kul att pyssla och jag håller med att det är lite svårt att sluta när man väl satt igång :) Har pysslat lite idag jag också. Var på loppis i morse, hittade absolut inget..lite deppigt :( det känns så snopet att komma hem alldeles tomhänt, när man laddat för en rolig loppis :)

Dina strutar är såå fina och det kortet du har gjort är också väldigt väldigt fint!

Vet inte om du hört av Ann men det ser ut som vi kommer att ha en pysslekväll framigenon (jättekul!)

Kram, vi hörs på mail också!
Mia

Karolina sa...

Hallå där!

Vad mycket fint du har gjort! Vill gärna vara med i utlottningen :)

Önskar dig en trevlig helg!

Hälsningar

Karolina

karolina_damberg@telia.com

anna sa...

Utlottning vill man ju inte missa! Tack för all inspiration.

Hälsar/Anna

Jen sa...

Halloj!
Vilka fina pyssel.
Vill gärna vara med i din utlottning!

Ha det gott! / Jen

Lockas lilla längtan sa...

Hej tjejjen!

Självklart vill jag oxå vara med i ditt underbara lotteri!

Kram Veronica

Saramedflera sa...

Hej
Jag vill gärna vara med i din tävling.
Kram Sara

WhiteVintageDreams sa...

Hej!
Vad mycket fint du har gjort :). Åh du är verkligen duktig!
Vad roligt att dina barn får vara med och pyssla...för det är faktiskt mysigt :). Trots lite klisterspår varstans ;).
Hoppas att allt är bra med er.
Kram

Eva Linnea sa...

Oj, det var många som ville vara med på din utlottning, så även jag! Kram EL

Gúa sa...

Hej min kära Marie!
Även om jag har en strut så vill jag ändå ha en till..:)
Detta är bara så vackert!

Jag är härinne och surrar hela tiden,bara så att du vet..:)
Jag mår så bra härinne!
Jag liksom dras hit till allt ditt vackra!

Hoppas du är kry och mår väl!
Största kramen till dig min vän...alltid!

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Fortsatt trevlig helg gums! Nu håller jag alla tummar och tår! :D
kram och solstrålar!
nina

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Hyggelig med utlodding, så nydelig ting vil jo alle vinne.
Koselig blogg jeg er stadig innom her.
Klem...Ellen

Loppan på berget sa...

Hej Marie,
Vilket härligt pyssel du och de dina har åstadkommit. Jag önskar verkligen jag fick tid att sitta ner och "pyssla loss" lite jag också.
Självklart vill jag vara med i ditt fina lotteri.
Ha en fortsatt skön helg
//Eva

Tina på Peppar och Vanilj sa...

Det är ju klart att jag vill vinna!!!Men när jag ser hur många fler som vill dte så känns det ju ganska hopplöst...Men jag hoppas på nybörjartur (jag är nybörjare i bloggvärlden, knappt två veckor har jag hållit på...)

Måste dessutom säga att namnet på din blogg är mina favorit blommor!!! du kommer få fler besök av mig i framtiden!

Ha detgott!/Tina

Johanna sa...

Oh, så många som är med, och jag vill också vara med! :)

Vänligen Johanna

Under en vind sa...

Vad många som vill vara med, jag ställer mig i ledet jag också!

Hoppas att allt är bra med dig och att du har en skön helg!

Här väntar idag fotboll för sonen, premiär på bortaplan!

Ha det gott, kramar!

Gammelgård sa...

Å så fint!!
Naturligtvis vill jag vara med!

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Åhhh äntligen har jag inte missat en utlottning =) Hihi är alltid in till alla då tävlingen redan är över!

Kramis Anita

Malin.E sa...

Jag vill oxå vara med på ett hörn :-)

malin@malinagirl.com

Evelinas hus sa...

Hej du rara,
Jag vill såklart också vara med!!
Kram Caroline

Monunique sa...

Hej, Åh jag vill gärna vara med i din utlottning... nu får jag hoppas att jag har riktigt med tur för det var många som ville vara med. De säger ju... "ingen tur i spel om du har tur i kärlek" så jag ska väll inte hoppas för mycket... för kärlek finns det gott om här hemma...
Dina saker du gör är verkligen jätte fina...
Många varma hälsningar
Elin

popbajare55 sa...

Har nyss hittat din blogg och är inne flera gånger/dag!! Är gärna med i utlottningen av dina fina saker!! Mvh/Wivi

Hellenshus sa...

Vad bra att du känner dig friskare.
Kul med en utlottning förstås. Så fina saker du gör.
Ha det så gott i höstsolen!
Kramis Helen

Jonna sa...

Jag,jag,jag! Jag vill också vara med! Och hej, din blogg är så vackra och ge mig så mycken inspiration!

Hälsning
Jonna från Finland

Millan sa...

Undras så om man har nån chans på detta? Men man ska inte ge upp hoppet. Jag hoppas på tur

Anonym sa...

He, he detta blir inte lätt för dig!!!!
Såå många som vill vara med och jag med såklart!
/Sofia som precis har hittat hit!

Nita sa...

Puh, så bra at jeg fant bloggen din akkurat idag, for da blir jeg jo med på trekning! Og det vil jeg gjerne, kremmerhus og kort var helt skjønne :)
Veldig koselig og inspirerende blogg du har, håper det er i orden at jeg linker til deg :)

Ønsker deg en fin uke :)
Vennlig hilsen Anita

Cecilia sa...

Så jättefina saker! / C.

Millas hem sa...

Hej Marie!
Ja, pyssel med barnen är väl roligt!!
Jag tycker att strutarna du gör är jättefina, så en chans på en sån vill jag inte missa!
Kram Camilla

Anna sa...

Hej!

Fina priser vill man ju inte missa. Hoppas jag har tur.

Tack/Anna

Evalinda sa...

Jag vill gärna vara med!!

Evalinda

Linda Sjö sa...

Å vad fina, klart jag är med och tävlar =))

MiaMaria sa...

Hej Marie!

Nu tror jag att jag sträckte mig i pekfingret, det var en lång väg ner till kommentar-rutan...fniss...

Många som vill vara med att vinna dessa vackra pysselsaker...och det vill ju jag med!

HA´en bra vecka!
MiaMaria

Designe sa...

Oj, så skoj! Klart man vill va med! Jättefina var dom! Jag är likadan ang. massproduktionen..man kommer liksom igång och då räcker det ju inte bara med en grej! :)
kram

Vintage paintings sa...

Hei hei,
Så fine saker! og jeg elsker konkurranser så jeg blir gjerne med på denne. Synes også du har en herlig blogg som jeg er inne på titt og ofte - håper det er ok at jeg linker til deg?
Ha en fin uke som kommer - ute er fargene de nydeligste på året synes jeg så det er bare å nyyyyte :)
Hilsen Solveig i Oslo

Drömmar och verklighet sa...

Ny som jag är i denna bloggvärld så tittar jag ivrigt in för att få tips och ideer. Har kikat in tidigare också men denna gång lämnar jag en liten hälsning så får vi se om fru fortuna är med mig. Ha en trevlig blogg-höst!

Pia..... sa...

Ja men NU HANN jag för en gång skull:)..vilken tur man har..får se om den TUREN håller i sej:)..kram..PIA

mali-mo sa...

Så fine ting du har laget! Og så masse kommentarer!!! Ikke rart at mange ønsker seg disse tingene!

Høres så koselig ut å lage ting og være kreativ sammen med barna...gleder meg til mitt lille hjerte blir litt eldre så hun kan være med. Akkurat nå hadde det nok blitt mest kluss (selv om vi prøver oss litt med maling og lim).

Ha en fin uke!

Tusenfröjd sa...

Det var ett tag sedan jag var inne och hälsade på hos dig... och vad upptäcker jag: en liten tävling! Den vill jag självklart vara med i...
Ha en underbar vecka/ Liv

rosenfröjd sa...

jag vill självklart vara med i utlottningen!

kramis/
¨M¨

Roslagsdrömmar sa...

Vilka söta saker du gjort! Jag är gärna med i utlottningen : )

Kram Maria

Rosengårdens Inredning och Nicke´s Egna sa...

Hej Marie!
Klart jag vill vara med i din utlottning...Jättefina saker du pysslat...149 kommentarer ojj, jag hade bara 34 st och det tyckte jag var mycket (hi,hi)....
Ha en fortsatt härlig måndag :)
Kram Malin

Malin Johansson sa...

Hur kommer du på allt, mycket fina vart dom. Man blir så inspirera av att kika in på din sida.

Karin Krut sa...

Oj så många kommentarer du har fått nu har du att göra när du ska lotta :) Jag slinker in här lite i sista sekunden. Dina pysslade saker är verkligen fina :)
Ha en skön vecka
Kram Karin