tisdag 30 december 2008

2008 i bilder

Nu när det här året snart är till ända tänkte jag göra som tidningarna brukar göra, summera året som har gått. Mitt bloggår har varit ett riktigt toppenår och jag är så glad och tacksam över alla människor som jag har fått chansen att möta och allt jag har fått vara med om. Tack för alla gulliga kommentarer och mail, all inspiration och framförallt tack för all vänskap.
Mitt sista inlägg det här året består av några (ganska många) bilder ifrån året som har gått.
k
k
k
k
l
k
k
k
k
k
k
l
l
k
k
l
k
k
k
k
k
k
Nu vill jag önska er alla ett riktigt Gott Nytt År! Hoppas på ytterligare ett fint bloggår 2009 tillsammans med er!
j
Kramar Marie

110 kommentarer:

Lillemor i Hummelsta sa...

Tack detsamma!!
Tack för alla härliga bilder från ditt vackra hem, ser fram emot ett nytt år tillsammans. Kram.

Saramedflera sa...

Hejsan
Ett gott nytt år till dig och de dina. Tack för alla fina bilder!
Kram Sara

Villa Krutbruket sa...

Gott nytt år till dig också!!
Kram Maria

Annica Manby sa...

Tack det samma!!!
Underbara bilder du bjuder på den ena bilden är finare än den andra.

Kramis Annica

Västbacken sa...

Åååh vilka vackra bilder. Gott nytt år på dig med! Nu ska jag titta en gång till.
Lotta

Lallis - liv och leverne sa...

Man blir ju nästan tårögd av allt vackert:)
Tack, vännen!
Kram Lallis som önskar dig ett Gott nytt 2009!

Anna sa...

Nydelige bilder :) Godt nytt (blogg)år 2009.
Anna

gamla skolan sa...

Men vilka vackra bilder ! Önskar dig också ett gott avslut på 2008och ett gott nytt 2009 . Kramar Susanne / den gamla skolan

Lindhagens Anna sa...

Hej Marie!

Vilka underbara bilder, tur att du har din blogg så att vi andra bara kan njuta!

Kram/Anna

vit och pastell sa...

Gott nytt år! Vilka vansinnigt vackra bilder!

Kram Maria

Lilla Ugglebo sa...

Åååå så många fina bilder!
Gott nytt År önskar jag dig o din familj också....
Stooor Kram
Katarina

Lilla Blanka sa...

Hej Marie!

Åhh underbart att få se så många av dina bilder samtidigt..du är verkligen grymt duktig på att fota! Du har riktigt bra blick för att få till det :)

Hoppas ni får en fin nyårsafton och hoppas vi ses snart igen!

Kraaaaam
Mia

Lilla Blanka sa...

Ps
njae, jag är rätt nöjd med fönstret..men det var nåt som inte "stämde" *hihi* men nu har jag kommit på det (tror jag) och har skickat iväg N till bygghandeln (igen) för att köpa putsbruk så han skall putsa hela väggen och runtom fönstret I stället för att sätta träfoder runtom), så tror jag att det ser mer ut som en uppmurad tjock vägg som passar fönsternischen bättre.

Lilla huset på prärien sa...

GOTT NYTT ÅR Marie!! Jag hoppas att 2009 blir ett riktigt toppenår för oss båda :) Och att inga tråkigheter händer i världen...

Jag HOPPAS, HOPPAS att jag får möjlighet att träffa dig detta året! :)

Kram Jenny

Viola sa...

Vilken ljuvlig bildkavalkad över året, önskar dig och de dina ett fint avslut, GOTT NYTT ÅR, kram VIOLAN

Kerstin sa...

Wow for en herlig bidekavalkade du avslutter året med.O=)

Tusen takk!

Et riktig godt nytt år til deg også=)
Klem Kerstin

Vårt liv i norr sa...

*** Gott Nytt År! ***

kram helena

Ika sa...

Härliga bilder du sammanfattar ditt år med. Nästan så att man känner vårljuset komma lite närmare. Gott Nytt År på dig o din familj!

Kristin sa...

Härliga bilder och jag hoppas det har varit ett härligt år också! Nu önskar jag dig och familjen en härlig nyårsafton imorgon coh så hoppas jag på många fina, trevliga stunder här på din blogg i form av läsning under 2009!

STOR KRAM!!!!!!!
/Kristin

Grodmamman sa...

Så vackra bilder! Ser fram emot ännu ett år med dina vackra bilder!:)
Gott Nytt År!
Kram

Jema Rose sa...

Åååh...jag bara NJUTER av alla dina vackra bilder...TACK!!!

GOTT NYTT ÅR!!!

Kram, Jenny

**********************

Hem och Harmoni Marie sa...

Vacker resumé i bilder, jag bara tittar och njuter!
Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig!
Kram Marie

CinderELLA sa...

Ett GOTT 2009 önskar jag dig!! Kram Eva Linnea

My Lovely Things sa...

Åh vilket år..
ja du har visat många fina bilde ri år..

Tänk vad ett år har gått fort..

Vi har träffats ett par gånger i år och det har vart så kul..
Hoppas att vi ses snart igen..
ha en härlig nyårsafton..

Kram Anna

Essemia sa...

Vad roligt det var att följa ditt år. Så mycket fint att fästa ögonen på också.
Ha nu en skön nyårsafton och ett riktigt gott nytt år önskar jag er.
Kram Elzie

Guldkant På Livet sa...

Åh dina fantastiskt vackra bilder!!! Jag minns de flesta, de är så fina! Det är lite Jeanne d arc vykort över dem faktiskt! Tack för all inspiration detta året Marie, du har en underbar blogg!

Gott Nytt Inredningsår önskar Mari.

Nika sa...

Vackert!! Gott nytt år till dig!
Kram!

Tulipa sa...

Vilken härlig bildkavalkad!
Jag älskar alla typer av årskrönikor!
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
Kram Tulipa

AnCi sa...

Oj så mycket vackert det finns, här inne hos dig!!! Du har en jättefin blogg som jag gärna tittat in till under det gångna året och kommer så att göra under det kommande oxå!

GOTT NYTT ÅR!!!

Kramis AnCa

johanna sa...

Hej
Å vilka härliga bilder!!!! Önskar er en riktigt mysig nyårsafton så syns vi 2009...tack för detta året.
Kraaaaam

Mamma C sa...

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År med. Och tack för alla fina och vackra bilder du visat.
Kram mamma C

Blomnea sa...

vilken blick du har!! du riktigt duktig me linsen!! o de andra me(såklart) :)
gott nytt 2009
Blomnea

Lena Kristina sa...

Vilken hääärlig bildkvalkad!

Tusen tack för all mysig inspiration du bjudit på under året.

Önskar dig en härlig dag/kväll i morgon och ett riktigt

Gott Nytt År 2009!

Kraaam Lena

Jenny sa...

Alltid lika vackra och inspirerande bilder hos dig!
Önskar dig ett Gott Nytt 2009!
Kram
Jenny

husvidhavet sa...

Hej Marie
Så himla fina bilder....
Ha nu ett riktigt Gott nytt år!
Kram Marith

Mrs W sa...

Härlig återblick du bjuder på! Gott Nytt år!!

BEA sa...

Herlige bilder.. det er skjønt når man skal pynte til jul, og like skjønt når man kan pakke den bort.
Nå gleder jeg meg bare til lysere tider, vår og fargeflor..

Ha en riktig fin nyttårsfeiring og Godt Nytt År.

Radhusdrömmar sa...

Vilken fin årskrönika du visar :-) Gillar framförallt alla sommarbilderna!

Ha en mysig nyårskväll och Gott Nytt 2009!!!

Kram Johanna

Vitt och nött sa...

gott nytt år!

å vilka underbara bilder! härligt å se sommarbilder :)

ha de gott!
kram!

Sublim Design sa...

Det var många vackra bilder du tagit, fint tips att se över året:)
Gott nytt år, 2009, till dig med!
Kram/s

Hanna & Hugo sa...

Vilket år, å så fina bilder du bjudit på under året...
Längtar till 2009 som du kommer att förgylla för oss.
Önskar er ett Gott Nytt År.
Kramar Maria

Prillig sa...

Fantastiska bilder!

Ha ett riktigt gott nytt år!

Britt

Anonym sa...

Tack för alla fina bilder och text som Du delar med Dig av.Det ger mkt glädje och inspiration. hoppas du fortsätter länge!!!
TACK för år 2008 och ett GOTT NYTT ÅR 2009. Vi ses.
MVH Margareta Magnusson

Jema Rose sa...

Jag är helt GALEN i Jane Austen-filmatiseringar, ska bli kul att se den nya serien, är nog ganska många skådisar som man lär känna igen..!

: )

KRAM, Jenny

<3

Hanna i Det stora grå huset sa...

Och ett gott nytt år till dig och de dina också Marie!

Vad jättefint du har skrivit om ået som gått, och dina bilder tåls verkligen att ses i repris!

Underbart!

Ser också fram emot ett helt nytt bloggår med dig!

Stora nyårskramar Hanna

lottens vita och gröna sa...

gott nytt år vill jag önska dig och din familj marie!

underbara bilder, få ståpäls, du är helt outstanding, är såååååååå glad för att våra stigar korsats!
håller tummen att vi kansek ses då på formex, ska dit med anna och caroline!

varmastekramen och tack för all ljuvlig inspiration!

Annas skattkammare sa...

Tack själv Marie för att jag fått "lära känna dig" och fått ta del av dina vackra bilder från ditt hem.
Nu fick jag njuta av dem ytterligare en gång! =)
Gott nytt!
Kram /Anna

helen sa...

Ett gott nytt år till dig och din familj!! Åh, dina ljuva bilder...som jag har kikat på nu i c:a 1-års tid, det är alltid lika vackert och man njuter hämningslöst!! Tack för all inspiration som du har gett mig!!
Kram
Helen

hannas form sa...

TACK VÄNNEN!!! Är så glad att jag funnit dig och din FIIIINA blogg! GUUUUUD, du visar så mycket fint...man dånar...du kan ju ge ut en bok...ALLVAR!!!!!

Hoppas att vi ses snaaaaart!!!!

Ha en underbar nyårsafton och ett härligt nytt år!

KRAM
Hanna

Millas hem sa...

Hej Marie!

Ja, vad ska jag säga! Det blir som alltid...åh, suck så fina bilder!

(Hade varit kul om du någon gång kunde visa något riktigt fult!! :)

Fast i ditt hus hade du inte kunnat gå runt med kameran och försökt fånga Ful-bilden, du hade aldrig hittat den!

Får en otrolig sommarlängtan när jag ser alla dina trädgårdsbilder igen!
Så himla proffsiga, skicka dem till en tidning....vetja!

Hade jag varit inredningstidningsägare, phu...långt ord. Då hade tidningen lika gärna kunnat heta Vita Ranunkler!

Näpp, nog med smicker för idag!:)

Gott Nytt År och en stor kram till dig från mig!

Camilla

Biene sa...

Wonderful photos - like everytime!!!

Thank you sooooo much!!!

All the best for you and your dearest for the new year!!!

Biene

Nygammalt sa...

Vilket fantastiskt bildgalleri du har att välja bland.

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År.

Många kramar.

(jag erkänner, jag är också en fönstergluttare *fniss*)

silje-sin sa...

SÅ mange nydelige bilder! Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive hos meg, jeg ble så glad! Jeg ønsker dere alle et riktig godt nytt år! klem fra silje.

Living by Milla sa...

Vilken underbar bildkavalkad, jag njuter till fullo!

Tack Marie, för alla dina rara och omtänksamma kommentarer, de är guld värda.

Gott slut och ett härligt 2009 önskar jag dig och din familj!
Stoor kram Camilla

hemtrevnad marie sa...

Tack för en fantastisk bildkavalkad!!
Önskar dig och de dina ett riktigt Gott Nytt År!!
kramis

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej Vännen så underbart med alla bilder du lagt ut igen. Ville kika in och önska ett Gott Nytt År.
Kramis Tess

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Ett härligt år hos dig, vännen!
Önskar dig och familjen ett riktigt gott nytt år!
kram
nina

My home is my Castle - by Kari sa...

ÅÅåå så mange vakre bilder...

Er bare innom en liten tur for å ønske deg et riktig Godt Nytt År :)

Klem,Kari

C De-sign sa...

Vilken härlig bildkavalkad du bjuder oss på! Tack och nu vill jag önska dig Ett Underbart Nytt År 2009!! Stor kram fr C

C De-sign sa...

Vilken härlig bildkavalkad du bjuder oss på! Tack och nu vill jag önska dig Ett Underbart Nytt År 2009!! Stor kram fr C

C De-sign sa...

Vilken härlig bildkavalkad du bjuder oss på! Tack och nu vill jag önska dig Ett Underbart Nytt År 2009!! Stor kram fr C

isabels värld sa...

Underbart vackra bilder!!!

GOTT NYTT ÅR!

marie sa...

Hej Marie!
Vilket år och vilka fina bilder du visar och har visat för oss. Du delar verkligen med dig och ger oss alla inspiration.Klart vi ska träffas, hade en förhoppning där innan jul men tiden gick för fort så vi tar det nu på nya året.Har en idé!!!Man kanske skulle ha en bloggträff hos Lena men först ska vi ta en fika som jag lovat hos mig!Ha det nu så gott vännen! Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig och din familj!
Stor kram
Marie minlillaveranda

Inspiration i vitt sa...

DU HAR GETT MIG SÅÅ MYCKET GLÄDJE OCH INSPIRATION MARIE DITT HEM ÄR SÅ FINT ATT MAN NÄSTAN SVIMMAR OCH DET ÄR ALLTID LIKA ROLIGT ATT SE DINA NYA INLÄGG(MAN LÄNGTAR TILL DOM)
VILKEN UNDERBAR BILDREVY, BARA FINT ALLTIHOP.
EN STOR NYÅRSKRAM VILL JAG GE TILL DIG KRAAAAM
/INGELA.

Tårtsmulan sa...

Vilka underbara bilder :)

Önskar dig ett riktigt mysigt nyår och ett GOTT NYTT ÅR!!!

Kram!

LantlivsAnette sa...

Tack snälla du för de fina orden inne hos mig...du är en otroligt stor inspirations källa för mig också..se bara på dina ljuvliga underbara bilder...ojj..ojj som från den finaste inredningsboken !!
Nu vill jag önska dig och din familj en riktigt fin kväll och natt
GOTT NYTT ÅR !!
Vi syns på det nya året, jag hade fotat en jättefin bild som jag skulle visat idag, glömde helt bort det så jag får visa den på Fredag istället, den som spar han har kan man väl säga då..
Kraaam Anette
P.s Man törs väl knappt säga det, men jag har faktiskt hunnit vara ute i garaget och målat lite...vi ska ju fota här på Fredag..man hittar på saker hela tiden...

Designe sa...

Hej! Jag satt och försökte lägga kommentar här igår men det gick inte...datorn bara tuggade och tuggade...säkert överbelastat..

Vilka superfina bilder, ser ut som hämtade ur ett inredningsmagasin!
Vill önska dig en trevlig dag/kväll och ett GOTT NYTT ÅR! Kram :)

Under en vind sa...

Go förmiddag!!!

Vilken underbar bildkavalkad från ditt hem! Dina bilder kan man se om och om igen! Har stannat upp och förstorat flera av dem....

Hoppas att du har det bra, denna årets sista dag på detta året! Tänk vad fort det går! Håller med dig om att det känns som nyss då vi var på bloggträffen...och ändå var det i aprilmånad....Jag hoppas att vi får flera tillfällen att ses under 2009, blir det bara träffar på hysat nära håll så ska jag nog lyckas ta mig dit...

Idag ska granen lämna huset, den barrar alldeles förskräckligt just nu...köpte vita tulpaner igår som väntar på att få komma fram i vas, nu vill man ha dem överallt! Jag låter dock stjärnor, ljusstakar, kransar och girlanger vara kvar ett tag till....men de få tomtarna som finns, krubban och en del annat brukar plockas bort på nyårsdagen....

Önskar dig och din familj en riktigt mysig nyårsafton och ett GOTT NYTT ÅR!!!

Kramar!

Anna sa...

Hej Marie!

Vilka vackra bilder du visar från året som gått!

Jag vill tacka dig för all inspiration du har gett mig under året och att du har delat med dig av dina tips och ideér:)

Jag önskar dig och din familj ett riktigt Gott Nytt År!

Kram
:)Anna

Systrarna vitt sa...

Vilket fint summerande av 2008. Jag blir glad av alla dina bilder.
Gott Nytt År
Kram
Marina

Anonym sa...

Helt underbara bilder och TACK för det här året! Jag fortsätter gärna att njuta av din fantastiska blogg under 2009 :) GOTT NYTT ÅR! KRAM!!

Jenny-jennyshemochharmoni.blogg.se

Livet i Gläntan! sa...

Vilka fina bilder. Ha en bra helg!
Gott Nytt år från Jessica

Drömmar och verklighet sa...

Så otroligt vackert och vackra bilder. Önskar ett gott nytt bloggår till dig /Kram Carina

Vit Spets sa...

Marie, Marie... dina ljuvliga bilder kan jag se om & om igen - jag bara njuter! Jag kommer att fortsätta följa Dig & Ditt hem under det nya året!

Gott Slut & Ett Gott Nytt År Kramar till Dig & de dina!

//Siv

livetpåfyran sa...

Jag önskar dig verkligen desamma!!!

Tack för all glädje och inspiration du delar med dig av!!

Kram Pia

Styling a`la Anna sa...

Underbara bilder!!!! Gott nytt år!! Vi ses på formex! ;-) Kraam!!

Magnolia sa...

Gott Nytt år Och tack igen för all inspiration man fått här hos dig kram Tina

Marina sa...

Härlig sumering! Gott Nytt År och atck för all inspiration. Kram!

Hjärtat Mitt sa...

Underbara bilder från året som gått. Tack för dem :)
Jag gillar även dina fönstertittarbilder.
Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År!

Varma nyårskramar Mari i Marieholm

Mysiga lantliga ting sa...

Tack för dina underbara bilder!! Du har så mycket inspiration här hos dig. Önskar dig ett
GOTT NYTT ÅR.
Kram Johanna

ÄnglarumsMia sa...

Åhh, vad fantastiskt mycket vackert!
Vilken oerhörd inspirationskälla du är. Kikar in då och då och du har så mycket att ge....
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
Hälsningar Mia

Myran sa...

Marie!

Vilken härlig samling av bilder för 2008. Det mesta är vitt, dock att det finns färgklickar med sommarblommor och grönt. Så skönt att se och förstå att det går att kombinera familjeliv med barn och förvärvsarbete med att "odla" egna intressen. Det är nog viktigt att hitta sig själv och ha det roligt...

Ha ett GOTT NYTT ÅR 2009!

Nettan sa...

Helt fantastiskt underbart fina bilder! Jag bara njuter! Ser fram emot att få fortsätta följa dig på din blogg under 2009!!
Ha en riktigt trevlig kväll och ett gott nytt år!
Kram Nettan

Karin sa...

Hej rara Marie!

Tack för allt fint du visat! Kan inte annat än njuta nu när jag ser en snabbrepris av ert vackra hem och alla fina bilder du bjuder på!

Jag ser verkligen fram mot 2009 och allt nytt vackert!

Ha et festligt slut och ett rikigt Gott Nytt År!

Varmaste krmarna

Karin

mig & alice sa...

Åhhhhh, vilken Kavalkad av vackra bilder ifrån ert vackra hem och trädgård...gissa om jag börjar att längta efter våren och sommaren nu :-).

Jag är så glad av att jag började att blogga och fann dig Marie!
Vill önska dig och din fina familj ett Riktigt Gott Nytt År med många underbar upplevelser!
Kramar i massor Från Melinda, Janne, Matilda, Hanna, Vilmer Och lille Viktor

En Doft Av Lavendel sa...

Ååå Marie, vilka härliga bilder du bjuder på!! Får gåshud här *fniss*
Längtar sååå till våren & sommaren.

Önskar er ett GOTT NYTT ÅR!!

Kraamar från Benita

Västbacken sa...

Tack för din kommentar. Jag blev jätteglad :)
Gott nytt!

Lotta

Hulda sa...

Takk for titten på dine vakre bilder. Virkelig herlig arrangert alt sammen. Ønsker deg et godt nytt år, gleder meg til å følge deg også neste år. Du gir meg alltid så god inspirasjon, Marie! Klem og godt nytt år!

Lilla Blanka sa...

Hej goa goa vän!

Vill titta in och önska dig ett Gott Nytt År!!!

Hoppas vi kan ses många gånger under 2009, och ränna runt på loppisrundor och göra fynd ihop!

Tusen tack för all underbar inspiration som du och din blogg gett mig/oss under 2008! Det skall bli jättekul att fortsättta under 2009!

Stor kram till dig Marie och till din familj!
Mia

Moderncountry sa...

Hei gode vennen!

Og God Jul på etterskudd! Vi fikk uheldighvis problemer med pc`en så det ble ikke så mye blogging på meg i Julen. Håper du har nytt hver eneste dag og sitter igjen med gode minner. Deilig at Julen har vært her med enda godere følelse å vite at vi begynner på ett nytt friskt år. Jeg er så glad jeg fant deg dette året, at vi setter pris på gjensidige Ideer, bilder og kreativ Inspirasjon. Takk for godt vennskap, varme og gode hilsner i året som gikk, det setter jeg enormt pris på!

Ønsker deg det aller beste, håper året 2009 blir et av de fineste år. GODT NYTT ÅR VENNEN!!

Oja, selvfølgelig må vi få treffes på nyåret. Tiden ble knapp før Jul, men om en liten stund går turen til Lustfyllt. Og kanskje får vi Da gleden av å gå rundt og Inspireres til sammen :))

Ha en riktig underbar Feiring!!
Varm Nyttårshilsen fra Aina

Ann-Catrin sa...

Oh vad jag njöt av dina härliga bilder... ja tänk vilket bloggår va... jag är så glad att jag fått dig som bloggvän och bjudas in i ert vackra hem!!

Många kramar
Ann-Catrin

Lisas torp sa...

Vilken underbar kavalkad!
Jag ser verkligen fram emot att få följa din blogg även detta år!

Riktigt god fortsättning på nya året!
Kram
Lisa

Laeriss sa...

Une douce et heureuse année 2009 ! Merci pour ces belles images. Amitiés.

LILLA BLÅ sa...

Men vilka härliga bilder du bjuder på här inne. Jag vill önska dig ett riktigt gott nytt bloggår 2009.

Jag kommer att finnas inne hos dig mycket för här trivs jag verkligen.

Kramar @nette

Lindas Vita Lantliv sa...

God fortsättning till dig Marie, vilka vackra bilder....

Kram Linda

Bodil sa...

Gott Nytt År på dig själv Marie och tack för alla underbara bilder och all inspiration!
Kram

Betty sa...

Tack för många värmande o vackra inlägg (o kommentarar hos mig) !
Ser fram emot många fler.

Många kramar från Betty !

Loppisliv sa...

Hej Marie vännen! Ohhh så vackra bilder du bjuder på. Så vackert överallt. Tack för all inspiration du gett under året och jag ser framemot flera härliga inlägg här från ditt underbara hem nu detta kommande år. Allt gott till dig. Kraaam Paula

Mitt hem är min borg sa...

Hej Marie!!
Tack för ditt välkomnande. Ska bli så kul att börja om.
Du har så otroligt vackra bilder. Du kan verkligen den svåra konsten att knäppa intressanta bilder. Själv har jag mycke att lära. Men man lär sig hela tiden.
Önskar dig och din familj ett underbart 2009!!!
Kram Linda

envilsenloppa sa...

Jag blir kommentar nummer 100 , otroligt !
Vilken underbar kavalkad av bilder Marie !!!
Ser du nu så mycket vackert det skulle bli i en inredningsbok Önskar dej en bra början på ett nytt fantastiskt år !!
Kram/Lotta

linemor sa...

Ønsker deg et godt og fredfyllt nytt år, Marie.
Så deilig å se alle årstidene i vakre bilder. Det får meg til å glede meg til det som kommer istedet for å tenke på at nå er julen over.
Gleder meg til å følge deg inn i det nye året.
Nyttårsklemmer Line

Majas mammelucker sa...

God fortsättning till dig och familjem..underbara bilder du visar..hoppas året blir ett bra år att se fram mot och nya möjligheter...hoppas vi träffas snart igen och TACK för all inspiration du ger mig vännen....
Hade gott! Kramar Maria

Hemmalycka sa...

Tack detsamma, vilka fina bilder.
Kram Åsa

Under en vind sa...

Oj oj vad kommentarer!!! Det är ju ett tydligt bevis hur inspirerande din blogg är!

Å så måste jag gratulera...har idag suttit med ett nytt nummer av Allt i hemmet och då jag kom till sista uppslaget så upptäckte jag ett hem som jag känner igen! Vad kul att ert fina hem ska vara med i nästa nummer! tur att man prenumererar så blir väntan inte lika lång som om man skulle handla i butik...:)

Vilket vackert vinterväder vi har!Idag har vi varit ute hos vänner på en fika, barnen har åkt skridskor på deras stora damm som finns bakom huset! Vilken livkvalité att ha en lagom stor skridskor is 25 steg från ytterdörren! När sambon & jag for hem blev barnen kvar för att leka några timmar till.

Ha en skön helg!

Kramar!

Tin sa...

Underbara bilder du visar!!!
Tack för inspirationen!

Norrdalen sa...

Tack för 2008 tillsammans med dig och din fina inspirerande blogg!

Du tar så himla fina och vackra bilder!

Kram!

Hilde Heimdal sa...

Åååååå sååå flotte bilder på bloggen:)))))

Her vil jeg gjerne komme tilbake:)!!

Susanne sa...

Gott nytt år till dig med kära syster!

Vilka vackra bilder du har lagt ut på sidan. Jag tycker verkligen om snöflingorna som du lagt till på alla bilderna. Hur gjorde du det?

Kram Susanne

Marie sa...

Hej Susanne!

Hoppas att allt är bra med er! Jag har träffat "våran" andra syster med familj idag. Kul!

Snöflingorna hittade jag här http://www.bloggerbuster.com/

Kram Marie

Anonym sa...

Hej :). Vilken rolig idé att visa året som gått. Måste vara inspirerande även för dig själv :).
Ni har det verkligen fint hemma...å du tar vackra foton också! Blev lite förälskad i dina mormorskuddar nedan med Mailegkaninen...åååh vad mysigt.
Hoppas att allt är bra med er :)...å att det nya året blir ännu bättre än 2008.
Kram whitevintagedreams