söndag 14 december 2008

Tack!

Jag vet, det är fortfarande några dagar kvar tills tomten kommer. Men, nu tänkte jag leka tomte och dela ut en julklapp för att fira att jag har passerat en helt sanslös siffra på besöksräknaren, 400 000!!! Vill verkligen tacka alla som besöker min blogg och jag vill att ni ska veta att jag läser varendaste kommentar. Blir lika glad varje gång jag öppnar datorn och ser att det är någon som har lämnat några små rader, tack!
k
En person vinner ett hemmagjort julkort, tre gamla julgransljushållare, ett kakformshänge, ett litet kort,en hemmasydd påse som doftar av julens kryddor och en gammal zinkschablon med bokstaven A.
j
Alla är välkomna att deltaga i utlottningen. Det enda ni behöver göra är att lämna en kommentar till det här inlägget eller att maila till vitaranunkler@hotmail.com innan kl.18.00 på tisdag den 16/12. Lycka till!
j
Ha en fortsatt mysig dag!
Kram Marie

175 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Åh jag får vara FÖRST! :)

Tänk en sådan schablon - det vill jag ha! Och ett A också... precis som mitt efternamn... eller ja - precis som mitt efternamn kommer att bli... om mannen kan få för sig att FRIA någon gång *ler*

Wish me luck!

Kram Jenny

Lilla huset på prärien sa...

400 000 förresten whohahahaha - vilken summa!! Jag som snart firar 20 000... ligger i lä *skrattar*

LantlivsAnette sa...

Halloj där !
jag är på jobbet nu och smygbloggar lite..Wow vad glad jag alltid blir då du har lagt in nåt nytt på din blogg !!
Du har alltid nåt fint att visa..och nu tror jag att jag smäller av här bakom data skärmen..jisses vilken tävling alltså, den måste jag ju bara vara med på...alla dom sakerna är ju jättefina..och titta, schablonen har ju till och med min bokstav !!
Ha nu en fortsatt fin dag...
Kraaam Anette

Malena sa...

Grattis! Visst är det kul att se att så många besöker en! Själv har jag långt kvar till 400 000, men...
Fina priser är det i tävlingen oxå!
Ha en bra dag! Kram Malena

Anna sa...

Hej Marie!

Oj vilka vackra vinster! Självklart vill jag vara med i tävlingen:)

Kram
:)Anna

Essemia sa...

Grattis! Och så många besökare. Det är nästan ofattbart.
Klart man vill vara med och tävla. Hoppas du har en bra tredje advent.
Kram Elzie

Romantiska Hem sa...

Grattis förstår att så många besöker din ljuvliga bogg! Klart att jag vill vara med och tävla med så fina vinster! Kram petra

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Åh, jag vill vara med :) ETT STORT GRATTIS TILL ALLA DINA BESÖKARE till din fina blogg. Jag önskar dig en underbar tredje advent. Har även tipsat om din tävling hos mig, jag hoppas det är ok. Kram Johanna

Eddan sa...

Vilka härliga saker du lottar ut! Jag vill förstås också pröva lyckan och har länkat i min blogg!

Önskar dig en fin tredje advent!

MVH Anette

Ann-Catrin sa...

Oj vad ska man säga.. 400 000.. inte klokt alltså.. en svindlnde siffra..
Ett stort beis på att din blogg är bland de vackraste!!

Klart man vill vara med på utlottning... hoppas hoppas hoppas!!

En fin söndag
kramar
A-C

Vardagens guldkorn sa...

Fantastiskt vilken siffra, men inte så konstigt , din blogg är en inspirationskälla! Vilka fina saker du lottar ut! Jag vill gärna vara med!
Kram Linda

Hjerterom sa...

Hei :)
For noen flotte premier :)
Klart jeg vil være med ;)
Koselig det var med den sneen på bloggen din..

Ha en fin dag

Siw

Anonym sa...

Grattis till 400 000 besökare - jag är en av dom som alltid tittar in hos dej! Du har en jättefin blogg och oj, så jättefina priser i din utlottning som jag gärna vill vara med i. Kram och snöiga hälsningar från Kristine i Bollnäs

Viola sa...

GRATTIS MARIE TILL HELT OTROLIGA BESÖKSSIFFROR, MEN DET FÖRVÅNAR MIG INTE MED DIN UNDERBARA BLOGG!!!!

SÅ KLART JAG VILL VARA MED OM DENNA UTLOTTNING, JAG SKA SJÄLV BÖRJA SKRIVA MIN CA 350 LOTTER, VET INTE RIKTIGT VAD JAG GAV MIG IN PÅ DET HÄR MED ATT LÄNKA SÅ FÅR DU EN LOTT TILL OCH LÄNKA BUTIKEN EN YTTERLIGARE, JIISIS DET KOMMER ATT TA ÄNDA TILL KVÄLLEN...MEN ROLIGT SÅ KLART! HA EN RIKTIG SKÖN SÖNDAG, KRAMAR

Emma sa...

Grattis till 400000 det är ju hur häftigt som helst.
Klart man vill vara med på en utlottning.

Kram Emma

Tummelisa sa...

Du är verkligen värd att läsas. Din blogg visar alltid fina bilder. Du inspirerar mig verkligen. Tittar alltid in hos Dig, även om jag är dålig på att kommentera. Ibland tycker man att andra redan sagt allt man skulle vilja säga själv.
Du får ha en fortsatt trevlig tredje advent.
Kram från Tummelisa

i et lite rødt hus sa...

Forstår godt at du har så mange besøkere, for bloggen din er alltid like koselig å komme innom!
Vil selvfølgelig delta i tävlingen din:)
Ha en fin dag

The 80's Me sa...

Ett stort grattis till alla besökare! Otroligt kul, jag förstår dock varför din räknare fortsätter att ticka, du bjuder alltid till på sanslöst mycket inspiration! Ha en fortsatt mysig helg!
Kram Linda

Mamma C sa...

Åhhh så kul att så många tittat in hos dig. Men det är lika trevligt varje gång så det är inte så undligt. Klart man vill vara med i din utlottning. Ha en fin 3:e advent nu.
Kram Mamma C

Huset mitt i byn sa...

Grattis till så många besökare men det är ju klart du har ju en underbar blogg som inspirerar mig så mycket.
Det är jag som ska tacka....

Kram Pernilla

Hanna sa...

Grattis till 400 000!! Fantastiskt!
Ja, själv e jag bara uppe i tre nollor (på tre veckor ifs) :D

Vilka fina grejer du lottar ut!
Fast chansen att vinna blir väl en på några hundra, eller tusen kanske :( ..Håller tummarna :)

Ha en supermysig advent!
Kramar/Hanna

vitating sa...

Åhhh hoppas hoppas!!! Jag älskar dina fina ting, din blogg o ditt hem! Jag blir lika glad varje gång du gjort ett nytt inlägg! Såååå fint det var med snö på din blogg!

Kramar Maria

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Grattis grattis till det höga besöksantalet!! Vad roligt! Vilka fina saker du lottar ut, gumman, klart jag vill vara med.
Önskar dig en fin 3:e advent!
kram
nina

Kristin sa...

Hej Marie! Grattis till alla som besöker dig, men egentligen är det inte så konstigt, du har ju en helt underbar blogg gumman! :-)

Jag vill jättegärna vara med och tävla om dina fina priser!

kram kram
/Kristin

Havssalt sa...

Hejsan Brukar titta in här titt som tätt. Du är en stor insprationskälla ute i bloggvärlden. God jul och kram**

LINAH sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla=) Och så fina saker också=)
Kram

lottens vita och gröna sa...

oh 400 000 du är bara bäst gumman, grattis! guuuuu vilka priser, såg att det stog lotten på a-schablonen jooooooro i min dator stod det så, reserverad till turlotten, fniss!!!
jaaaa kom på visit till våren, det bara måste du, inte bara prata, guuuuu nu ska jag se frem emot det!
ha en underbar helg gumman, hälsa flickorna!
varmkram lotten

Anonym sa...

Hej Marie! Grattis till de fantastiska besökssiffrorna! Besöker din fina blogg flera gånger i veckan men har aldrig lämnat kommentar tidigare. Håller med andra kommentarer att det allltid finns inspiration eller ögongodis på din blogg. Är anonym men "erkänner" att jag inte bor så långt ifrån dig och att jag faktiskt regelbundet besöker din fina stad (min "svärson" har sitt föräldrahem där). Önskar dig och de dina en mycket fin juletid, och tackar hjärtligt för att du delar med dig av ditt hem och pyssel! Hoppas på nybörjartur i utlottningen, är nämligen första gången det med! MVH Nellie

MiaMaria sa...

Wow.....4000000 besökare, men det tycker inte jag är konstigt alls eftersom du har en vacker och inspirationsrikblogg.....GRATTIS!
Och självklart vill man vara med och tävla.....om dessa vackra priser...

Ha´det så gott!
MiaMaria

Saramedflera sa...

Grattis till otroligt många besökare, klart när du har så fin blogg :-) Jag är gärna med i din utlottning.
Kram Sara

Sea Angels sa...

Oh Marie just look at the snow falling across your blog...just how pretty is that, how very beautiful it all is. It is so kind of you to give away your beautiful items, I do hope some more lovely things come your way.
Hugs Lynn xx

knyppeldynan sa...

Hejsan!

Du har en helt fantastisk blogg som jag följer dagligen.... Många trevliga ideer och tips. Gratulera dig till alla dina besökare... Skulle gärna vilja vara med i din utlottnig med de fina priserna.

Mvh

Rosita

Titti underkalas-eken sa...

Grattis till så många besökare!! Själv har jag följt din blogg så länge jag vetat att det fanns inredningsbloggar! Alltid så inspirerande att kika in här :) Ha en fin tredje advent!

Anonym sa...

Ett Stort Grattis till alla besökare..Så klart man vill vara med i utlottningen av dessa fin saker! Får passa på att önska en riktigt God Jul o Tack för all inspiration som betyder en del för mig...Kram Birgitta

Mrs W sa...

Stort grattis till alla besökare :-) Jag är gärna med och tävlar

päivi sa...

jag är också med i uttlotning:D
vänliga hälsning fråm norra finland<3

päivi(vanhanlumoissa@hotmail.com)

Kannor och karaffer sa...

Hej vännen, Här har jag missar massor - har inte hunnit med bloggen på ett tag. Vilken tur att jag inte missade att vara med på den här utlottningen - A:et skulle passa så fint hemma hos mig ;-)))

Du har verkligen gjort så fint hemma och stämningsfullt med snöflingor som faller ner på bloggen - sååå fint!

Var rädd om dig vännen!
Kram Ann

Karolina sa...

Åhhhhh, vill ha!!!! Det är lika roligt varje gång att besöka din blogg! Alltid lika inspirerande :). Vinner jag de fina sakerna du lottar ut skulle jag bli lika glad som barn på julafton! Hoppas på tur denna gång!

Kram Karolina

karolina_damberg@telia.com

Karolina sa...

Åhhhhh, vill ha!!!! Det är lika roligt varje gång att besöka din blogg! Alltid lika inspirerande :). Vinner jag de fina sakerna du lottar ut skulle jag bli lika glad som barn på julafton! Hoppas på tur denna gång!

Kram Karolina

karolina_damberg@telia.com

Kerstin sa...

>Tenk 40.000. Tenk på alle de som du inspirerer. Det er alltid like moro å se inn til deg.
Klart jeg vil være med på utlodning :)
Kerstin

Vit Spets sa...

Jag säger TACK själv för all den härliga inspiration Du ger mig, om & om igen...
Självklart vill jag vara med i denna utlottning!

Sköt om Dig
Kramis
//Siv

Lundagård... sa...

Tack för dina inspirerande bilder!
Deltar gladeligen i utlottningen som har helt underbara vinster!

Mia sa...

Ojoj det var väldigt många besökare det, där ligger man i lä. :)

Klart att jag vill vara med och tävla om de fina sakerna.

Länkar i min blogg också. Trevlig advent!
Kram Mia

Milottan sa...

Hej och Grattis till antalet besök. Jag kommer strax efter med 524st på min sida, haha. Lycka till med nästa 100 000.
Jag önskar Dig också En God och Fantastisk Vit Jul.
Med ljusa tankar
Milottan

Hem och Lycka sa...

Jöööösses vad många besökare! :-D Gratulerar!

Hihi, gissa vem jag varit hos idag - Ingrid! ;-)

Vill jättegärna vara med i tävlingen, så fina saker! Gillar din adventsljusstake skarpt också, var har du funnit den?

kram

Nettan sa...

Wow, 400.000 besökare, klart värt & fira !

Klart man vill va med =0)
Ha en fin adventskväll !

Kram Nettan

Marie sa...

Grattis till 400.000 besökare! Självklart vill jag vara med i utlottningen och vinna dina vackra prylar.

Livets njutning sa...

Stort grattis till 400 000 besökare. Jättekul! Finfina saker du ska lotta ut. :)

Anonym sa...

Hej! Alltid så inspirerad av ditt vackra hem&fina saker.Du har gjort mej sugen på att fixa en egen blogg så får väl se om jag kan fixa det.Är gärna med i din tävling.Ha det bra.Kram Helene.L.

Kerstin sa...

Gratulerer så masse med alle besøkende. Og jeg forstår veldig godt at du har hatt masse besøk, for bloggen din er så inspirerende og herlig fin.

For en gave du deler ut. Jeg vil gjerne være med=)

ha en fin søndagskevld=) Klem Kerstin

Stine sa...

Så fin gave! Jeg vil gjerne være med i konkurransen. Er fast leser av bloggen din, og har linket til deg på bloggrollen på siden min. Alltid inspirerende bilder her.

Ha en fin førjulstid!
Hilsen Stine

Ajende sa...

Ved en tilfeldighet kom jeg til din flotte side. Har kost meg lenge her nå. Takk for titten.

Pia..... sa...

Hej...åååja..jag är en återkommande "gäst"...trivs såå bra här.:)..självklart så passar jag på att säga ett stort grattis till så många besökare..inte blir man förvånad..du har så mycket fint att se på och mycket trevlig att läsa om oxå..,...ja jag vill naturligtvis vara med om utlottningen..,..kram..PIA

Fröken Piff sa...

Vilken urmysig utlottning! Jag bara måste ju vara med och tävla! Jag har ju inte läst din blogg så länge än men jag uppskattar den himla mycket:)

Mittljuvaskafferi sa...

Hejsan! Det må jag säga ... ett stort grattis till dig som har fått så många besökare, vad roligt . Och denna tävlingen vill jag jätte gärna vara med på har länge önskat mig sådana ljushållare och de andra presenterna är ju helt underbara.



God jul på er alla. kram Birgitta

Tilonino sa...

Gratulerer så mye med stort besøkstall, men så har du en veldig flott blogg også.
Ha en fin førjulstid.

H elle K sa...

Hei på deg.. Gratulere ,men det er ikke rart, for du har en herlig blogg med mye fint å vise.. Klart jeg vill være med på utlodding... ha en fin førjuls uke.. Kristin

Cecilia sa...

åh Grattis!!! självklart vill jag vara med och tävla om de där ooootroligt fina priserna!

hoppas på samma tur som dig ;)

Kram Cecilia

Millas hem sa...

Hej!
Så många fina saker i din utlottning, den vill jag absolut inte missa!!
Zinkschablonen är så fin!

Kram Camilla

Haga i Vitt sa...

Verkligen inte illa med 400 000.
Så söta saker du lottar ut, jag vill gärna vara med. Håller tummarna.
Kram Mia

Sara sa...

Wow, vilka ´fina vinster. Måste ta chansen, har ännu inte vunnit nånting, men kanske är det min tur... Kram Sara

Millan sa...

Jag gärna vara med i utlottningen, och grattis till det stora besöksantalet vi är många som kommer och läser här.

Lena Kristina sa...

Himmel och plättar vad många besökare du haft. Supergrattis till dig!!!!!!!

Vilken lycka för oss andra att du lottar ut såå fiina saker.

Jag vill gärna deltaga i tävlingen och tackar ödmjukast för de fina sakerna som du lottar ut.

Hjälp vad jag upprepar mig fniss, men du förstår säkert vad jag menar

Ha en bra vecka

Kramar Lena

Efter behag sa...

Underbara bilder, trevlig blogg. Jag vill gärna vara med och tävla.

Hälsningar Ann-Louise Andersson( just det, 2 a:n i mitt namn, tänkte på schablonen)

Anitha sa...

Hej!
Har tittat in på din blogg nu i en månad och inte tagit mig tid att komentera.Jag förstår att det är många som tittar in med en sådan fin och inspererande blogg! Får man vara med i tävlingen om man bor i USA?

Ippibacken sa...

Klart att man vill vara med på din tävling. Jag som kikar in hos dig flera gånger i veckan och inspireras.
Mvh Susanne

Nettan sa...

Jättegrattis till det enorma besöksantalet! Wow säger jag bara!!..men din blogg är ju så superfin så jag är inte förvånad! Jag är så lycklig att jag haft snart 3000!;-)
Vill naturligtvis jättegärna vara med å tävla om de fina sakerna!!
Kram Nettan

Vårt liv i norr sa...

Hej! Har precis hittat hit och då ramlar man på en utlottning! =)
Klart man vill vara med. Fixar länk också...

Lotta sa...

Hej,
vill jättegärna vara med om att vinna de fina sakerna som du lottar ut.
Stort Grattis till att ha haft så många besökare. Det är stort det.
hälsn. Lotta

Janneke sa...

I would love to participate in your
"give-away". Congratulations with your 400.000 visitors !
Greetings, Janneke.

Norrdalen sa...

Så många besökare är inte konstigt när du har en sån inspirerande blogg tjejen! GRATTIS!

Är gärna med och tävlar om de fina sakerna!

Ha en fin kväll! Kram!

Lilla Blanka sa...

Hej Marie!

400.000 GRATTIS!!! Vilken fantastiskt stor skara besökare du haft..helt underbart!!! Det är många som har dig som en favorit (även jag *hihi*)

Är precis hemkommen från en hektisk helg i Jönköping och idag simtävling.

Åh vilka underbara vinster!!! Det är nu man hoppas på stor tur ;)

Stor bamskekram
Mia

Kari sa...

Gratulerer! Jeg abonnerer på bloggen din, sånn at jeg kan holde meg oppdatert. Er ikke like flink til å legge igjen kommentarer, men skal bli bedre. :-)

Mitt Östergården sa...

Fyra hundra tusen! Jisses
Jag som precis har börjat blogga och jag tycker det är otroligt med snart 700 besökare. Och är överlycklig för det. Du måste ju vara kändis i Sverige!
Fast jag kan förstå det, för du har en underbart vacker blogg. Allt är så fint och inspirerande.
Många kramar Helen

Moster sa...

Ojdå jag är kommentar 75 och det samma dag som du hade skrivit inlägget.
Det är klart att jag vill delta i tävlingen fast än jag sällan vinner men tävlingar är ändå så roliga. Speciellt när vinsten är så där fin.
Kram Moster

Soya sa...

Jag vill självklart vara med :)

Annas skattkammare sa...

Grattis till dig Marie, tänk att du haft hela 400 000 besökare! Inte klokt egentligen.. =)
Självklart vill jag vara med i din utlottning, underbara saker!
Hoppas du haft en skön lucia-helg.
Kram /Anna

Annika sa...

Grattis till så många besökare :)
Jag är gärna med i utlottningen av så fina saker.
Ha en bra vecka, Mvh Annika

Systrarna vitt sa...

Superfina saker, vi är gärna med och hoppas på tur.
Hur får du in dom mysiga snöflingorna på bloggen? Undra om vi har den funktionen. Kram Liselott.

Åsa/asamia sa...

Å så fina saker du visar oss hela tiden, är ofta in här och smyger.
TACK FÖR TITTEN!

Lärarbostaden i grönskan sa...

Hej kära du! Stort grattis till alla dina besökare! Är dock inte förvånad, du har ju en helt underbar blogg :) Vill gärna vinna dina vackra saker!

Ha en mysig decembervecka!

Kram Amanda

Home No.1 sa...

Hej klart jag vill vinna!!!
Kram Annica.

Linneagården sa...

HEJ GOA MARIE.
DIN BLOGG (& DU)ÄR EN AV MINA FAVORITER & SOM INSPIRERAR MIG MASSOR, SÅ KUL ATT DU DELAR MED DIG AV TIPS & IDEÉR.
STORT GRATTIS TILL SÅ MÅÅÅNGA BESÖKARE OXÅ. ÄR DET INTE DAGS SNART ATT VARA MED I NÅGON KÄND INREDNINGSTIDNING....? JAG TROR SNART (DU) & DITT UNDERBARA HEM VISAS!!
SEN ÄR DET JU ALLTID KUL MED SMÅ TÄVLINGAR & UTLOTTNINGAR. JAG HÄNGER GÄRNA MED PÅ EN RUNDA!!

HA EN JÄTTEFIN KVÄLL & EN TOPPEN START PÅ NYA VECKAN.
kram från din bloggvän i norr //madelene

Minnelita sa...

Yeah. 400000 er jo bare helt utolig. Vil gjerne vare med på denne konkurransen. Kjempefine premier. Du har en veldig koselig blog med mange fine bilder. Ønsker deg i samme slengen en kjempefin Jul.

Rebecka sa...

Hej, vilken härlig julstämning som råder över bloggen!
Jag beundrar din energi, kreativitet och dina alltid så vackra bilder. Tack för inspiration och en fin utlottning.

Annica Manby sa...

Vilka vinster, jag vill vara med på utlottningen. Du har en jätte fin blogg.
Kram Annica
Ha en trevlig Advent

Magny sa...

åååhh grattis...
vackre saker på ditt bord...
kram, magny

Systrarna vitt sa...

Tack för tippset och för det snabba svaret. Nu har vi oxå fina snöflinor. Kram Liselott.

Marit`s vita skrin sa...

Hopsan hejsan, 85 st är med och tävlar redan.
Va kul, eller inte. Jag vill ju vinna hihi.
Stort grattis till dig, fast jag är inte ett dugg förvånad.
Det är klart att din blogg har så många besökare.
Du bjuder jämt på underbar inspiration i allt du gör, tack själv för allting du delar med dig av.

Kram kram /Marit

helen sa...

Grattis till besöksrekordet!! Din blogg är ju en av mina favoriter, det är jag tydligen inte ensam om att tycka! Jag vill jättegärna vara med i din tävling.
Kram
Helen

Rosenvit sa...

Jag förstår att du har många besökare. Din blogg är helhärlig! 400 000 är nått att ha som mål, tror att jag står på 32 nu.
Vilka fina snöflingor du har på sidan som dalar ner.
Vill naturligtvis vara med på utlottningen av det vackra sakerna.

Kramar
Anna

Tant brun sa...

Härliga vinster!
Zinkschablonen skulle ju passa mig perfekt:-)

Kramar A

Minnelita sa...

Hei igjen og takk for linken til snøfnuggene. Nå er det snø på min blogg også. Klæm An-Magritt

Anonym sa...

hej! jag är en trogen besökare och vinner gärna dina fina prylar! hälsningar /Johanna på andra sidan sjön

envilsenloppa sa...

Grattis Marie till ditt enorma antal besökare , otroligt men förståeligt .
Det är ju så inspirerande att gå in till dej , din blogg är ju så underbar !!!
Hoppas du haft en fin helg , hu vad tiden går fort nu !!
Jag vill förstås vara med i utlottningen ;-)
Kram/Lotta

Hulda sa...

Grattis! Så mye flott man kan vinne hos deg. :) Kanskje jeg er den heldige. :)

Jema Rose sa...

Fantastiskt vackra vinster!!!

: )

Stort grattis till så många besökare, men jag är INTE förvånad, SÅ vacker som din blogg & ditt hem är..!

Önskar dig en fin ny vecka vännen!

Kram, Jenny

<3

Vera sa...

Grattis till alla besök. Klart jag vill vara med i utlottningen.

Kram Malin

Viveka i Bläckhornet sa...

Wow wow wow !
GRATTIS till dina besökare. Det är en stor summa beundrare du fått :).Men med din blogg förstår jag det.
Den schablonen bara VILL jag vinna :)

Ha en riktigt fin kväll

Kramar Viveka

annashusidingtuna sa...

Grattis till så många besökare, det är du verkligen värd, du har en sån fin och härlig blogg!!
Självklart vill jag vara med och tävla.
Kramar Anna

Fru Sirlig sa...

Hej!

Stort grattis till så många besökare!!
Jag blir inte så förvånad ändå. Din blogg är ju helt underbar och tillhör min favorit!! och många med mig förstås.
Varje gång jag kommer hit är det som att öppna senaste numret av Lantliv eller annat motsvarande inredningsmagasin, stort tack du förgyller med alla dina vackra bilder och historier om lilla Vera.

Må så gott Kram Heléne

Ps. Letar med ljus och lykta efter sådana gamla julgransljus hållareDs.

Katta sa...

Grattis till så många besökare! Men så har du en väldans fin blogg med.Fina priser med, hoppas på tur. Kram Katta

My little Home sa...

Hej Marie!
GRATTIS till alla besökarna!! Ojoj vilken mäktig besökssiffra, inte alls konstigt med tanke på din helt underbart vackra och mysiga blogg:-) Älskar att tassa in här och kika på alla vackra bilder och läsa vad som hänt sedan sist jag var på besök.

Hoppas luciahelgen varit riktigt mysig och fin, tänk vilken ljuvlig tid det är nu.

Jag sitter här med mängder av levande ljus tända och väljer just vilket julpynt som ska packas upp ur en låda här;-) Symaskinen står på köksbordet redo för varje ledig liten stund som kan tänkas uppkomma.... Fniss, tyvärr inte så många stunder just nu.... men men den är liksom startklar snabbt:-)

Vilka ljuvliga saker du plockat ihop till den lyckliga vinnaren av paketet!! Givetvis vill jag vara med och tävla om detta:-)

Kram

Kerstin sa...

Oj, grattis till sååå många besökare! Visst vill jag, som en av alla dina prenumeranter, vara med och tävla!!

Kramar Kerstin

Vit poesi sa...

Vill såklart vara med å tävla!!
länkar såklart
kram Malin

Lissen sa...

Grattis till din populära blogg!!!
Klart att jag också vill vinna. Den där schablonen skulle passa väldigt bra här hos mej. Någon jag känner som börjar på A
Ha en skön adventvecka!

Emmas Verden sa...

Grattis med 400 000 besøkende!!!
Det er ikke så rart,du har en utrolig flott blogg som jeg er innom hver dag :) Nydelige bilder og nydelige gevinster..
Ønsker deg og dine en koselig førjulstid!!!
Klem Anne ;)

carina sa...

kors i taket 400 000 besökare.
Grattis till det.

,oj där ligger man i lä.
Jag har inte bloggat så länge , sedan i somras bara. Är så roligt med alla dessa bloggar att få insperation av, och alla fina bilder som finns.

camila sa...

Jättefin sida!
hur har du fått till snön skulle jag gärna vilja veta?

My White Cottage sa...

400 000 det är ju helt galet mycket!!! Inte för jag är ett dugg förvånad egentligen för här inne möts man ALLTID av underbara och inspirerande bilder! Stort grattis till alla dina besökare Marie, de är du så väl värd!!!

Vilka fantastiskt fina saker du lottar ut! Nu håller jag mina tummar stenhårt och hoppas jag har turen på min sida! :)

Kramar från Jenny

PS. Vad fint det snöar här inne!

My Lovely Things sa...

hej vännen!
åh gratti still alla besökare..ja du har en mysig blogg..
vilka underbara bilder..
så fantastiskt mysigt med snöandet på din sida..

Ja vill jätte gärna vara med i din utlottning..

Underbara priser..
ha en bra vecka..
kram anna

Zizzi sa...

Grattis till alla besökare på din mysiga blogg!
Jag vill jättegärna ha chansen att vinna de fina sakerna! (fast jag såg just att det är över hundra svar, så jag är ju inte ensam...)
Ha en underbar vecka!
Kram cissi

Doftranka sa...

Men GRATTIS!!! Himmel så många besökare! Men så är det alltid lika kul att koka in här och läsa och titta på dina fina bilder. Man får alltid massor av inspiration!
Och självklart vill jag vara med och tävla.

Kram och GOD JUL!

Ingeborg sa...

Är gärna med i din utlotting. Grattis till det stora besökar antalet. Din blogg är suverän.
Ha det bra,
Lotta

Gammelgård sa...

Grattis till alla besökare! Du ger så mycket inspiration! Deltar gärna i utlottningen!

Överkalixtösen sa...

Jaaa!!!! Jag vill jätte gärna vara med i din fina utlottning. Tack för en inspirerande blogg och God Jul och Gott Nytt 2009! Hälsningar från ett vintervitt Norrbotten!

hemtrevnad marie sa...

Å grattis Marie!!!
Det är verkligen sanslöst många besökare...fast konstigt är det då inte!!
Så mysigt du har det i köket!!
Och så fina vinster du lottar ut!
ha en fin måndag!
kram på dig!

Fru Skrot - Rouva Romu sa...

400 000!?! Grattis!! Vill gärna vara med i tävlingen - så fina vinster... =)

Tina sa...

Hej Marie
Ett bamse stort grattis till 400 000 besökare! Jätte kul. De fina vinsterna vill man ju inte missa, så jag vill också vara med i din utlottning. Kram Tina

Lydia sa...

Denna tävling vill jag inte missa, schablonen med ett A, som i min dotters namn Amanda, står högt på önskelistan.
Du har lika vackert och inspirerande som vanligt.
Kram,
Lydias Gröna Fingrar

lotta sa...

håller tummarna för mig själv....tycker lite synd om mig själv som nu ligger hemma o är sjuk i halsfluss.Lycka till lilla jag att vinna dessa fina saker.

Ina sa...

Jag vill ju naturligtvis vara med i din utlottning. Du har en så härlig blogg med underbara bilder ur en aldrig sinande ström, detta gör det så roligt att återkomma gång på gång för att njuta, inspireras och kika runt. Dessutom verkar du vara en supergo tjej vilket inte bidrar mindre till din popularitet tror jag.
Nu håller jag tummarna!
Kram på dig!
Ina

Haust sa...

Oi, det snør jo her i bloggen din! Så koseleg!

Eg vil gjerne vere med i loddtrekninga! :)

Ynskjer deg nokre fine dagar fram mot jul...

Kristina / Vackra drömmar och idéer sa...

Hej!

Vilken otrolig siffra! Fast det är inte undra på, du har en helt underbar blogg! Kikar ofta in här och bara drömmer mig bort en stund..

Ha en fin dag!

Kramar

Jane S sa...

Klart att jag lämnar en kommentar!
Du har så mycket fint på dina sidor, så det är inte svårt att titta där!
Det är ju nästan så att jag funderar på att byta namn till något som börjar på A ifall att jag vinner!
Undrar hur många hundra gånger mitt bidrag är till alla dessa tusen?
God Jul o Gott Nytt År till Dig

ANNIKA sa...

Åh sånt här älskar jag !dessutom heter jag Annika ,passande med A:et.
Vad roligt det vore med julklapp till sig själv....besöker dig ofta på bloggen och får massor av inspiration...
Kram Annika
gustafsson.57@hotmail.com

UllaC sa...

Kanonfina saker - skulle gärna få en sådan julklapp.

Mysiga lantliga ting sa...

GRATTIS GRATTS till dina besök!!
Och vilka fina saker du lottar ut, det vill jag ju såklart inte missa.

Ha en fin vecka.
Kram Johanna

mig & alice sa...

Ahhhhhhhh!!!

Sånt där A vill jag vinna!!
har aldrig sett något liknande, sååå himla fint. De andra sakerna är också fina :-).

Grattis till otroooligt mycket besökare! Fast konstigt är det ju inte med tanke på att det är din blogg jag går in på när jag vill bli inspirerad till att pyssla :-).

Ha en underbar vecka Marie.

Kraam
melinda

Kol och Rosors sa...

Jag vill också gratulera & vara med...

Tills vi hörs, ha det bäst!

Kram/ L-Lott

Lina sa...

Herre Jisses med komentarer!! Påsen jag fick av dig förra året hänger framme nu och doftar!! Ha en riktigt bra vecka!!

Anonym sa...

Grattis! Tack för all inspiration som Du sprider med alla fina inlägg. Besöker Din blogg ofta och blir imponerad och får ny energi.Så fina vinster Du lottar ut.
Hej Margareta M

Tårtsmulan sa...

GRATTIS till antalet besökare!
Din blogg är så mysig och fin :)

Jag vill gärna vara med i din julklappsutdelning, jag ÄLSKAR julklappar :)

Önskar dig en fortsatt mysig kväll.
Kram!

Lina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med!Håller tummarna hårt! ;- )

Flrstår mycket väl att du har så många besökare, din blogg är ju hlet UNDERBART fin och VÄLDIGT inspirerande!

Må så gott & STORT grattis till alla besök!

Kram, Lina

Styling a`la Anna sa...

Halloj! Men så fina presenter!! Ja jag vill bara säga att jag heter Anna ja...Hahahah.. Och lite blink,blink! ;-) Ha det gott! Kram!

Marie sa...

Åhhh vilka fina saker, klart jag vill vara med i utlottningen av dessa.

Ett stort grattis till alla besökare, följer din blogg och jag förstår att du har så många besökare. Du har en jättemysig blogg som ger massor av inspiration. Ha en riktigt god jul!

Under en vind sa...

Oj vad kommentarer!!! Undra på det med din mysiga blogg...jag kikar alltid in här då nya inlägg syns!

Självklart vill man ha chansen i din utlottning!

Hoppas att du har en bra vecka! Här har vi idag haft julpyssel med hela skolan, en mysig och intensiv dag!

Kram!

livetpåfyran sa...

Oj va ofattbart många!!

Klart jag vill vara med i din utlottning!!
Kram Pia

Fredrika sa...

Hejsan, vill vinna så klart! /Fredrika

Inspiration i vitt sa...

Hej vännen,
En stor grattis kram vill jag ge dig för att du finns och för att du har en utav de finaste och mest inspirerande bloggar som finns, inte undra på att du har såååå många besökare och tänk att det kommer att bli så många till vet du.

Vilka fina lottpriser du visar , vill gärna vara med och tävla om dessa .
Kram på dig/Ingela.

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej vännen!

Åh så fina saker. Vem vill inte vinna dem!!! Hoppas hoppas att jag har turen på min sida!

Inte konstigt att så många läser din underbara blogg!

Ha det så gott!

Kramis Anna

Deb sa...

Such a pretty blog with the snow sprinkling down. Your little treasures are beautiful!

Prillig sa...

wow! jag vill vara med!

Britt

Bodil sa...

Du milde 142 kommentarer före min. Och du 400 000 besök och jag förstår varför. Din blogg är en av de allra bästa!!! Självklart vill jag vara med i din utlottning. Håller tummarna.
Kram

Vintage House sa...

Verkligen en superfin blogg och underbara gåver du ger bort.
Ha en underbar jul!!
sandra

Anca sa...

Grattis! Och god jul!

LILLA BLÅ sa...

Vad roligt med en tävling inne hos dig. Jag vill gärna vara med här. Jättefina priser har du ju också. Grattis till såå många besökare.

Kramar @nette

Karin sa...

Hej Marie!

Wow, ett stort grattis!
Jag vill jättegärna tävla, allt ser så fint ut.

Jag har också en tävling hos mig. Kika in så får du se.

Ha en fortsatt bra julvecka!

Varmaste kramarna

Karin

Tulipa sa...

Stooort grattis till fantastisk statistik!
Vill ju givetvis gärna vara med i din utlottning!
Kram Tulipa

Fridhemspinglan sa...

Du är längst ner på min favoritlista, och jag borde sova för länge sen... men det var värt att kika in!
kram
ingela :)

Hjärtat Mitt sa...

Oj vad många besökare. Ett stort grattis till det! Och så många kommentarer redan!!!!
Vill självklart vara med i din fina utlottning.

Kram Mari i Marieholm

Heaven and Earth sa...

400 000! Ja, det kan verkligen va nåt att fira!!
GRATTIS!!!!!
Är gärna med i din utlottning, det var så rara priser!!

By the way, gillar din adventsljusstake!

Kram!
Iréne

milly Garden sa...

400 000 besökare woow... otroligt!! Grattis. Jag som närmar mig 50 000 och tycker det är stort!!

Vill inte missa din utlottning!
Ha en bra vecka!
Kram Marina

Lene sa...

Ohhhh, for noen flotte tall!! Gratulerer så mye!!!

Og så vil jeg si at jeg forstår besøkstallene så inmari godt!!! Massevis av flotte bilder og inspirasjon å hente hos deg, Marie. Selv er jeg ikke lengre så flink til å legge igjen kommentarer - mer en litt avdanket blogger ;) Men der er likevel noen blogger jeg bare må innom innimellom - og din er en av dem. Gratulerer så mye - og keep up the godd work! Flott blogg, Marie :)

Klem fra Lene :)

ÄnglarumsMia sa...

Hej Marie,
Åhhhh, det är ju en fröjd - vad mycket vackert. Det här är ju lyckorus alltså :-) Jösses vad jag hoppas och önskar att jag vinner. Håller tummen så den blir blå nu......
Tack för inspirationen!
Hälsningar Mia

Anonym sa...

Hej!! Har följt din blogg ett bra tag nu, och du har en av dom bästa :) du har ett såå vacker hem och den ger verkligen inspitation, du är så kreativ och det smittar av sig!!:) Grattis till ditt besöksantal, som sagt, det förvånar mig ej, då du är bland dom bästa bloggarna inom ämnet! Så sluta inte ;)Jag är gärna vara med i utlottningen! God Jul och önskar Maria i Göteborg!
kabus@live.se

Snögården sa...

Hej!!Helt fantastiskt 156 kommentarer. 400 000 helt otroligt .Men du får min vardag att blomma tack för att du finns.
Massor av kramar Anni Snögård/ Snögården

Loppisliv sa...

Grattis Marie! Wow 400 000 helt fantastiskt! Men så är din blogg helt fantastisk också så det är inte undra på. Din blogg kan jag inte vara utan, den är helt klart en av mina storfavoriter. Klart man vill vara med i den utlottningen med så många fina vinster. Kram Paula

Dubbelörnen sa...

Sitter här o gapar... 158 kommentarer. :)

Du är poppis tjejen! Men din blogg är ju den man hängt hos nästan fr början ;)

Stor varm kram

Guldkant På Livet sa...

Wow Marie, grattis till alla besökare men så har du en helmysig blogg också! Många vill vinna ser jag men det var jättefina priser du lottade ut! Jag vann ju hos Mia häromdagen så jag är så nöjd ändå: ) Ni två måtte väl ändå vara pysseldrottningarna här i bloggvärlden. Keep on blogging Marie!! Mari.( Så mysigt och inbjudande det ser ut i din soffa med alla kuddar och den fina adventsljusstaken...)

Sussi's värld sa...

En sån tur att jag surfade in och upptäckte din utlottning innan det var försent.
Kram

Vita hjärtan sa...

Vilken fin vinst........! Självklart vill jag vara med och försöka vinna.....även om vi är många om det.....

Ha en fin jul!
Kram Annemari

Lyckolotten sa...

Grattis!! Vad roligt med så många besökare!! Självklart vill också lilla jag vara med i utlottningen!!!

Gúa sa...

Åhhh, fatta att ajg nästan missade detta!
Och det vill jag ju, inte!
Håller tummar och tår!
Hoppas, hoppas...:)

Grattis till alla besökare! Är jag förvånad..?! NEJ!!
Din blogg är fullkomligt underbar Marie! Love it!!!

Största kramen till dig och tack ännu en gång,för din oändliga inspiration..:)

Moderncountry sa...

Neimen vennen, 400 000?!! Det er jo helt fantastisk mange besøkende, et stort GRATTIS!!! Men du burde ikke takke for er det noe føler jeg burde så er det å takke deg. Du gir meg så utrolig mye du. Vennlig er du, rolig med en myk måte å være på som gir indre behag, utrolig kreativ og har øye for detaljer som ingen andre. Jeg ville helt enklet ikke vært deg foruten, så jeg er utrolig glad for at du finnes her inne!!!

For en herlig presang du vil gi bort, så vakre saker! Klart jeg vil være med. Håper jeg vinner! :))

Ha en herlig fin dag Marie!
Varmeste klemmer fra
Aina

Mona sa...

Du har en inspirerande blogg och jag säger Grattis och önskar dig fler fina bloggår.
Jag vill gärna vinna dina fina vinster.
monablomman@hotmail.com

moniqas sa...

Oj så underbara bilder du har! Men du är verkligen duktig på att få till det. Så smakfullt vackert!
:-) Inte undra på du får så många glada besökare när man möts av allt det fina du har!
Må så gott! *kram*

Grodmamman sa...

Grattis till alla besökare!
Blev förtjust i zinkschablonen med min bokstav!=)
Kram

Anette sa...

Jag brukar kika in här med jämna mellanrum...det finns så många bloggar med det "vita fina" nu men din sida är alldeles särskillt inspirerande o vacker. Klart jag vill vara med o prova att tävla om så fina saker !
Vänligen Anette

Ledighetsparadiset Solåkra sa...

A A A, inte först, men önskar att vinna det fina schablon A:et. Mitt namn börjar på den bokstaven. Hoppas hoppas.

linemor sa...

Heisann Marie
Gratulerer, tenk 400000 besøkere. Jeg har ikke vert så flink med kommentarer i det siste, men følger stadig din blogg. Hvordan går det med påbygget?

Radhusdrömmar sa...

Åhhhh hinner jag vara med?
Jättefina vinster!

Och stoooort GRATTIS!

Kramar
Johanna

Annika sa...

Grattis till alla dina besökare.
Vilken otur jag hade då...klockan är efter 18.00 och jag missade att du haft en tävling.

Tur för den som vinner och kanske jag har bättre tur en annan gång, måste vara mer uppmärksam tror jag. Hur som helst är det fina grejer man vinner.
Kram Annika

revesdargile.canalblog sa...

This is beautiful !!! I love snow !!! but in my country : no snow !!!

JOYEUX NOEL

Monique

revesdargile.canalblog sa...

This is beautiful !!! I love snow !!! but in my country : no snow !!!

JOYEUX NOEL

Monique