tisdag 3 februari 2009

Reportage

Igår när jag kom hem låg Allt i Hemmet i brevlådan. Oj så pirrigt det var innan jag lyckades bläddra fram till rätt sidor. En konstig känsla att se sitt eget hem i tidningen, men också givetvis väldigt roligt. Det märks att det är ett bra tag sedan reportaget gjordes, vi har hunnit ändra på en hel del sen dess och framförallt ser barnen jättesmå ut på bilderna. Vera kände knappt igen sig själv, hihi.
k
Foto: Mari Eriksson
k
Den här bilden som Mari har tagit kom inte med i tidningen men för mig är det en utav favoritbilderna, så nu får ni se den här istället. Tack för alla söta kommentarer om reportaget, blir så innerligt glad!!!!
j
Kram Marie

105 kommentarer:

Kerstin sa...

Hei Marie. Jeg skal ut å kjøpe det baldet med en gang. O=)

Nydleig bilde. Klemmer Kerstin

Mamma C sa...

Måste köpa tidningen och kolla. Förstår att det måste kännas lite pirrigt att se sitt egna hem.
Kram Mamma C

Hemmalycka sa...

Spännande med ett reportage om sitt eget hem.
Ska köpa den och titta på ert vackra hem.
Kram Åsa

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo

Fick tidningen igår....ditt hem var helt underbart.
Måste kännas lite konstigt att man är med i en tidning som så många läser.
Ha en skön vecka
Kram Liselotte

Lina sa...

Å jag förstår att det var pirrigt. Konstigt att se sitt eget hem i en tidning! Allt sådant känns alltid så långt borta tycker jag.
Kanske måste köpa tidningen...
/Lina

Marias Stil sa...

Måste köpa tidningen! Vad skoj!!

Ranunkler... kan man ha det i trädgården? Köps de som frö eller..? Man blir ju så inspirerad av alla dina fina bilder!


Kram!!

silje-sin sa...

Jeg gleder meg SÅ til å se det! Men det kommer vel litt senere her i Norge, så jeg må nok vente litt til. Gratulerer så mye ihvertfall:) klem fra silje.

Dubbelörnen sa...

Reportaget var underbart o så roligt när man känner igen detaljerna :).

Barnen var hur goa som helst!

För att inte tala om ägarinnan... precis så go o söt som jag föreställt mig ;).

Stor varm kram

bagateller.se sa...

Nu har jag också njutit av reportaget! Så underbart vackert ni har det i ert hus! Gillar ert kök mycket, trappan är väldigt charmig och bokskåpen är supersnygga. Din man ska kanske börja massproducera glasdörrarna - kan ju piffa alla billy i landet!

Grattis till ett jättefint hem och ett trevligt reportage!
Kram Terese

Hem och Lycka sa...

Reportaget var grymt fint, stort grattis!

kram

Lilla huset på prärien sa...

Ahh - den kommer nog inte ut i butiken förrän imorgon eller övermorgon men då ska jag kika!! Den bilden var ju jättefin! :) Ranunkler... fiiina.

Kram J

Em sa...

Jättefint reportage i tidningen! Jag gick här och väntade på att den skulle dimpa ner i brevlådan då jag fick en prenumeration i julklapp och idag kom den. Jag bläddrade fort fram för att få se ditt underbara hem! Det är så himla kul att välkommnas och kika runt hur andra har det. Ideér och inspiration bara bubblar...Ett hem att leva i...
Är ofta inne på din blogg och kikar - jättefina bilder.ta gärna en titt på min sida!
Kram Em

LantlivsAnette sa...

Åhh Halloj !!
Jag har precis läst tidningen nu jag också !! Wow..kanon !! Vilket fint reportage !!
Och vad fin bilden var på dig !!
Jag vet, det är ju så att det hinner hända en hel del på ett år i ett hus, i alla fall i bloggar hus..hii..hii..vi har ju ideer och planer hela tiden....
Nu har ju du vita fina golv, och annat nytt !!
Men du ska vara toppen nöjd...
Kraam Anette

Gårdsromantik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Gårdsromantik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Gårdsromantik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej Marie!

Å vad roligt! Jag som precis slutat att prenumerera på den. Då lär jag nog införskaffa den ändå...
Spännande!

Ha en fortsatt fin vecka Marie!
Kram Hanna

Gårdsromantik sa...

Så spännade - jag måste genast köpa tidningen.

Kram Maud

Jenny sa...

Hej Marie,
Fick oxå tidningen igår, det var jätteroligt att läsa om ert fina hem:) Gillar dina Billy bokhyllor med draperier innanför dörrarna, tack för idén!
kram Jenny

Linneagården sa...

Hallåj Marie!
Som jag skrev igår, UNDERBART HEM!

Ha en mysig kväll. Mången kram /madelene

Tulipa sa...

Oj vad angelägen man blir nu om att köpa tidningen, får nog lugna mig tills imorgon. Har den kommit ut i butik eller endast till prenumeranter än så länge?

Kändes det bra då?
Bilden du visar här är verkligen vacker...och ljuvliga ranunkler!

Kram Mariette

Lallis - liv och leverne sa...

vad skoj:) Då måste jag kika efter den!
Kram Lallis

Anonym sa...

Hej !
Som jag sa igår var bilderna jättefina, men jag som har förmånen att vara moster till Dig vet ju att det är lika fint i verkligheten inte bara på bild.
Hade med mig tidingen till jobbet idag alla tyckte det var hur vackert som helst.
Hälsa barnen & mannen
Moster S

Anonym sa...

Hej !
Som jag sa igår var bilderna jättefina, men jag som har förmånen att vara moster till Dig vet ju att det är lika fint i verkligheten inte bara på bild.
Hade med mig tidingen till jobbet idag alla tyckte det var hur vackert som helst.
Hälsa barnen & mannen
Moster S

Anonym sa...

Hej !
Som jag sa igår var bilderna jättefina, men jag som har förmånen att vara moster till Dig vet ju att det är lika fint i verkligheten inte bara på bild.
Hade med mig tidingen till jobbet idag alla tyckte det var hur vackert som helst.
Hälsa barnen & mannen
Moster S

Annika sa...

Hej Marie!
Så spännande med reportaget...Jag brukar köpa Allt i Hemmet och skall den här gången absolut inte missa nya numret på Torsdag.:)
Kram Annika

Hem och Harmoni Marie sa...

Grattis till en väldigt fint reportage! Det var kul att se dig på bild :)
Ni har ett jättefint hem och det ger mig massor av inspiration... ert kök är ett riktigt drömkök!

Kram Marie

Hjärtat Mitt sa...

Så roligt!
Då måste jag ut och kolla efter tidningen :)

Kram Mari i Marieholm

Magnolia sa...

Hej min Vän!
Kikar in en sväng hos dig och hoppas att allt är bra med dig!? Tänkte informera dig om att jag har en liten tävling på min blogg kika in och kolla om det är något som du skulle vilja vara med och tävla om Kram Tina

Ps jag älskade ditt hem i allt i hemmet!ds

Skatan sa...

Hej Marie!

Det var riktigt, riktigt roligt att läsa reportaget om dig och din familj. Så fina ni är ihop! Kul att få ett ansikte på dig. I fantasin hade jag nog redan skapat min bild av dig...det var roligt att se hur du faktiskt ser ut på riktigt :)

Ha det bra och på återhörande.

KRam,

Anna

Marit`s vita skrin sa...

Hej Marie.

Vad tusan har inte jag fått tidningen för. Är min prenumeration slut, neeej.
Jag måste ut och köpa den imorgon.
Va kul det ska bli att få ett ansikte bakom bloggen.

Många kramar /Marit

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Ja, så stolt du kan få känna dig...så fint hem som du har! Men visst, lite konstigt var det väl allt att de inte tog med den fina bilden med de vackra ranunklerna! :o)
ha en härlig vecka,
Lydia

Hanna & Hugo sa...

Idag var den där...
Tidningen med ditt underbara hem...
Måste kännas overkligt att se sitt eget i en tidning, det var så vackert & inspirerande & vilken underbar familj du verkar ha.
Många kramar Maria

jessica och livet sa...

Åh vad spännande, har följt din blogg ett tag men är så himla dålig på att kommentera! Har tagit en prenumeration på tidingen så hoppas den dimper ner här annars får man ge sig på att köpa lösnummer :-)

Bygatan sa...

Hur ska jag klara mig tills den kommer ut i handeln...såå fin bild!

Kram Lena

Ann-Catrin sa...

Oh så spänande det ska bli.. måste verkligen köpa tidningen imorgon.. STORT stort grattis!!
Kramar
A-C

Viola sa...

Hej Marie, har just njutit utav ditt vackra hem, idag låg tidningen i lådan, får den som annonsör någon dag efter ....ett väldigt vackert reportage, KRAM och GRATTIS

mig & alice sa...

Hej vännen.

Men vad är det du säger??? Grattis, då vet jag precis vad jag ska gå iväg att köpa för tidning på en gång imorgon.

Ljuuuuvlig bild du visar, de andra är säkert lika ljuvliga. Nu ska jag se vad jag missat hos dig...har ju varit lite off på alla bloggar på sistonde.

Ha det så gott vännen.
Kraam
Melinda

Ekebo sa...

Hej vad spännande måste genast köpa tidningen som för övrigt är en av min favoriter. Ha det gott! Kram Malin

latara sa...

Åååååååh - jag ska tokbläddra i Allt i Hemmet och bara fröjdas!! Det är så kul att just ditt hem är med!

Vissa hem är givna objekt i vilket magasin som helst, och ditt hem är ett av dem. Du har det så fint! Förmodligen levde du i lyx och överdåd i ett tidigare liv och lever ut det nu, på ett annat sätt ;-)

Kram!

Karin

Millas hem sa...

Återigen ett stort grattis Marie!

Jag är så glad för din skull och jag ska kolla imorgon om tidningen hunnit ut till butikerna!

Kram Camilla

vitating sa...

Hej Marie!
Åhh jag förstår om du är nöjd! Reportaget är jättefint! Kul att se dig på bild, såå söt du är o du ser såå snäll ut! MIn lilla flicka som är 20 månader är galen i bebisar och har suttit med tidningen hela kvällen och bara ropat bebbe när hon tittat på dina barn *fniss* Tjock TV;n syns inte på bilden, tog ni bort den? Verkligen jättefina bilder och bilden du visar här är verkligen superfin!
Ha en fin fin kväll!
Kram Maria

Hemmabloggaren sa...

Oooo, måste köpa, måste i morgon.

lottens vita och gröna sa...

marie det är underbart reportaget, du är sååå söt och bilderna är så ljuvliga!
fortfarande febrig ....
ha det allra bäst, varmkram lotten

Shabby Charm sa...

For et utrolig vakkert bilde. Ingen blomster er så pene som Ranunkler. Gjett om jeg skal kjøpe magasinet. Jeg gleder meg til å titte i det og se enda flere bilder fra ditt skjønne hjem.

KLEMMER FRA SHABBY & CHARM

Kämpegården sa...

Nu måste jag köpa Allt i hemmet när detta är en blogg som jag följer. Hoppas du blev nöjd med repotaget =).
Kram
Tezz

hemtrevnad marie sa...

Å, tack för ännu en vacker bild av dina favvoblommor!!
Jag har allt hunnit med att lusläsa reportaget i dag med!
Kanske kan det bli i morgon också, haha...man ser sig inte mätt på vissa hem vet du!
Men du måste lova att trappen får se ut precis så nött och underbar i fortsättningen...jag skulle göra nästan vad som helst för en sådan trapp!!
Kramis

Lilla Ugglebo sa...

Nej men Marie..har det kommit nu???
O jag som rusade förbi tidningshyllan på Coop idag....:(
Får bli en tur till i morgon då.
Jag tycker också det ska bli kul att få sitta i soffan o blädra i en tidning o kika på ditt hem o skryta för alla jag känner o påpeka att där har jag varit o de där små pestoungarna är helt underbara...fniss...
ha en härlig onsdag!
Kraaaaaam Katarina

Eddan sa...

Grattis till ett jättefint reportage! Spännande att bli "kändis" antar jag ;-)!

Kram från Anette

Inspiration i vitt sa...

Ååå vad jag väntar och väntar och väntar på att jag får hålla tidningen i min hand och få se ditt härliga hem. Bilden som inte kom med var ju såå ljuvligt vacker.
Kram på dig vännen.
/Ingela.

Mia sa...

Jag fick också tidningen igår, så roligt att se det fina reportaget från ett fint hem! :)

Kram Mia

My Lovely Things sa...

Hej vännen!!
åh vilken bild..jag har oxå ett inlägg med rosor i rosa skalan i dag..bilderna påminde lite om varandra..samma härlig avårkänsla får man..
men vad jag väntar på allti hemmet..ska kika i affären i morgon om den kommit ut..ska bli jätte kul att kika i tidningen..

ha en fin dag..
kram anna

Designe sa...

Underbar bild! Har verkligen sett fram emot reportaget från dig i alltihemmet och det var superfina bilder! Ljust och fint!
Så kul att få se en bild på dig och din familj oxå! Jag har ju föreställt mig dig som ljushårig...kommer sig väl av bilden på dig här på sidan då du var liten :) Kul, nu har jag både en röst och bild på dig! :)
Kram

Strömkarlen - Vitavillan sa...

Det låter spännande,så nu är det väl bara att lägga benen på ryggen till affären.och hoppas att de har tidningen där.
Du har så fina bilder på bloggen,så jag förstår att det kommer att vara nåt alldeles extra...
Kram Marlene.

annashusidingtuna sa...

Det var verkligen fina bilder i reportaget! Bilden som inte komm med är ju jättefin, de måste ha haft otroligt många att välja mellan...
Kram Anna

Västbacken sa...

Vad kul! Nu måste jag köpa tidningen :)

ha det bra

Lotta

EN INREDOHOLIC sa...

Ååå så roligt! Ska åka och köpa tidningen bums! Jättevacker bild!! KRAM jannice

Lilla Fröken Bråttom sa...

Vad roligt! Måste hålla utkik efter tidningen nästa gång jag handlar.
Kram A-S

Guldkant På Livet sa...

Marie, GRATTIS än en gång till ett sådant fint reportage!!

NI bor verkligen fint och vilket jobb ni lagt ned, tur du har en duktig man, styvfar och att du själv verkligen inte har tummen mitt i handen: )

Vacker ranunklebild!

Vinterhälsningar till Dig!

Skatan sa...

Ja, av någon anledning har jag trott det om nästan alla bloggerskor. OFta visar det sig dock att jag har helt fel! Handen på hjärtat så trodde jag det om dig med...glad blev jag när jag såg att du var en annan variant ;)

Frågan är vilken färg en skata kan ha ;)

Kram!

Willewira sa...

Vad kul! Måste ut och köpa tidningen så fort den kommer!

Förstår att du gillar den bilden - ranunklerna är sååååå fina!

Kram
Willewira

Önskedrömmar sa...

Såg fram emot reportaget och slet upp tidningen när den kom i brevlådan igår. Vilket fint reportage! Du och din familj har verkligen ett vackert hem. Måste nog erkänna att jag fick en lätt grön nyans av avundsjuka när jag såg bilderna *wink*. Har du några nya projekt på gång? Vad skall hända i trädgården?

Kramar Maria

Lisas torp sa...

Åh, vad kul! Då måste jag ut och köpa den! DEt ser jag verkligen fram emot!
Det måste kännas jätteroligt att få se sitt hem på det sättet!

Ha en fortsatt skön vecka!
Kram
Lisa

gamla skolan sa...

Hej Marie ! Du har ett så otroligt vackert hem , som bara måste få visas upp för omvärlden och Johanna och Marie är ju så duktiga , så det kan inte bli annat än bra ! Skall rusa iväg idag och köpa tidningen ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Mitt hem är min borg sa...

Hej Marie!!

Åhh.. Är du med i allt i hemmet.. Va kul.. Ja ditt hem får man ju så himla mycket inspiration av så där passar det bra.. =)

Bilden med alla ranunklerna e underbar.. E ju alltid så svårt med rätt ljus för att skapa en stämmning..

Ha en fortsatt skön vecka..
Kram Linda

Under en vind sa...

Det är synd att man ska behöva vänta så länge från att reportaget görs tills att det kommer med, men så är det ju i tidningarnas värld..

Njut av tidningen, det är verkligen värt att kikas på om och om igen!

Kramis till dig!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oj så spännande! Jag måste vänta ända till i morgon för att kunna köpa tidningen... Rackarns!
Den bilden du visar var ju jättefin, så det blir nog ett kanonreportage!
Kram
marie

My Lovely Things sa...

Hej Vännen!!
har vart och köpt tidningen,,
så vackra bilder..

ert hem är så otroligt fint..så vackert inrett..med all pärlspont.
Så kul det var att få se din Janne med..
Jag satte tidningen i händerna på min man..och sa..Här är Marie som jag har träffat ett par gånger, min goa bloggkompis..kul att få visa honom så han oxå har ett ansikte på den man brukar pratat om..Han tyckte det varen br aidee med hyllan vid fläkten..
ha det så bra..
kram anna

Hulda sa...

Å, så spennende!! Det bladet må jeg kjøpe. Skal se om vi har fått det her nå. :) Herlig bilde!

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej gumman!

men åh så roligt, måste genast köpa den! Den bilden är verkligen vacker, men jag är säker på att alla de andra också är det.

Kram Anna

Nettan sa...

Attans att man inte prenumererar..får väl vänta några dagar innan den kommer i butiken antar jag!! Ska bli så kul å se!!
Kram Nettan

Vardags-mirakel sa...

Hej, ett så fint hem ni har! Jag prenumererar på tidningen, och en snäll bloggare talade om att du var med.Det måste vara underbart att ha det så snyggt omkring sig, jag kämpar varje dag för att huset inte ska se för anskrämligt ut;0) Ha det så bra, kram Eva.

Marie sa...

Vad roligt att få sitt hem dokumenterat i en tidning, ska genast gå och köpa detta nummer av Allt i hemmet.

Ha det gott.

Hjärtefröjd sa...

:D tack!!
kollade in reportaget i AiH idag, så kul o se!! o va fint!!
hittade ju hit till denna världen genom din blogg, blev så inspirerad att jag startade en själv :)

ha en underbar vecka!
kram linnea

Drömmar och verklighet sa...

Jag tyckte väl att jag kände igen några bilder från en blogg men frågan var vilken och nu har jag ju hittat den Jättekul att se och läsa i tidningen. Må gott och ha det jättebra / Kram Carina

Lilla Blanka sa...

Hej Marie!

Åh vad kul att det blev lyckat!!!
Jag väntar otåligt på att tidningen skall komma i affären så jag kan få se reportaget!

Bilden du visar är jättevacker!

Kram goa vän!
Mia

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Underbar roligt, Grattis!
Måste självklart skaffa mig den tidningen!
kram goa vännen!
nina

Bodil sa...

Tidningen fanns i butiken idag onsdag så den skall jag titta i nu ikväll. Skall bli sååå kul!
Kram

hannas form sa...

Hej Marievännen!
Så fiiiint reportaget var...grattis!!!! Ditt hem är så vackert...ALLTID! Tycker faktiskt att du själv skulle börja som stylist, det skulle passa dig!

Varmaste av alla kramas!
Hanna

allt o inget med jeanette sa...

Jag har också tidningen!!
Såå fint ni har det. Ska memorera nu så jag ser vad du gjort om..;D
Du har verkligen ett vackert hem!

Kram Jeanette

Annas skattkammare sa...

Åhh Marie så fint reportaget blev, jag bara njuter av bilderna.. Så fint hus ni har! Så kul att se dig på bild också.. =)
Kram /Anna

Anna sa...

ÅH vad fantastiskt! vilken komplimang att få sitt hem i tidningen!! måste köpa den bums!!!

kram Anna på fåfängans hem

Sandra~Romantique Inspirations~ sa...

I can't read your language, but I just want to say I enjoy your blog by looking at the pictures. I love how the flowers pop against the all white. Thanks!

Loppisliv sa...

Godmorgon Marie! Vilken vacker bild..Jisses som jag längtat efter att få se ditt hem i tidningen. Ska rusa ut på lunchen och köpa den. Längtar... :-) Ha en fin dag vännen. Många kramar Paula

Em sa...

Ja det finns en stor tjusning i att göra något själv, något unikt som ingen annan har. Jag hade visserligen väldigt gärna velat ha den dyra fina lampan och jag tvekade i en vecka innan jag bestämde mig för att gå och köpa glaskaraffen. Men nu när den har flyttat hem till mig så känns det helt rätt. Ska bara klura på en lampskärm nu...
Kram Em

Sofia Johansson sa...

Vilket fint reportage, du kan få komma hem till mig och göra iordning ;)

Jen sa...

Vilken underbar bild, verkligen en längtan till våren skapas hos mig när jag ser den bilden.
Blir sugen att köpa tidningen!

Ha det gott! / Jen

Hanna sa...

Hm, vad jag ångrar att jag sa upp prenumerationen! Måste köpa tidningen då :)

bilden va vacker!

Ha d gott!
Kram hanna

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Så spennende det må være med reportasje i tidningen.
Nydelig bilde det der. jeg er så glad i blomster. Men hvem er ikke det:)

Høres herlig ut med vårfølelse du beskriver i innlegget under. Hos meg er det snø, snø og atter snø.

Ha en herlig dag
klem

Bodil sa...

Hej igen!
Nu har jag läst det fina reportaget. Och så fina bilder. Fast du har ju också visat oss helt underbara bilder tidigare. Det är sig precis likt såsom du har visat upp ditt hem för oss. Men vad som var riktigt kul för mig var att få ett ansikte till ditt namn. Du är ju vacker som en liten prinsessa. Och hela din familj lyser harmoni. Det var jättekul att få se tycker jag.
Kram, kram

Fransk inredning sa...

Äntligen fick man se ditt vackra hem i tidningen,så vackert! Kraam Susanne

Jeanettes hus sa...

Kan jag väl förstå att det är din favis bild.....
Ranunkler!!!!!!!!!!

Visst är dom underbara precis som reportaget från ditt hem.
Vackra fina bilder från ett ljuvligt hem.

Grattis!

Kramisar Jeanette

Viveka i Bläckhornet sa...

Men Marie vilket hem du har. Satt och lusläste repotaget när det kom. Så inspirerad jag blev. Tack för att vi fick kliva in ert hem :)

Önskar dig en fin helg

Kram Viveka

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Hej goa Marie!
Vad kul att läsa det fina reportaget och jättekul också att få ett ansikte på dig, fast jag tänkte mig också en ljushårig Marie, hihi!
Grattis igen!
kram vännen!
nina

Inspiration i vitt sa...

Äntligen!!! har jag fått min tidning i brevlådan, jag fullkommligt slet av plasten och började bläddra. Det var så fint,vackert och roligt att läsa om er alla och dina barn är söta som änglar, ja du och gubben med förståss hihi.
Förstår att du var spänd att få se allt på pränt och jag förstår att du väntat länge.
Kram på dig/Ingela

Grinden på glänt sa...

Det är verkligen en underbar bild!

Nygammalt sa...

Hej Marie!
Nu har jag inte besökt din blogg på ett par dar så jag visste inte om att ni skulle vara med i tidningen som jag köpte idag. Men bara på den lilla köksbilden i början av tidningen så kände jag igen ert kök. Snacka om bloggskadad!! *ha ha*

Så stort GRATTIS till ett jättefint reportage och väldigt kul att få ett ansikte på dig också, hade fått för mig att du skulle vara blond, kanske pga av din gamla barndomsbild på bloggen *fniss*

Kram!

Tulipa sa...

Hej!
Idag äntligen fick jag fatt i tidningen!
Så fint! Din känsla för saker och ting är enorm! Du har verkligen talang för det vackra på ett så naturligt och inspirerande sätt!
Håller med Hannas kommentar att du borde jobba som stylist själv...Det vittnar ju också din populära och välbesökta blogg om!
Allt du gör har liksom den rätta känslan!

Kramar Mariette

mig & alice sa...

Heeeej söta gumman.

Du ser ut som en docka i tidningen. Bad min Janne att åka ner och handla Allt i Hemmet för att trösta mig lite i mina febersvallningar.
Oj, oj, vad fint...inte för att jag trott något annat med tanke på allt det vackra du jämt visar på bloggen. Gissa om jag känner mig starkar och mera inspirerad efter ert hem.

Jag blir så enormt imponerad av människor som verkligen lägger manken till, det måste ha varit jobbigt och renovera varje kväll och varje helg. Fast det är ju klart att det underlättar om man inte har småbarn när man håller på :-).
Jag och Janne vill absolut komma och hälsa på er om vi åker till Hjo. Jag bara älskar staden du bor i!! Jag har faktiskt jobbat ihop med en tjej för flera år sedan som km ifrån Hjo :-).
Ha det gott och tack ännu en gång för den vitaminkicken ert hem gav mig. Nu är jag säker på att jag känner mig piggare imorgon.

Kraam på dig vännen.
Melinda

Millas hem sa...

Hej Marie!

Efter frukost idag körde jag och handlade tidningar, Vakre Hjem och Allt i hemmet!

Utan att ta en snabbkik högg jag tag i båda tidningarna och kände nästan en "nervkittlande känsla"(knäppt) innan jag satte mig bekvämt tillrätta för att kolla in ditt reportage. Det kändes lite som...eh, jag "känner" henne! :)Lite malligt på ett ganska löjligt sätt!

Det var såå fint Marie, vilket hem ni har! Och så himla mysiga ni var på bilderna.

Blev inte besviken ett endaste dugg! :)

Önskar dig och dina en trevlig helg!

Kram Camilla

sara lindgren staeger sa...

Oj! Mycke folk!=) Skulle bara säga att du har ett vackert hem och en otroligt inspirerande blogg=) kram sara

Moderncountry sa...

Himmel så mange hilsner, men det er du verdt vennen! Gratulerer såååååå mye med reportasjen!! Å kjære deg det må jo være så utrolig givendes. Jeg har enda ikke fått kjøpt bladet, det kommer litt senere hit. Men i morgen skal jeg jeg dra ut på morgenen og få kjøpt meg både vakre og Alt i Hemmet. Gleder meg så mye til å se hva disse tre jentene har fått laget ut av ditt allerede vakre hjem. Og så dyktige som de er vet jeg bare at det vil bli bra. Som jeg også kan lese ut av kommentarene :) Kommer tilbake i morgen!

Ha det så godt så lenge!
Varm klem
Aina

Anneli sa...

Hej, Marie!

Fick i dag syn på tidningen när jag var på SPA - jättefina bilder och så kul att få ett ansikte bakom bloggen!! Trappbilden var helt grym - härlig patina!!

Ha en skön helg,

K R A M

Maria renoverar 1920-talshus sa...

Hej Marie!
Visste inte att du var med i tidingen. Ska genast iväg och köpa den.
Ha en bra helg!
Maria

Zarah sa...

Åh... Är det hos dig!? Jag läste den tidningen igår och blev så himla förtjust i det reportaget... Så vackert du har det!!