söndag 8 februari 2009

Tv-skåp

Hejsan! Hoppas att allt är bra med er och att ni har haft en bra helg! Här hemma pågår idag projekt "flytta runt allt i vardagsrummet", kan ju säga att här är ganska rörigt, hihi. Anledningen till flyttkarusellen är att vårat tv-skåp är färdigt, jippi!!!!!
l
Nu har tv-skåpet fått ta plats där det ena månbordet + tallrikshyllan återfanns förut. Alltså fick vi byta plats på soffdelen och matdelen i vardagsrummet, åhh vad det är roligt att flytta om!!!
j
Pardörrarna som vi köpte på Blocket går i en ljust grön nyans, visst är de härligt slitna? Vi släpade med den ena dörren bort till färgaffären och så fick de blanda till en liknande grön färg till resten av skåpet. Öppnar man skåpet så är dörrarna mörkgröna på andra sidan och inuti skåpet är det vitmålad råspont. Jag är så glad över skåpet, det blev nog t.o.m ännu bättre än jag hade föreställt mig. En stor kram till min man som förverkligade min dröm och som står ut med mina ständiga infall och idéer när det gäller inredningen här hemma!!!!!!
j
Ha en toppenvecka allihopa!
Kram Marie

136 kommentarer:

Fru Sirlig sa...

Hej Marie!

Men åhh vilket skåp!! går din man att hyra in tro? hihi. Vad härligt att han är så händig på det praktiska. Nu har jag också sett ditt hem i Allt i hemmet. Så himla fint ni har det och jättesöta barn också. Roligt att nu också få ett ansikte på dig. Ha det bra vännen.

Kramar Heléne

Romantiska Hem & Inspiration i Vitt sa...

Hejsan Marie det ser helt underbart ut!! Min man tyckte till och med om det, han är inte så mkt för den här stilen annars. Skulle det vara möjligt för dig att skicka dessa bilder, det är ju ett jätte fint tips i boken, kram Petra

Romantiska Hem & Inspiration i Vitt sa...

Hejsan Marie det ser helt underbart ut!! Min man tyckte till och med om det, han är inte så mkt för den här stilen annars. Skulle det vara möjligt för dig att skicka dessa bilder, det är ju ett jätte fint tips i boken, kram Petra

Jema Rose sa...

Jag svimmade nästan...SÅ vackert är det!!!

: )

KRAM, Jenny

<3

Gammelgård sa...

Det var då det underbaraste tv skåp jag sett!! Fantastiskt!!
Har också läst om dig/er i allt i hemmet, jättehärligt reportage, du har ett så vackert hem!

Hem och Harmoni Marie sa...

Såå vackert! Inte kan man tro att en tv gömmer sig där bakom.

Önskar dig en ny skön vecka! Kram Marie

Hanna i Det stora grå huset sa...

Helt otroligt vackert!!! det har han verkligen gjort bra din man!

ch nu har jag äntligen sett Allt i hemmet, med erat fina hem. Jättemysiga bilder, och ni var så söta allihopa!

Önskar dig en fin start på nya veckan!
Kram Hanna

Something White sa...

What a beautiful TV-skap! Nice colour and nice shape.

Pia..... sa...

Hej..oj vilket skåp..det bara måste du visa mer av...och gärna innuti:)...repotaget var superfint..härligt vitt hem...kram..PIA

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Himmel o pannkaka Marie! Hoppas det inte är platsbyggt för jag kommer och hämtar!!! Halle vad vackert det blev! Ni har varit jätteduktiga! Njut och var stolta!
Kram till er!
nina

Emma sa...

Gud så vackert. Vad avundsjuk jag blir, vill oxå ha ett så fint skåp att "gömma" den fula tv:n i.
Vad ni är duktiga.

Kram Emma

Essemia sa...

Vilka härliga gamla dörrar.
Hoppas ni har en bra dag.
Kram Elzie

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Oh Marie, det är ren och skär glädje att kika in till dig. Här händer alltid något vackert & kreativt, du är en ren inspirationskälla! :o)
Kram på dig,
Lydia

rosenskära sa...

Nästan den färgen var/är det på min underbara sekretär jag hämtade förra helgen. Vet inte vad man ska kalla den "lindblomsgrön" kanske...

Hur som helst blev skåpet fantastiskt vackert, kanon att gömma tekniken. Vintage-Johannas blev ju också urfint!

Lena

Home By Virginia sa...

Så utrolig fint tv-skap...!!! Veldig inspirerende blogg du har også... :)
*---Klem---*

vitating sa...

Såååå fint!!! Helt ljuvligt!! Spännande att se hur rummet ser ut nu med möblerna helt omvänt!
Måste visa det förmin sambo!! Jag har ju ett TV-skåp men inte såå vackert!
Kram Maria

Jenny sa...

hej Marie! Attans, ert tv-skåp är elakartat snyggt:)

Ha en bra kväll,
Kram Jenny

Noamaja sa...

Wow! Underbart! Så inspirerande... Jag har fyra underbara gamla fönster som jag vill ha som skåpsdörrar till en platsbyggd bokhylla. Ha haft dem i många, många år! Nu måste det förverkligas!

Varma hälsningar
/A

Änglahem sa...

Åhhh...Marie...Vad fint det blev!
Nu kan man ju sitta där och bara "glo" på skåpet, vem behöver en TV när man har en sådan vacker pjäs!

Kram, Ulrika

Det vita dårhuset sa...

Men WOW vad fint det blev Marie!!
Hörn som kan vara så svårmöblerade annars..

SKITSNYGGT rent ut sagt =)

Kram Erika

Jojo sa...

Vilket otroligt snyggt skåp det blev! Känner mig svimfärdig av avundsjuka =) Super!

Kram Jojo

Grodmamman sa...

Vilket fint skåp! Man blir lite avundsjuk!:)
Kram

Viveka i Bläckhornet sa...

Men Darling, vilken skapelse ni åstadkommit... jag tror jag svimmar...Nä nu jädrar vill jag ju bara bygga ut så jag också får plats med tv skåp! Vi har en 42" tv som måste gömmas. Jag ryser av lycka så som man bara gör när man sett nåt man
bara VILL HA :)
Stor eloge till mannen som byggt så vackert.

Kramar Viveka

Nettan sa...

Ååå så himlans fint det blev, gillade verkligen det slitna gröna!Supersnyggt! Å vilken duktig man du har!!

Va kul det var att läsa repotaget i Allt i hemmet! Jättefint såklart!!

Kram Nettan

Kämpegården sa...

Vilket skåp. Förstår varför du älskar det. =)

My Lovely Things sa...

Hej Vännen!!
men åh vad fint..jag häpnar öve rhur snyggt det blev..Underbara dörrar..otroligt vackert tv skåp..

Hälsa mannen din och säg att detta var kanon fint..
Mannen här sättr pärlspont i köket..
jag har jobbat hela helgen..är krasslig ..m,en står på benen..3 veckan nu med detta envisa virus-blä..

ha det så gott..
kram anna

livetpåfyran sa...

helt outstanding blev det!!! Hälsa maken att han är en riktig pärla till att snickra och vara snäll och förverkliga dina underbara idéer!!!

kraaam Pia

Heidi sa...

Wau, it so beautiful like your blog <3

Heidi

Viola sa...

Jag hittar inte ord...helt otroligt ljuvligt vackert, tänk männen dom får ställa upp för att förverkliga våra idéer, min har varit och jobbat i storstan hela veckan så jag fick försiktigt tala om att jag hade köpte en stor tallrikshylla som skulle hämtas på lördag och gärna sättas upp på plats i huset/vattenhålet, jodå det är på plats och jag är oxå glad, får visa det vid ett annat tillfälle, det vackraste tv-skåp jag skådat!!!Ha det gott, kram

Barn och Pyssel sa...

Hej

Vilken vacker skåp du fick.
Ge din man en extra kram det blev jätte fint.

Hulda sa...

Åh, så heldig du er! Skapet er NYDELIG!!

Lina sa...

Verkligen verkligen jättefint! Älskar den där färgen!
/Lina

Fru Skrot - Rouva Romu sa...

BRAVO! Jättefint!!! Färgen är toppen! ;)

Kram Fru Skrot

Vit Spets sa...

Marie, helt fantastiskt vilken man Du har som förverkligar dina ideér & vilket fynd att hitta dessa pardörrar på blocket!
Hur ljuvligt som helst & vilken härlig patina...

Önskar Er en härlig Söndagskväll framför Tv;n :)

Kramis från mig

Anna sa...

Hej Marie!

Så himla läckert! Wow! Gud vad snäll din man verkar vara som ställer upp och bygger så fint:)Skåpet är underbart! Och unikt!

Kram
:)Anna

vit och pastell sa...

Guuuu så snyggt! Vansinnigt fint!

Kram Maria

johanna sa...

Hej
åååååååå vad fint!!!! Vilka dörrar!!! Helt underbart! Hälsa J o säg att det blev så bra!!!
Kraaaaaam

marie sa...

Hej Marie!
Vilket skåp! Färgen och slitaget var ju bara så himla fint! Krönlisten gör ju att det ser riktigt arbetat ut! Han är en stjärna, Janne.Vad kul att jag kunde glädja Elsa för en stund!
Vi hörs!
Kramar
Marie minlillaveranda

Tulipa sa...

Jamen vad ska man säga...helt underbart vackert!
Jag förstår att du jublar!

Man blir helt mållös *hihi*.

Du vill väl knappt öppna dörrarna nu för att se TV;n?!

Ha en bra ny vecka!

Kram mariette

White Season sa...

Vilket härligt TV skåp, underbar färg. Och vad kul med reportaget måste genast kika i den tidningen...måste vara jätte fina bilder från ditt underbara hem.
Önskar dig en bra vecka, Kram Malin

Inspiration i vitt sa...

Vilken ängel till man du har Marie hihihi.
Jag tror faktiskt ärligt talat att jag lägger mig ner en stund och andas lugnt och stilla, får knappt luft, hur snyggt kan ett skåp bli egentligen ja tydligen hur snyggt som helst. Det var bland det finaste jag sett på länge och det ser ut som att skåpet alltid stått där i eran hörna.
Kram hela dan /Ingela.

white-vintage sa...

Hello..

it looks SO GREAT, WUNDERFUL, BEAUTYFUL,FABOULOS,FANTASTIC ...unbelievably.
The Colour is fantastic. Congratulation!!!!!!!!
Hugs
Christine

Mia sa...

Men guuud vilket skåp. Helt fantastiskt duktig och händig karl du har. Snyggaste tv-skåpet jag har sett!

Ha en mysig söndagkväll!
Kram Mia

2,9-Marie sa...

Supercharmigt tv-skåp! Vill också ha ett tv-skåp... Nu skulle ett i den "sizen" inte få plats i lilla torpet, men jag får spåna på en "torpvariant" - kanske av fönster eller gamla skåosluckor i stället. Ha en bra vecka! M

LantlivsAnette sa...

Åhhh, jag sitter här och nästan kippar efter andan !! Gud sååå snyggt, alltså vad duktig du är...och din man som snickrar efter dina önskemål !!
Det ser ut som i en inredningsbok !! Som från Honning o Flora !! Precis som vi vill ha det, och du har lyckats totalt...med färgen o allt, jag har förstorat bilderna och ser att du har nött så där perfekt på det nya virket...
Åhhhh säger jag bara, jag vill också haaa...kom o bygg hos mig ;)
Kraaam Anette
P.s Fota då dörrarna är öppna så att man får se hela lösningen, med tv:n o allt..

Mamma C sa...

Men åhhhh, du måste ha sveriges snyggaste tv-skåp helt enkelt. Det blev kanonsnyggt.
Kramm Mamma C

Mitt Östergården sa...

Hej Marie!
Du kan skratta dig lycklig som har en så underbar man och ett så vackert skåp. Jag läste allt, om dig i tidningen, Allt i Hemmet. Förstog att det måste vara du. Vad kul att se. Och repotaget var jätte bra så du kan vara lugn. Jag förstår att du våndades, det skulle jag också ha gjort. Men som sagt det var jätte bra!

Ja jag har ju varit i Danmark på mässan förra helgen! och det tog visst musten ur mig, jag gjorde en massa beställningar till min butik! men jag börjar nu känna lite smått panik, för vi skall öppna i maj juni. Och lokalen är långt i från klar. Och så känner man sig så himmla osäker, om man valt rätt grejer. Skulle kännts skönt att ha med någon som dig, på mässan, som har så bra smak. Men några leverantörer blev det som: IB Laursen, PB home, Soffi, Viking land, Jeanne d´Arc Living, Vinding, Kayene Ltd AB, Saponi, Teddy Kompaniet.mm och än är jag inte klar.
Jag är helt betagen i ditt skåp visar just min man, vad han skulle kunna göra. hi hi tror du han nappar på det hela!
Kramar Helen

Loppisliv sa...

Hej Marie! Himmel, jisses jag bara gapar...oj oj oj såååå fint. Ohhhh så vackert det blev...Allt du tar i blir guld....Blev ju hur snyggt som helst. Och färgen, så himla perfekt rätt och charmigt. Lyllo dig som fått tv:n i ett skåp du kan stänga om. Tv är en sån ful möbel ju. Min man sa idag att han tycker vår platt tv är vår vackraste möbel här hemma..humppff jag dog nästan, driver karln med mig...hihi :-) Ha det gott. Kramar till goa dig //Paula

Under en vind sa...

Kan bara hålla med dig! Det blev verkligen bra! Så fint att ni låter det vara så där gammalt och slitet!

Hoppas att helgen er varit bra! Här har jag bara latat mig i soffan idag, skönt med såna söndagar ibland!

Ha det gott, kramar!

Marina sa...

Det var en ovanlig lösning på tv-problemet. Snyggt!

Anonym sa...

Hej!
Jag tror inte det är sant att man kan göra ett såå fint TV-skåp.Men det är bara att gratulera till detta mästerverk. tack för Din fina blogg som ger så mkt glädje och inspiration. Förstås fantastiskt reportage i tidningen. Tack.
MVH Margareta M

Lilla huset på prärien sa...

Åhh vilket skåp! Så underbart vackert - perfekt! Gud vad fin färg också. Jag tror jag är lite kär i din man... vilken karl! Att han gör sådana fina saker och hjälper dig med dina infall *ler* Fantastiskt! Min man suckar mest åt mig och mina infall...

Kram Jenny

Johanna sa...

Sååå underbart fiiint!!!

Jette K sa...

Det var dog et utroligt smukt skab, Marie!

Jette/Danmark

My home is my Castle - by Kari sa...

ÅÅååååhhhh....
Det skapet var vidunderlig VAKKERT !!! sååå heldig du er !!!
Jeg har vært på jakt og leter enda etter et tv-skap noe ala dette.. Vi må nok til å snakre litt her og ;)
Tuuusen takk for nydelig inspirasjon !!!

Ha en fin kveld videre
Klem,Kari

Lantligt i stan sa...

Fantastiskt fint skåp! Vilken underbar idé att få undan TV:n! Jag är imponerad.
Kram Anki

Eddan sa...

OMG vad fint skåpet blev! Ett liknande skulle jag också gärna vilja ha.

Vi har i dagsläget IKEAS Hensvik hörn-TV-skåp och jag har drömt om at göra ngt liknande med det som grund (om jag nu inte skulle råka på ett vackert gammalt skåp istället - då skulle IKEA-skåpet sitta löst till ;-)). Tänkte sätta in dörrar så att man kan stänga till om TV-eländet när man inte tittar.

Måste ta ett snack med min make om han inte kan snickra några dörrar, med lite gammaldags stuk helst.

Kram från Anette

Anonym sa...

Vad fint det blev, Ni är ju jätte duktiga båda två !!!!
KramMoster

Hemmalycka sa...

Men vad häftigt, riktigt coolt och snyggt :)
Kram Åsa

Gúa sa...

Marie! Jag är fullkomligt facinerad!
Helt stum! Såååå underbart vackert! Så perfekt! Jag dör! Det finaste jag nånsin sett!
Krama din man och ge honom söndagens största beröm!!!

Nu ska jag också hitta gamla dörrar, så är det bara..:)

Största kramen och njuuuut av ditt sagolikt vackra hem vännen min!
Vilken tur att våra män klarar av våra infall! Det är kärlek...:)

angelhairs.blogspot.com sa...

Det var riktigt riktigt snyggt måste jag säga!! Förutom att den gömmer tv:n så skapar dörrarna en nyfikenhet....vad finns därbakom......?
Ha en bra vecka - kram Jeanette

Bygatan sa...

Meen va fiint, jag är mållös! Såna dörrar hittar man inte så lätt, vilken lycka.
Tv:n är ju alltid "i vägen", hihi

Kram Lena

Kjeruben sa...

Ai ai ai!!! Det vart SÅ vanvittig flott!!!! Hm... kanskje eg burde ut og leite etter slike dører eg også?..... vel, ,da må eg finne ein slik mann først ;-) Hi hi
Kos deg med det nye skapet det er eit mesterverk! (Og send komplimentet vidare til handymannen ;-D)

Kjeruben sa...

Ai ai ai!!! Det vart SÅ vanvittig flott!!!! Hm... kanskje eg burde ut og leite etter slike dører eg også?..... vel, ,da må eg finne ein slik mann først ;-) Hi hi
Kos deg med det nye skapet det er eit mesterverk! (Og send komplimentet vidare til handymannen ;-D)

Vita små hjärtan sa...

Herregud så fint!!!! Kram...

Fridhemspinglan sa...

Hej vännen!
NU har jag köpt tidningen!
Och njutit av det fina reportaget!
Så fint det var!

Det var SÅ kul att se dej på bild också. Så gulliga ni är, hela familjen. Du borde ha ett litet kort på dej själv på bloggen...

Och så får man då äntligen se det fantastiska teveskåpet! En sån härlig karaktär det skapar i rummet! Suveränt fint och charmigt på alla sätt. Hälsa gubben att det är bra jobbat.

Fint att ni valde att behålla färgen också. Den typen av blekta, lite jordiga pasteller är underbara!

(Jag kanske skulle kunna få färgnumret, för jag funderar på om jag inte ska måla skafferiet i en liknande nyans...)

Kraaam ingela

Galleri Hönshuset sa...

Oooooh vad snyggt....så himla häftigt. Jag har aldrig varit förtjust i hörnskåp med det där skåpet är så fin...

Bra jobbat, av både dig och din man....

Kram Pirre

silje-sin sa...

Det ble helt FANTASTISK! Så flinke dere er:) Jeg leste reportasjen i Allt i hemmet i går, kjempefin! Og så moro å se deg:) Ha en flott ny uke! klemmer fra silje.

Tant brun sa...

oj oj oj så fint det blev....vill oxå ha:-)
Kramar A

Jannica sa...

Så underbart kul att få läsa reportaget i tidningen! Blev så glad över att äntligen få se söta fröken på bild också!

Ni har ett fantastiskt vackert hem!

stor kram jannica

Millas hem sa...

Men Marie så fint!!
Jag ropade precis på J och visade honom...han höll med!!
Ha en fin vecka!

Kram Camilla

Linneagården sa...

Så fin tv-hörna. Dörrarna är fantastiska & gör sig verkligen bra i erat hem.
Vi söker med ljus & lykta efter pardörrar som ska sitta i våran hall. Här i norr finns INGA!! sedan har de blivit så dyra de senaste månaderna har jag märkt. Är lite nyfiken på priset på dessa & var karmarna med?
Kram från "nyfiken i en strut"

/madelene

Lilla Blanka sa...

Åhhh!!! Jag är helt mållös! Vad OTROLIGT FINT skåpet blev!!!
Ni är helt makalöst duktiga!
Jag bara stirrade och stirrade på bilderna, helt underbart vackert!

Nää nu måste jag kolla igen! =)

Kan inte annat säga än det är alldeles PERFEKT och ljuvligt!!!

Största kramen
Mia

Ps har inte varit hemma så mkt under helgen så jag har missat ditt förra inlägg...jättesöt skål! Man blir så himla glad när man gör sånna fynd!

Miss Marple sa...

Uuuuuuuææææææææhhhhhh!!!!!!!!! Jeg som var så fornøyd med mitt TV-skap fra IKEA som jeg endelig hadde fått til å gjemme TV'n i... Helt til nå. Skapet ditt er jo helt fantastisk!!!!! Slik vil jeg også ha!!!!! Kan jeg ikke få låne mannen din i noen dager..??? Skal bare se om jeg finner noen fine, gamle dører først... ;-)

Lindas Vita Lantliv sa...

Finner inga ord, så vackert det är...din man verkar vara en riktig guldgruva, var rädd om honom...sådana växer inte på träd!

Blir sååå avundsjuk, fast klart jag unnar dig det! Oootroligt fina...farligt att gå in på din sida, vill ha begäret blir såå stort...;)

Kram Linda

Himlarum sa...

Hej Marie! Jag blir alldeles matt... Guuud, så vackert!
Kram Ann-Helen

Hanna sa...

Hej Marie!
Helt sjukt snyggt!!
Din man är verkligen duktig på att snickra!

Måste vara världens snyggaste tv-skåp!!? Lyllos dig :D

Ha d gott!
Kram Hanna

Lina sa...

Hej!
Men, vilket UNDERBART skåp!!! Du och din man är ju helt fantastiska som hinner med alla dessa projekt! WOW...

Repotaget är välläst här hemma ska du veta, min man har kollat och min mamma som kommit på besök och stannar hela veckan. Även Lilla E har anammat de här att sitta och mya i soffan och läsa tidningar. Hon gillade E & V:s rum märkte jag. De var de uppslaget som var mest omtyckt. Hon är inne i en häst fas nu så gunghästan var favoriten...

Må så gott & ha en bra vecka!
Kram, Lina

Nygammalt sa...

Sååå snyggt!!! Vilken lycka att ha ett sånt vackert skåp.
Hoppas att allt är bra med dig.
Kram.

lottens vita och gröna sa...

åhhhhhh detta ljuvliga får bli nätbilden inna sussningen...hjälp ska ju jobba i morrn! du marie det är verkligen det finaste skåp jag sett, färgen är underbar mmm nu kommer du att bara sitta och glo på dörrarna isf för tvprogramm, hihi!
ha en underbar vecka varmkram lotten

kardemumma sa...

Här kommer ännu mer superlativ om du orkar läsa :) Jättevackert som vanligt!Jag gillar förvaring och att gömma fula saker som cd spelare och tv,dvd,video,boxar och allt vad det heter!Själv är jag mest avundsjuk att du har så enormt många som snälla kommentarer.Kanske kommer min tid också ;)
Ha en bra vecka!
Kramar C
PS.Du kan ana en viss självironi ,va :)

Anettes hus sa...

For et nyyyydelig skap! De gamle dørene er sååå flotte! Smart å lage et tv-skap av gamle dører! Jeg elsker gamle dører!

Klem Anette:)

Lallis - liv och leverne sa...

Det där skåpet är helt underbart!
kram Lallis

hemtrevnad marie sa...

Å, himmel Marie...det var nog det vackraste skåp jag sett!!!!
Undrar om jag inte får ta och härma dig nu...?...Min gube lovade ju mig att han skulle bygga ett kakelugnsskåp till Tv:n för säkert 10 år sen...han har inte kommit dit ännu...men slitna pardörrar har jag ju redan i salen mot väggen ...kanske han nappar om jag visar ert fantastiska skåp!!
ha en fin måndag!
kramis

Älfgärdet sa...

Ah, så vackert det blev skåpet. Så fin nyans.
Håller själva på med vårt TV-skåp, inte är det lätt inte att dölja den hemskt fula apparaten, med alla tillbehör :(. Men vi är snart nära vår lösning!

Gillberg sa...

Vilket vackert skåp! Vad duktiga ni är på att "få till det" så att allt blir en enhet!

Ville bara nämna att jag precis sett och läst "din" artikel i AiH. Det var ett jättefint reportage ju! Ni har verkligen ett vackert och personligt hem!

Mvh Ellinor på Gillberg

Romantiska Hem & Inspiration i Vitt sa...

Åh så roligt gör gärna det!!! Ja, 2000 böcker är nästan förbokade!!! Helt otroligt skoj. Ha det nu gott så länge. Har du kvar adressen till mig så att du kan skicka?

Jillsan sa...

hej marie
fantastiskt fint, det blev ju super bra
ha en bra dag
jillsan

Hjärtefröjd sa...

oj oj oj va fint de blev!!! helt otroligt!!! o så skönt att få bort "dumburken"... :)

hoppas ni får en underbar vecka hela familjen!
kram linnea

Anonym sa...

Ja, herre gud! Skåpet är helt magiskt! Verkligen en stor eloge till er som lyckats göra ett sånt fint skåp!*njuter* KRAM!!!

jennyshemochharmoni.blogg.se

Zizzi sa...

Underbart skåp! Det ser ut som det "ska" stå där, som att det följde med huset!
Kram cissi

helen sa...

Nä, nu har du överträffat dig själv!!
Detta var det vackraste jag någonsin har sett!! Skulle vara kul att se hur det ser ut bakom dörrarna, som hade den mest underbara nyans och patina. Jag är hänförd!
Hälsa maken grattis till ett väl utfört uppdrag!
Kram
Helen

Lilla Fröken Bråttom sa...

oj! Jag saknar ord!
Kram A-S

Lisas torp sa...

Jisses så snyggt det blev! Och FÄRGEN - den är ju heeeelt underbar! Just DEN gröna färgen ha jag suttit och suktat efter länge! Har du möjligtvis numret på färgen?

Ett helt underbart TV-skåp fick ni! Ingen kan ju ana att det döljer sej en TV där!!! Jag blir helt saaalig!
Kram
Lisa

Rosengårdens Inredning och Nicke´s Egna sa...

Hej Marie!

Du har det vackraste tv-skåpet jag nånsin har sett....
Vad duktiga ni är..
Och den där gröna färgen är ju heeelt ljuvlig.
Grattis till ett jättefint tidningsreportage också, ni är ju jättesööta allihopa, och vilket vackert hem...
Ha det gott och stora kramen/Malin

Familjen Josefsson sa...

Hej på dig min vän!

Hoppas att allt är bra och att din helg varit lugn och skön? Kikar in lite hos dig och njuter så klart som vanligt av din underbara blogg! Man blir så inspirerad varje gång man är här hos dig!
Va rädd om dig och njut av måndagen Kram Tina

Skatan sa...

Men så häftigt - så himla häftigt Marie!! Klappa livskamraten på kinden från oss och tacka för att vi får vara med på ett hörn...så läckert :) Hrm...jag börjar känna mig tjatig. Jag slutar nu ;-)

Kram!

Liten Bod sa...

Vilket fantastiskt skåp det blev! Och att ni fick färgen tillblandad så exakt, visst är de duktiga på färgaffärer? Din make är nog eftertraktad i bloggvärlden just nu :) Kanske läge att sätta GPS på honom ifall han försvinner? :))) Kram, Tina

kickienglund@hotmail.com sa...

Så FINT ni har det, jag har läst din blogg LÄNGE nu o blir lika glad var gång. Sedan har jag läst o tittat på mer bilder i Allt i Hemmet :-)
Så nu undrar jag, när ni inte har nåt mer o renovera, kan man få " leasa" mannen din, så jag oxå kan få någon som förverkligar mina ideér :-)))). Snickra klarar jag inte av. Hihihihihi
Ett underbart hem till en underbar familj, hoppas ni får en härlig dag, i solen. Kram Kicki

My home sa...

Så uuuuunderbart fiiint! Jag blir mållös!

Lilla Ugglebo sa...

hallå där Marie!
Himmel jag bara gapar....jisses så fint!
bara längtar tills du visar oss insidan med....för det gör du väl???
ja vist är det roligt att möblera om!! Allt känns lixom nytt då.
Kan tänka mig att det är jätte mysigt med soffdelen i första rummet.
Jag letade efter min kommentar i ditt förra inlägg men det finns inte...måste ha blivit nåt fel så jag skickade iväg den...:(
Tack så mycket för fin reklam...va gullig du är!
Jag har en sån zinklåda...den största till dvd filmer...de går prixis i. Så den står framme i tv-rummet med de filmer barnen tittar mest på just för tillfället.
Jag har läst reportaget nu....åååå så fint! Kändes så lustigt att se det på bild när man har spatserat runt i alla rum. Kände mig lite mallig....fniss....
Kajsa kände igen Elsa men inte Vera.....men det var ju ett tag sen.
Hur som helst så är ditt hem så fantastiskt vackert!
Längtar också efter fler bilder på utbygget...hur går det??
Blivit någon drömtvättstuga än???
Ha en härlig måndag!
Kram katarina

Lindhagens Anna sa...

Hej Marie!

Jag lovade ju att återkomma angående Allt i hemmet! Och vad ska man säja.......... så himla fint ni har det och skåpet passar ju som handen i handsken. Men du snart får du anställa någon som läser och svarar på alla kommentarer (som hon BlondiBella eller vad hon heter?)hihi. Kram och ha en riktigt bra vecka./Anna

Ina sa...

Skåpet är heeelt uuunderbart så jag förstår att du är nöjd!! Herregud vad fint!!!
Har också kommit på att jag vill ha ett tv skåp i vardagsrummet men det får vi se när det blir av...
Reportaget, wow, sååå fint!!!
Kram Ina

Home No.1 sa...

Jaa vad snyggt !!!
Jag vill se inuti hur ni gjorde!!!
Kram Annica.

Designe sa...

WOW!!Vilket fantastiskt skåp! Va ni är duktiga! Det blev ju supersnyggt! Älskar sån där grön färg och att det är slitet! Kan vi inte få se inuti oxå?! *snälla* ;)
Ha det gott! Kram :)

Guldkant På Livet sa...

Nej men kors så vackert skåp!!! Vilken patina, hur snyggt som helst!!! Vilken tur ändå att du har en sambo som förstår, min skulle tycka jag var knäpp, han hänger inte riktigt med om man säger så: )

Det blev verkigen dösnyggt Marie!!!

Mari.

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej vännen!

Åh vad roligt att få se slutresultatet...HELT MAKALÖST VACKERT! Färgen är ju toppen vacker och så där underbart slitet, det blev ju hur bra som helst.

Jag såg ert vackra hem i tidningen, jätte fint!!!

Ha det så bra!

Kram Anna

husvidhavet sa...

107 kommentarer.... helt galet men jag förstår det!!
Så himla snyggt och vilken finfin ide´.
Älskar att utnyttja hörn... de har oanade användningsområden.
Ha det bra
Kram Marith

Monique sa...

Hej !!!!
Jättefint skåp....!!!!
Underbar färg.....älskar den gröna färgen......har ett par gröna karmstolar.....
Hela rummet är ljuvligt.....!!!
Och vilken gullig man......
Kram,
Mnica i Rom

Jeanettes hus sa...

Sååååååååååååååååååååååååååå
vackert!
Nog något av det finaste jag sett!

Krama din man och säg att han är bara så duktig.

Synd att de inte var på plats då tidningen var där på besök.
Detta vackra skåp borde ju många fler att få se........

Ha en skön vecka
Jeanette

"M" sa...

Jag är lika begajstrad som alla andra....vilka vackra dörrar...och jag älskar färgen....sååååååå fint.

Mitt hem är min borg sa...

Marie marie marie!!!!!

DET ÄR DET VACKRASTE JAG NÅNSIN HAR SETT......... =)

Din karl e ju helt otrolig..

Ha de så gott framför ditt underbara tv skåp.. =)

Kram från avundsjuka Linda!!

Hemmabloggaren sa...

Nämen shit vilka dörrar! Passar ju perfekt hos er. Underbart!

Evelinas hus sa...

Men Marie det är ju helt makalöst vackert. Vilka dörrar och vilken färg sen!! Det var det absolut snyggast jag har sett på länge. Att ni har målat resten med perfekt passande färg också, så himla snyggt. Gratulerar! Nu kan ju lillgumman inte vara ledsen för tjocktv:n längre.
Reportaget i AiH är jättefint, jag har inte hunnit säga något om det. Jättekul att se och läsa om er.
Ha en bra vecka.
Kram Caroline
Ps bästa gröna färgen är det också.

Anonym sa...

Hej!!:-)
Tv-skåpet är helt underbart fint.. De vackraste tv skåp jag någonsin sett.. Kram Sofia

Minne sa...

Det var verkligen ett helt fantastiskt skåp. Underbara dörrar och din man är riktigt duktig på att bygga och snickra. Kan inte se mig mätt på detta. Det blir väl inte mycket TV-tittande nu? Ni vill väl helst ha dörrarna stängda. Kram Minne

Grinden på glänt sa...

UNDERBART!!!!!

gamla skolan sa...

OJ oj ! Vilket helt underbart skåp ! Och vilken händig man du har ! Ska genast visa det för min man ! Kramar Susanne / den gamla skolan

lotta sa...

visst är det underbart med våra män...de har lärt sig...att det blir bra när det är färdigt!!Eller hur.Ditt/ert skåp blev jättefint.Kramisar Lotta

Lisemoren sa...

Dette skapet var jo en drøm, nydelig rett og slett. Du må jo ha en fantastisk snill mann : )

Lisemoren sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hjärtat Mitt sa...

Ojojoj, vad snyggt det blev!
Du har verkligen en underbar man som hjälper dig :)
Ha en bra vecka!

Kram Mari i Marieholm

ÄnglarumsMia sa...

Nej, men åhhhhhhh.....
Marie, så vackert det blev. Jag har verkligen gått och väntat och väntat och väntat så där riktigt förväntansfullt på att skåpet skulle bli klart och det blev ju bara bättre än vad jag i min vildaste fantasi kunde föreställa mig.
Tack snälla du för dina fina ord hos mig, det värmer så gott ska du veta! Det är det som ger den där extra kraften ibland när man har riktigt mycket omkring sig (läs - NU!!!) Ska krypa till kojs nu, men ville absolut se tv-skåpet innan och jag kan lova att jag kommer att sova gott nu.... *ler*
Ha det fint!
Kram Mia

Richtsje sa...

Hej Marie,
Perfect, such a place for the television! Great find, and it fits so very well in this corner!

Randi sa...

Heisann Marie!

WOW,for et skap,knall fint!!
Å du har en super fin blogg Marie!
Å takker deg for at oss alle har fått tatt del inn til dere i Allt i Hemmet,det var en nydlig reportasje fra deres hus!!
Her på det Norske vestlandet snøa det veldigt idag!
Ha en fin dag!
Kram fra meg,Randi!

Mysiga lantliga ting sa...

Jättefint!!
Kram.

Riikka sa...

oih,todella kaunis tv-kaappi!
Terkuin,
Riikka

Anonym sa...

Hej :). Måste bara kommentera ;)...otroooligt vackert skåp :)! Jag förstår att ni är nöjda.
Kram på er, whitevintagedreams
PS. Jag har tyvärr inte sett AiH-tidningen...hoppas att jag hittar en o får se ert hem. Köper ju inga tidningar längre :).

Bodil sa...

Du skulle ju jobba med inredning. Bara komma på att bygga ett TV-skåp så här!!!! Sen måste jag ju ge din man en extra eloge. Han verkar vara superhändig.
Det är alltid lika kul att titta in här på din blogg. Så mycket vackert.
Kram på dig

mormorelsie... sa...

Men oj vilka vackra dörrar,helt otroligt.
ha det så gott
ninni

meandmyhome sa...

Ååååååååh... det är allt jag kan säga!!
Kram!
Och grattis till ett jättefint reportage i AiH!

Kristina / Vackra drömmar och idéer sa...

Otroligt vackert skåp!! Jag finner inte ord! Och visst är det härligt att möblera om ;) man får en sån energikick av det!

Kramar

Marit`s vita skrin sa...

Shit pommefritt.
132 kommentarer hitills, det måste vara rekord.
Då förstår du väl kanske oxå vad jag tyckte om skåpet.....
Heeeelt underbart.
Vilken man du har. Jag vill se hur det ser ut öppet oxå.

Jag förstår verkligen att du är nöjd.

Många kramar/ Marit

C De-sign sa...

OJ OJ OJ DET ÄR DET VACKRASTE SKÅP JAG HAR SETT på länge...........så OTROLIGT fint! Vilken underbar grön nyans.........jag är helt mållös! Grattis till det och till din man som är så duktig! Fortsätt att få dina idéer och infall!!!! Du glädjer oss alla! Stor Kram fr C

Fransk inredning sa...

Himmel,ett så vackert skåp! vad ni är duktiga! Stor kram Susanne

disa sa...

85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室