måndag 21 december 2009

Lustfyllt

Hoppas att ni alla har haft en fin helg! Tänk, nu är det inte många dagar kvar innan julen är här! I lördags hade jag besök av mina goa vänner Mia, Carina och Anna som jag har lärt känna tack vare bloggandet. Det är alltid lika kul att träffas och det känns verkligen som att vi har känt varandra jämnt, vi har alltid massor att prata om.
l
Dagen startade hemma hos mig med prat, lunch och julklappsbyte. Sen for vi vidare till ljuvliga Lustfyllt några mil härifrån. Alltid lika underbart att besöka detta fantastiska ställe och det blir ju ännu bättre när man kan dela upplevelsen med goda vänner. Vi tillbringade en lång stund med att kika på allt fint och sen fikade vi lääänge!!!! Så mysigt, avkopplande och stämningsfullt, julkänslan var på topp när man åkte därifrån.
jkl

k
k
Alla bilder i dagens inlägg är fotade på Lustfyllt.
jk
Ha nu en riktigt bra start på julveckan och lova att ni är rädda om er i vintertrafiken!
j
Kram Marie

46 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhhhh...vilken härlig helg du har haft !! Goa vänner på besök också Lustfyllt !! Tack för att du visar så fina bilder därifrån !!
Ha nu en toppendag vännen
Kraaam Anette

LenaS sa...

Vilken superhärlig helg och bilderna är helt otroligt fina!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

envilsenloppa sa...

Oj så fint ! Måste försöka ta mig dit i sommar !
Ligger det i närheten av Jönköping ??
Hoppas du får fina dagar här nu innan jul du fantastiska kvinna !
Många kramar/Lotta

Beate sa...

Hei
høres ut som om du har hatt en super helg! bildene du viser er fantastiske. WOW, for en butikk! sier jeg bare!!!

ønkser deg en fin dag
klem Beate

Älskade pion sa...

Vilket underbart ställe ni verkar ha varit på,förstår om ni har haft det ljuvligt. Ha en skön Måndag. Kram Ulrika

Fru C sa...

Lustfyllt att titta på bilderna oxå!
Härlig måndag så här dan före dan före dan före ......../Carolina

Théa & Linnéa sa...

Dit vill man åka! Vilka härliga bilder!
Ha en bra dag
/Karin

Lantliv i Norregård sa...

Vilken mysig dag!!
Och så underbara Lustfyllt!!
Kram Kram Malin

Lilla Blanka sa...

Gomorron Marie!

Har ni också norrländsk vinter hos er idag? Här var det -17 i morse (!). Jag kommer inte ihåg när vi hade så kallt senast... Men vintrigt och juligt blir det det, så det får gärna vara så över jul :)

Tack igen för i lördags!Det var verkligen en jätterolig dag!!! Och puh vad skön att det gick bra för Carina, hon hade änglavakt..! Det hoppade fram en älg precis framför min bil, men jag hann bromsa in, så det var ingen fara, men man blir ju lite skärrad ändå..

Kram
Mia

rosenskära sa...

Vad mysigt ni har haft, man blir riktigt glad av att läsa om er utflykt. Blir man inte lite ha-galen där på Lustfyllt? Jag hade nog fått bestämma mig för att bara njuta. Någon gång ska jag dit.

Sitter här med granen bredvid och smuttar på dagens andra kopp kaffe. Igår kväll blev den klädd och sen gjorde jag liete julgodis - systrarna Eisenmans vita chokladbräck med frukt och nötter.

Ha nu en riktigt fin jul, du och hela din härliga familj!

Lena

sylvia sa...

hei.
nydelig helg dere har hatt,
ja det er så koselig å treffe mennesket bak bloggen,
jeg har opplevd det samme,å en er liksom så godt kjent før en treffes pga lest blogg en stund,
kjempe koselig,
nydelige bilder,
klem fra sylvia

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej,
vilken underbar miljö. Jag bara måste ta mig i kragen och besöka Lustfyllt nästa gång vi passerar.

Jag önskar dig en fin jul!
Monica

Idyll och Inspiration sa...

hejsan! Vilka härliga bilder från butiken Lustfylld. Har tyvärr inte varit där ännu men till sommaren så kanske...hoppas det.
Låter som en härllig helg.

kram tessan

Ann-Catrin sa...

Godmorgon Marie!

Underbara bilder från ert besök på Lustfyllt..
tänk vika fina vänner nu verkar vara... så roligt!

Tack för underbara bilder!

Stor varm kram
Ann-Catrin

Kristin sa...

Hej Marie! Å, jag blir så avundsjuk :-) Måste ta mig till Lustfyllt någon gång jag med. Det ser himmelskt ut. Älskade översta bilden med bordet och lampan... snyggt möblerat med soffa och stolar...

Önskar dig och familjen en härlig julhelg, ha det så bra och stor kram till er!!!!

/Kristin

Hulda sa...

For et herlig sted du har besøkt, og for noen flotte bilder, i blått lys!

Lilla Huset sa...

Så fina bilder. Jag måste verkligen planera in ett besök där. Ha en riktigt skön dag!/Kram Merja

Millas hem sa...

Hej Marie!!

Ojojoj!! Vill nu dit mer än någonsin! Har sett flera bilder därifrån och jag säger då det, det verkar vara en helt fantastisk miljö att vistas i!

Ni verkar ju haft det helt underbart tillsammans, även om ni inte delar något som helst intresse!! ;)))

Millas hem sa...

Ehh...Kram oxå!=)

Helen sa...

Detta ställe gör verkligen skäl för sitt namn, Lustfyllt, att döma av dina fina bilder...

Tur att jag har min Lanthandel här i Ske-å, som har hög mysfaktor, att gå till.

Ha det gott, nu, så här i de sista dagarna före dopparedagen!

Kram!

Gypsy Purple sa...

Lovely friends to visit!!!

fröken knopp sa...

låter som att ni haft en ljuvlig dag!!! o vilka bilder, o vilken butik!!! ska kolla igenom dem några gånger till hihi...

varma kramar till dig!!! elin

Kallholmen sa...

Vilken underbar helg med vänner och och besök på vackra lustfullt.
Ha nu en riktigt mysig Jul.
Kram carolina

Graadskan sa...

Så fina bilder!! Har ännu inte besökt detta underbara ställe, men det MÅSTE jag göra - snart!!

Önskar dig en riktigt GOD JUL!

Kram Camilla

Vita små hjärtan sa...

Så mycket vackert!!!! Ljuvligt!
Ha en mysig julvecka!
Kram Agnetha

Anonym sa...

Lustfyllt är ju paradiste på jorden och jag var där förra lördagen och minglade runt och fikade lääänge ! Det är så vackert både på sommaren, våren och härligt nu till jul. Så mysigt att träffa Lena & Johan och fika ihop och dricka lite glögg utanför.
Håller med om att det gör skäl för namnet !! Ha en mysig jul ihop med familj och vänner kram Jenny

Janne sa...

Så herlig blogg du har her.. ;)
Masse fine bilder og inspirasjon.

Ha en fin jul videre.

Klemmer fra en ny leser

Viveka i Bläckhornet sa...

Mmmmm...vilken härlig dag ni haft. Lite avis blir jag allt...hihi.
Har ju förstått att det ät nåt extra på Lustfyllt. Man får ju verkligen ahoppas att man kommer dit någongång.

Hörde att du hade ett alldeles fantastiskt hem också.

Om vi inte hörs av innan så önskar jag dig en alldeles fantastisk vecka.

Kram Viveka

Hem och Lycka sa...

Ojoj vilka fina bilder, underbart!

kram

Under en vind sa...

Vilken härlig dag ni haft tillsammans!!!

Önskar dig och de dina en riktigt GOD JUL!!!

Kram kram!

Loppisliv sa...

Ohhh vad jag njuter av alla dessa vackra bilder från Lustfyllt, vilken miljö så vackert. Jag tokälskar just denna inredningsstil och kan inte se mig mätt. Tror jag hade gått där i timmar och bara njutit av atmosfären...Måste bara komma dit någongång, har sagt det läääänge nu men till våren då ska jag banne mig dit!!!! får nog bli mitt nyårslöfte iår...hihi :-) Ni verkar ha haft en toppen helg, så himla mysigt, sånt lever man länge på. Kramisar Paula

Tulipa sa...

hej Marie!
Vackra bilder från vackra Lustfyllt! Kan tro att det var mys och den skönaste känsla att sitta där med vänner och fika och insupa julen...
Jag längtar dit när jag ser allt underskönt...

Hoppaqs allt är väl så här dagarna innan jul.

Vill verkligen önska dig och din familj den finaste av jular!

Stor kram Mariette

Nordingården sa...

Hej Marie, alltså, detta ställe kan ju inte vara bra för hälsan;) så vanvettigt vackert!!! Puh, tack för tt du visar oss, och tack för alla andra vackra ställen du visat under året såsom Danmark och ditt eget hem, lustfyllt det med!!! Om jag inte hinner kika in här innan julafton så vill jag passa på och önska en underbar jul till dig min bloggvän!!!!

Nu ska jag njuta och dona för högtryck efter två o en halv vecka på resande fot!!!! Mari.

Birgitta sa...

Vilken fin helg du haft och vad mycket fint på bilderna.
Önskar dej en skön GOD JUL.
Kramisar Birgitta

hemtrevnad marie sa...

Å, jag vill också till Lustfyllt igen!!
Och vilket härligt gäng ni är:)
kramis

Malin sa...

Vilken miljö och så mysigt...förstår om det blev julstämning!
Kikar in för att önska dig en riktigt god jul och jag är allt här ibland...din blogg är suveränt vacker...

GOD JUL ÖNSKAR MALIN

Kramar till Dig!

Fru Inredning sa...

Hej Marie.

Den där butiken skulle jag så gärna vilja besöka. Finns dock ingen som vill åka med mig men nu när jag ser dessa fina bilder från butiken så får jag nog allt ta och "tvinga" med mig maken:)

Ha en bra dag.
Kram Kristina

Inas sa...

Hej Vännen!
Visst är det härligt, dan före dan före doppardagen och det är snart jul. Hoppas att ni har det bra i julstressen och att ni hinner ta det lugnt nu innan jul. Jag hoppas att ni får en underbar jul och ett riktigt gott nytt år önskar jag er. Goa kramar Ina

Liten Bod sa...

Det låter som en fantastisk träff! Ha en skön ledighet. God Jul & Gott Nytt År! Tina

Jenny sa...

Det är verkligen helt magiskt på Lustfyllt. Måste vara underbart att få spendera tid med kära vänner där! Jag vill önskar dig en riktigt GOD JUL och tacka för ett inspirerande år! Stor JUL KRAM till dig!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det fantastiska Lustfyllt hanns inte med före jul i år... men jag var ju där i oktober, så det får väl vara ok iaf.
Ha nu en riktigt God Jul vännen, så hoppas jag att vi kanske ses någon gång under det kommande året!
Kram
Marie

Annas skattkammare sa...

Åhh vilken urmysig dag ni hade ihop! Jag har inte varit på lustfyllt sen de gjorde om- det får nog bli ändring på det..
God Jul önskar jag dig!
KRam /Anna

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej Marie,
underbara bilder - vilken miljö! Wow!!

Vill önska dig en riktigt God Jul!
Hälsningar monica

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej Marie,
underbara bilder - vilken miljö! Wow!!

Vill önska dig en riktigt God Jul!
Hälsningar monica

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk

disa sa...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色