fredag 23 april 2010

3 år

För tre år sedan tog jag mina första stapplande steg ut i bloggvärlden, något jag aldrig har ångrat. Det var en ganska blyg Marie med inte världens bästa självförtroende och datakunskaper ungefär lika med noll, men med ett brinnande intresse för allt som hade med inredning att göra som gjorde sitt första inlägg. Nu tre år senare är väl både datakunskaper och självförtroende lite bättre och inredningsintresset är större än någonsin.
l
Tack till alla er som har kikat in här hos mig under de här åren. Ett stort tack för alla gulliga kommentarer och alla mail. Tack till alla er som jag har fått chansen att träffa, vem hade trott att man skulle få vara med om så mycket roligt tack vare bloggandet. Och vem hade någonsin anat att man här ute i bloggvärlden skulle stöta på människor som man numera betraktar som några av sina närmaste vänner. Ibland funderar man ju ändå på hur länge man kommer att hålla på att blogga, men än så länge har jag inga planer på att sluta, tycker fortfarande att det är alldeles för kul och det ger mig massor av inspiration.
l
För att visa hur mycket jag uppskattar er alla tänkte jag ha en liten utlottning för att fira 3-årsdagen. En person kommer att vinna det som ni ser på bilden, nämligen tre små urtavlor, två gamla schabloner och ett vackert gammalt monogram. Alla är välkomna att deltaga i utlottningen och det enda ni behöver göra är att antingen skriva en kommentar till det här inlägget eller maila mig på vitaranunkler@hotmail.com Alla får var sin lott och inga länkningar behövs. Utlottningen håller på över helgen, jag meddelar vem vinnaren blir på måndagmorgon.
l
Önskar er alla en fin helg!
Kram Marie

145 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Godmorgon!
Grattis till dina 3 år i bloggvärlden....
Klart att jag vill vara med i utlottningen om dessa ljuvliga saker.
Ha en fin Helg!
Kram Kathrine

emilias gömmor... sa...

Grattis till 3-årsdagen!
Givetvis vill jag vara med i utlottningen!

Kram Mimmi

My Lovely Things sa...

Godmorgon!
Du är tidigt uppe du med. Jag ska strax åka till jobbet. Frukosten är intagen, jag och lill kilen sitter och pratar i köket!

ja det är kul att blogga..vilken resa!!

Du är så duktig på inredning, du har din egna härliga pyssliga stil. Du gör fantastisk stilleben...

Jag vill jätte gärna vara me di din utlottning..
Ha en fin dag i dag..Grattis på 3 års dan!!

kram Anna

Théa & Linnéa sa...

Hej!
Grattis till 3-årsdagen. Tiden går fort när man har roligt. Jag får säga tack istället för att du delar med dig och inspirerar, tar jättefina kort gör du. Självklart vill jag vara med i utlottningen.
Må så gott
/Karin

VinterhagenJohanna sa...

Grattis på 3 års dagen! Jag hoppas du kommer fortsätta länge till med ditt bloggande då denna blogg är en stor inspirationskälla för mig!
Jag vill självklart vara med i utlottningen!
Ha en bra dag!
Johanna

Birgitte sa...

Godmorgen, Gormorgen Marie,
Jeg vil utrolig gerne deltage i trækningen om de fine gaver og øbsker dig stort tillykke med de første 3. år. Jeg glæder mig til at følge dig i mange flere år. ;-)
God helg
Klem, Birgitte.

fembarns- mamman sa...

Grattis!

Tror jag hittade hit strax efter starten. Visste inte ens att det fanns så underbara
inredningsbloggar innan.
Klart jag vill vara med och tävla, älskar de små urtavlorna!

Kram Emma

ullis sa...

oj, 3 år, imponerande...!
Grattis!
gillar din blogg, å vil naturligtvis vara med och vinna!
Kram Ullis

LantlivsAnette sa...

Halloj vännen !!
Tänk att vi började blogga nästan samtidigt, jag firar också 3 år snart, om ca 12 dagar !! Din blogg blev min favorit på en gång, är sååå glad varje gång du har ett nytt inlägg !!Och tänk att vi har träffats en gång på mässan !!
Ha nu en toppen helg
Kraaam Anette
P.s Självklart vill jag vara med i din fina utlottning !!

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Grattis tll dina 3 år i bloggvärlden Marie!!
Så vackra saker i din utlottning, vill självklart vara med! =)
Önskar dig en supertrevlig helg!
Kram Camilla

Mitt hvite hus sa...

God morgen Marie..

gratulerer ...3 år er lenge.. men så moro det er å blogge...

masse inspirasjon , hyggelige mennesker ..ja det er moro..

jeg vil veldig gjerne være med å feire her med deg..

klem Kerstin

Anonym sa...

Hej Marie

Grattis till 3-årsdagen! Har själv inte vågat mig ut här....ännu. Din blogg är en favorit bland alla som finns, hoppas du fortsätter länge till.
Skulle också vilja vara med i din utlottning.
Ha en bra helg
Pernilla

mysiga heestrand sa...

Hej Marie!
Jag vill naturligtvis också vara med i din utlottning. Jag skall lägga upp din blogg i min favoritlista bland bloggar. Tiden går fort när man har roligt, jag har nog också hållit på lika länge, men kanske inte varit lika flitig som du.
Kram Marita i Heestrand

Torprosen sa...

Hej där! Grattis till de tre åren, visst är det kul och vad mycket det ger tillbaka att blogga. Du har en jättemysig blogg som jag följt länge. Är så klart gärna med på din utlottning! Ha en go helg och många kramar från Torprosen

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Grattis så mye til deg:)Ja jeg sier det...denne teknologien er jo ikke så verst:):)
Er veldig glad i bloggen din...og håper vi fortesetter og blogge inn i evigheten:)
Ha en flott dag
eddaKlemmer til deg

Hulda sa...

Gratulerer med 3 år som blogger! Jeg har fulgt med bloggen din i alle årene, og har kosa meg masse her hos deg. Her er alltid inspirasjon å finne. Flotte ting du skal gi bort. Kanskje jeg er den heldige? ;) God helg!

Moa sa...

Stort grattis på blogg-födelsedagen :) Jag har nyligen börjat läsa din blogg och uppskattar den väldigt mycket. Jag vill självklart vara med i utlottningen av de vackra sakerna :)

Ha en toppenhelg!
Moa

sylvia sa...

hei på deg.
å gratulere så mye med 3års dagen,
ja blogg verden er fantastisk,
mange herlige mennesker en møter,å noen møter man i virkligheten,
klart jeg vil være med på din feiring å prøve lykken.
ønsker deg en fin dag.
klem fra sylvia

Systrarna vitt sa...

O jisses vilka härliga saker, jag är naturligtvis med i tävlingen. Va bra med en kort tävling så man slipper vänta så länge hihi.
Det är verkligen tur att du bloggar och att jag hittade till din blogg för ungefär 2 1/2 år sedan för du skänker såå mycket inspiration.
Kram Och trevlig helg.

Mamma Mia.. sa...

3 år!! Tänk vad tiden går och hur vi växer med uppgiften! Detta har du gjort och gör så bra!!!
Tack för att du finns!!

Nordingården sa...

Men stort GRATTIS gamle bloggvän!!!! Till tre fantastiska år, du har en ljuvlig blogg, en rikigt fröjd att kika in var gång! Vilka fina priser du lottar ut då!!! Och bilderna, som vanligt, otroligt vackra!!

Ha en bra helg och tack för dessa tre år, hoppas på minst tre år till: ) Mari.

envilsenloppa sa...

Ett stort Grattis Marie !
Gissa om jag är glad att du började , du sprider så himla mycket inspiration och vackert omkring dej så man blir alldeles salig när man kommer in här .
Ha en fin helg nu !
Kraam/Lotta

Vita verandan sa...

Jag har följt dig nästa alla tre åren. Har varit mycket inponerad av din inredningskunskap.
Skulle gärna vinna de fina priserna men har ingen tur med lotteri.
Grattis till en framgångsrik blogg!!
Kram Anna

Gúa sa...

GRATTIS! Min söta vän! Åhh, ajg blev så glad när ajg läste dina rader. De tär precis så som du beskriver. Och jag är en av världens lyckligaste att ha fått bli DIN vän!
DU är en underbar människa Marie, som sprider värme och lugn och din närvaro, ger mig näring.

TACK för att jag få vara din vän!

Och jag avstår utlottningen, har ju redan fått så mycket vackert från dig..:)Önskar alla andra lycka till!

Ha det bäst!

psst. nästa vecka ska Thorir till Hjo. Gissa om jag vill följa med..:)))

Fröken Piff sa...

Åh, grattis på 3-årsdagen! Uppskattar din blogg så mycket, du har det alldeles underbart hemma och bjuder på så vackra bilder! Och vilka fantastiska priser, de skulle man ju inte tacka nej til:)

Hoppas du får en fin helg! Kram Charlotte!

Sussi sa...

Ja tänk så det kan gå...och snälla Marie...sluta inte blogga än på ett tag...du säger att du får inspiration av bloggandet, men du GER desto mer inspiration, det är jag övertygad om!

Underbara saker du lottar ut, klart jag vill vara med och försöka vinna dom!
kram
Sussi

Loppisliv sa...

Stort GRATTIS goaste Marie!! Till dina fantastiska 3 år. Ohh vad glad jag blir att du tänker fortsätta blogga, du får aldrig sluta..hihihi Dina inlägg ger mig alltid massor av inspiration och är en av mina absoluta favortiter!!
Som ditt förra trädgårdsinlägg, ohhh så vackra bilder, vill ut och plantera små söta blåa blommor på direkten :-)

Jaaaa jag vill vara med och vinna!! Så fina vinster. Nu håller jag tummarna stenhårt!!!KRAM Paula

Miia - Miian unelmia sa...

Grattis! Din blogg är fantastisk, full av inspiration! Självklart tar jag del på utlottningen.

Rummet för välbefinnande sa...

GRATTIS Marie och det är faktiskt grattis till mig också..... För jag känner mig redan som en vinnare som träffat dig. Förstår precis hur du menar med det här med bloggen. Kunde väl aldrig tro att man skulle komma i kontakt med så mycket härliga människor och dessutom få ynnesten att träffa en del i verkliga livet. När man dessutom hittar vänner med en underbar själ - ja, då är man lycklig.
Dina inlägg är ju så härligt inspirerande med otroligt vackra bilder.
Vill gärna vara med och tävla och jag fick ju darren bara jag såg bilden på de vackra sakerna. Är det någon gång som jag önskar ha turen på min sida är det ju nu *ler*
Önskar dig en fin helg. Här skiner solen nu och det är ju en toppenbörjan på fredagen det.
Många varma kramar till dig!
Mia

Vit känsla året om sa...

God Morgon Marie och Grattis till din fina Blogg på 3 -årsdagen ! Hoppas att det blir många fler bloggår då din blogg är så inspirerande och mycket fin. Kram Marina :0)

Rosor och Spetsar sa...

Hejsan Marie, jag tycker du ska ha ett stort tack från oss läsare för att du inspirerar oss med dina fina bilder o ideer.Vill gärna vara med i din utlottning.
Ha en fin vårhelg
Kramis
Annelie

Kristin sa...

Hej Marie! GRATTIS till dina tre år som bloggerska. Jag har ju hängt med sedan början och jag kan bara säga att din blogg har varit och är en klar favorit hela tiden! Så jag är oerhört glad så länger du vill fortsätta, du ger mig alltid inspiration!

Är hemskt gärna med i utlottningen!

Kram till er nu och hoppas ni får en skön och fin vårhelg!

/Kristin

pysseltanten sa...

Gomorron Marie...=))
GRATTIS till dina 3 år i bloggvärlden...=)
Din blogg e suupermysig, o du sprider massor av inspiration!
Såklaaart vill jag vara med i din utlottning...=)))
Ha en härlig helg...
Kraaamizar git

becca sa...

Hejsan!
Grattis till din 3år med bloggen och tack för att du delar med dig och ger oss insiration.

Vilket fint pris du lottar ut jag vill gärna vara med i din utlottning.

Ha en bra helg, kram Rebecca.

Anno1925 sa...

Grattis med 3 år som blogger!
Du har en nydelige blogg :-)

Klem fra Linda

På landet vid havet sa...

Grattis på 3-årsdagen och tack för all inspiration!

Vill självklart vara med i utlottningen av de fina sakerna. =)

Trevlig helg!
Kram Mia

No.47 Mia sa...

Hej Marie och Grattis till bloggens 3 år !!
Vill fira med din utlottning av vad bilden visar.. Vad kul!!
Om min ränare nångång hamnar på
10 000 ; ) ska jag med ha en liten tävling..hihi..

Ha en fin helg du med!

♥Mia

Hagagården sa...

Grattis på tre års dagen,klart jag vill vara med och tävla om dom fina vinsterna.
kram o ha en fin helg
ninin

Anonym sa...

GRATTIS till 3-års-dagen!

Tack för du delar med dig och bjuder på så fina bilder som ger mig inspiration!

Vilka fina priser vill gärna vara med i utlottningen med en lott.

Trevlig helg!

Kram Renate
wretefelt@hotmail.com

Annas skattkammare sa...

Hej Marie! Stort grattis på treårsdagen! =) Visst ger det en så mycket! Självklart vill jag vara med i utlottningen, urtavlor har jag ju jagat som en dåre efter.. ;)
Kram /Anna

Anonym sa...

Grattis till 3-årsbloggen. Jag är glad över att du delat med dig så mycket inspiration till mig. är en flitig besökare.Håller tummarna för de fina vinsterna.
Må så gott!

imoolsson@hotmail.com

Bittan sa...

Grattis grattis !

Tittar in titt som tätt på din fina och inspirerande blogg :-)
Jag vill gärna vara med och tävla om de fina vinsterna.

Kram Bittan

suzan sa...

Grattis till dig på din bloggs 3-års dag. Själv är jag ju ganska ny i denna värld men precis som du så tycker jag att det är så roligt och man får verkligen mycket inspiration och tips. Vill gärna vara med på din fina utlottning.
Ha en myspys helg.
Kram Suzan

Livet på kyrkstigen sa...

Grattis till 3 år! Du har verkligen en inspirerande blogg:) Trevlig helg!

Kerstin sa...

<Gratulerer med 3 årsdagen. Klart jeg vil være med i utlodningen din :)
Ha en fin helg.
Kerstin

Lindhagens Anna sa...

Grattis på 3-års dagen! Klart man vill vara med o vinna fin fina grejer=)!. Tack för all inspiration!!!!

Kram//Anna

Huset utanför stan sa...

Stort grattis till dina tre år! Jag vill såklart vara med i din fina utlottning! Hoppas att du får en härlig helg! Kram

Monica, blogg Betongkrukan sa...

Hej Marie!
Här kommer ett grattis på 3-årsdagen!
Du har en underbar blogg så det glädjer mig att jag också i fortsättningen kommer att få njuta av dina inspirerande bilder på din vackra blogg!

Lycka till i framtiden!
Kram Monica

Lisas torp sa...

GRATTIS till 3-årsdagen! Ja, jag har nästan hållit på lika länge - i september blir det 3 år för mej!
Du har verkligen utvecklat en ljuvlig blogg, med både fina texter, tips och inspirerande bilder! Är jätteglad för din skull om du känner att du utvecklat sidor som du inte visste att du hade, jag tror att det blivit lite så, för att inte tala om alla underbara kontakter man får i form av nya vänner som man ju aldrig skulle träffa annars!
Jag ser fram emot fortsättningen och är gärna med i din tävling!
Kramar
Lisa

miolann sa...

Grattis, grattis :) Tack för din fina blogg, hoppas att du orkar fortsätta ännu en lång tid framåt! Ha ett trevligt veckoslut!

Tigris Predikantan sa...

Grattis till hela 3 år!
(jag delat dock inte i tävlingen då jag valt att vara anonym men önskar lycka till till vinnaren!)
:)

minishabby sa...

Hei, hei:)
Jeg har fulgt bloggen din en god stund nå. Er blitt litt småavhengig, men første gang jeg legger igjen kommentar. Tusen takk for bøttevis av inspirasjon og for at du deler ditt fantastiske hjem med oss her i Blogglandia. Nå måtte jeg bare kommentere, nå som det er konkurranse og greier;) Gratulerer så mye med tre år. Jeg følger deg videre.
Klem Elin!

Camilla sa...

Grattis till 3 år! klart jag vill vara med i utlottningen. tittar in på din blogg varje dag för att läsa dina inspirerande inlägg.
Ha en skön helg.
Camilla

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej Marie!
GRATTIS till dina 3 år! Och det har varit tre innehållsrika år för oss läsare också...så jag hoppas att du inte slutar på många år än.. För visst är det kul det här bloggandet. Och som du säger så har det givit många nya vänner.
Och jag räknar dig dit, även om vi inte har träffats såå många gånger.
Och så klart vill jag vara med i utlottningen...
Kram
Marie

Vitt och vackert sa...

Hej Marie!

Ja din underbara blogg får du inte sluta med! Jag har ju precis börjat men har inte i hästväg kommit igång ordentligt som alla andra. jag vill absolut vara med i din utlottning och även önska dig och din familj en härlig vårhelg! Kram Nina

Lisa.L sa...

Grattis till dina 3 år :D och klart man vill vara med och tävla ! kram

MiaMaria sa...

Grattis till de 3 åren med bloggen...

Och visst har det hänt en massa med oss under åren som gott....

Självklart tar jag en lott hos dig och håller tummen....:)

HA en skön helg!
MiaMaria

LenaS sa...

Jättegrattis, din blogg och Spets och Snor var de första "vita, shabbybloggarna" jag hittade för några år sedan, visst ger bloggandet så mycket!
Ha en finfin helg!
Kramis/LenaS

Västbacken sa...

Vilken tur att jag ALLTID läser din blogg ;)Jag vill vara med i utlottningen.

/Lotta

Lilla Huset sa...

Grattis till dina 3 år! Din blogg var bland de första jag började följa och du visar så fina bilder och ger sån inspiration. Däremot är jag väldigt dålig på att lämna kommentarer men jag läser alltid dina inlägg. Ha en riktigt skön helg!/Kram Merja

Marielisa sa...

Grattis till 3-årsdagen!
Gärna vill vara med utlottningen =)

Ha en fin helg!
Kram, Mari

Helen sa...

Grattis på 3-årsdagen!

Jag älskar din blogg och den var en av de första bloggarna som jag började att följa.

Självklart vill jag vara med i utlottningen! Precis såna små ting som jag önskar mig!

Ha en skön helg! Många kramar!

Family Blommendahl sa...

Marie! I really love your blogg, it is truly one of my favourites I visit almost every day. I am happy to read taht blogging has been helpfull and joyfull for you! It is also for me.

I want to wish you lot of blessings!

Love, niina

Ps.Your giveaway is lovely...I hope I could won it. :)

Anonym sa...

Grattis på 3års dagen! Att vinna de ursäta prylarna vore guld värt. :)

ha en bra helg i det fina vårvädret!
Tycker om din blogg massor. :)


Kram
Rebecka

re_beccaa@hotmail.com

Malin sa...

Grattis på 3-års dagen, jag har inte följt dig riktigt så länge, men jag ser fram emot att fortsätta följa dig!:)
Jag är gärna med i utlottningen om de fina sakerna, de skulle passa bra in hos mig när jag snart flyttar!
Malin

Vit som snö sa...

Grattis på 3-årsdagen Marie!!!
Vilken tur att du stapplade ut i den här lilla världen, alltid lika mysigt att kika in till dej:)))
O visst vill jag hoppas på tur i din utlottning!
Trevlig helg!
Kram Cilla

Villa Solberga sa...

Stort grattis på 3-årsdagen! tror att jag har följt din blogg i 1,5-2 år och det har gett mig mycket inspiration.
Deltar gärna i tävlingen oxå.

Mvh Jenny

Anonym sa...

Gratulerer med 3-års dagen! Jeg er innom bloggen din nesten hver dag, og du gir meg og sikkert mange andre mye inspirasjon. Mvh Mai-Britt, Norge

Blomsterverkstad sa...

Stort grattis min vän! Visst är det härligt att se i bakspegeln och upptäcka allt som bloggandet fört med sig! Heja VitaRanunkler - vi hoppas på många härliga bloggarår till! Kram, Minna :)

Petit Eyekiss sa...

Att besöka din blogg är en lisa för själen.
3 år fyllda med inspiration och kreativitet.
Grattis och vi ser fram mot många år till....
Elisabeth

Lilla Vrån sa...

Grattis till dina tre år som bloggare.
Självklart vill jag var med i din fina utlottning.
Ha en toppenhelg!
Kramar/Carina

Anna sa...

Hej Marie och stort GRATTIS till dina 3 år i blogglandia! Hoppas på många år till då din blogg är så inspirerande med vackra bilder från ditt hem!

Självklart vill jag vara med i utlottningen!

Ha en härlig helg!

Kramis
:)Anna

Anonym sa...

Hej o mycket grattis till 3 år.
Din blogg är 1 av mina favoriter.
Vill gärna tävla om det fina priset
Ha en trevlig helg
Lisette Carlsson

Joans Country Living sa...

Kære Marie

Jeg er selvfölgelig gerne med i lodträkningen om de smukke, smukke ting ;o) Grattis med de 3 år ;o)

Ha en rigtig bra helg!
Kram fra mig!
Joan

Hem och Harmoni Marie sa...

Grattis Marie till tre underbara år!
Har ju följt dig nästan från början och din blogg är såå inspirerande!

Ha en underbar helg! Kram Marie

Designe sa...

Grattis till jubiléet! Så himla vacker bukett!..nu blir jag sugen på att köpa hem blommor till helgen! Jag vill jättegärna vara med i utlottningen av dina fina saker!
Ha en fin helg! Kram :)

Linn Holmqvist sa...

Hej!

Grattis!

Jag vill jätte gärna vara med och tävla : )

Mvh/Linn Holmqvist

Inspiration i vitt sa...

Hej vännen,
vilken tur att du började blogga så att vi andra haft all den glädjen att under dessa tre år besöka dig.
Du inspirerar alltid Marie och dina bilder och allt du skriver är alltid inressant och vackert.
Du var en av de första bloggar jag besökte och har följt dig sen dess.
Vilken tur jag har att jag oxå fått träffa dig i verkligheten och jag hoppas det blir många fler ggr.
Lyckan är oxå att du åter igen vill vara med i vår kommande bok Lev Vackert, det är vi jublande glada för då du tillför mycket fint till boken.
Stort grattis till dig och din vackra blogg kram/Ingela.

Anna Larsson sa...

Grattis Marie på 3 års dagen! Älskar att gå in och kika på din underbara blogg. Jag vill oxå vara med i din utlottning! Hoppas Hoppas ;)!
Ha en underbar helg!
/Anna Larsson

Ida sa...

Grattis till 3 åringen! Har sagt det förr men din blogg var den första blogg jag någonsin kikat i och det var tack vare dig jag sen började blogga. Du inspirerar!
Jag är gärna med och tävlar om de söta sakerna. Skön helg! Vänliga hälsningar Ida

fröken knopp sa...

Oj..verkar som 3 härliga år Marie!!

Måste bara få berätta att din blogg är absolut högst rankad på min lista..Du är otroligt duktig o man märker att du alltid skriver med ett leende på läpparna..Underbart!!! Jag blir glad av läsa allt du skriver..:)

Oj klart att jag vill vara med o få en liten vinstchans!!

Hoppas att du får en fantasktisk helg!!

Varmaste kramarna Elin

livet på myra sa...

Hej Marie!
Åh vad jag skulle bli glad om jag vann din fina vinst! Började själv blogga i slutet av året och hittade dig ganska snabbt! Är inne o kikar hos dig var och varannan dag, du har så mycket fint och inspirerar!!

Grattis till 3 år!

Kram Jessica

Grodmamman sa...

Grattis till 3 år i bloggvärlden!
Vill gärna vara med i din utlottning.
Kram

Åsa sa...

Hej!!

Din och Helenas spets och snor-blogg var de första jag hittade här ute i bloggvärlden. Än har jag inte tagit steget att starta en egen men det kanske kommer en dag....
Ha en härlig helg!!

Åsa i Jönköping

Anonym sa...

Klart jag vill vara med och fira! Jag har varit med från början faktiskt. Många Grattis! Hälsningar från Eva Salomonsson

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till 3år.Alltid lika mysigt att kika in här.Vill gärna vara med och prova lyckan i din utlottning.Fina priser du har.Önskar dej en mysig helg Kramar Rita ♥

Chapmans dagbok sa...

Grattis till din 3 år i bloggvärlden. Jag vill gärna vara med i din utlottning. Trevlig helg! Hälsningar Ing-Mari

Useful Art sa...

Ååh grattis grattis Marie till dina 3 år. Må det bli åtminstone 30 till :D
Tror jag firar 3 år i år jag med faktiskt.
Sen vill jag ju såklart vara med och tävla också.

Trevlig helg!
Kram /sara

CaramellePastelle sa...

Så fint du skriver om ditt bloggande. Ja, du ska veta att du är ENORMT inspirerande!

Kram Camilla
(Vill vara med och tävla, såklart!)

Änglarnas hus sa...

Hallojsan gulliga Marie!!

Tänk att det redan gått tre år..jag har nog läst din i två år tror jag och började själv blogga förra sommaren..jag håller med såå kul!!

Grattis till dina tre år!

Jag vill gärna vara med och tävla om de fina sakerna!! ;)

Ha en riktigt härlig helg!!!

Kraaaaaaaaaam Sanne!!

Ljuva Lantliv sa...

Hej Marie, jag vill gärna vara med och tävla om dom vackra priserna! Trevlig helg! KRAM Anna

Sussi sa...

Øj, at være nr. 91 der lægger sin kommentar - nu kan du da ikke tvivle på dig selv. Jeg kigger altid ind på din blog når jeg ser at der er nye indlæg, og jeg bliver aldrig skuffet, det er altid en stor stor fornøjelse.

Marie sa...

GRATTIS till 3-åringen. Jag hoppas du fortsätter blogga länge till, återkommer titt som tätt till dig.
Vilka fina saker du lottar ut, ha en fortsatt trevlig helg, kram Marie

Bygatan sa...

Grattis Marie till 3 inspirerande år!

Nog har bloggandet givit mycket positivt, såå kul med nya möten.

Beundrar dig att du alltid får till fina inlägg, själv har jag ordentlig brist, men det går väl upp och ner.

Önskar en fin helg! Kram Lena

Frida Bieberbach sa...

Hej Marie.

Jag har precis tagit mina första steg i bloggvärlden och hoppas innerligt att jag ska bli lika inspirerande som du när jag lärt mig lite mer om datorn och kameran.
Jag vill väldigt gärna vara med & tävla. Trevlig helg!
Mvh Frida
www.vittochglasklart.blogspot.com

livetpåfyran sa...

Oj va fort tiden går...ja blogglivet är verkligen roligt!! Klart man har sina små downperioder fast dom behövs för att man ska få sin upperioder tror jag:)

Klart jag vill va med i din utlottning. Ha en go helg, kram Pia

Fransk inredning sa...

Grattis Marie! Hoppas att vi får njuta av din blogg i minst 3 år till...En fin helg önskar jag dig & din familj Kramar Susanne

Lilla Blanka sa...

Hej goa vän!

Stort GRATTIS på 3-års-dagen!!!

Jag har ju hängt med från start och är så glad att vi lärde känna varann! Bloggandet ger sååå mycket och jag hoppas att du fortsätter lääänge till =)

Åh vilket väder vi har, jag längtar ut, tänker plantera lite emellan köksröjet =)

Kram goa Marie och ha en jättefin helg! Vi hörs på mailen.

Mia

Vintage House sa...

Ett stort grattis till en helt underbar blogg...
det är alltid lika underbart roligt att få besöka dig och dina härliga idéer..
jag är med i din utlottning.
kram
sandra

bean emäntä - bea's sa...

Ett stort grattis!

Tack för en underbar blogg, den ger enormt mycket inspiration! Läser noga varje inlägg fast kommenterar sällan. Och tack för alla snälla tips jag fått av dig!

Trevlig helg!

Lantliv i Norregård sa...

Hej Marie!!!
Grattis till dina 3 fantastiska bloggår!!!!! Din blogg är sååååå fin;o) Jag vill gärna vara med i din utlottning!

Kram Kram Malin

Tesa/Therese sa...

Grattis till dina 3-år. Är själv ganska förundrad över vad själva bloggandet har lett till. Så många möten och vänner som man ej kunnat drömma om.
Hoppas på en fortsättning i många år till.
Kram Tesa

Helen sa...

Grattis till de 3 åren!

Nina sa...

Grattis Marie på 3-års dagen!
Din blogg är väldigt fin med vackra bilder.
Ha en underbar helg
Kram Nina

Snögården sa...

Tänk vad tiden går fort.Kollade väldigt mycket på din blogg när jag skulle bygga upp min.vad jag förstår och kan se så har du gröna fingrar det du gör blir fantastiskt fint och med känsla. Ha en fortsatt trevig helg.Många kramar från MIG Anni Snögård.

Under mina Tak sa...

Grattis till dina 3 år. Imponerande MVH Johanna

Linas Vita Hem sa...

Hej Marie!

Vad härligt att du fortfarande tycker det är lika kul att blogga, det är då jag väldigt glad över att du gör eftersom du ger mig så mycket inspiration!:)
Jag vill gärna vara med i tävlingen och vinna dom fina sakerna!
Hoppas din helg blir fin!
Kram/L

Linas Vita Hem sa...

Hej Marie!

Vad härligt att du fortfarande tycker det är lika kul att blogga, det är då jag väldigt glad över att du gör eftersom du ger mig så mycket inspiration!:)
Jag vill gärna vara med i tävlingen och vinna dom fina sakerna!
Hoppas din helg blir fin!
Kram/L

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis på 3 års dagen!!
Så härligt att fortfarande tycka att det är så skoj att blogga! Hoppas att jag också kommer tycka det:) Jag vill vara med och tävla så klart, jätte fina vinster!
Kram Susanne

Jenny sa...

Hej Marie!
Grattis på 3 års dagen med Vita Ranunkler! Din blogg är en av de allra ljuvligaste..:)

Vilka fina saker du lottar ut, jag är gärna med!

Ha en trevlig helg!

Kraam Jenny

Malin sa...

Oj vad härligt att du fått tillbaka så mycket genom din blogg :) hoppas att du inte slutar blogga snart för mesta av inspirationen hittar jag från dig då jag är indränkt i snor om dagarna på dagiset och aldrig har ork eller lust till att blogga inredning när jag kommer hem. Men tack vare dig så blir jag sugen igen och jag är dig evigt tacksam :)

Är gärna med och tävlar oxå

Ser fram emot massor av inlägg ifrån dig lång tid framöver

Kram Malin

Ensam mamma i ett dockhus (FD Lindas Vita Lantliv) sa...

Stort grattis till dina tre år, fortf efter tre år inspirerar du lika mycket så jag förstår att du vill fortsätta :) till allas våran glädje :)

Självklart vill jag vara med och "ta en lott" i din fina utlottning....

Kram Linda

Marie - Sofias syster! sa...

Hej min namne! Stort grattis till jubileet, jag vill förstås vara med och tävla!!
Kram/Marie

Lena Kristina sa...

Hipp, hipp, hurra!

Grattis till dina tre år i bloggvärlden. Jag förstår verkligen vad du menar. När jag började för drygt två år sedan var jag bara inne och kikade på alla bloggar men visste inte ens hur man överförde foton från kameran till datorn. Jämför man det med vad man kan nu är man ju proffs :)))
Nu står däremot en dyrare kamera på önskelistan 'fniss' allt blir mer avancerat och man förstår verkligen huuur lite man kunde när man började.

Mina vänner här på bloggen har verkligen blivit riktiga vänner, det kunde jag aldrig tro och jag saknade verkligen inte vänner när jag började blogga men inser nu att de nya vänner jag fått fyller verkligen ett hål i mitt liv.

Jag tror att jag har sagt det förut men säger det igen, du ger såååå mycket inspiration och glädje i dina bilder och vardag som du visar och efter att ha träffat dig känner jag vilken varm person du är. Underbar bloggvän, kommer fortfarande ihåg Köpenhamnstipsen jag fick från dig, trots att jag bara var "okänd" :)

Allt gott till dig

Bamsekram
Lena

north pal sa...

oh yes, please enter me for the drawing. but, most of all, i appreciate my opportunity to be able to blog to you in another part of the world. it is a treat to myself. have a good weekend.Bestest,Denise

Marita sa...

Hjärtligt grattis till treårigt bloggande!!
Jag tycker också massor om att blogga. Har mest bloggen som en slags dagbok där jag kan kolla vad jag haft för mig.
Nu och då tittar nån in där ockaså.Fina gamla saker du lottar ut, hoppas jag har tur ;)
Ha en fin helg!
~Marita~

Mollys sa...

Grattis! Det var ungefär som för mej då....ingen data expert precis men man lär sig.
Och visst har det gett mycket. Såg i lantliv en insändare om bloggar och kollade på tipset om två bloggar som lantlife och vintage och med ens var jag fast.

God fortsättning med bloggandet.
Carina

Mia Maräng sa...

Hrjsan!
Alltid lika roligt att gå in och kolla på din blogg.
Grattis på 3-årsdagen!
Klart att man vill vara med på utlottningen.
Ha en skön helg.
Mvh Mia

Strandkullen sa...

Hej! GRATTIS till dina tre år! Jag är gärna med och tävlar! Ha en skön helg! MVH semlan

Anonym sa...

Stort grattis!
Och vilka fina priser, självklart med i utlottningen!
Åsa S i Karlstad

di bianco e d'azzurro sa...

Hi Marie, best wishes for the anniversary! The prizes are so wonderful and I hope to win!
Happy sunny week end, Annamaria.

Mette Irgens sa...

Gratulerer med 3 år, jeg har fulgt bloggen din i 1. år, tror jeg. Inspirerende og vakker blogg :)

Vil gjerne være med :)

Klem, Mette

Drömmar Verklighet sa...

Gratulerar på din 3årsdag!!

Jag är så glad att jag hittat till dig, det är så inspirerande att se dina bilder!! Det är vackert och smakfullt!

Självklart vill jag vara med i dina fina utlottning.

Kram
Cecilia

Helt Enkelt sa...

hej marie!

tack för dina fina rader hos mig. och grattis till dina tre år.
jag som precis "upptäckt" dig hoppas ju förstås på många år till :)

hoppas gör jag också på vinsten. så fantastiskt fina saker.
jag håller alla tummar och tår och hoppas hoppas hoppas hoppas på extra tur.

ha en fin lördagkväll.

kram
anna-malin

Primia sa...

Älskar din inspirerande blogg. Är här inne ofta och tittar o njuter. Grattis till dina tre år som bloggare!
Kram

Minnelita sa...

Gratuler med jublileet. Så klart vil jeg være med i utlodningen! ;D

Lilla huset på prärien sa...

hej söta söta marie!! stort grattis till tre år på bloggen - helt fantastiskt! själv är jag nog väldens sämsta kompis just nu känns det som. hinner ingenting mer än jobb och barn. knappt hemmet hinns med och ännu mindre bloggandet. men det kommer väl en tid för det sen igen :)

tänker på dig!

kram jenny

mostermia sa...

Grattis till 3 årsdagen!!!
Jag går ofta in till dig, fin blogg du har!
Vill gärna vara med i utlottningen.
Välkommen in till min blogg.Om det är ok länkar jag gärna till dig.

Solgården Cafe, Butik sa...

3 år WOW!!!
Har nästan nyss börjat blogga
och känner mer och mer vad otroligt kul och inspirerande det är. Kommer nog att bli många år för mig med. Då får du kika in hos mig och vara med
på min 3 årsdag :0)


Fortsaätt att ha en härlig 3 års dag, kram kram /Sofia

http://sol-garden.blogspot.com/

gunilla sa...

OJ så många som vill va med...men hoppas ändå på en chans, och grattis till dina tre år i blogg-världen!
Kram

Made in Persbo...Carina sa...

Grattis gumman!
Tänk TRE år! Så roligt att ha lärt känna dig, och allt tack vare bloggandet :)

Jag är gärna med i utlottningen såklart!

Kraaam, Carina

Anonym sa...

Tack för en inspirerande blogg! Jag har följt den i ungefär 2,5 år. En av mina favoritbloggar. Jag vill så klart vara med i din tävling.

Hälsningar
Charlotte i Borlänge

Made in Persbo...Carina sa...

Hej gumman...det finns något inne hos mig, till dig, om du vill :)

Kram, Carina

Abby's Garden sa...

Congrats on your 3 yr anniversary! Thanks for the chanced to win your lovely gift:)

vitating sa...

Grattis till dina tre år! Hoppas verkligen att du fortsätter lääänge till! Du tar helt magiska bilder, borde tänka på att jobba med foto eller styling!!! Jag vill vara med i din ljuvliga utlottning!

Kram Maria

Romantiska Hem sa...

Hej Vännen! Nu har vi lagt ut en av famsidorna ifall du är nyfiken :) Kram

liven sa...

Gratulerer med tre år!!
en kjempefin og inspirerende blogg du har....og som jeg må kikke innom titt og ofte :o)

ha en fortsatt fin helg :o)

Heléns Hantverk sa...

Grattis till 3 år med bloggen !!
Jag är gärna med i din fina utlottning !
Ha en fin dag ! Helen :0)
Ps. Tävling hos mig oxå !

vosges paris sa...

COngratuations on thre years blogging, it has always been a pleasure to visit you.. up to the four years!
desiree

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Ett stort grattis till tre-åringen!
Ja, vad roligt det är och du hade hållt på mindre än ett halvår när jag hittade dig här i bloggvärlden.
Hoppas jag får fortsätta att följa dig länge än!
Självklart vill jag vara med i din fina utkottning!
Ha det gott!
kram
nina

Vickan sa...

Ojoj, detta får man inte missa!!! Grattis till dina 3 år!
//Vickan

Anonym sa...

Jag har precis köpt ett litet 20-talshus som jag längtar till något enorm. Skulle älska att inreda med de här fina sakerna!
mvh ulrika www.colorelle.se
color_elle@hotmail.com

Kristin sa...

Tur för alla oss inspirationssökande läsare att du började blogga!
Klart jag vill vara med i din utlottning :)
//Kristin

Maria W sa...

Följer din blogg nästan dagligen...
Å njuter av att bli inspirerad.
Självklart vill jag vara med på denna utlottning.
// Maria Wassberg

StrandviksVillan sa...

Grattis till tre år! Visst går tiden fort när man har roligt :)

Så många som vill vara med i utlottningen, jag tar också gärna en lott och håller tummarna!

Ann-Christine