söndag 30 maj 2010

Blommor till er alla!

De här blommorna är till er alla som tittar in här hos mig! Såg igår att jag har passerat en miljon besökare. En siffra som känns helt overklig!!! Tusen tack och många kramar till er allihopa! Ibland undrar man ju vilka ni är som kikar in här, för mig är ni helt otroligt många varje dag. Så vill ni får ni gärna skriva en liten hälsning för att stilla min nyfikenhet, skulle vara jätteroligt!
k
Bara en liten vy från en del utav vardagsrummet. Mitt älskade gröna trädgårdsbord har fått byta plats och har nu hamnat under tallrikshyllan istället.
k
Här lyser solen nu på morgonen och det ser ut att bli en riktigt härlig dag. Loppis och trädgården står på dagens program och så får det väl bli lite Mors Dag fika också.
l
Ha en bra dag!
Kram Marie

59 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Härlig blomsterprakt du bjuder på :)

Och GRATTIS till en miljon besökare, det är inte klokt va många det är...hihi!!

Jag kikar alltid in här men allt som oftast är jag för dålig på att kommentera, men njuter alltid av allt vackert du visar :)

Önskar dig en riktigt härlig och fin dag!

kram-kram!

fembarns- mamman sa...

God morgon!
Vi får passa på att njuta av varje solglimt, eller hur?
Du vet ju att jag kikar in, men jag är inte så duktig på att kommentera!
Helt otroligt, så många besökare, men det är inte konstigt alls! Så vackra bilder och så mycket att inspireras av!

Kram Emma

Nordingården sa...

Du har ju en toppneblogg Marie!!!

Och bilderna, hemmet och styling i världsklass!! Snyggt med det gamla bordet inne med täcken under, bara såå vackert! Ha en bra dag, soliga hälsn fr Nordingården

Barn och Pyssel sa...

Hej

Dina vackra bilder blir man så inspererad av.
Ha en underbar vacker morsdag
Kram

Hagagården sa...

Hej
Underbart vackra blommor,och grattis till så många besökare men jag blir inte förvånad,du visar så mycke fint.
Kram o ha en toppen dag.
ninni

Mitt hvite hus sa...

Nydelig bukett du viser...

og herlig bilde av stuen din...


grattulerer med alle besøkende... moro...O=)

ha en fin morsdag søndag..

klem O=)

Helen sa...

Grattis till alla dina besökare:)

Strandkullen sa...

Grattis till alla dina besök! Vad roligt! Ibland känns det lite skrämmande när man vet att man har besökare som inte tillkänna ger sig någon gång, fast i ditt fall med så många besökare är det kanske tur, vore ett himla skrivande om man ska möta alla kommentarer*ler. Underbar bukett du gjort. Blev verkligen inspirerad. Tack. Ha en bra morsdag och hoppas du fyndar på loppisen. Kramis semlan

Vita verandan sa...

Hej!
Grattis till dina otroligt många besökare, förstår att du är lite nyfiken. Måste vara extra drivande att blogga med så många intresserade, eller hur? Så fint det blev med bordet. Kul när man kan flytta om.
Ja att jag kikar in är väl ingen nyhet! Kul med loppis, jag måste lugna mig lite på den fronten...
Kram Anna

Mia sa...

Wow, måste kännas helt magiskt att passera den gränsen. Stort grattis!

Jag kikar in oftare än jag lämnar spår efter mig... :)

Kram Mia

Cecilias inredning sa...

Jag kikar in här flera gånger i veckan! Jag älskar din stil och allt det vita, och ranunkler är bredvid fresior favoritblomman!

Hade jag köpt ett sekelskifteshus som först var tänkt, och inte ett 70-tals radhus, så hade jag anammat din vackra stil i mitt hem! Nu kan du följa renoveringskaoset hos mig.

Tack för en mycket inspirerande blogg och grattis till så många besökare!

Vita små hjärtan sa...

Grattis till så många besökare!
Jag brukar alltid lämna ett litet spår efter mig!
Ha en mysig söndag!
Kram Agneha

Tess på Tilda och Mamma sa...

Grattis till alla besökare förstår att du har så många älskar verkligen din blogg den ger mig så mycket inspiration.Ha en underbar Morsdag.
Kram Theres på www.tildasmamma.se

liven sa...

Nydelige bilder hos deg....og skjønner godt at du har mange besøkende!!
Alltid så inspirerende å kikke inn til deg!!
Høres ut som den perfekte dag...med loppis og hage :o)

Ha en fin morsdag...her i norge er morsdag i februar måned!

Rosaliljan sa...

Hej Marie.

Jag kikar in din blogg så mycket som dagligen, tycker så mycket om att få njuta utav dina bilder.

Var i Hjo häromdagen hos en arbetskamrat, då passade jag på att åka förbi erat fina hus.

Kram / Malin i Tibro.

Christina sa...

Hej Marie! Jag har under ungefär 2 års tid kikat in på din härligt underbara blogg och blivit mycket inspirerad av ditt vackra hem. Det började en gång när jag gogglade in på badrunsgardiner ja jag tyckte dina var så vackra. jag får så många bra ideer av dina vackra bilder. Ha en fortsatt trevlig dag. Kramar fr Christina och grattis till 1 miljon besökare

Elsa sa...

Tack för dom vackra blommorna och grattis till så många besökare!
Jag är här så fort du skriver ett inlägg eftersom du ligger i min blogglista. Men jag är dålig på att kommentera, ska försöka bättra mig.
Kram

Hanna sa...

Hejsan! Hanna, jurist och Göteborgare. Kikar in regelbundet men lämnar inte kommentarer. Förutom idag då... :)Jag får många trevliga tips till arrangeman till mitt eget hus hos dig. Och njuter av dina kransar, herregud vad fina de är!

VINTAGE sa...

Thank you for the beautiful flowers and have a wonderful weekend

VINTAGE

ANETTESHUS.COM sa...

Hei, Marie!! Først; gratulerer så mye med over en millon besøkere!!! Vel fortjent!! Og sååå vakre blomster i dagens innlegg! Helt skjønne farger:)

Ha en deilig dag!!!

klem klem
Anette:)

Rosor och Spetsar sa...

Tack Marie för en underbar bukett, du är så duktig på att få till det vackert med blommor.
Ha en härlig morsdag
Kram
Annelie

Sussi / Sussinghurst sa...

Tak for buketten, jeg kigger på din blog næsten hver dag, så jeg må være en af millionen, så nu ved du det ;-)

Vita Falkens Lantliv sa...

Vackra bilder!! Tack för blommorna;) Oj så många som kikar in- grattis, det är häftigt!!!! Jag kikar in så ofta du gör inlägg, sådär bra på att kommentera :(
Kram Susanne

Regina sa...

hi marie,
what for wonderful flowrs!!!!!
I love all the flowers that you have arranged in this pretty white terrine
Thanks for this loveley pictures!!!!
Ha en fin week,
hugs Regina

Fröken Piff sa...

Underbara blommor!

Kikar in här ofta och blir inspirerad:)

Kram Charlotte!

makyloua sa...

c'est bien normal de visiter ton blog qui est d'une fraicheur...c'est doux et poétique
quant au petit bouquet de tulipes et myosotis trop mignon bonne semaine

cíntia sa...

Olá, parabéns pelo blog, é maravilho.Eu falo do Brasil da ilha de Florianópolis.
Um grande abraçó.
Cíntia

Helen sa...

Hej!
Så vackra blommor.
Kram/Helen

Skogslyckan sa...

Stort grattis till miljonen...vilken hisnande siffra! Som nybliven bloggare tyckte jag det var fantastiskt att komma över 1000 besökare...Underbar blomsterprakt du bjuder på.
Kramar Pia

Sarah sa...

Så härlig blogg du har! Inte undra på att du är uppe på miljonen! ...och jag är en av dem som kommer in och njuter lite.. :) Kram, Sarah

Rosita's blogg sa...

Hej! Grattis till så många besökare!
Hittade din fina blogg för nån månad sen och har smugit runt här sen dess =)!!
Du bjuder på jättefina bilder å så mycket inspiration! Tack för de! / Rosita

Lilla Blanka sa...

Hej sötis!

Åh vilken fin vy av vardagsrummet!

Det blev jättefint med bordet där i den hörnan! (älskar det bordet, hihi) och din fina nya (gamla) såskopp var ett bra fynd!

En miljon, ja det är inte klokt vad många det är, men så är ju din blogg helt underbar också!

Hihi, såg att vi var inne hos Anna båda två precis samtidigt och skrev exakt samma minut (!)
Tänkte på dig när jag läste om hennes chokladpudding, hihi

Kraaaam
Mia

Millas hem sa...

Helt underbar färgkombination!!
Grattis till alla dina besökare, men är jag förvånad....NEEEEJ!=))

Kramen

ias Corner sa...

Oj så fina bilder du visar! Härligt! Jag skulle gärna ha det så i mitt vardagsrum!

Grattis till besökarantalet! Helt fantastisk siffra! Och jag som är så mallig över mina nästan 600 besökare - helt sanslöst! På bara en månad :) Fantastiskt!

Ha en underbar vecka och ta hand om dig!
Kram ia

Lantliv i Norregård sa...

Hej Marie!!

Grattis till en miljon besökare!! Helt otroligt! Men du har ju ett så fint hem och är en riktig inspirationskälla!! Du var en av få som jag kikade in till innan jag blev bloggare!! Som inspirerade mig att bli bloggerska;o)

Kram Kram Malin

hemtrevnad marie sa...

Å, jisses, grattis till alla besökare!!!
Mig känner du väl igen, hihi!
Vet du, jag är nyss hemkommen från en hemlig tripp till Lustfyllt, så gissa om man smörjt kråset!!
kraam

Jenny sa...

Hej Marie!
Stoort Grattis,
Oj vad många besökare du haft!! Inte så konstigt, du har en helt underbar blogg som ger så mycket inspiration:)

Jättevackra bilder as always;)

Kraam Jenny

Lisas torp sa...

TACk för de ljuvliga blommorna! Vilken mångfald! Så mycket vackert det finns nu!
Tack också för din kommentar hos mej och GRATTIS till alla besökare! Helst otroligt!

Ha en härlig vecka!
Kram
Lisa

Anonym sa...

Grattis till alla dina besökare Marie!
Din blogg är verkligen jätte fin och inspirerande! Vilken fin bukett. Härligt när det finns så mycket att välja på i trädgården. Här blev det flera Morsdagsbuketter idag:)
Må så gott!
Kram Marita i Björkhagen

Marie - Sofias syster! sa...

Jag brukar alltid titta in! Fast jag inte alltid har tid att kommentera.... ;-)
Kram!

No.47 Mia sa...

Jaha.. det var bara jag här.. har ju vart här förr ; )
Men hjälp vad med besökare Marie!
Förstår att det känns helt märkligt.. en miljon! Wow! Men det är ju inte så konstigt vi vill ha koll på din blogg.. Du ger ju oss så mycket.. Se bara på denna bukett du satt ihop..
Helt bedårande vacker!
Mhmm.. och ett fint grönt trädgårdbord har du med.. Underbart!

Hoppas du haft en fin dag!

♥Mia

Margareta sa...

Det är inte konstigt att du har så många besökare.Du är bäst!!!!
Underbar bukett!som man blir inspirerad av som så många gånger förr.
Hoppas du haft toppendag!
Kram Margareta

Rummet för välbefinnande sa...

Det är helt otroligt - en miljon besökare!!! Det är svindlande att tänka på hur många det är, men jag är ju inte alls förvånad för det är ju en fröjd att kika in hos dig.
Ja, det var väl inte meningen att skrämmas så där, men du vet - ibland blir man bara så trött på den där jante-lagen..........
Hoppas du haft en mysig morsdag. Själv har jag haft den bästa på lääääänge och nu sitter jag här så nöjd och glad och gillar livet helskarpt *ler*
Ha en fin vecka och sköt om dig!
Kram kram Mia

Loppisliv sa...

Grattis till alla dina besökare, en svindlande siffra, men inte alls konstigt för du är bara så himla duktig. Och din inredning helt outstanding!!! Ljuvlig bild från vardagsrummet, bordet är så himla fint där med de vackra blommorna och fågelburen på. Kramis på dig goa Marie//P

Noamaja sa...

Wow, 1 miljon! GRATTIS till alla de besöken!

Så vackra blommor! Älskar det gröna bordet också!

Ha en fin vecka!
Kram,
Noamaja

Fransk inredning sa...

Vilka härliga bilder!Kul med så många besökare,Grattis! Kommer du ihåg vad dom hette som som hade den stora madonnan som ni har på era bilder? Dom verkar ha så mycket fint....Ha en skön dag Kramar Susanne

Romantiska Hem & Inspiration i Vitt sa...

titta in dolda bloggen, ler

Vita huset 28 sa...

Hej hej är ofta in här men inte så bra på att kommentera. Guud så många besökare du har!! Men du har så inspirerande bilder så det är ju inte så konstigt.
Ha en skön vecka
Kram Camilla

Éva sa...

It's good to come here to see nice photos!
From Hungary, Éva

Fru Ekeby sa...

Hejsan svejsan!
Grattis! Och tack för all inspiration du visar och ger oss!
Du är självklar på min blogglista, så jag är ofta "in" och besöker dej!
Fortsätt på ditt spår!

Designe sa...

Vilken underbar bukett! Den lyser verkligen upp rummet! Hoppas du hade en fin dag! Kram :)

Anonym sa...

Hej! Ja, jag säger som jag har gjort tidigare också: Gillar din blogg supermycket. Är alltid här när jag bloggar inredning ca 2-4 ggr /v. Tror att jag har frågat om du planerar ngn sommarloppis i år, men vet inte om du sagt ngt om det? Grattis till 1 000 000 besökande!! MVH Nellie

Anonym sa...

Hej! Jag tittar in ibland! Tycker det är så roligt att se alla dina fina kort. Har faktiskt varit på två loppisar denna våren, bra va! Kram Liselott

Inspiration i vitt sa...

Ojojoj Marie så många besökare du har . Är säker på att det kommer att bli många miljoner till och jag förstår att du är så poppulär, du är en riktig superbloggare, bjuder alltid på vackra bilder, fantasi och så är du en såå goo person som jag är glad att fått träffa och jag hoppas att det blir så igen. kram på dig/Ingela.

Tulipa sa...

Hej Marie!
Vilken massa besökare...och förvånad..nej verkligen inte!! Det är ALLTID så otroligt vackert här inne, du är suveränt bra på det här, din känsla är fenomenal!

Man suckar och njuter och bara tar in det ljuvliga.
Vilket vackert arrangemang,..du inspirerar i massor!

Kraam mariette

Ewa sa...

Hej,
kikar ofta in till din underbara blogg men är tyvärr dålig på att kommentera allt ljuvligt du ger oss besökare....
Ett STORT GRATTIS till miljonen besökare!!!
Önskar dej en underbar sommar
Kram
Ewa

Susanne sa...

Gillar din blogg och länkar dig för att återkomma : )

Sara sa...

hej hej!
Grattis till så många besökare!
Jag är ofta inne här och följer din blogg för den är så fint ;)
Ha en trevlig vecka!
Kram Sara

Marie sa...

Hej Nellie!

Vet inte om du ser mitt svar här, men jag chansar! Blir ingen sommarloppis i år, jag har andra planer! Så håll utkik här på bloggen, ska snart berätta mera.

Ha en bra dag!
Marie