måndag 3 maj 2010

Lustfyllt

Igår tillbringade jag ett par timmar på det mest ljuvliga av ställen, nämligen Lustfyllt. Jag hade bestämt träff där med Margareta (Fållorna) och Mia (No.47), två jättegulliga tjejer med finfina bloggar! En härligt solig eftermiddag som innehöll prat, skratt och fika och allt i denna underbara miljö, det kan inte bli bättre!
k
k
k
k
k
Alla bilder fotade på Lustfyllt.
k
Önskar er alla en bra start på den här veckan!
Kram Marie
j
Ps. Blogger krånglar med mig, det fungerar inte att länka. Men både Margaretas och Mias bloggar hittar ni i min blogglista och Lustfyllts hemsida finns under Inspirerande länkar.

41 kommentarer:

envilsenloppa sa...

Oj vilken helg , det ser verkligen lustfyllt ut att gå omkring där !
Hoppas du får en fin vecka !
Kraam/Lotta

fröken knopp sa...

Så mycket fint Marie!!!

Låter som en underbar dag..Lyckliga ni...:)

Nehe..dags att ta tag i denna dagen..Hoppas att du får en bra start på veckan!!

Varma Kramar Elin

Vintage House sa...

så underbart vackert det är där, så glad att jag svängde förbi...
ha en härlig dag!
kram
sandra

LantlivsAnette sa...

Åhh Marie !! Har du varit där igen, tack för att du visar oss..helt ljuvliga bilder !!
Jag ska dit..måste börja planera nu..
Kraaam Anette

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Så mycket fint det finns där på Lustfyllt! Nån dag kanske jag kommer mig dit också.
Ha en underbar vecka!
kram
nina

Älskade pion sa...

Åhhh,där skulle man vilja ta en fika.;) Förstår att det heter lustfyllt.Ha en härlig vecka. Kram Ulrika

Millan sa...

Det låter underbart att få träffa likasinnade och njuta av deras sällskap i en otroligt vacker miljö.
Önskar dig med en bra vecka!

Fru Ekeby sa...

Hejsan!
Vilket ställe alltså! Ja där skulle jag kunna stanna några timmar! Bara att ta in allt i sinnet! Härligt!
Vilken underbar vårkrans du hade gjort i ditt förra inlägg! Snygg!
Ha det bra!

LantlivsAnette sa...

Du..jag hittar inte deras bloggar i din länklista !! Vilka är de, hade varit kul att gå in hos dom o kika också..
Kraaam Anette

Huset vid ån sa...

Åhhhh! Vilken fin o inspirerande butik, där kan man nog gå en hel dag o botanisera! Ljuvligt...Vårkram till dig! Therese

Bygatan sa...

Tack för att du visar Lustfyllt, en plats dit jag hoppas kunna åka till i år.

Verkar som ni haft en härlig dag!
Ha en fin vecka du med.

Kram Lena

Vita verandan sa...

Dig såg jag inte, var du där också. Såg ett gäng glada tjejer som jag tänkte "undra om inte det där är ett bloggisgäng"!
Vi handlad lite som jag ska visa snart, köpte du något?
Det är ju så fint där så man får dåndimpen...
Kram Anna

Jenny sa...

Hej Marie!
Vad mysigt ni verkar ha haft det!
Lustfyllt är en butik jag gärna skulle vilja besöka:)

Ha en trevlig vecka!

Kraam Jenny

hemtrevnad marie sa...

Å, så härligt, jag är såå sugen på att åka dit igen snart, kan tänka att det blir ljuvligt när det grönskar vid Vättern!!
kraam

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Visst är det mysigt och energigivande att spendar timmar med likasinnade vänner!..Den butiken verkar vara en riktig guldgruva..såå mycket fint!!

Ha en bra start på veckan!! Kramis Sanne!!

signerat 71 sa...

Åh, så mysigt! Vilka inspirerande bilder. Vill ha vill ha- känslan gör sig påmind:) kram J

Lilla Blanka sa...

Hej goa Marie!

Tack för att du visar nya fina bilder från Lustfyllt, det är så underbart att drömma sig bort en stund till detta ljuvliga ställe ♥

Längtar ständigt dit, hihi :)

Kram
Mia

Lantliv i Norregård sa...

Hej!!!
Har haft lyckan att få besöka Lustfyllt en gång!!! Ska definitivt bli fler!!! Det är som du säger ett av de absolut mest ljuvliga ställen!!!

Kram Kram Malin

C. Tvillingmamma sa...

Så mycket man vill ha!! :)

Designe sa...

Åh så mycket fint! Den butiken är jag såå sugen att besöka! Jag får nog planera en semestertrip med butiksstop på vägen!:)
Kram

CaramellePastelle sa...

O, så tjusigt där är! Den där lampan med tre kupor...Underbar! Var ligger denna butik?

Ha det bra, kram Camilla

Grodmamman sa...

Har varit där en gång och det är verkligen ett underbart ställe!:)
Kram

Strandkullen sa...

Vilket härligt ställe ni varit på. Kul att träffa bloggisar live. Ni kanske kände varandra innan? Kul iaf! Kramis semlan

Gypsy Purple sa...

Lovely images!!!

LenaS sa...

ojojoj vilka underbara bilder, dit vill jag också ;o)
Ha en finfin eftermiddag!
Kramis/LenaS

No.47 Mia sa...

Hej Tjejen!!
Tack för igår.. Härligt var det att få umgås med er brudar.. Det hoppas jag snart blir igen.. Får ta en sväng till dig framöver ; )

En jätte kram....

♥Mia

Margareta sa...

Hej Marie!

Sååå fina dina bilder blev.Är tacksam för denna dag.

En vacker vårvecka önskar jag Dig!Och än en gång :Tack för igår.!

Kram Margareta

Millas hem sa...

Hej vännen!

I'm back!=))

Tack du rara för din söta kommentar!

Kramis

Sussi sa...

Åh vad mycket fint....vill ha en av varje...!
Förstår att ni gillar att spendera en eftermiddag där, skulle gärna hakat på.. :0)

Kram
Sussi

north pal sa...

oh those photos are so inticing. i love eye candy. but, i would rather have some of it. Bestest,Denise

Loppisliv sa...

Detta underbara ställe, och tänk att jag ännu inte varit dit. I år bara måste jag ta mig tid för ett besök. Förstår att ni hade en härlig eftermiddag där. Så vackra bilder. Ha en fin tisdag. Kramis P

hemma hos lilla mej sa...

Vilket mysigt ställe.Förstår att det heter lustfyllt.vad härligt där skulle jag kunna gå en heldag och strosa fika njuta bara vara och njuta.önskar dej en fin tisdag kramar Rita ♥

Hulda sa...

Å, for et herlig sted! Så vakkert interiør og herlige saker for salg. Der skulle jeg ha vært!! Ligger butikken i Sverige?

Hagagården sa...

Vilken härlig butik det ser ut att vara,helt underbart fint.
kram o ha en fin dag.
ninni

Made in Persbo...Carina sa...

Hej gumman!
Å så härligt med en liten bloggträff på lustfyllt!
Vore så roligt att träffas snart igen. Vet du jag ringer dig nån kväll i veckan...

Kraaam, Carina

me and alice sa...

Hej Marie!
Ja du undrar när jag ska ha turen att komma till lustfyllt!!
Har sett så många bilder därifrån så nu är jag helt övertygad. Jag måste åka dit!!
Ha det toppen!
Kram Susanne

mig & alice sa...

Hej vännen.

Åhh, vad jag vill åka till den butiken...eller ladan.

Jag såg att du har haft en tävling för att du bloggat i tre år.
Grattis!!!
Hoppas att det blir lika många år till, minst.

Synd att jag missade den tävlingen med dessa ljuvliga priser...men så går det när man inte har tid att gå runt ens hos mina favoritbloggare.

Vet du...härom kvällen så satt jag och kollade in en fastighetssida som jag hittade i Lantliv.

Då såg jag att ett av Hjos äldsta och vackraste hus till försäljning...där mitt på torget!!!
2 butikslokaler nere i huset och STTTOOOOR potential i resten av huset... jag flög ju i taket!

Hahaha, ropade på Janne för att visa honom...men den gubben flyttar man inte så lätt heller ;.).

Ha det så himla gott min vän.
Kraam
Melinda

Under en vind sa...

Vilken mysig dag!!

Kramar till dig!

Tulipa sa...

Att man blir sugen på att åka dit igen... Vackert så in i norden!

Mycket att studera i bilderna..*ler*...

Tack för att du fotar och tar med oss andra som inte kan åka dit så ofta!

Fortsatt skön majvecka!

Kram mariette

Conny - Frøken Klara sa...

Hej Marie.

Det ser skønt ud, der må jeg da prøve at kigge hen næste gang, jeg er i Sverige :-)... Dejligt, når du anbefaler steder at tage hen... Jeg kan ikke forstå, hvorfor jeg ikke kunne finde Vintage By Ninas butik. Jeg kiggede og kiggede men må tageen kyndig vejviser med næste gang... Knus fra Conny

Vitt och vackert sa...

Vilket underbart ställe, vill bara åka dit....