måndag 28 juni 2010

Ljuvliga dagar

Ljuvliga dagar har passerat, vilken midsommar det blev! Jag hade inga förväntningar alls, ville bara att vi skulle få vara tillsammans och få vara friska (förra året låg Elsa inlagd på sjukhuset över midsommar). Efter den här helgen känner jag total lycka, det blev verkligen underbara dagar i strålande solsken. Har både grejat med allt möjligt och gjort ingenting, den bästa kombinationen om ni frågar mig! Sista jobbarveckan står för dörren, om fem dagar börjar semestern, härligt!!!!!!!!!
j
Bara en liten glimt från mitt vardagsrum.
kl
Ha en bra dag i solen!
Kram Marie

30 kommentarer:

Margareta sa...

God morgon Marie!

ja vilken fin midsommar.Precis som när man var barn...
Jag har varit ledig .Skönt.Lite kravlöst.
Jag jobbar nästan 3 veckor till innan semester.

Önskar dig en fin arbetsvecka!
Kram Margareta

fröken knopp sa...

God Morgon Marie!!

Låter som en underbar Midsommarhelg!!

o Semester låter än mer underbart!! tihi..

Varmaste Kramarna Elin

Vintage House sa...

Hej vännen,
Låter som en underbar helg har haft en liknande....
ska bli kul att träffas på onsdag:)
kram
och ha en ljuvlig dag
sandra

Änglarnas hus sa...

God morgon i solskenet!!

Härligt att även du har haft en underbar midsommarhelg! Friska o krya är förstås det viktigaste..och att det sedan blev kanonväder är en riktig bonus!

Jag hoppas att de här fem dagarna skall gå riktigt fort :)..maken börjar sin semester då också!!

Ha det gott gumman!! Kram Sanne..

My Lovely Things sa...

Va härligt att du snart går på semester. I dag är min fösta sem dag. Härligt. Första veckan har jag planerat in reportage jobb och annat kul. I dag bär det av till havet på eftermiddagen..
Ha det så gott..
Kram Anna

Maleviks Rosenträdgård sa...

Skönt med en bra midsommar :)
Fint :)
Håkan

Skogslyckan sa...

Ja denna midsommar skall man sent glömma, den har varit helt fantastisk. ha en fin vecka!
Kram Pia

Lantliv i Norregård sa...

Hej!
Vilken Midsommarhelg, helt underbart väder!!
Jag jobbar två veckor till...sen blir det äntligen semester;o)

Kram Malin

LenaS sa...

Visst har vi haft en helt fantastisk midsommar, så länge sen det var sånt här väder hela den helgen, håller tummarna för att det ska hålla i sig nu!
Ha en riktigt härlig dag!
Kram/LenaS

http://mysbella.blogg.se/ sa...

Vad skönt det låter, total lycka:) Ha en fin måndag, kraam Izabell

Hulda sa...

Et herlig bilde du viser her. Flott med den slitte bordplata, stakene i fattigmannssølv og blomstene i den enkle vasen.

Så fint at dere har hatt en god midtsommer!

Linda sa...

Jag håller med dig, det blev en magisk midsommar mycket tack vare vädret! Sol och midsommar passar ju betydligt bättre ihop än regn och midsommar =)

Jag har också 5 dagar kvar, officiellt. Men det är tyvärr en sanning med modifikation. Misstänker att jag kommer behöva vandra ner till jobbet några gånger under semestern.

Théa & Linnéa sa...

Hej!
Härligt att årets midsommar blev en toppenhelg för er. Vad spännande med din butik, ska bli roligt att följa din resa.
Må så gott denna sista vecka före semestern...
/Karin

Vita små hjärtan sa...

Det var en vackar glimt!!!!
Härligt med en lyckad Midsommar! Det har vi också haft!
Ha en fin måndag!
Kram Agnetha

Lisas torp sa...

Ja, vilken underbart vacker glimt vi fick!!!

Kul att midsommar blev lyckad. Jag tror att många haft det fint, mycket beroende på det vackra vädret!
Ha en fin vecka nu!
Kram
Lisa

Christina sa...

Ja vilket vackert väder det blev över midsommarhelgen, så roligt att du haft en härlig helg.Och vad härligt att semestern snart står för dörren, jag jobbar ett par veckor till. Rosa pioner är väldigt vackra, älskar verkligen denna blomma och den doftar gott. kramizar Christina.

Vita verandan sa...

Så fint, är det dina egna pioner tro. Jag har inga egna, inte klokt egentligen det hör ju till ett gammal hus....
Ja nu har jag fått min beskärda del av sol idag. Lite smått röd...
Kram Anna

Lilla huset på prärien sa...

Åh jag håller med dig Marie! Härligt - jag hade absolut inga förväntingar alls i år för jag ville verkligen inte bli besviken. Och det blev jag INTE heller. Underbart väder och fantastiska vänner.

Ha en riktigt skön vecka - hoppas din semester börjar snart!

Kram Jenny

gamla skolan sa...

Härligt att ni fick en härlig midsommar iår ! Vacker bild ! Kramar Susanne ♥

white-vintage sa...

Hello ;o)

it looks so beautyfully ...

heartl hugs tine

vita drömmar och svarta tassar sa...

Åh! vad spännande med en liten butik! Så mysigt som d var när vi var uppe hos d på loppis så kommer d att gå som en dans med mysiga saker & mycket fint....

Ett stort lycka till!!
Ha en skön vecka
kram wivi

Anonym sa...

Ja, vilken fin midsommar-helg det blev! Verkligen härligt! Skönt att semestern står för dörren. Jag började min idag.
Ha det gott!
Kram Marita i Björkhagen

Loppisliv sa...

Vilket härligt väder vi fått, jag njuter för fullt, örat börjar bli bättre också tack och lov :-) Underbar bild Marie, vackert som ett bokomslag. Kram på dig //Paula

linnea-maria sa...

Lyckos dig. Jag har hela 3 veckor kvar. Fin bild. /Therese

Jeanettes hus sa...

Härligt att höra att årets midsommar blev så lyckad!

Så skönt för dig att semestern snart står för dörren.

Solen kommer säkert att lysa på dig och de dina under semestern.

Ha det bäst vännen!
Kramisar Jeanette

Fru Sirlig sa...

Hej Marie!

Har uppdaterat mig lite på din blogg och blev glatt överraskad minst sagt, vad kul med en affär!

Det var verkligen länge sedan jag tittade in här och mycket fint hittar man ju som alltid:)

Jag har också nedräkning nu till semestern, ska bli såå skönt, kanske jag får lite blogginspiration också...
Lycka till med butiken, kanske ses vi i sommar;)

Önskar dig en skön sommar
Kram Heléne

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Gokväller Marie!!
Bara en glimt av dina vackra bilder gör mig glad sååå fint..
Hoppas du får en skön semester..
Kraaam Linda

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Kos deg:)
eddaKlemmer

Älskade pion sa...

Vad skönt det låter med semester,själv ska jag jobba hela sommarn. Ha en riktigt skön dag. Kram Ulrika

Sussi sa...

Ja, vi fick en härlig midsommar. Det känns bra när man kan fira med sina nära och kära...
Önskar dig en riktigt skön, avkopplande och kravlös semester!

STOR kram
Sussi