onsdag 11 augusti 2010

Lev Vackert

I slutet av förra veckan fick jag mitt exemplar av boken Lev Vackert. En helt fantastiskt fin bok av Ingela (med bloggen Inspiration i vitt) och Petra (med bloggen Romantiska hem) som man kommer kunna njuta av en lång tid framöver. En bok full med vackra bilder, tips, recept och mycket mer.
k
Här ser ni en utav de båda framsidorna. Denna bild kommer från sötaste Gúas underbara hem.
k
Alla bloggare som är med i boken har var sitt uppslag med bilder och en liten presentation. Här har ni mig!
k
Och har ni sett, mina kransar har fått en hel sida i boken. Blev så rörd så jag nästan började att gråta när jag fick se det. Tack snälla Ingela och Petra för att jag fick chansen att vara med i eran bok, känner mig både stolt och glad!
k
Igår stod en hel kartong med böcker och väntade här hemma eftersom jag ska sälja den i butiken. Är det någon som inte vill vänta ända tills butiken har öppet nästa gång i september för att kunna köpa sig en bok går det bra att komma hit någon kväll. Skicka ett mail så bestämmer vi bara en tid!
k
Dags att åka till jobbet, ha en fin dag allihopa!k
k
Kram Marie

30 kommentarer:

Romantiska Hem sa...

Tack så vackert du skriver om vår bok, det värmer verkligen! Och vet du va, ett stort stort tusenfaldigt tack för att du ville vara med och skapa Lev Vackert! KRAM Petra

sylvia sa...

hei.
ja det er en nydelig bok,kjøpte min på mandag,de er jo så flinke å få dette til,koseligste bok som finnes,
gratulere med at du er med,
jeg har innlegg hos meg med boka jeg å.hihi
ønsker deg en vakker dag.
klem fra sylvia

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Så koselig Marie og få sine vakre bilder og ting i den boken....
Og kransene dine er jo bare vakre...
Hørte Kjersti med butikken Nytt og Shabby hadde fått inn boken...så må nå legge veien dit:)
ha en fin fin dag
eddaKlemmer

Designe sa...

Grattis till deltagandet i boken! Det ser jättefint ut och att du kan göra fina kransar det är inget att tveka på!:) Ha en bra dag! Kram

Min Verden sa...

Gratulerer med resultaten - og jeg må si, jeg er ikke forundret over plassen til kransene dine. De er vakre! Kos deg med boken. Jeg skal kjøpe :)

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhhh, tusen, tusen tack för senast!!!!!!

Jag lever än på all energi jag fick hos dig *ler stort*
Det blev fullt ös när vi kom hem och nu sitter jag här och äter lite frukost för snart bär det iväg till Stockholm. Tåget går om en timme ung.
Jag tar och mailar dig under tiden jag är där.....

Sköt om dig nu så ses vi snart!
Stor kram Mia

Rummet för välbefinnande sa...

Japp, så glömde jag ju förstås boken!
Den är så fin och jag får min skickad till mig under veckan här tror jag.
Då ska jag lusläsa den, men tack för förhandstitten!

Ska fullkomligt njuuuuuta av dina vackra kransar då!

LenaS sa...

Åh jag längtar så jag bli knasig efter att få boken i handen ;o)
Ha en riktigt härlig dag!
Kramis/LenaS

Vintage House sa...

hej vännen,
Dina kransar är alltid så vackra..
Massa inspiration :)
Det var kul att få bläddra i den hos dig:)
Hoppas du får en härlig dag...
kram
sandra

Älskade pion sa...

Grattis! vad kul att du fick vara med i deras fina bok.Du gör ju helt otroligt vackra kransar.Den där boken måste jag ha. Ha en toppen dag vännen. Kram ulrika

Tulipa sa...

Hej Marie!
Vad fint det ser ut! Och vad roligt och vackert att kransarna fick sin egen sida... Det ser så inspirerande ut! Kliar i kransbindarfingrarna..*ler*..

Dags att jobba här med!

Stor kram Mariette

Skogslyckan sa...

Jag får min bok i slutet av veckan tror jag, ska bli så spännande, då skall jag kika efter dina kransar. Måste vara en fantastiskt känsla att vara med i en bok...grattis.
Kram Pia

jakt,skor,barn,inredning sa...

Massor med inspiration får man !Nilla

Country Hill sa...

Grattis till att vara med i den fina boken, som jag hoppas få se på Formex. Din kransar är verkligen fina.
Ha det gott!
Kram Lena

Ljuva Magnolia sa...

Grattis till din sida i boken, måste ju vara en helt underbar bekräftelse på att man är duktig.

Kram Catta

Fru Inredning sa...

Hej Marie.

Så kul att boken kommit:) ska bli spännande att få kika i den. Grattis till dina sidor som jag ser fram emot att få spana in. Du är ju så duktig och du har ett öga för det där.

Ha en bra dag.
Kram Kristina

Sara sa...

hej hej!

Jättehärlig bok, den måste jag bara ha!
Det är så roligt med alla inredningsböcker som kommit ut, denna verkar vara en man absolut inte kan vara utan ;)
Hoppas att allt är bra med dig annars.

Kram sara

Millas hem sa...

Jaaa, jag håller med dig Marie! En underbar bok är det!

Tänk så roligt att vi har fått medverka i den!=)

Kände direkt igen kransarna och tänkte "här har marie varit framme"!

Kram Camilla

http://mysbella.blogg.se/ sa...

Hej Marie! Jag måste införskaffa den fina boken, snart!! :)

Ha en riktigt fin dag!

Kraam Izabell

Loppe sa...

Gratulerer med dine vackre sider i bogen..

Må så klart skaffe bogen så jeg kan nyde dine kranse..

Ha det så bra
Kram
Loppe

Susanne sa...

Det måste kännas jättekul och lite konstigt att se sitt hem och sina saker i en bok : ) Måste försöka få tag på boken så fort som möjligt! Kram / Susanne

Lisas torp sa...

Vilken vacker bok det verkar vara!
Så fint med alla dina kransar - härligt att de blir förevigade såhär!
Ha en fin dag!
Kram
Lisa

Lille vildand sa...

Jeg gleder meg til å få boken!
Har bestilt den.
Du har all grunn til å være stolt siden du er med - det er en ære.Og vi lesere er takknemlige for at dere åpner hjemmet og lar oss bli inspirert.
♥Jannicke

Vita huset 28 sa...

Hej och grattis till att du får vara med i en sån bok, du gör ju så underbara kransar och har ju så fint hos dig.
Har sagt till min sambo att jag önskar boken när jag fyller men det är risk för att jag inte kan vänta såååå länge på den.
Ha de gott
Kram Camilla

elsamarianne sa...

Grattis till dina bilder i den fina boken. Önskar mig den också... fyller år ganska snart, som tur är. Och vanligtvis får man köpa sina egna presenter i min ålder :-)
passar ju bra.
kram elsamarianne

Anonym sa...

Vad roligt att du fick med dina kransbilder i boken också. Den ser jätte fin ut.
Kram Marita i Björkhagen

Lantliv i Norregård sa...

Hej Marie!!
Klart du ska vara med i denna fantastiska bok!!!

Kram Malin

Inspiration i vitt sa...

Tack min kära vän för otroligt vackra ord om boken. Såå glad jag blir över att du gillar dina sidor. Tänk vilket lyft ni bloggare är och tänk vilka härliga variationer det blir. Att sätta ihop allt är inte alltid lätt men oj vad det blev bra tillslut.

Stort stort grattis till dig igen för din fina butik, måste komma till dig framöver. tänker att många saker fick andra hem efter att dom varit hos dig. Kramar i massor/Ingela.

Frøken Jægers Hus sa...

åå så gøy! Har akkurat bestilt boken. gleder meg!!

Du er så flink! Takk for en inspirerende blogg!

Klem Helene

Richtsje sa...

Great, such a book. Anyway, your blog is inspiring enough, Marie!