måndag 9 augusti 2010

Tack!

Ett stort, stort TACK till alla er som besökte min lilla butik nu i helgen. Wow så många ni var!!!!! Butiken är som sagt var liten, och det blev minst sagt trångt där ett par timmar på lördagen. Det var typ kö in och kö ut, hihi. Hoppas att ni alla blev nöjda med era inköp och varmt välkomna tillbaka!
k
Ett stort, stort TACK också för alla blommor och presenter, för alla lyckönskande kommentarer här på bloggen och för alla mail. Ni är ju för gulliga!
k
Jag kommer inte att ha någon webbutik, men eftersom många har frågat om jag kan tänka mig att skicka saker så vill jag bara säga att det är helt ok. Skriv bara ett mail och tala om vad ni är intresserade av så försöker vi ordna det.
l
Nästa gång butiken har öppet är första helgen i september, alltså den 4 och 5 september. Det går även att boka en annan tid efter överenskommelse, skicka isåfall ett mail.
k
Nu är semestern slut för den här gången, idag är det dags att börja jobba igen.
j
Ha en bra start på veckan!
Kram Marie

52 kommentarer:

C. Tvillingmamma sa...

Grattis till Öppningen!

Lantliv i Norregård sa...

Hej!!
Så klart att det blev succè!!

Kram Malin

Levindas Värld sa...

Va roligt att öppningen blev ev sådan succé!! Men det var nog inte helt oväntat så fint och inbjudande som du har gjort det :)

GRATTIS!!!

Fru Ekeby sa...

Butiken din ser ju helmysig ut!
Tänk om det vore närmare att åka dit! Då kom jag direkt!
Grattis till butiken och Lycka till!

Lina sa...

Stort Grattis!! Så roligt med så mycket folk på öppningsdagen!! Önskar dig all Lycka i fortsättningen!! Kram Lina

Designe sa...

Kollade in ditt förra inlägg nu och ÅÅÅÅhhh så vackert det är i butiken! Grattis till så många besökare i helgen!!! JÄttekul!
Ha en bra vecka du med! Kram :)

jakt,skor,barn,inredning sa...

Så roligt att det blev succé, Grattis ! Nilla

No.47 Mia sa...

Vad roligt Marie!! Grattis igen!
Jag kommer en annan gång...
Du har ju fått det såå fint där.
Roligt för er...

Kram på dig!

Mia

gamla skolan sa...

Va kul att det blev så mycket folk !! Synd att du bor så långt bort ! Vacker krans !! Kramar Susanne ♥

Älskade pion sa...

Vad roligt tjejen.;)gläds med dig.Hoppas att jag kan få till en helg och komma och kika in i din mysiga butik. Ha en skön vecka. kram ulrika

Systrarna vitt sa...

Hej, Marie. Klart att det blev mycket folk med alla dom fina sakerna du har i butiken. Grattis till din mysiga butik, jag önskar den inte låg så långt bort ;-).
Kram Liselott.

Vita huset 28 sa...

Hej o grattis till så många besökare! Hade jag bott närmare hade jag också varit där och köat, haha
Ha en bra arbetsvecka
Kram Camilla

fröken knopp sa...

Ohh vad jag har väntat på detta inlägget, ville ju veta hur allt gått..

O inte blev jag förvånad..hade det inet varit så långt att åka hade jag med ståt i den där kön..:)

Varmaste Kramarna Elin

pysseltanten sa...

Grattis, grattis till öppningen...=)))
Vilken fin krans!
Kraamizar Git

Lille vildand sa...

Gratulerer med åpningen - skulle gjerne ha vært der!
Klem, J

Tigris Predikantan sa...

Håller med alla andra: grattis!
:)

Monica sa...

Grattis !!
Kul att det blev så himla bra !!
Lycka till i fortsättningen,
Kram,
Monica

Millas hem sa...

Så himla roligt för dig Mari! Det är nog många av oss som skulle vilja varit där och njuta av allt vackert i din butik!

Stor kram Camilla

atmosphere sa...

Sänder dig en jättebukett blommor så här via mail, och vill önska dig LYCKA TILL!
(det är inte allt för ofta jag lägger en kommentar, butiken/butikerna tar all tid)
Det är inte var dag man är i Hjo, men någon gång skall man väl ha vägarna förbi. Du får visa oss lite bilder då och då, så kanske du kan skicka om man vill ha något? Nu antar jag att allt är slutsålt....
Många kramar till dig & din familj.
Ingrid

elsamarianne sa...

Grattis till succén. Hoppas bara att jag kan åka nästa gång... har två födelsedagar den helgen. Men vad passar inte bättre än att få åka till Hjo och köpa sin egen present?
kram på dig
elsamarianne

Änglarnas hus sa...

hallojsan sötis!!

såå roligt att det blev succé..kan tänka mig att folk köade och att du sålde slut på det mesta!!

Nu är det vardag igen..maken började jobba idag..och jag på onsdag..känns bra!!

Hoppas att du får en bra första arbetsvecka!!

Kraaam Sanne!

Hulda sa...

Så flott at det gikk så bra!! Jeg tenkte på deg lørdag, tippet du hadde mange kunder. :) Et nydelig lokale du har. Hvis du sender ting må jeg se om det er noe jeg vil ha. :) Kransen er underbar! :)

Hulda sa...

Glemte å si at det var flotte bilder fra deg i Lev Vackert!

Har du flere gamle urskiver igjen?

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Så koselig...og flott at det kom så mange kunder...
Gid en hadde bodd nærmere:)
nyt dagen Marie..
eddaKlemmer

Ullis sa...

Vad fint du hade gjort. Jättegullig butik. Jag gjorde några fynd. Åter kommer säkert under hösten igen.

Lisas torp sa...

Så glad jag blir för din skull! Det var väntat att många skulle komma och att det blev lyckat!
Önskar dej en god fortsättning med butiken!
Underbar krans!
Kram
Lisa

http://mysbella.blogg.se/ sa...

Grattis Marie, det låter verkligen som en succé! :) är glad för din skull!

Kraam
Izabell

Det vita dårhuset sa...

Vad roligt att det gick bra för dig gumman!

Kramen Erika

Loella sa...

Hej MArie!

Vad roligt för dig att allt verkar ha varit så lyckat, härligt med många besökare, men det tro jag det med DEN butiken.

Ser fram emot en tur uppåt och hälsa på hos dig.

Ha det så bra på jobbet idag, bästa jobbarväder har vi ju ;)

Kram Loella

Anonym sa...

Mamma Ann-Sofie sa:
Vilken succe det blev. Det är ni värda både du och Janne. Jag vet ju hur mycket jobb ni har lagt ner och jag vet sen länge att detta har varit en dröm för dej.Fantastiskt kul att få träffa alla härliga människor,som jag fick en pratstund med då de fikade i trädgården på öppningsdagen.STOR KRAM OCH LYCKA TILL I FORTSÄTTNINGEN. Mamma.

Önskedrömmar i hvitt sa...

Hej Marie!
Så kul att det blev en succe. hade väl egentligen inte kunnat tänka mig något annat..;) Jag hade så gärna velat komma, men det blir lite långt att åka från Stockholm. jag får väl passa på när jag är i Skövde och hälsar på svärföräldrarna,
Många grattiskramar från Maria

Lilla Blanka sa...

Hej min goa vän!

Jag är så glad att det gick bra och blev så lyckat!

Jag kommer en annan gång (och Niclas hade också lust att hänga med, hihi, så vi kommer båda två!)

Har mailat dig också och skrivit lite mer :)

Kraaaam
Mia

Vintage House sa...

Hej vännen,
Det var så underbart kul att få stå där först och få vara med om din öppning.
är så glad för mina fynd...
kram sandra

LenaS sa...

Åh vad kul att det kom så många, hoppas kunna komma ner i oktober då för nästa gång du har öppet står vi på bloggmarknaden här på lördan och på söndan lär vi bara vara för på måndan bär det ner till Ullared ;o)
Ha en finfin eftermiddag!
Kramis/LenaS

Inspiration i vitt sa...

hej min gulliga vän, vilken tur att så många hittade till dig och din mysiga butik. Jag hade såå gärna velat vara med jag oxå men här har det kalasats hela helgen.

Den här veckan skeppas alla böcker ut i Europa och det ska bli så kul när alla får sina böcker. Tack Marie för att du ville medverka, dina bilder och du lyfter boken, bara så att du vet. Kramar i massor till dig/Ingela.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej Marie!
Det var jätteroligt att får träffa dig igen, och se din lilla fina butik! Maken och jag åkte vidare, men jag blev nog inte så imponerad av Gunillaberg som jag trodde jag skulle bli...
Nu har jag lånat din bild på kransen som en "logga" för din butik. Vill ju gärna visa på min blogg vilka som säljer mina armband. Du kanske har någon logga till butiken? I så fall kan du väl vara snäll och maila den till mig.
Kram
Marie

Kallholmen sa...

Vilken mysig liten butik och grattis till den fina öppningsdagen! Du har så god smak så nog förstår man att det skulle gå bra.
kram caro

Vita verandan sa...

Hej Marie!
Kul att det blev lyckat men det visste jag ju att det skulle bli. Kunde tyvärr inte komma då huset här var fullt med jobbare och barn. Marktjänsten du vet:)
Jag kanske kan få en kik en dag. Mailar dig sedan.
Kram Anna

Fru Inredning sa...

Hej Marie!

Det var så kul att få träffa dig o dom andra:) butiken din var helt underbar som jag skrev i mailet. Jag är så himla nöjd med mina köp o hade inte bussen gått så hade jag helt klart shoppat mer:) kan tänka mig att du sålde slut på allt, det fanns ju inget man inte ville ha:).

Ses om en månad igen om inte tidigare...
Kram Kristina

Strandkullen sa...

vad härligt att du fick en sååå bra start! Kommer att försöka komma en dag! kramis semlan

Loppe sa...

Grattis grattis

Selvfølgelig blev det en succes!!

Jeg mailer til dig

Lycka til!

Kram
Loppe

Peter Gaunitz Landskapsdesign sa...

Sorry, kunde inte komma i helgen. Men ni finns ju kvar...

hälsar Peter

Anonym sa...

Grattiskramar till dig Marie ifrån oss i Lillån, Örebro! Vad ni har slitit båda två för att få till det så fint & mysigt! Jag hoppas att du får sålt mycket framöver och jag kommer gärna och tittar in när vi har vägarna förbi.

Många kramar Susanne

Anonym sa...

Vad fint ni fått till det du och Janne! Verkligen supermysigt! Vad roligt att du fått förverkliga din dröm. Jätte kul att få träffa dig också! Jag har fixat med rullarna jag köpte, så nu sitter mormors spetsar runt dem och så har jag satt blommor i de små flaskorna. Jag är sååå nöjd! Janne hade gjort väldigt fina hyllor också. Gillade dem skarpt. Ni är så duktiga båda två.
Ha en fin första arbetsvecka!
Kram Marita i Björkhagen

Skogslyckan sa...

Grattis till en fin start. Har sett bilder hos flera av bloggvännerna, ser så mysigt ut.
Kram Pia

north pal sa...

marie, i am so happy that your shop was a success. congratulations! it must have been a great thrill. Bestest,Denise

Kanonska Gården sa...

Å så fin din butik är och såklart blev det en succé, jätte roligt verkligen!! Jag hade också velat göra ett besök synd bara att jag bor så långt bort!

Ha en bra dag!

kram gunilla

Anonym sa...

Grattis Marie till en fantastiskt fin liten butik.
Fick en guidad tur av lilla V på morgonen Hon berättade var alla blommor och saker fanns men de vita små kulorna fick vi inte ens peta på
Butiken blev större än man kunde tro såg ganska rymlig
Jag har ju sett den som skräpbod
Kram Ingvar

Vita små hjärtan sa...

Å vad roligt med lyckad öppning!
Grattis!!!!
Vilken fin krans...mmmm
Kram Agnetha

Joans Country Living sa...

Käre Marie

Så herligt! Fantastisk stemningsfyldt. Vackert! Håber at kunne kigge ind engang! Grattis - og de bedste önsker med projektet ;o) Tak for dine altid söde kommentarer hos mig! Ha det så bra...

Stort kram! Joan

ÅB Design sa...

Vad roligt för dej att det gick så bra och att du är med i boken !WOW,så härligt .Du gör verkligen finfina kransar och jag återkommer ,verkligen en vacker blogg oxå !=)

Anna sa...

Så jättefint du har gjort i din gårdsbutik Marie! Och så många vackra saker! Och jag tycker inte alls det ser litet ut utan helt perfekt!

Kram
:)Anna