måndag 23 augusti 2010

Vilken tur att jag började blogga!!!

Vilken tur att jag började blogga! Denna mening har funnits i mitt huvud ofta, och den här helgen har den tanken slagit mig många gånger. Tänk så mycket roligt man har fått vara med om, och tänk så många fantastiska människor man har fått chansen att träffa under dessa bloggår. Är evigt tacksam att jag tog mod till mig den där dagen i april för tre år sedan när jag gjorde mitt första trevande blogginlägg.
k
Den här helgen har jag haft förmånen att träffa inte mindre än två söta bloggvänner. Först ut på lördagen var gulliga Loppe från Danmark. Hon befann sig här i min lilla stad av alla ställen och det var så roligt att äntligen få träffa henne. Tack söta Loppe för allt och tack för den fina presenten!
j
Det var knappt jag ville öppna den vackert dekorerade presentpåsen som ni ser på bilden, älskar fint inslagna paket!!!
kj
Men innehållet var ju också helt ljuvligt, här får ni se några utav sakerna. Kolla bara in dessa små gamla påsar!!!! Får iallafall mitt hjärta att bubbla av lycka! De fick genast sin plats i mitt älskade postskåp.
k
Och har ni sett dessa monogram som bildar mitt namn, helt underbara!!!!!
k
Vill passa på att skicka en kram till alla er som jag har fått chansen att möta under dessa år, både bloggvänner och andra härliga människor som har korsat min väg. Jag känner mig otroligt glad och priviligerad som har fått möjligheten att träffa er alla!!!
k
Nu är klockan alldeles för mycket, nu måste jag verkligen skynda mig till jobbet. Ha en bra start på veckan, vi ses!
k
Kram Marie

32 kommentarer:

LenaS sa...

Åh vilka fina gåvor du fått och även jag är tacksam för bloggandet och de vänner jag träffat vi den ;o)
Ha en riktigt härlig dag!
Kramis/LenaS

Minna sa...

Jättefint!ha en bra dag/Minna

Lisas torp sa...

Ja, visst har livet blivit förändrat sen man började blogga! Det är ju fantastiskt så mycket större världen blivit på något sätt!
Så kul att träffa bloggvänner och vilka fina presenter du fick!

Jättefint monogram!
Ha en fin vecka!
Kram
Lisa

Skogslyckan sa...

Åh ett sånt monogram skulle jag vilja ha... Visst ger bloggandet otroligt mycket, även om jag ju bara vart igång i 4 månader. Men jag har hunnit träffa flera stycken, och alla är underbara människor.
Ha en fin start på veckan!
Kram Pia

Maleviks Rosenträdgård sa...

OJ,,,,,,jo blogga e kul......å vilka fina grejer :)
Håkan

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag håller med dig fullständigt. För mig har bloggandet betytt otroligt mycket, på många olika sätt. Kontakten med likasinnade ger så mycket inspiration och glädje. De man får träffa irl är lika goa som man föreställt sig.

Vilka vackra monogram, härlig present!

Önskar dig en underbar ny vecka!
Kram,
Regina

Rummet för välbefinnande sa...

Tack för senast! Du kan tro att jag hade fullt upp igår, med att plocka upp och ställa i ordning med alla fina saker.....
Var helt pirrig på hemvägen vet du. Satt där och funderade på hur jag skulle ställa sakerna och kunde knappt vänta till jag var hemma igen.

Idag har jag lite idéer som jag måste ner och prova i verkstaden. Hoppas det funkar, för det kan bli bra tror jag. Inspirationen går igång när jag omger mig med vackra saker, så är det bara.

Ha en fin vecka så hörs vi!
Kram kram Mia

Älskade pion sa...

Vilka underbart fina saker du har fått.Visst är det kul att blogga,I like it.;)Ha en toppen vecka vännen. kram ulrika

Hulda sa...

Så nydelig gave du fikk, Marie. Helt skjønne bokstaver og så fine, gamle poser. De passet så godt på skapet ditt. Nydelig!! :) Skjønne bilder, med nostalgisk preg. Ja, sånn flaks at vi begynte å blogge. :) Jeg startet i januar 2006.

Lantligt i smultronbacken sa...

Jag tycker verkligen din blogg och det är verkligen kul att blogga när man får så fina vänner därigenom.

Roligt med några presenter

Kram

hemtrevnad marie sa...

Härliga gåvor du fått!
Visst är man glad att man börjat blogga, kontakten med likasinnade är guld värd!
kraam

sylvia sa...

hei.
ja er så enig med deg,bloggverden er så herlig,
å helt vidundelige mennesker bak bloggene,så herlig å få treffe dem,har opplevd det samme som deg,
så vakker en gave du fikk,
ha en herlig dag.
klem fra sylvia

http://mysbella.blogg.se/ sa...

Åh vilka fina gåvor du fått, vad gulligt:)

Ha en bra och fin vecka!

Kraam Izabell

Lantliv i Norregård sa...

Hej!
Håller med, vilken tur att jag vågade börja...tog mig två år...
Men så kul det är och så mycket nya människor;o) Härligt!!
Underbara gåvor!

Kram Malin

elsamarianne sa...

Ja visst har bloggande förändrat livet lite. Jag minns när Internet bara var i sin "linda" och ingen kunde förutspå att det skulle bli så stort. Det har ändrat vårt sätt att umgås, konsumera, söka information och även att hitta vänner med samma intresse.
Vilka fina presenter du fick. Så roligt. Kram elsamarianne

Millas hem sa...

Tack för att du finns med i bloggvärlden! Den hade inte varit densamma utan dig!=)

Stora kramar//
Camilla

Designe sa...

så gulligt av henne och så söta presenter! :) Kram

gamla skolan sa...

Fin liten present ! Ha en bra vecka ! Kramar Susanne ♥

Änglarnas hus sa...

Vilka ljuvliga gåvor du har fått!.. Ja det är allt bra roligt att blogga..mycket inspirerande..och härliga vänner har man funnit!!

ha det gott! Kramis sanne

Jenny sa...

Hej Marie!
Vi är många som är glada för att du började blogga, du ger oss så mycket inspiration med Vita ranunkler! :)

Har lagt ut en porslinsskärbräda på Tradera nu, kika in där om du vill;)

Ha en trevlig vecka!

Kraam Jenny

villasukka sa...

Kauniita pitsejä.
Halein Kajsa
Ihana blogi sinulla.

Lille vildand sa...

Hei Marie!
For et koselig innlegg. Du er så flink!
Gaven var vidunderlig!
KLem

Lilla Blanka sa...

Hej goa Marie!

Åh vad kul att träffa goa Loppe!

Och vilken present hon hade med sig, helt underbar!!!

Ljuvliga bilder Marie, jag bara myser!

Kraaaam
Mia

PS vi hörs på mailen =)

Sussi sa...

Visst är det kul med alla bloggvänner! Mycket roligare att blogga än att sitta framför "dumburken" hela kvällen! Fast det ena utesluter ju inte det andra..."multitasking" på hög nivå!

Vilka fina presenter du fått, underbar liten presentpåse, skulle också haft svårt att öppna den fina...

kram
Sussi

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så fint gave du fikk... ja jeg er så enig.. det har dukket opp mye positivt med bloggen..nye vennskap er knyttet og nye muligheter...


Klemmer =)

Margareta sa...

Tack Marie för din blogg som gett mig så mycket inspiration.
Det är otroligt att även jag börjat blogga,men det ger ju så mycket.Livet blir allt lite förändrat.Är så glad att jag lärt känna dig lite.
Vilka fina presenter!!!

Ha en bra vecka!
Kram Margareta

Vita små hjärtan sa...

Hej Marie!
Jo visst är det härligt med bloggandet!
Å så fina saker du fått, vad roligt!!!
Ha de så gott!
Kram Agnetha

Livs Lyst sa...

Så koselig!!

Liv

Kallholmen sa...

Tack för bloggandet! Det är en glädje att läsa och se för många!
kram caro

Jes/Vita villa vila sa...

Det är vi som ska tacka, Marie! Tack för att du började blogga & ger så mycket fin inspiration!!

Hoppas du & din familj haft en underbar sommar!

Kram Jes ♥

Anneli :o) sa...

Underbara gåvor ! Vad härligt det är med generösa människor, speciellt de som bloggar så fint och delar med sig av sina tankar ! Tack för Din fina blogg !


Kram, Anneli W

Loppe sa...

Tack selv ♥

Det var fantastisk at besøge dig !

Kram ♥
Loppe