onsdag 29 september 2010

Snart...

....kommer nya numret av magasinet från Jeanne d´Arc Living ut i butikerna. Alltid lika roligt och inspirerande att få ett nytt exemplar i sin hand. Den här gången känns det extra kul, spännande och väldigt nervöst eftersom vårat hem finns med. Reportaget gjorde jag och Carina tidigare i år under en jätterolig dag. Carina har fotograferat och jag har stått för styling och text. Nu väntar jag ivrigt på att få se färdiga resultatet i tryck.
l
Foto: Carina Olander
ö
Foto: Carina Olander

Nu är det snart dags att cykla iväg till jobbet, börjar redan kl.6.00 idag, men då slutar jag också väldigt tidigt. Imorgon är jag ledig och då blir det en del fix i butiken, nya bilder därifrån kommer på fredag. Tills dess önskar jag er alla en fortsatt bra vecka!
k
Kram Marie

45 kommentarer:

fröken knopp sa...

Wow, vilken grej..Grattis!!!

Ett nummer ska givetvis inhandlas!! Brukar läsa dem noga..:)

Hoppas att du får en bra jobb dag o en underbar ledig dag imon!!

Varmaste Kramarna Elin

LantlivsAnette sa...

Men ohhh så spännande, den tidningen måste man ju bara köpa !!!
Ha nu en fin dag
Kraaam Anette

My Lovely Things sa...

Åh va kul Marie att få se detta!
Jag är så glad för er skull!
Du har ett så fint hem, som gör sig så bra på bild!!

Åh va jag längtar efter magasinet ska vara i min hand!

Marie, jag står över tavlan! Tack gulliga du för att du har mailat mig bilder!!Jag hinner inte komma upp denna helgen heller som det serut nu.Vi håller på med hallgolven! Vi kan väl försöka hitta en dag i veckan som vi båda är lediga på!!


Kram Anna

http://mysbella.blogg.se/ sa...

Hejsan!
Åh vad roligt söta Marie! Ska försöka få tag i ett exemplar!!:)

Ha en vacker höstdag!

Kraam Izabell

Jenny sa...

Gud så spännande! Jättekul!! :) :)Stor KRAM

Romantiska Hem sa...

Åh så skoj, nu längtar jag också så att jag håller på att spricka! KRAM Petra

Loppisliv sa...

Ohhh så spännande, nu toklängtar jag till tidningen kommer ut i butikerna, gud så roligt!!! Kram Paula

Skogslyckan sa...

Det blir spännande att se!
Kram Pia

Vita små hjärtan sa...

Vad spännande. Grattis...
Ha en fin dag.
Kram Agnetha

Ann-Catrin sa...

Godmorgon Marie!

ohh så spännande... grattis!
Den tidningen bara måste köpas!!

Stor kram duktiga du
Ann-Catrin

Inspiration i vitt sa...

kan knappt bärga mig innan jag får se ditt fina fina harmoniska hem i JDAL. Ha det gott varje dag och kram/Ingela.

Loella sa...

Ohhh spännande! :)

Tur man är prenumerant, för det vill jag inte missa.

Ha det fint trots fjärilarna...:)

KRam Loella

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Marie, vad kul! Grattis!
Väntar med spänning!
Ha en fin dag!
kram
nina

Lena Kristina sa...

Vad spännande Marie! JAg tror det kommer ut kring 7 okt. Då ska jag gotta mig i ditt fina hem till enkopp te :)

Pling!

Du har fått mail av mig

Kram Lena

hemtrevnad marie sa...

Å, sååå kul!!
Ja då lär man vänta ännu mera på tidningen, suck....
ha en fin dag vännen!!
kraam

Älskade pion sa...

Wow,tänk att få vara med i en inredningstidning,måste ju vara hur kul som helst,grattis.Kramar Ulrika

gamla skolan sa...

Så spännande ! jag prenumererar på den , så då kommer den väl snart ! Kramar Susanne ♥

Fröken Grön sa...

Så spännande att " gå i väntans tider"!
Tack för att du tog dig tid att svara på mina frågor, - vi har en gammal lada här på tomten som jag går och grunnar lite på. Får väl se om jag är lika modig som du och vågar ta steget!
Må så gott!
/Anna-Karin

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oj så kul och spännande! Nu får vi vänta på det numret... :))
Kram
Marie

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej!
Vad spännande att få se ert reportage!! Ditt vackra hem kan bara bli ett kanonfint reportage!!

Ha det gott, hälsningar Monica

Ljuva Drömmar sa...

Så spännande, det ser jag fram emot att få läsa!
Ditt hem är så vackert så jag är säker på att det blir ett jättefint repotage.

Hoppas du får en underbar onsdag, kramar Maria!

M a d a m e M o r e l l sa...

Spännande! Julafton varje gång ett nytt nummer kommer. Ska bli kul att få se ert reportage. Kram Jessika

Designe sa...

Åh va roligt! Grattis till reportaget! Ser ju redan nu att det blir fina bilder! :) Kram

rustik charm sa...

Hej Marie!

Å vad kul att ditt underbara hem ska vara med i tidningen:) Superfina bilder från ditt vackra hem, måste bara köpa nummret.

Ha en härlig dag.
Kram Kristina

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så spennende... dette gleder jeg meg til O=)O))=

klemmer 0)

sylvia sa...

hei hei.
åå så spennende da,nydelige bilder du viser her,å det bladet/magasinet gleder jeg meg til,ekstra morsomt å spennende når en "kjent" er med der.
blir nok kjempebra så vakkert som dere har det.
ønsker deg en nydelig dag på jobb.
nyt høsten å kos deg masse.
klem fra sylvia

elsamarianne sa...

Grattis! Jättespännande! Hoppas jag får tag på magazinet. Brukar få leta...
kram elsamarianne

katarina sa...

nej men ååå så spännande!!
Det ser jag verkligen fram emot!!

Härligt att kunna sjunka ner med ditt vackra hem i händerna...;)
Kram Katarina

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så spännande blir till att köpa även det nummret.
Ha en bra dag.
Kram Theres

Millygarden sa...

Spännade...den vill jag se! Vackra bilder..

Kram Marina

Annas skattkammare sa...

Åhh så roligt, då måste jag hitta ett exemplar! Säljer du dem i butiken?
Kram /Anna

Det vita dårhuset sa...

Grattis!!!
Då blir det till att köpa nästa ex ;)
Kramar Erika

Margareta sa...

Ja,du milde tid så fint detta reportage kommer att vara.Det veeet jag.F.ö är det min favorittidning.
Hoppas ni har lika fint väder som vi har här.Nu ska jag ut och klippa gräs. Har jobbat innan idag.

Ha det riktigt bra!
Kram Margareta

Jenny sa...

Hej Marie!
Åh vad spännande med reportage!! Måste såklart köpa den tidningen:)

Ha en fortsatt trevlig vecka!

Kraam Jenny

Anna sa...

Men så kul Marie! Grattis! Du har ett mycket vackert hem! Jag ska definitivt spara ett exemplar till mig själv:) Jag får hem Magasinet till min nätbutik denna vecka!

Kramf
:)Anna

Anonym sa...

Grattis!!!! Vad roligt! Får ta och inhandla ett sådant nummer när det kommer ut i handeln.
Kram Marita i Björkhagen

Rosor och Spetsar sa...

Va kul o spännande Marie, Det är alltid så roligt o inspirerande att titta o läsa i det fina magazinet. Nu blir det extra roligt att läsa vad du skrivit o se bilderna från ditt hem
Ha en härlig ledig dag imorgon
Kram
Annelie

Vit som snö sa...

Det är ju alltid en glädje att hitta det magasinet i brevlådan men nu känns det extra kul!!!
Förstår att du väntar med spänning! Det kan ju bara bli underbart!
Så härliga knappaskar din mamma hittat också!
Kram Cilla

amelie sa...

Oj så roligt! Den tidningen måste man ju införskaffa sig!
Vill så gärna besöka din butik! Blir lika sugen varje gång du lägger upp bilder inför helgerna du ska ha öppet men det är ju några mil mellan Helsingborg och Hjo! Kram Amelie

Scilla sa...

Men va kul! Det magasinet gillar jag - ska absolut kolla in ditt hem!!

Kram,
Stina

Home No.1 sa...

Kul Marie! det ser jag fram emot såklart!
Kram Annica.

Lene sa...

Hej her fra DK! Så fine billeder du viser fra Jeres hjem. elsker også Jeanne D skønt der snart udkommer det nye nummer.
Knus Lene

Nanna sa...

Oh vad kul att få ditt hem i en tidning! När kommer den ut? Självklart ska man köpa sig ett ex!!

himlen runt hörnet sa...

Åh, vad spännande! Måste ju vara en otrolig känsla att sitta och bläddra och titta på sitt egna hem. Och lite pirrigt förstås! Stort grattis!

Och SÅ FINT du har det! Underbart!
Hoppas du får en skön ledig dag imorgon, själv kör jag jobb, jobb hela helgen lång!

Kram Kimmie

Lilla Blanka sa...

Hej sötis!

Åhhh det är sååå himla fint Marie..!

Skall bli så kul att bläddra i tidningen, hoppas den kommer snart!

Kraaaam
Mia