onsdag 6 oktober 2010

Höstfärger

Ett fotoalbum med gamla släktingar....
k
....och en färgsprakande bukett med löv möts man av i våran hall just nu. Jag älskar dessa färger som man hittar i naturen denna årstid, är definitivt en höstmänniska. Fast å andra sidan gillar jag alla årstider, allt har sin charm!!!
k
Ha en bra onsdag!
Kram Marie
k
Ps. Jag har fortfarande problem med min axel (den är dock bättre) så jag fortsätter att vila från datorn den här veckan. Saknar dock att kika runt hos er andra!!!

31 kommentarer:

Hulda sa...

- og vi savner besøk av deg, Marie! Men, jeg skjønner at du må bli bra i skuldra. Så vakkert med høstløvet du har satt til pynt i hallen. Vakkert sammen med det gamle albumet også. Dette var nydelig. :) Flott innlegg med høstbilder også, har gått glipp av det da du la det ut, men nå fikk jeg se. :) Vakkert med lys i glasset.

gamla skolan sa...

Visst är det vackert med alla höstfärger ! Vacker bild! Krya på din axel . Kramar Susanne ♥

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron.Visst är det bara så himla fint med alla vackra höstfärger!!!!Hoppas att din axel blir bättre.Önskar dej en fin dag.Kram Rita ♥

Ett Vitare Hem sa...

Åh jag får inte heller nog av alla vackra färger ute så härliga, är det 6/11 som du har butiken öppen nästa gång?
Ha en finfin dag!
Kram/LenaS

Vintage House sa...

God morgon
så ljuvligt med alla dessa färger.
Jag ringer dig någon dag har en del att berätta:)
kram
sandra

fröken knopp sa...

Underbart!!!!

Varma Kramar Elin

elsamarianne sa...

Jättefint, Marie.Krya på dig nu och se till att din axel får vila. Det är jobbigt när den strular, för det är först då man märker hur mycket man använder den...
kram elsamarianne

Mitt hvite hus sa...

Herlig fint du har gjort det i hallen din Høstløvet er vakkert i interøret..

god bedring med skulderen din

Klemmer 0)

Lisas torp sa...

Vilket fint möte i din hall! Jag älskar gamla album med gamla foton! Jag har själv flera!
Åh, dina höstlöv glöder verkligen!

Ja, har man ont i axeln ska man nog passa sej för datorn!
Krya på dej!
Kram
Lisa

LantlivsAnette sa...

Men ohhh så fint..jag gillar också Hösten, bara det inte regnar...
Hoppas att din axel blir bra snart...inte roligt att ha ont..
Kraaam Anette

http://pastseasons.blogspot.com sa...

Vilket fint fotoabum. Ser verkligen ut att komma från en svunnen tid : )

Det får mig att tänka på en fantastisk tv serie som gick för ett par år sen; Din släktsaga.

katarina sa...

Ljuvligt ljuvligt!

Stackars stackars dig...hur går det att jobba nu då?
Hoppas du är sjukskriven från jobbet också. Inte så bra att bära o lyfta små rackare om man har värk.
Hoppas du blir bättre snart.
Kram Katarina

Millas hem sa...

Usch, jag vet hur det är att gå omkring med en ond axel! =( Hoppas att du snart känner dig bättre!

Härligt höstiga bilder....vilka färger!!!


Kraaam

All Seasons sa...

What a beautiful family-album let yousee us. I love it!! The colours are realy Autumn.
Have a nice day and...get well with your shoulder.
Hugs for you
Patricia

Nordingården sa...

Hiskeligt vacker bukett!!! Och så fint med lövet och gamla bilden. Jag är också en höstmännsika, kanske lite för att man är född då, det brukar ibland ha ett samband... men sommaren och julen för guds skull, vi är nog alla såna i den här världen som gillar alla årstider, att få dona efter årstid , så lyckligt lottade vi är:) Krya på axeln nu, ingen bloggstress!!! Mari.

Anonym sa...

Så fina bilder! Det är verkligen fint med alla höstfärger nu.
Ha det så bra!
Kram Marita I Björkhagen

Lantliv i Norregård sa...

Så vackert Marie!!!

Kram Malin

Änglarnas hus sa...

Ljuvliga höstfärger i din bukett!

jag håller med dig om att alla årstider har sin charm..Vintern är bara alldeles för lång om du frågar mig! :)

Ha det gottis!! Kram Sanne

AnneLavendel sa...

Høsten har nydelige farger :)Det var så fint med de oransje/røde bladene mot den hvite muggen :)

Margareta sa...

Hej Marie!
Jag sällar mig till övriga skaran:Så vackra bilder.
Det gamla albumet och färgerna...
Hoppas du är ledig imorgon så du kan vila din axel.

Kram Margareta

Min-Hus sa...

...I like your pictures!!
Greatings from germany
Anja

Lille Vildand sa...

Vakkert og litt vemodig!


Klem ♥ Jannicke

Lilla Blanka sa...

Hej goa vän!

Det ser så fint ut i hallen Marie, underbar höstbukett och det gamla fotoalbummet är jättecharmigt!!!

Din stackare, inte kul att axeln värker än :(
Hoppas snart det blir bättre.

Krya-på-dig-kram
Mia

Lilla Blanka sa...

Jösses, glömde ju att gratulera till det UNDERBARA reportaget!!!!

Rummet för välbefinnande sa...

Gillar din inställning!!!!
Alla årstider har ju något positivt, bara man väljer att se det. Det där albumet är så fint. Det gillar jag mycket, mycket mer än hösten "fniss"

Jag väntar så på tidningen nu... Har du fått den än? Har varit jättespänd jag, också är det inte ens mitt hem vet du. Ja, du vet ju hur jag är....

Var rädd om dig nu och vila axeln ordentligt så blir du snart bra ska du se. Lite vila brukar göra susen.

Många kramar Mia

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

så nydelig høst det var her hos deg..!
god bedring med axelen din !
klem,magny

Vita små hjärtan sa...

Så fint, mustiga härliga höstfärger...
Ha en fin dag.
Kram Agnetha

Sirpa sa...

Hej!
Krya på dig! Så fin din fotoalbum, jag älkskar allt gammalt! Jag vill önska dig en fin kväll!
Kram Sirpa
Ps Jag har en liten utlottning hos mig!

Inspiration i vitt sa...

äntligen Marie har jag sett reportaget i JDL magasinet och jag blev såå glad. Jätte fina bilder och så kul att läsa. Ditt hem älskar jag och kanske en dag att jag kan få se det på riktigt.
Din hall hälsar alla välkomna. Kramar i massor och du vila nu ordentligt, vi är kvar vet du /Ingela.

Virpi / My Country Home sa...

Hei Marie,

The package came to me yesterday and the seals are just so gorgeous!, Thank you very much.

Virpi

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhh - äntligen Marie!!!
Nu har jag fått tidningen och jag har bläddrat och njutit av ert vackra hem. När jag sett det så bläddrade jag tillbaka och tittade igen, och igen.....
Det är så fint och imorgon ska jag baske mig "förlusta mig" igen "fniss"
Misstänker att du skriver ett inlägg imorgonbitti, men jag orkade inte hålla mig till dess.

Nu ska jag snart sätta in pengarna också. Idag har jag jobbat med uppdrag åt en kund - byggt en hemsida!!!! Så kul så det är inte klokt det här. Imorgon blir det skapande varvat med konsultjobb. Oj, tiden räcker inte till just nu.

Kram på dig och ha en riktigt fin helg om vi inte hörs innan dess!