måndag 18 oktober 2010

Repris

Helgen är över och en ny vecka är här, hoppas att ni hade en mysig helg! Jag har haft en toppenkul, men väldigt intensiv, helg som har varit fylld med inköp av saker till butiken och många trevliga möten. Idag känner jag mig bara så otroligt glad, tacksam och full med inspiration!!!!
o
Har haft så fullt upp de senaste dagarna så jag har inte hunnit med att fota något nytt till bloggen, så idag får det bli repriser från föregående år.
o
Krans från september 2009
o
Kökslampa gjord av gammalt pressglas
0
Höstpyntat
o
Myspys med tända ljus
0
Krans från oktober 2009
0
Återkommer med lite mer nytagna bilder nästa gång. Tills dess får ni ha en riktigt bra vecka!
p
Kram Marie

27 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka fina kransar, har precis fått en sån stjärnstomme du klätt in på tredje bilden och det är nog dags att ta sig till skogs och klä in den tror jag ;o)
Ha en fin dag!
Kramis/Lena

Loppisliv sa...

Härliga repriser du visar Marie, gillar hur du satt ljusen i zinkspannen, superfint!! Önskar dig en fin vecka. Kraaaaaaam Paula

Vita huset 28 sa...

Hej vilka fina kransar du gör o va duktig du är!

Gillar din kökslampa i pressglas, har samlat på mig en del nu så jag är också på g att fixa mig en egen lampa.

Ps missa inte min utlottning♥

Kram Camilla♥

hemma hos lilla mej sa...

Vilka fina kransar du gör och hur duktig som helst.Gillar kransar efter årstider.Bara så fint.Fin kökslampa i pressglas den gillade jag.Önskar dej en skön måndag söta du Kram Rita ♥

Mitt hvite hus sa...

ÅÅå så mye fint du har laget.. de kransene er bare så fine..

du er kjempeflink =)

klemmer

Tina sa...

Ja det var hos deg jeg har sett den bøtta med lys og kongler, kjempefint!
Nydelig krans! Utrolig flink og kreativ, bloggen din oser av inspirasjon! Ønsker deg ei fin ny uke! Klæm:)

Lantligt i smultronbacken sa...

Härliga inspirationsbilder. Gillade stjärnan i bakgrunden.

Kram

Nordingården sa...

Åh, vi ser gärna din vackra repriser! Man tror folk minns alla bilder, men man gör ju tame sjutton inte det själv ens:) så gamla bilder känns som nya, och dina är underbara!!! Mari.

FräckaSyster sa...

Jättefin repris! Inspirerande =)
Gillade sjärnan i bakgrunden!

Ha de bra!
Kram

nilla113 sa...

Tack för repriserna! Jättefina bilder! /Pernilla från Åland

Skogsfrun... sa...

Det kallar jag kransar! jisses så fina! Hade jag haft tid skulle jag binda mig en, men den tiden går åt barn och plugg just nu :D

Ha det fint!
Kram pernilla

elsamarianne sa...

Dina kransar är verkligen helt underbara. Det gör inget att det är repriser. Hade du inget sagt, så hade vi trott det var nya bilder ... ;-)
Nu får du binda många snabbt,för de kommer att gå åt vid nästa öppet-helg
kram elsamarianne

Vita små hjärtan sa...

Vi kan gärna se dina bilder i repris, man blir aldrig "mätt"...
Ha en fin dag.
Kram Agnetha

katarina sa...

ååå... det gör absolut inget att det är repris...dina bilder är heeelt fantastiska!!
Jag önskar mig en ny kamera så jag också kan ta sånna där skarpa bilder....
Kram o ha en mysig dag!
Katarina

Sussi sa...

Lite repriser skadar aldrig! Speciellt när det handlar om så fina bilder som du bjuder på....
Kransarna är underbara och inspirerande...nu bara MÅSTE jag också försöka!

Kram
Sussi

Lisas torp sa...

Vilka härliga höstbilder, även om de är från förra året! Du är verkligen en fena på att göra kransar! Åh, så fina de är!

Vackert med ljusen i hinken - vilken fin och enkel idé!
Kram
Lisa

Betty sa...

Halloj där !
Vad roligt för dig med en egen butik , hoppas allt går bra med den.
Ibland är det nyttigt att backa tillbaka o titta på gamla bilder framförallt när man inte tycker att man gjort nå´t hemma.

kram Betty !

Lantliv i Norregård sa...

Låter som en mysig Helg!! Så mycket fint du bjuder på.....

Kram Malin

Loella sa...

Himla härliga inspirationsbilder du bjuder på, din sista krans är verkligen underbar!!

Gillar även din lampa i pressglas, är den hemmagjord?
Får nog önska mig en glasborr (diamantborr tror jag det heter egentligen va?) till julklapp tror jag...;)


Kram på dig hälsar Loellan

Kramen Loella

Margareta sa...

Hej Marie!
Du kan köra dina bilder i repris.man kan se dom många gånger.
Dina kransar är underbara.och allt annat också.Jag ser den fina lampetten där från Lustfyllt.....

Ha en bra höstvecka!
Kram margareta

Inspiration i vitt sa...

vad härligt att du är full av inspiration, det smittar hihi. Dina gamla bilder på fina kransar kan jag titta på hur mycket som helst. Kramar i massor/Ingela.

Anonym sa...

Många fina bilder! Kransarna är verkligen jättefina.
Önskar dig en lugn och skön vecka.
Kram Marita i Björkhagen

Rummet för välbefinnande sa...

Härligt att du haft en bra helg!
Vi hade det också så himla bra och ibland går tiden bara för fort. Köpte en så underbar låda hos Bettys i lördags. Är alldeles pirrig av lycka. Du kommer gilla den alltså.
Sen var vi hos Mia vet du och jag har väl inte landat från lyckomolnet än tror jag - vilken helg!
Ha en fin vecka nu Marie.
Kram Mia

Skogslyckan sa...

Har börjat blogga efter du visat dessa bilder, så jag njuter gärna av dem. Du gör så otroligt vackra kransar...Kram Pia

north pal sa...

it makes me want to be inspired also after you wrote how inthused and happy you are. and that pressed glass lamp is so clever. i had never seen that before. maybe i just didn't notice it. Bestest,Denise you also have a good week.

Jennie sa...

Så otroligt vackra inspirationsbilder!
Titta gärna in på www.ikea.se/livethemma för mer inspiration :)

Sanne sa...

Du har en jätte fin och inspirerande blogg. Läser den så gärna :)