torsdagen den 23:e december 2010

God Jul

Imorgon är det julafton, känns smått ofattbart!!! Vart tog december vägen? Idag är det min lediga dag och vi ska inte göra något speciellt, ska nog mest mysa omkring här hemma. Ska slå in några paket, spela spel med barnen och kanske läsa lite. Hoppas att ni andra också får en bra dag! Nu tar jag paus från bloggen över julen, men jag är tillbaks i mellandagarna. Var nu rädda om er, stressa inte för mycket och kör försiktigt i jultrafiken!!!!!
o
o
o
o
o
Önskar er alla en riktigt GOD JUL!
o
Kram Marie

66 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Så fint hos deg..
Ønsker deg og dine en go og fredfull jul...så hørs vi snart:)
Go juleklm fra meg..

♥ Pia... sa...

Hej och jag önskar dej en riktigt GOD JUL ... kram..Pia

Lisas torp sa...

Vilka underbara bilder från ditt hem! Ja, där kan jag tro att ni får det riktigt stämningsfullt och fint!
En riktigt GOD JUL önskar jag dej också!
Kramar
Lisa

annashusidingtuna sa...

En riktigt god jul önskar jag dig också!!
Kram kram Anna

Ann-Catrin sa...

Så vackert och juligt hos dig Marie!
knappt man kan sluta titta på bilderna
julkänsla i varje vrå!

ha nu en härlig jul med din familj
Varm kram
Ann-Catrin

Mariette sa...

Hej Bästa Marie!

Vad jag önskar att jag också hunnit mysa omkring och fixa hemma... Men det är ju inte blomsterbutikens liv... Idag är det full rulle igen, sen däckar jag nog med min förkylning i soffan!

GOD JUL!

Underbart julfint hemma hos er!

Kram Mariette

Skogslyckan sa...

Jag önskar dig och de dina en riktigt varm och kärleksfull jul!
Kramar Pia

Jenny sa...

Hej Marie!

Vilket fint julhem du har skapat. Den bästa av jular önskar jag dig och din familj!

Kram Jenny

lottens vita och gröna sa...

så ljuvligt juligt marie! önskar dig med den bästa av jular!!!
varmkram lotten

andrella sa...

Dear Marie,
i wish you a merry christmas and a happy new year! I love your blog!!!
greetings from germany, andrella

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhh så fint ni gjort Marie!
Hoppas ni får en go dag i dag med spel och mys.
Visst passade tavlan bra där?! Ja, det ska bli kul att fira jul där imorgon med släkten. Glad nu att jag målade färdigt.
En riktigt GOD JUL till hela familjen!
Stor kram Mia

Med fingrarna i (j)orden sa...

Härligt att upptäcka din blogg - vilket hem du har, helt makalöst vackert!
God Jul
Eva

Vitt och Blått sa...

Vilket fint hem du har! Första gången jag kikar in till dig! Vill önska dig en GOD JUL!

Kram Ewa

http://mysbella.blogg.se/ sa...

Åh Marie du gjort det så vackert att jag var tvungen att titta på bilder om om igen!:)

Jag önskar dig också en en God Jul och gott nytt år:)

Kraam Izabell

Nordingården sa...

Vilket fantastiskt vackert du hem du har Marie, med lagom juldos!! En riktigt GOD JUL önskar jag dig!! Mari.

Hulda sa...

Fantastisk god julestemning hos deg! Så vakkert med alle sviblene, og det fine juletreet i stua. Nydelig alt sammen. Falt også for kassen med grankvister i. :) Ønsker deg en god jul!

Kom gjerne innom meg og se julefilm fra Ingeborgstua. :)

Villa Björkenäs Backen sa...

GOD JUL!
Vad finy ni har!
Kram Sirpa

sologbolig sa...

Åååå, så fint det er hos deg.
Ønsker deg ei riktig fin og trivelig jul!
juleklem fra Sigfrid

Lilla Huset sa...

En riktigt God Jul önskar jag dig!/Kram Merja

Loppisliv sa...

Underbara bilder Marie, jag har suttit här nu en lååång stund och bara tittat på alla detaljer och riktigt njutit av dem :-) Du(ni) har ett enormt vackert hem! En sån härlig julkänsla du skapat. Önskar dig och familjen en riktigt God Jul. Stor kram Paula

Lantliv i Norregård sa...

Hej!!
Ditt hem är helt galet vackert!!!

GOD JUL!!
Många kramar Malin

Vilmas Hus sa...

Åh va fint ni har det!! Och att du lyckas ha så fint omkring dej när du har barn hemma oxå, imponerande;-) Mina sprider leksaker överallt så inte har jag så fint som du inte! Ha en riktigt skön jul! Kram Charlotte

Husprojekt Drömhus sa...

Hej Marie.. så vackert så vackert..Ljuvligt fint!!! Får önska dig en riktigt varm & god jul, Kram Tiina

Fru Ekeby sa...

Så fiint du har det hemma! Vackert.
Rofyllt känns det som.
Ha det bra och God Jul på dej!

Vitt och Blått sa...

Första gången jag besöker dig - jättefin blogg du har! Vill önska dig en GOD JUL!

Kram Ewa

Anonym sa...

Så fint du har det!
Jag vill önska dig en riktigt fin och rofylld jul.
Kram Marita i Björkhagen

Vita verandan sa...

Såå fint Marie!

Önskar dig och din familj en riktigt God Jul och hoppas du får läst många bra böcker!

Kram Kram Anna

Vita hjärtan sa...

Du har så fint hemma hos dig!! Önskar dig och de dina en riktigt God Jul!!

Kraaam Annemari

Mitt hvite hus sa...

Et herlig og fint julehus du har..

så deilig å ha fri, slappe av og bare kose seg..

nå har jeg julefri.. herlig..

ønsker deg en fin og fredfull julehelg =))

klemmer

Sussi / Sussinghurst sa...

Hvor er der smukt i dine stuer, rigtig glædelig jul.

Anna sa...

Så vackert Marie! Älskar ditt fina quiltade täcke!

Jag önskar er en riktigt God Jul!
Kram
:)Anna

rustik charm sa...

Hej Marie.

Önskar dig en riktigt god jul.
Kram Kristina

Ett Vitare Hem sa...

Önskar dig en riktigt GOD JUL!!!
Kram/Lena

Anonym sa...

GOD-JUL!!!
Önskar Therese
(www.herbretantik.se)

elsamarianne sa...

Ha en riktigt underbar Jul
önskar elsamarianne

Hanna sa...

Vackra bilder.
God Jul!
Kram
Hanna

Maleviks Rosenträdgård sa...

Så Underbart :)
En Riktigt GOD JUL önskar Håkan
å missa inte.....

J
U
L
P
A
R
T
Y
T

På Lördag :)

Grodmamman sa...

God Jul till er också!
Kram

Meine Schwedenstube sa...

Liebe Marie,

god Jul and a wonderfull christmas for you and your family

birgit from germany

Your pictures are very nice

Call design sa...

God Jul!

Rosor och Spetsar sa...

Så fint du pyntat inför jul, Ha det nu en riktigt härlig jul
Kram
Annelie

Katjas-Home sa...

Wonderful pictures! I wish you a merry christmas with your family.
Many greetings!
Katja

Blogg by Maliin Stoor sa...

Vackert!!!

God Jul!!!



Maliin

mig & alice sa...

Vill bara kika in och önska dig och de dina en riktig God Jul.

Julekramar i massor
Melinda

CaramellePastelle sa...

Önskar dig en riktigt god jul i ditt vackra hem!
Kram Camilla

Vita små hjärtan sa...

God Jul!!!
Kram Agnetha

Lilla Blanka sa...

Hej goa Marie!

Åh det ser så himla fint ut i erat vardagsrum, en riktigt härlig julstämning ♥

Kram på er och ha en jättehärlig Jul!!!
Mia

Helen sa...

Vilka vackra bilder!!
Hoppas att du och din familj får en härlig julhelg!

Kram!

Nordisk gammelt sa...

♫•♥•.¸ღ God jul ღ.•*♥•♫

Jeanettes hus sa...

Hej vännen,

Vill önska Dig och din familj en härligt ljuvlig julhelg.

Tänker på Dig.

Ha det bäst!
Kramisar

LantlivsAnette sa...

GOD JUL min fina bloggvän !!
Sååå fint ni har det, mys o må gott
KRAAM Anette

Lantliv och Loppis sa...

God Jul! =)

vosges paris sa...

Your place is looking beautiful ;)

Wishing you a happy Christmas eve... God Jul,
desiree

Loppe sa...

Kære Marie
Jeg ønsker dig og din familie en rigtig god og glædelig jul..

Er ikke så meget på bloggen resten af året, for min pc har fået virus og er gået helt ned. Alle billeder borte..

Men i Julens positive ånd, ja så er der mulighed for at tage mange nye billeder til næste år..

Så her fra min mands PC sender jeg de kærligste julehilsener
Kram
Loppe

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Marie,

Jag önskar dig och din familj en underbar jul!
Hälsningar Monica

hemma hos lilla mej sa...

Önskar dej och din familj en God Fortsättning på julhelgen.....ÅÅååå vad fint och vackert du har i ditt hem.Mys och njut och bara ha det gott.Kramar Rita ♥

Designe sa...

Åh så fint du har det!:) Jag gillade jättemycket att du ställt en knopplist på höjden där på golvet, även det var jättefint! Jag har fått tag på en mindre som jag ska placera ut på lämpligt ställe!:) HOppas du har en skön jul! Ha det gott! Kram :)

Inspiration i vitt sa...

ditt hem är ett riktigt vackert jule hem Marie, jag kan aldrig se mig mätt på det. God jul och kramar i massor/INgela.

ANETTESHUS.COM sa...

Så koselige bilder, Marie! Ha en fortsatt god jul! Kos deg med nære og kjære:)

STØRSTE klemmen
Anette:)

C De-sign sa...

Önskar dig sköna och stämningsfulla helgdagar i ditt fina hem! Varm Kram fr C

Anonym sa...

Hej!
Har tittat varje vecka på din blogg, du har så underbara bilder. Jag får mycket inspriation från bilderna TACK.God fortsättning...

Ullis

Anonym sa...

Hej, rara Marie!

Jag är ledsen att jag inte hann kika in här och önska dig en God Jul! Har haft fullt upp med övernattande gäster som åkte hem idag. Sedan lade ett barnbarn beslag på datorn *suck*. Önskar dig istället en god fortsättning och hoppas julen varit lugn och fridfull!

Massor med kramar från Renate

Annas skattkammare sa...

Hej Marie och god fortsättning! Hoppas du haft en mysig jul och att alla fick vara friska! Underbara bilder du visar!
Kram /Anna

Tubarozadesign sa...

I cannot stop to adore the pictures.Eyecandy. Looking forward to the next post.

Marias Hörna sa...

Hej
hoppas din julhelg varit fin. Önskar dig fortsatt god dag. Från Maria

Randi sa...

Vilken vacker kavalkad över året, som gått! Vill önska dig ett riktigt gott och framgångsrikt 2011!
Kram Randi