onsdag 15 december 2010

Sjuk

Jag lyser med min frånvaro hos er andra bloggare just nu. Anledningen är att jag är totalt däckad av hög feber och hosta sen en dag tillbaka. Orkar ingenting, jag bara sover.
o
Bilderna är från förra veckan, det är tur att man har ett litet lager i kameran. De vackra amaryllisarna är en present och den underbara gamla formen har jag köpt hos Randi.
o
o
Oavsett om jag är frisk eller inte så kommer butiken vara öppen på lördag. Min snälla mamma kommer finnas på plats om jag fortfarande skulle vara sjuk, men förhoppningsvis har jag väl frisknat till tills dess.
o
Kram Marie

38 kommentarer:

Millas hem sa...

Skickar över en kryapådigkram till dig Marie! Snällt av din mamma att hjälpa dig så att du kan ha öppet! Säkert många som vill skaffa sig massor av inspiration nu i din fina butik inför jul!

Skynda dig att bli frisk nu!

Kraaaaaam

Lisas torp sa...

Vilka ljuvliga bilder du visar trots att du är sjuk!
Krya-på-dej-kramar!
Lisa

LantlivsAnette sa...

Åhhh stackars dig..krya på dig nu !! Såå fina bilder du visar oss..
Kraaam Anette

Ett Vitare Hem sa...

Håller tummarna för att du ska friska på dig snart!
Kram/Lena

Nellie sa...

Många krya-på-dig-hälsningar från mig till dig! Hade mitt förra veckan och det är så skönt när man mår bättre igen. Kram Nellie

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Håper du kommer deg til jul da....
nydelig amaryllis...
klem klem

Mitt hvite hus sa...

Men uff satakkars deg ... må blir fort frisk nå...

nydelige bilder...

masse god bedringsklemmer sendes deg.

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon!
Krya på dig!
Det är ganska så typisk att man blir sjuk dessa tider och har en hel del att göra!
Vilka fina bilder!
Ha det gott!
Kram Sirpa

Vita verandan sa...

Då är vi två, jag är dock på benen med alvedon i kroppen. Går jag och och lägger mig blir jag ännu uslare!

Krya på dig vännen!
Kram Anna

Loppisliv sa...

Ohh vad trist att vara sjuker, inget kul alls ju. Fin amaryllis och formen är ju jättecharmig med sin patina på. Vila nu ordentligt så du blir frisk fort igen. Krya på dig nu....Stor kram Paula

Sköna o Gröna Ting sa...

Ojojoj.., krya på dig och hoppas du hunnit bli frisk till helgen.
Drick massvis med te och ha mängder med honung i.., inbillar mig att det hjälper mig när jag är krasslig.
Ta väl hand om dig
Kram
Marianne

Dessie sa...

Åh va trist! Ljuvliga bilder. Hoppas att du kryar på dig snabbt.

Kram Dessie

Marita sa...

Hoppas du frisknar till och kan vara i butiken och njuta av julstämningen.
~marita~

elsamarianne sa...

Oj oj vad tråkigt, jag kan tänka mig att du gärna tar detta en annan gång...
Krya på dig
kram elsamarianne

Skogslyckan sa...

Skickar varma krya på dig kramar!
Från Pia

http://mysbella.blogg.se/ sa...

Jättevackra bilder Marie! Krya på dig och hoppas att du bli frisk snart!!:)

Kraam Izabell

Anonym sa...

Hej, Marie!

Tråkigt att du blivit sjuk! Ljuvliga bilder att njuta av. Tur du har din mamma som kan ställa upp men jag HOPPAS, HOPPAS du är frisk till lördag.

Varma krya-på-dej-kramar i storpack från Renate!

HannazLiv sa...

Krya på dig!
Vet hur det är jag är själv sjuk
7:de veckan nu, så gissa om jag e slut?
Julstressen börjar komma krypande med allt jag borde hinna med, fast jag bara inte orkar annat änn ligga och vila....
Men önskar dig en bra dag!
Kram// Hanna

hemtrevnad marie sa...

Krya på dig nu vännen!!
kraam

En doft av hemmets ting sa...

Krya på dig!
Det var snällt av din mamma ställa upp för dig.

Jättefin Amaryllis och andra fina också. Mvh Lotta

Grodmamman sa...

Krya på dig!
Kram

Sara sa...

Din stackare!
krya på dig och se nu till att blir frisk till tomten kommer ;)
Kramar ifrån mig!

Vintage House sa...

Hej vännen min,
Men fy det låter inte alls bra, ringde dig en svänga för ge dig en krya på dig hälsning men du sov nog.
TA hand om dig och slå en signal när du känner dig bättre..
fin fina bilder.
kram
sandra

Sussi / Sussinghurst sa...

God bedring søde - og det er dejlige billeder.

Anonym sa...

Krya på dig Marie! Vilka fina bilder!
Kram Marita i Björkhagen

Margareta sa...

Det är alltid olämpligt att vara sjuk,men nu är det då ingen tid till sådant.
Hoppas du kan vila så du kryar på dig snabbt...
Formen var underbar.Och vackra amaryllisar.

Kram Margaretavoy

Nordisk gammelt sa...

Rigtig god bedring til dig -

Inspiration i vitt sa...

ååå vad jag gillar sånna där gamla formar, de är så charmiga.
Hoppas att du är lite piggare i dag Marie, usch det är så jobbigt att vara så där sjuk. Ta det lungt så blir du piggelin snart. Kramar i massor/Ingela.

Fröken Grön sa...

Krya på dig, Marie! (Kanske ändå bättre att det kommer nu än i nästa vecka...)
/Anna-Karin

Älskade pion sa...

Krya på dig vännen. Kram Ulrika

Rosor och Spetsar sa...

Fy så tråkigt,
sköt nu om dig och vila
Kramar
Annelie

Marias Hörna sa...

Aj då...Krya på dig inför julen nu :) Ha de gott fr. Maria

Jenny sa...

Hej Marie!

Vad fint du pyntat! Hoppas att du kryar på dig snart!

Kram Jenny

Made in Persbo...Carina sa...

Å din stackare! Massor med krya på dig kramar kommer här så får vi hoppas att du snart är på benen igen!

Kram kram kram!
Carina

Designe sa...

Usch då! Passa på att vila och krya på dig! Kram :)

Camillas vita villa sa...

Hej!
Vilka fina bilder. Hoppas att du kryar på dig. Tack för all inspiration.
<ha det så bra.
Kram Camilla

Anonym sa...

Å stackare nu inför allt julstök.
Hoppas du snart är på benen igén.
Kraam Therese
(www.herbretantik.se)

Gúa sa...

Ta hand om dig min vackra vän! Och krya på dig. Det enda som spelar roll.

Pussa dina små troll, från tant Gúa..:)

Kram och lycka till i helgen! Jag ska låtsas att jag är där också, som alltid när du har öppet..;)

Stora blifriskKramen, från mig, till dig...