tisdagen den 7:e december 2010

Tisdag

Några bilder från butikens utsida blir dagens lilla inlägg. Tack till alla er som besökte butiken under helgen, är så roligt att så många hittar hit. Nästa gång jag har öppet är lördagen den 18 december. Sen kommer jag ha stängt i januari för att sen åter igen ha öppet första helgen i februari.
o
All snö gör att man kommer i riktig härlig julstämning.
o
p
Min mamma hade gjort islyktor i kakformar. Dessa spred ett mysigt sken när det blev mörkt framåt eftermiddagen.
o
Ha en bra tisdag!
Kram Marie

29 kommentarer:

[ no47.mia ] sa...

Hej Marie!

Vad fint du gjort det i butiken!
Önskade att jag fått komma en sväng innan jul.. Men jag tycks jobba alltid när det händer saker..
Man hinner mindre än man tror..

men du, tack för tipset om formarna! Det ska jag prova..

Kram på dig!

Mia

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Så flott at det er slik bra besøk..:)
kos deg
eddaKlemmer

Maleviks Rosenträdgård sa...

OJ,,,,,så mkt fiiiiiiiint :)
Ha en bra dag
Håkan

Monica sa...

Hej !!!
Jättefina bilder !!
Du har väldigt fina saker i butiken och islyktan var väldigt fin.
Kul att du får mycket besök i butiken .
Önskar dig ett fortsatt lycka till !!
Kram,Monica

Fru Ekeby sa...

Din butik ser så mysig ut! Jag önskar att den inte låg så långt ifrån Hälsingland! Då skulle du bli less på mej : )
Ha det bra!

Shabby soul sa...

I do need some little pinecones like the one you have. They are so cute and give a natural charm to Christmas decorations!
Have a nice day!
Silvia

Johanna sa...

Är så nöjd med alla fina saker som jag hittade i din butik. Men jag är fortfarande väldigt sugen på den fina terrinen som min limpid inte köpte, får nog komma förbi den 18:e o se om den finns kvar.
Mvh johanna

http://mysbella.blogg.se/ sa...

Vilka jättefina bilder!!:)

Ha en bra dag <3

Kraam Izabell

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhh, så mysigt det ser ut Marie!
De där islyktorna är jättefina. Hade tänkte mig att ha något liknande utanför huset till jul.
Himmel så fort tiden går just nu. Igår fick jag i alla fall landa lite och det var skönt. Har lyxat till mig med lite bloggtid nu också, så jag känner mig redo för att jobba en stund igen.

Ska nog lägga ut lite fler bilder sen idag så ni får se vad jag gjort sen sist. Längtar så till ni kommer. Men, som sagt - tiden går så fort så snart är det dags ska du se.
Ha en riktigt fin dag!
Kram Mia

Renoveringsdags sa...

SÅ mysigt det ser ut!Du måste verkligen leva i en dröm! Tänk att få jobba i den miljön! Kramiz

Anonym sa...

Hej, rara Marie!

Så mysigt du gjort på utsidan av din butik. Vackert med islykrorna, de och snön ger en stämningshöjande effekt.

Roligt du fick så många besökare!

En bra tisdag önskar jag dig med, kramar från Renate

Jenny sa...

Hej Marie!

Det ser superfint ut! Vilka fina lyktor, din "pysselgen" verkar ligga i släkten:))

Kram Jenny

Nordingården sa...

Hallå Marie, Å vilket supermaxat utestilleben, allt blir så vackert som du skapar!!! Mari.

Älskade pion sa...

Lika mysigt inne som ute hos dig.;) Ha en skön Tisdag.Kram Ulrika

Nellie sa...

Hej Marie! Usch jag kunde inte komma i lördags som det var tänkt, och tyckte att hela helgen var förstörd. Gick här hemma o surade =)! Men bytte min dåliga energi till ett "hjälp!-mamma-röjer-vansinne" istället, och gick loss i det som skall bli nya matsalen. Blev så himla glad när jag såg att du har öppet en helg till innan jul! Har ett julbord att klara av på kvällen, men ska försöka locka med mig en väninna på en liten ego-utflykt till dig, Hem o Hobby och fika på Njuta. Det kan vi behöva så här i julstressen. MVH Nellie

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej!
Vilken bra idé att göra lyktor i kakform. Det var jättefint!

Stor Kram Annelie ♥

Designe sa...

Det ser verkligen mysigt ut i din butik! Tur att man kan kika på bilderna därifrån när man har så långt att besöka!:) Kram

the shed sa...

Fin sockerkaka i is!
Kram Tina

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej Marie,
Å så vackert....alltid lika inspirerande att kika in hos dig! Jag saknar verkligen en plats ute att skapa julstämning på...

Kram Monica

Norrfrids Eija sa...

Mysigt med egen butik där man får "härja fritt" och bestämma själv. Nu har jag långt till dej, bodde jag närmare skulle du ha en stammis!
Eija

Kamilla sa...

Det ser så underbart härligt ut både inne och utanför din butik! Hoppas jag kan komma och se det i verkligheten nån dag!

Kram

Mitt hvite hus sa...

Så utrolig flott du har pyntet utenfor hos deg... lyslykten var så fin..

ønsker deg en fin kveld.o=))

klemmer =)

Anonym sa...

Så mysigt du gjort och så roligt att många hittade till dig. Önskar att jag hade mer tid just nu, så jag kunde hinna åka och se hur du har det i butiken så här före jul.
Må så gott!
Kram Marita i Björkhagen

Vintage House sa...

Hej Vännen,
Superfint där utanför...
gillar oxå idén med islycktorna...
hoppas du har haft en skön dag..
kram
sandra

Margareta sa...

Hej Marie!
Lika vackert ute som inne!
Ljuslyktorna så vackra!Kan se framför mig hur fint det lyste...
Jag hade önskat att göra en utflykt till dig i helgen ,men jag tyckte inte att vädret var på min sida.Så är det ju i vintertid....Den 18:e jobbar jag tyvärr.
Men tiden går ju fort så snart är man över på nästa år och.......

Ha det gott!
Kram Margareta

Lantliv i Norregård sa...

Så mysigt Marie!!!!

Kram Malin

Millygarden sa...

Jättefina bilder och så mycket fint du har i din butik.

Kram Marina

Tulipa sa...

Ljuvliga bilder att njuta av. Så inspirerande på alla sätt och vis... Önskar att jag haft mer tid att pynta så vackert, tänk att ha det så utanför butiken en vanlig dag....

Kram Mariette

Nordisk gammelt sa...

Altid så hyggeligt at kigge ind i din butik med masser af gode sager