söndag 13 februari 2011

Idag gästbloggar jag....

En intensiv vecka går mot sitt slut och jag har varken hunnit kika runt hos er andra bloggare eller hunnit med att svara på alla mail. Men idag ska jag försöka hinna ikapp med både det ena och andra.
i
För någon månad sedan fick jag en förfrågan om jag skulle vilja gästblogga hos Svenska Blomsterbloggar. Min absolut första tanke var att jag skulle tacka nej, eftersom det dåliga självförtroendet genast gav sig till känna. Men eftersom jag jobbar med att utmana mig själv så tackade jag istället genast ja, hihi. Så idag har jag den stora äran att få gästblogga, inlägget hittar ni här!
o
Nu ska jag ta itu med allt som behöver göras här hemma, här råder ett smått kaos efter denna vecka.
o
Ha en bra dag!
Kram Marie

40 kommentarer:

Lisas torp sa...

Åh, så kul! Grattis till att du ändå tackade ja!!!
Nu måste jag gå in och titta!
Ha en fin söndag!
Kram
Lisa

Anna - MY LOVELY THINGS sa...

Otroligt vackert Marie. Du får verkligen till det. Jag är jätte impad av dina kransar.Helt fantastiska..
Kul med Gästbloggningen!!
Kram Anna

Älskade pion sa...

Vad kul att få gästblogga.Fina bilder du har på bloggen,som vanligt.;)Kram Ulrika

Så Vitt Jag Vet sa...

Grattis till att vara gästbloggare.. Jag läste ditt inlägg och fick en varm och ljuvlig känsla då jag läste ditt inlägg.... Bra skrivet...Det med blommor och grönt gör ju en på gott humör.
Ha en skön söndag !
Kraam
Sanne

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Såhyggelig..du er jo så flink....
klemkelm

LantlivsAnette sa...

Åhh vilken fin dukning !! Ser att du har såna där glas med text på, såna som jag söker efter..var har du fått tag i dina ??
Ska genast kika in där du gästbloggar !!
Kraaam Anette

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Underbara bilder.. som vanligt.. Jättefin gästbloggning du gjort va kul.. Du e ju så otroligt duktig och inspirerande...
En härlig söndag önskar jag dig...
Kraaam Linda

Kristin sa...

Grattis Marie, det är klart du ska gästblogga där! Du är ju så duktig så det är absolut inte konstigt att du fick en förfrågan! Jätteroligt att du tackade ja!

kram från Kristin

Hanna sa...

Så roligt.
Kram
Hanna

gamla skolan sa...

Jag förstår att du fick frågan ! Alla dina vackra blommor och egengjorda kransar !! Nu får jag gå in och titta !
Ha en skön Söndag Marie !
Kramar // Susanne ♥

Hagagården sa...

Oj så fint,och vilket fint inlägg du har gjort.
Kram o ha en fin dag.
Ninni

sylvia sa...

så gøy,
gratulere,
såå nydelig det er,
kjempe vakkert.
klem fra sylvia

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad kul och så tuff du var som tog dig en funderare och tackade ja, supermodigt!
Ha en fin dag!
Kram/Lena

Claudia sa...

Hello Marie,

your wreath is a colorful dream.
I love it.

Greetings from Germany, Claudia

Tulipa sa...

Åååååh vad fint!!

Ska genast kika in där!

Stor kram Mariette

Lantliv i Norregård sa...

Grattis!! Vad kul;o)
Ska genast kolla!

Kram Malin

Grodmamman sa...

Underbart blomsterarrangemang!
Kul att gästblogga!:)
Kram

Lilla Huset sa...

Hej Marie!
Vad bra att du tackade ja! Du ska verkligen inte ha något dåligt självförtroende, du är så himla duktig. Jag som betraktar dig utifrån ser ju verkligen hur duktig du är och så verkar du ha så mycket ödmjukhet i dig, så det kan aldrig bli fel. Se så bra det blev! Så bort med allt dåligt självförtroende och bara kör!/Kram Merja

Hulda sa...

Gratulerer så mye med gjestebloggingen! Så vakker blomsterkrans. Nydelig borddekorasjon. Du er så flink med kranser. Takk for herlig blomsterinspirasjon!

Jana sa...

Hallo, congratulation to be host blog. Your flower arrangement on a table and hole table is beautiful. Have a nice day and I know you manage everything you plan.
Jana

lottens vita och gröna sa...

ahhhhhhhhh guuu så vackert, ska kika in där bums!
må väl, varmkram lotten

Marya sa...

Så fint & gratulerer :)

Anonym sa...

Grattis till att fått gästblogga. Har nyss kikat där och du klarade det elegant! Utmaningar är till för att övervinnas och jag är glad du tackade ja.

Är inte det minsta förvånad att du fick en förfrågan om det.

Bilderna är helt underbara!

Söndagskramar Renate

Madonnaliljan21 sa...

Hej!

Så vackert Marie! Du är så duktig och har verkligen öga för det vackra. Klart att de frågar dig och så roligt att du tackade ja!

Hoppas du får en fin söndag.

Kram Jenny

Sussi / Sussinghurst sa...

Jeg har læst dit indlæg, og det var præcist så fint, som alt andet du viser. Smuk, smuk krans og borddækning.

Lilla Blanka sa...

Hej goa Marie!

Jättefin dukning, underbart med den fina kransen!

Jag skulle tänkt precis som du, hihi. Hade tänkt "Aldrig i livet". Men gör även som du, utmanar mig själv till lite läskiga saker :) så jag hade också sagt Ja :)

Nu skall jag in dit och läsa!
Kram och ha en fin söndag!
Mia

Designe sa...

Så fantastiskt vackert! Du är såå duktig! Kul med gästbloggningen! Kram :)

Ardisia sa...

Åh Marie, så superfint du gjort! Jätteroligt att du vågade anta utmaningen. Vi utvecklas aldrig om vi inte vågar prova nya saker! Ha en skön vecka. Många kramar /Mia

Loppisliv sa...

Underbar krans Marie, så vackra färger och ljuvliga bilder. Vad roligt för dig att gästblogga, inlägget var jättefint!! Kram Paula

Jeanettes hus sa...

Bra jobbat tjejen!

Det gjorde du rätt i. Kan verkligen förstå att dom ville ha dig med, du gör dom mest underbara blomsterarrangemang.

Mycket fint!

Forsätt att vara lika modig, jag hejar på dig.

kramisar

Anonym sa...

Va kul Marie jag har varit inte och tittat på Ditt ilägg kan bara säja KANON!!!Jättefint och vilken ära inte utan att moster är stolt över sitt syskonbarn!!

Kram Moster Solweig

Lockas lilla längtan sa...

Underbar krans, underbar dukning! Ett stort lycka till med ditt uppdrag, kanske är det just rätt grej för dig!!

Kram Veronica

Blåbärs och smultronstället sa...

Kul att få gästblogga, måste gå in och läsa det.
Vackra bilder. jag och kompisen Lotta pratade om att åka till dig på ditt loppis i maj. Det vore väldigt kul. Det är ju inte så längt från södra Värmland.
Kram Susanne

katarina sa...

Hallå där!

Det gick inte att skicka mn kommentar igår....fast jag skrev en liten där på gästbloggen...
Sååå duktig du är på att skriva och kransen är såååå sockersöt så man nästan har lust att äta den..;)

I dag blir det spännande att få se ifall mina bilder kommit....;)
Vet inte riktigt var de ska sitta än men jag bara kände att jag var tvungen att ha dem...hihi...
konstaterade igår att jag har mycket på väggarna som är fyndat hos dig....;) Nu dessa bilder, skolplansch, 3 växttavlor och den fina knoppbrädan som din man gjort...så en rakspegel...
Hoppas ni har en mysig alla hjärtans dag!
Idag är det kallt...brr..minus 17..
Kraaam Katarina

w sa...

Fant akkurat bloggen din. Så flott blogg du har:)

W

Marias Hörna - Njut av livet sa...

Hej!
Nu kommer en liten utlottning på Marias Hörna. Och med den vill jag önska en fin Alla Hjärtans Dag.
Kramar från Maria

Jes/Vita villa vila sa...

Åh vad spännande vännen, måste jag genast in & läsa!! Jätteroligt!

Vilket urfint arrangemang av vackra blommor dessutom ♥

Kram Jes

Annas skattkammare sa...

Hej Marie! Så skoj med gästbloggning, ska kika in dit och läsa.. Inte konstigt att de frågade dig- kransar och blommor är verkligen din grej- så underbart du gör!!
Kram /Anna

Linneas Hjärtefröjd sa...

Va roligt för dej!
grattis :D kul att du vågade ta de steget då! :)

härlig dukning, vackra blommor!!
//Linnea

Anonym sa...

Jätteroligt att se att det finns folk i närliggande kommuner från min stad som har bloggar, såg det via din loppis fråga. Självklart så åker du in på min favoritbloggar! Och tack för en fin blogg. mvh nettan