måndag 7 februari 2011

Måndag

Måndagmorgon och en ny vecka är här. För min del en minst sagt fullspäckad vecka, så vi får se hur mycket tid det blir över för bloggandet.
o
Jag har haft en toppenmysig helg med många trevliga möten i butiken. Är så roligt att så många hittar dit.
o
Jag får många frågor om jag kan tänka mig att skicka varor. Självklart gör jag det! Jag skickar massor av paket varje gång jag har haft öppet. Så är det något ni ser på butiksbilderna som ni är intresserade av, skicka ett mail så ordnar vi det.
o
Ha en bra vecka, var rädda om er och så ses vi längre fram i veckan.
o
Kram Marie

32 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Så koselig...
ha en fin dag
klemklem

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad roligt att det går så bra för dig med butiken! Kanske blir ett heltidsjobb på sikt? ;0) Ska genast titta in och se vad man kan hitta...

Ha en underbar vecka!

Kram/ Anna

Loppisliv sa...

Ha en fin vecka nu trots att du har mycket denna veckan. Kul att din butik går så bra, snart kan du nog ha öppet varje dag skulle jag tro :-)) Kraaam Paula

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken fin butik du har! Kikade på bilderna i förra inlägget och jag ser att det finns många "vill-ha-saker"=)

Ha en fin start på veckan!
Kram,
Regina

Millas hem sa...

Snart kommer vi och hälsar på ska du se! =)

Allt ser erkligen jättefint ut Marie!

Ha en fin dag!

Kraaam

Vita små hjärtan sa...

God morgon.
Det ska bli så spännande att komma till din butik. Du har ju så mycket fint...
Ha en fin måndag.
Kram Agnetha

Ett Vitare Hem sa...

Jättekul att det går bra i butiken längtar till i maj när vi kommer och hälsar på dig ;o)
Ha en fin dag!
Kram/Lena

Hanna sa...

Så fina bilder.
Ha en bra vecka.
Kram
Hanna

Vit som snö sa...

Vackert...balettskor, ranunkler o en såå fin bild med rosaskimrande lökar bland vackert porslin....
Ha en fin dag!
Kram Cilla

Madonnaliljan21 sa...

Hej!

Vilka underbara, inspirerande bilder du visar! Så roligt att din butik går så bra, men inte är man förvånad precis :))

Hoppas du får en fin vecka, trots mycket att stå i!

Kram Jenny

Vintage House sa...

Hej Vännen
Så roligt att det gick bra i helgen:)
Härligt fina bilder och vi hörs, ring mig när tid finns...
kram
sandra

Strandkullen sa...

vad kul att det går bra för dig...sköt om dig...kramis semlan

Fru Ekeby sa...

Men ojojoj så mycke fina saker du har i butiken!
Tänk om jag hade bott i närheten!
Kram!

Sussi sa...

Så fina saker i din butik! Det måste vara härligt att ha en fysisk butik att pyssla runt i, det är min stora dröm men den är så svår att uppfylla här i Stockholm...Just att få träffa sina kunder...det kan jag sakna! Fast en del Stockholmare kommer förstås hit och hämtar för att slippa fraktkostnaden, och då blir det oftast härliga möten och mycket prat!
Kramen
Sussi

Anonym sa...

Hej, Marie!

Kul det går så bra i din butik och trevligt med alla kunder/möten!

Vackra bilder med de söta rosa balettskorna, vita ranunklarna och de vit/rosaskimrande lökarna.

Önskar dig en fin vecka trots ett fullspäckat program.

Kram Renate

Annas skattkammare sa...

Hej Marie! Så mycket fint du hade i butiken den här gången, sängen blev jag helt kär i och även hyllan med krokar på.. Så vackra bilder du visar denna måndag! Ha en skön vecka mellan alla måsten!
Kram /Anna

Marias Hörna - Njut av livet sa...

Kul när det rullar på i butiken. Jättefina bilder du lagt ut. Må väl från Maria

Idas och mina drömmar sa...

Hej! Skall kika in i din butik och kolla in allt fint :)

Ha en skön vecka!

Kram jessica

katarina sa...

Hej hej!

Hektiska veckor har man ibland...;)

Härligt med mycket folk i butiken...du de där blombilderna som hänger i fönstret...6st...har du dem kvar????
Så fall är jag intresserad av dem.

Kram kram Katarina

Designe sa...

Åh, så du kan skicka alltså! Va bra! Då måste jag ta mig en titt igen på dina bilder från butiken för det var ju nåt där jag ville ha som kan va lätt att skicka! :)
Kram

Lantliv i Norregård sa...

Vad kul att det går så bra Marie;o)

Ha en bra vecka!
Kram Malin

Anonym sa...

Vad roligt att det går bra med butiken Marie!
Jag önskar dig en bra vecka.
Kram Marita i Björkhagen

Mitt hvite hus sa...

Så vakre bilder...

Og så kjekt at butikken din går bra... Det er så moro når man får til drømmen sin..

ha en fin uke =))

Klemmer

Mitt hvite hus sa...

Så vakre bilder...

Og så kjekt at butikken din går bra... Det er så moro når man får til drømmen sin..

ha en fin uke =))

Klemmer

Lilla Blanka sa...

Hej gumman!

Kul att försäljningen gått bra!

Jättefina bilder, tycker vitlök är så vackert att ha framme sådär, både i fläta och lösa =)

Kram
Mia

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon Marie!

Tack själv :) !
Det är vi som får tacka dig att du har öppnad en sån mysig butik! :)
Man längtar igen att det är dags för dig att ha öppet!

Jag är så nöjd med allt och kanske vi hör av oss innan om min vän kommer hit tidigare...

Hoppas att jag inte ställde till besvär :0?

Ha en fin tisdag!
Nu ska vi åka till Emma, Fembarnsmamman...
Det blir fika och lek :)

Ha det gott!

Kramar Sirpa

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Fina bilder, känns vårigt. :)

Det är spännande och se var man hamnar tillslut. I Göteborg blir vi nog inte kvar i hela livet. :) Hjo är en mysig stad, det gör mycket för staden när det finns vatten.

Nu blev jag ännu mer sugen att komma och titta i din butik efter bilderna i förra inlägget.

Ha en bra vecka!
Kram Johanna

Älskade pion sa...

Vad roligt att det verkar gå så bra för dig,gläds med dig:;)Kramar Ulrika

Sussi / Sussinghurst sa...

Hvor er hvidløgene dekorative, kan man mon finde dem hos en almindelig grønthandler !

Rosor och Spetsar sa...

Jag förstår att många hittar till din söta lilla butik, med alla dessa skatter.
Ska försöka komma nästa gång du har öppet, är lite sugen på Honning och Flora boken.
Ta hand om dig
Kram
Annelie

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Roligt att du hade mycket folk igen! Men så har du ju massor med fina saker som lockar också :)
Kram
Marie

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll!

Tack för dom mysiga saker som jag hittade hos dig!
Är så nöjd och tycker att det r jätte mysigt att du har en sån fin butik här hemma!
Såna behöver man :)

Vilken tur att ni blev allt för besväräde :) fniss...

Visst var klänningen fin, Emma hadde beställt en jätte söt klänning på HM.

Kanske jag slår till och köper båda.
Nu är Ida lite större med så det är ganska smidigt med klänningen på sommaren.

Vi hadde en jätte mysig fika, vi försöker ses 1 gång i veckan :)

Men nu måste jag sova, kan knappt se bokstäverna :)

Ha en fin torsdag imorgon!

Kram Sirpa