fredag 1 april 2011

Butiksbilder

Ett sent inlägg från mig idag, men bättre sent än aldrig!!! Här kommer iallafall lite bilder från min lilla butik. Till er som har frågat om Honning & Flora boken, nu finns den på lager igen. oojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj







Butik Vita Ranunkler
Skövdevägen 28 Hjo
Öppet: lör-sön kl. 11-16
Varmt välkomna!


Önskar er alla en trevlig helg!
Kram Marie

37 kommentarer:

rustik charm sa...

Hej där Marie.

Alltid så mycket fint hos dig:) Trist att jag inte är hemma i helgen så jag ka besöka dig. Ser ett o annat jag skulle vilja ha..

Önskar dig en härlig helg.
Kram Kristina

Loppe sa...

Oooj så många fina ting...

Altid så mycket vackert at se hos dig !!

Ha´ en fantastisk helg !!

Kram
Loppe

Sussi.Sussinghurst sa...

Bravo, bravo - vidunderskønt!

Patricia sa...

Vilka härliga bilder, det ser verkligen mysigt ut i din butik. Ska försöka kika in nästa gång jag är i dina trakter .. =)

Trevlig helg!
Kram Patricia

Rummet för välbefinnande sa...

Hej vännen, jag har mailat dig.......
Kram

Vita små hjärtan sa...

Men å så mycket fint! Ser ut som de mest ljuvliga Danmarksloppisar!!!
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Romantiska Hem sa...

Åh så vackert! Vill så gärna få till det med tiden opch komma till dig! I helgen var vi på inredningsresan och ja det har ju varit och är sååå mycket men jag vill så gärna tacka dig för alla tips och råd inför resan, KRRRAAMMMM

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fint..himmel alltså..ser ett o annat som jag gärna skulle vilja ha...
Kraaam Anette

Linda sa...

Åh, vilken charmig butik du har! Åker jag förbi Hjo kommer jag och hälsar på dig =)
Kram, Linda

Hulda sa...

Så herlig, flott og inspirerende! Skulle virkelig gjerne vært kunde i butikken din. Så herlig du har stelt i stand! Falt for det speilet med tre speil, hva koster det? Nydelig grønt skap også. :) Kos deg med butikk og kunder i helga!

Anneli sa...

Hejsan.

Härliga foton, här skulle jag kunna shoppa loss, det ser jag!
Hoppas jag kan ta en sväng till sommaren, det vore skoj.

Tack för besöket i min lilla butik, du är så välkommen om du har vägarna förbi...

ha en fin helg,
Kram Anneli.

Lilla Blanka sa...

Hej goa vän!

Sååå fina bilder, och alla fina saker du har gjort också ♥ underbart!

Tack Marie, jag tror att det lugnar sig om jag tar det jättelungt några dagar. Och om det inte gått över på måndag, så får jag gå till läkaren.

Kraaaaam och lycka till i helgen nu!
Mia

Njut av livets goda ting sa...

Åhhh vilka fina bilder på ännu finare saker, önskelistan är blir längre och längre.
Ha en härlig fredagskväll.
Kram Jessica

Karin sa...

Go´kväll!
Det finns bara bättre, det kan aldrig bli försent så länge det blir av!

Så mycket och fint du har det i butiken, det väcker lustar. Framför allt doktors väskan som alltid stått överst på min önskelista...

Hoppas på en bra helg med kunder och väder.

Kramar

Ardisia sa...

Så mycket fint igen!
Ha en bra butikshelg =) Kram Mia

Maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Maria sa...

Vilken fantastiskt FIN och mysig butik...vi sååå gärna besöka...även ert loppis i maj<3<3
Det är förstås ett antal mil till Hjo:( Kramis Maria
(lauraslillahem.blogspot.com)

lottens vita och gröna sa...

ohhhhhhhhhhhhh marie, det är så fint så man dör ju!!!
tur för tommy att vi inte är närbos, fniss!!!
må bäst och lycka till!
varmkram lotten

weisser traum sa...

oh die fotos sind ein traum. wünsche dir ein sonniges wochenende.
sei lieb gegrüsst daniela

Ett Vitare Hem sa...

Åh så mycket fint!
Ha en underbar lördag!
Kram/Lena

Diana`s sa...

hej marie..lææææækre billeder ..sikken en skøn butik..en skam den ikke ligger tæt på mig..lørdags kram fra Diana

Lisas torp sa...

Åh, så mycket fint du har i din butik! Vilken inspiration det måste vara för folk som kommer dit!

Ha en härlig helg!
Krma
Lisa

Mina drömmars hus sa...

Åååååå vad mycket fint du visar.
Ha en riktigt fin lördag
AC

Gúa sa...

Åhhh Marie! Jag tänker...ljuvligt, unikt, harmoni, genomtänkt, UNDERBART!

Du kan verkligen kittla mina "vill ha" och vet du...
i sommar ska vi komma o hälsa på dig..:))..*längtar*

Massa varma kramar till dig min vän.
och du
Pussa 7 åringen grattis i efterskott från tant Gúa..;)

Älskade pion sa...

Oj,oj,oj så mycket vackra saker,måste vara helt underbart att gå där och 2strosa".;)Kram Ulrika

Bibbi sa...

Så mycket fint! Synd det är så långt till Hjo...
Tack för fin inspiration i alla fall:-)

Hemma på Landet sa...

Så mycket fint du har där.:-) Kram Stina

Anonym sa...

Så mycket fint du har i din butik och som sedvanligt är bjuder du på vackra bilder!

Tänk om jag vore där synd det är så långt dit.

Lycka till i helgen!

Aprilkramar från Renate

Anonym sa...

buongiorno..ti scrivo dall italia e piu precisamente dalla toscana. In edicola ho trovato la rivista CASA CHIC in cui c è un bellissimo servizio sulla tua strepitosa casa.. mille complimenti..la trovo perfetta in ogni dettaglio.. come dico sempre ad una mia amica francese..più si sale nel nord dell europa e piu tutto diventa di un eleganza e di una raffinatezza incredibili.. bellissimo!!!!! buna domenica Lelia

Anonym sa...

Jag heter Claes-Göran Olofsson och jag måste skaffa fram pengar, så vänligen
skänk valfri summa pengar till detta kontonummer 8169-5,914 844 158-8
Efter att du skänkt pengar så besök min blogg http://www.nattstad.se/classeslillablogg2

Min Syrra och Jag sa...

Hej! Vilken underbar blogg! Ramlade på denna när jag letade efter ritningar till lekhus. Fick syn på din och ÅHHHH så fin den är. Hittar inte din email-adress men skulle så gärna vilja lägga vantarna på orginalritningen :-) Vore evigt tacksam om du velat maila den till mig: hanna@waltercrantz.com
Tack!

Rosor och Spetsar sa...

Vackra och charmiga ting, jag vill ha allt.
Hoppas du haft fina dagar i din söta lilla butik.
Kram
Annelie

Loppisliv sa...

Njuter som alltid av dina vackra bilder, din lilla butik är en dröm Marie, vill ha allt!!! :-) Kram Paula

Designe sa...

Åh, ser helt underbart ut!..och de där blommorna i lila-grönt-vitt är underbara oxå! Kram :)

Marie sa...

Åh, vad roligt! Visste inte att du har en liten butik oxå. Den blir ett måste i vår! Och vilken tur att jag inte har så lång till er....
Jätte fin bloggsida med massor av inspiration. Finns så mycket fint i världen att man skulle bo i en herrgård!
Kram!

Ps. har ni några bra loppisar i hjo oxå??

Essay_writer sa...

i want to live in this house

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Vilken helt bedårande blogg du har :-) måste jag bara börja följa! :-) synd man inte bor där ner över... då hade jag kommit in så fort jag kunnat! :)

fortsatt trevlig kväll, kram!