torsdag 12 maj 2011

Badrumsskåp

Kommer ni ihåg mitt loppisfyndade fönster? Jag var så glad när jag hittade det eftersom jag hade letat länge efter ett smalt fint fönster som skulle bli till ett badrumsskåp.

Nu är det klart! Eller klart och klart, men det hänger iallafall på plats i badrummet. Sen att det fattas både en glasruta och beslag det känns som mindre betydelsefullt, hihi. Den här bilden gör inte färgen på skåpet riktigt rättvis, utan det är den blåa nyansen på den översta bilden som gäller. En färg som jag gillar jättemycket!

Eventuellt hinner jag med ett inlägg imorgon också, annars så passar jag på att redan nu önska er en trevlig helg!

Kram Marie

34 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Godmorgon! Vackert fönster, och vacker färg...
Skåpet blev helt underbart vackert!

Kram Mimmi

Rachel Noelle sa...

LOVE it! :) Hugs,Rachel

French Farmhouse 425

LantlivsAnette sa...

Åhh du..vilket ljuvligt skåp !!
Kraaam Anette

Mia -Willa Oliviasta sa...

Åhh vad vackert skåp:)

Hulda sa...

Skapet ble helt supert! Så flott! Det passa godt på badet. Herlig ble det!

Lantliv i Norregård sa...

Lovely, vill ha;o)

Kram Malin

Ett Vitare Hem sa...

Riktigt snyggt blev det!
Ha en riktigt härlig torsdag!
Kram/Lena

mysiga heestrand sa...

Tänk så charmigt att kunna göra ett fint skåp med ett gammalt fönster som dörr. Det blev jättefint.
Kram och ha en fin dag
Marita i Heestrand

Gabriella sa...

Guuuud vilket gulligt skåp, va händig du är.ha det gott!!

Systrarna vitt sa...

Bara så underbart charmigt :-).
Trevlig helg till dig också.
Kram Liselott.

Paula sa...

Det blev ju kanon! Vilket skåp du fick till.
Har inte varit här inne på ett par dagar. Vill tacka för en fantastisk loppis i helgen. Det gick undan där. Det fanns ingen tid att fundera. En läxa jag lärde mig. jag fick ändå med mig mycket fint. Tack! =)
Underbar stad, Hjo!

Ha en underbar dag!
Kram
Paula

Villa Carl Larsson sa...

WOW det blev ju hur bra som helst. Jättefint! Det gäller att ha fantasti.

Kram Josefin

Marias Hörna - Njut av livet sa...

Ja men titta simsala bim..va fint:) Kramar maria

Luna D Sign sa...

Jäklar så fint det blev!!
Kram Malin

gamla skolan sa...

Hej Marie ! Åh !! Så fint det blev !! Vilket vackert fönster !
Önskar dig en riktigt fin helg !
Kramar // Susanne ♥

Miss Walker sa...

Just found your blog, love it, now following! I am giving away a copy of Decorate from Holly Becker at Decor8 at the moment, come and be in it to win it here! Miss Walker xoxo

Hemmavid sa...

Vad fint det blev!
Lite glas och beslag.. tja, det funkar ju ändå!

Kramen Jenny

LOPPISLIV sa...

Fantasktiskt vackert skåp, och färgen...sååå snygg, måste nog måla något här hemma i den kulören snart :-)) Ha en toppendag. Kraaaam P

Designe sa...

Superfint skåp! ...och att ni lyckats få till färgen på övriga delar på skåpet så det passar så bra till! Läckert! :) Kram

Helena Dovier sa...

Väldigt, väldigt snyggt skåp!

Kram från Helena

sologbolig sa...

Ah, såååå flott!!
Ha ein fin dag.

Monica sa...

Hej ..vilket underbart skåp, kanon bra när man kan återvinna och göra om gamla saker så där.. du har så himla bra smak och stil :-)..Jättemysig blogg och butik du har vilken dröm.. Kramar Monica

Casa la Lotta sa...

Vilket jättefint fönster som blev till ett underbart skåp!

Kram Lotta

Anonym sa...

Så charmigt ditt skåp är och färgen den är ljuuuuvlig!

Ha det bra världens bästa Marie!

Kram Renate

Anonym sa...

Skåpet blev ju jätte fint.

Ha det så bra.
Kram Marita i Björkhagen

Tina sa...

Jätte fint!Färgen var kanon snygg! Kramis

Grodmamman sa...

Jätte fint!
Kram

Grip dagen sa...

Slikt et unikt skap! Smart idè.
Jeg likte også fargen godt. Det er gøy å bryte alt det hvite med litt kulører - men duse må de være!
Klem Marit

Inspiration i vitt sa...

ååå Marie vilket drömskåp och färgen är enormt vacker, så där gammaldags som man bara älskar. Förstår att ni hade en underbar dag när ni hade loppis hos dig och jag önskade att jag hade kunnat vara där men det är svårt att hinna allt. Många många kramar till dig min vän/Ingela.

Lilla Kråkslottet sa...

Men du vilket fint skåp!!!
Ha en bra helg!!

Levindas Värld sa...

Vilket underbart vackert och personligt badrumsskåp!!!

Drömblomma sa...

Vad schysst skåpet blev. Riktigt, riktigt najs!/Lena

lovisa sa...

vilket fint skåp! blir sugen på att göra något liknande..
lovisa

Liza sa...

Vilket underbart fönster, passade ju perfekt till ett skåp!
Färgen är så fin!

Mvh Liza