fredag 6 maj 2011

Butiksbilder

Hej på er allihopa! Här har jag nu fart omkring hela dagen och fixat och grejat med allt möjligt inför morgondagen. Känner mig nu ganska färdig, iallafall med butiken. Här kommer en hel hög med bilder därifrån. Bilder från loppisen får det väl bli på måndag, ska försöka komma ihåg att fota massor!









All information om loppisen hittar ni här!

Nu ska jag greja vidare i väntan på att mina nattgäster ska anlända, här blir minst sagt huset fullt, hihi. Ska bli så mysigt ikväll att hinna umgås ordentligt med vännerna, är ju inte så ofta vi har möjlighet att ses allihopa på en gång!!!!

Ha nu en trevlig helg och hjärtligt välkomna imorgon på loppis!

Kram Marie

29 kommentarer:

Jansson bygger hus sa...

SÅ mye fint!! Skulle GJERNE kommet på loppis, men veien er desverre litt for lang... :( Håper dere får en god dag i morgen :) Mvh Elin

annika sa...

Mmmm...ser redan en hel del som jag skulle vilja ta med hem. Visst ska det bli kul imorgon. Ha det så mysigt i kväll.

annika

Livet på Vestergård sa...

Så mycket fint!

MyGarden sa...

Det ser helt fantastiskt ut. Hoppas att ni får en toppenloppis! Synd att det är så långt så att man måste hoppa över...

Johanna Stålros sa...

Helt helt underbart! man blir så sugen på att göra ett besök....
Vilket jag kommer försöka tajma in nästa gång jag hälsar på föräldrarna i Hjo.
/ Johanna

ulrika sa...

Å så fina bilder,hoppas ni får en helt underbar dag,själv måste jag jobba ,hadde mer än gärna kommit,ha det nu så trevligt kram ulrika

Designe sa...

Gu så fint du har där i din butik! Underbart! Kan tänka mig att det är din duktiga mamma som sytt och skrivit på linnekuddarna?! lycka till med loppis i helgen! Kram :)

Anonym sa...

Åh vad vi ser fram emot morgondagen! Vi åker ända från Finspång för att besöka loppisen!
Lycka till med allt och ha en mysig kväll.
kram Erika och Ulrika

rustik charm sa...

Hej goa Marie.

Så fint du har fixat till det. Ser massor jag vill ha:)Så kul det ska bli imorgon.
Ha en mysig kväll med tjejerna.
Kram Kristina

Millas hem sa...

=)

Kram

fröken knopp sa...

Mmmmm...så mycket fint, vill ha allt!! Hoppas att några godbitar finns kvar till mig imon!! :)

Annars njuter jag av min bok, tack goaste du!!

Ses imon!!
Varma Kramar Elin

Anonym sa...

Så fint du fixat till det i din butik och bilderna är så fina! Ser massor som mer än gärna skulle få flytta hem till mig!

Mys nu ikväll med vännerna och lycka till imorgon med loppisen!

Fredagskramar Renate

Njut av livets goda ting sa...

Hej
Åh vilka fina saker du visar.
Ni kommer säkerligen få en underbart mysig kväll och härlig dag imorgon.
Kram
Jessica

Petra-Lantlig Charm sa...

Jag längtar så till imorgon, ska bli så kul! Dels att se din butik för första gången och givetvis att kolla in loppisen men oxå att få träffa alla bloggare!!

Ha det så trevligt och mysigt ikväll så ses vi imorgon!!

Kram Petra

Anonym sa...

Hej, brukar följa din fina blogg, blir så glad varje gång jag läser o tittar på dina fina bilder. Tänkte fråga vad de fina skåpen kostar som är gjorda av gamla fönster(tror jag?)? Såå himla fina!

Kram, Bettan i Eskilstuna
betzyboop_53@hotmail.com

Madame Petite sa...

Det är rackarns otyg att jag bor så långt bort... hade verkligen velat komma!!! Hoppas ni får det alldeles underbart allihopa!

Kramar från Jenny

Lina sa...

Så mycket fint!! Skulle vi inte åkt till huvudstaden, hade jag åkt till dig!! Lycka till i morgon!

FräckaSyster sa...

Åh så mycket fina saker! =)

Ha en bra helg!
Kram Jenny

Sussi / Sussinghurst sa...

Rigtig god fornøjelse - gid jeg kunne være der :)

Gabriella sa...

mycket fint , stor plånbok sökes :)
kramizar

Anonym sa...

Du har gjort sååååå fint! Jag tar med mig mamma på en tur i morgon:)
Vi ses.
Kram Marita i Björkhagen

gamla skolan sa...

Så mycket fina och vackra saker !! Önskar lycka till med loppisen !!!
Kramar // Susanne ♥

Lejoninnan sa...

Ser underbart ut! Ni verkar få bra väder på loppisen. Jag, mamma och barnen kommer definitivt.
Vi ses,
Anna

Maleviks Rosenträdgård sa...

Hej Marie
Så mkt fint...
Å vilket väder ni får på loppisen :)
Hoppas allt e väl
å missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

VÄLKOMMEN :)
Håkan

Petra-Lantlig Charm sa...

Hej Marie!
Så roligt det var att träffa dig (fast jag inte kände igen dig, hihi)! Trots att det var så många som var där så hittade jag några fynd å är så glad för dem!

Kommer tillbaka snart för din butik gick ju inte att komma in i för kön :-)

Antar att du är helt färdig nu ikväll och tar en lugn stund med familjen!
Tack för att vi fick komma å "hälsa på dig/er"!!

Kram Petra

Lena Kristina sa...

Tusen Tack!

Det var såå trevligt och fint ordnat idag, du är säkert helt slut nu :))))

Kramar Lena

Rummet för välbefinnande sa...

Tusen tack för dessa underbara dagar. Ni är helt fantastiska Marie...... Hela gänget - alla generationer!
Sååååååå kul så resan hem satt jag med ett stort leende hela tiden tror jag.
Bamsekramar Mia

Tina - www.Vintage-Blog.dk sa...

Ser så fint ud - håber du får en fantastisk søndag - klem Tina ;o)

Lotta sa...

vilken mysig butik! kanske tittar in någon gång. Tack för en jättemysig blogg! Kram Lotta