måndag 5 september 2011

Ännu en krans

Kikar in tidigt, tidigt på morgonen för att önska er alla en riktigt fin vecka! Min helg har varit toppen, hoppas eran har varit lika bra? Igår gjorde jag ännu en höstkrans, denna fick pryda utsidan av butiken. Den här gången bestod den av rönnbär, ljung, lammöron, lavendel, kärleksört, poppel och små silverpäron.

Har dåligt samvete för att jag inte hinner kommentera runt hos er andra i den utsträckningen som jag skulle vilja, men tiden räcker helt enkelt inte till för mig just nu. Det kan också dröja ett par dagar innan ni får svar på era mail, men svar får ni alltid!

Kram Marie

30 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Verkligen en vacker krans!
Önskar dig en härlig vecka!

Kram Mimmi

Millas hem sa...

Säger som jag sagt förut. Du är en hejare på dina kransar! En sån ljuvlig blandning av blommor och bär.
Här har helgen varit precis som den ska vara. Fylld av vila och roligheter!=))

Kram till dig

Vitt hus med svarta knutar sa...

Superfin krans! Jag gjorde en krans igår, den blev inte alls bra och då tänkte jag på dig...tänk om Marie kunde ha en bloggkurs i att göra kransar;-) Jag begriper inte hur du får till det...underbara, fantasifulla, täta, jämna och fylliga kransar...

Ha en fin dag!
Kram,
Regina

LOPPISLIV sa...

Godmorgon Marie! Ännu en fantastisk krans. Så fin med rönnbär i.

Min helg har varit underbar (igen) har haft flera toppenhelger på rad nu, känns ljuvligt!! Så nu är man redo för ännu en jobbvecka :-) Fin måndag. Kramen Paula

Minasverden sa...

Nydelig kans du har laget.
Ha en flott uke.:)

Lisas torp sa...

Vilken underbar krans!!! Du är verkligen duktig med dina kransar! Vilken härlig höstkänsla du fått till!
Kram
Lisa

Systrarna vitt sa...

Så galet vacker krans. Min helg har också varit toppen med bla loppis och ett besök på Liseberg. Känner mig lite lätt mörbultad i kroppen idag.

Älskade pion sa...

Såååååå fin vännen.;)Kram Ulrika

annashusidingtuna sa...

Hej!
Vilken fin krans!!! Det finns ju så mycket fint nu i naturen att göra krans av.
Kram Anna

Livet på Vestergård sa...

Vilken härlig höstkrans!
Ha en fin dag! Kram Kicki

Helgona sa...

Oh så fin! Säljer du kransar?

amelie sa...

Underbar krans Marie!! :) SÅ himla duktig! Hösten är så bra med allt fint i naturen! Ha en bra vecka! Kram Amelie

Selma sa...

Wow! Jag vet ingen som kan göra som så fina kransar som du!

Ha en bra start på veckan.

Kram britt

Anonym sa...

Din krans är helt underbar du kransarnas mästarinna!

Ha en fin start på veckan!

Soliga septemberkramar
Renate

Vintage House sa...

Hej vännen,
Så vacker har haft en någorlunda helg igår låg hag hela dagen tror det är bihålorna ska till läkare och kolla idag..
kram kram
sandra

Lantliv i Norregård sa...

Vacker!

Ha inte dåligt samvete Marie, det går inte hinna....jag har bestämt mig för att INTE ha dåligt samvete:)

Kram M

Designe sa...

Jättefin krans! Såå mkt fint på bilderna från din butik oxå! Hoppas på en fin höstvecka oxå! Här är varmt idag! Kram :)

Hem och Harmoni Marie sa...

Så vacker! Du är en riktigt kransdrottning!

Ha en fin vecka, kram Marie

Ann-Catrin sa...

Hallå där kransdrottningen
Så vacker så man häånar!

Stor kram
Ann-Catrin

Vita små hjärtan sa...

Så himla fin! Du är så duktig!
Kram Agnetha

rosenälvorna sa...

Du är ju helt otrolig på att göra kransar, helt underbara! Christina

All Seasons sa...

Wonderful!!
It's now the time to make the some beautiful wreaths. I love this lime of the year..

enjoy you evening ☼
Hugs,
Patricia

Rosor och Spetsar sa...

Vilken vacker höstkrans, och ljusstaken med madonnan du hittade i Danmark är ljuvlig.
Här går livet på i 170 också , vet inte var tiden tar vägen.
Ta hand om dig
Kram
Annelie

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fin krans.Du är ju bara så himla duktig på att göra kransar.Ha en fin vecka.Kram Rita ♥

Atelje Skärvan sa...

Det finns ju bara ett ord för din krans VACKER.
Kram Agneta

KÄRLEKEN TILL INREDNING sa...

Dina kransar är otroligt vackra! Kram Linda

Annas skattkammare sa...

Hej Marie! Underbar krans, underbara saker i butiken, underbart allting! :) kram Anna

Njut av livets goda ting sa...

Hej :)
Ännu en underbar krans, oj va du är duktig :)
Ha en fin dag.
kram
Jessica

Chris B sa...

Ljuvlig krans,
Alltid inspirerande att titta in
på Din blogg.Hälsar Chris

Staudefeen sa...

Hvor er den dog smuk :-)

Og sikke en flot blog, du har - glæder mig til at følge den.

Kh. Marlene