måndag 31 oktober 2011

Kalas

Här har vi haft en riktig kalashelg. Både "vanligt" kalas och barnkalas då både jag och Vera fyller år inom de närmsta dagarna. Tänk att våran lilla skrutta redan är 5 år, inte klokt vad tiden går fort!!!! Själv blir jag ytterligare ett år närmare 40, hihi. Idag fyller också världens bästa Pernille år, ett stort GRATTIS till dig min söta vän!!!

Den här veckan har jag tagit ledigt från jobbet så nu ska jag och barnen ha höstlov tillsammans. Inga större planer utan ska mest mysa omkring, träffa goa vänner och bara ha det bra.

Ha en fin måndag!
Kram Marie

23 kommentarer:

Hulda sa...

Koselig med bursdager! Gratulerer til dere begge. Kjempefine muffins!

Livet på Vestergård sa...

Grattis till er båda och ha en fin höslovsvecka!
Kram Kicki

Älskade pion sa...

Grattis till er båda två.Vad skönt det låter med lite ledig tid med barnen.Ha en skön vecka.Kram Ulrika

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon Marie !

Grattis till er båda !
Hoppas att ni har haft en bra helg tror sjukstugan. Såg ditt kommentar.
Jag hade ingen bra dag heller igår. Mådde dåligt och kände mig kraslig. men idag ska det väl vara bra.
Jag kan inte köra så värst mycket min bil. Den har gått sönder.
Jag måste försöka få tid till verkstaden. Familjen är i Stockholm och annars får vi väl ta tåget.
Vilken härlig bild! ;)
Jag hör av mig när jag vet hur det blir med bilen.

Ha en mysig dag !

Hälsa och gratta! Kram.kram

Anonym sa...

Grattis till er båda! Vilken mysig kalashelg ni haft.

Njut av ditt höstlov tills med barnen och ha det riktigt gott.

Kram Renate

Designe sa...

Åh grattis och vilka gosaker!:) Kram

linnea-maria sa...

Åh vad lyxigt att få vara hemma med barnen denna vecka. Jag måste jobba :( men de har farmor som är hemma och passar dem. Vilka gulliga cupcakes! Kram /Therese

amelie sa...

Grattis till er båda! :) Jag hade inte tackat nej till dem sötsakerna!
Skönt att vara ledig! Det är jag också idag! Ha en skön vecka! Kram Amelie

Ljuva Lantliv sa...

Grattis till er båda! Härligt med kalas!

KRAM Anna

Lilla Majken sa...

Grattis till tjejerna! Vad härligt att vara hemma och mysa med flickorna. Hoppas ni får ett härligt höstlov med fint väder. Bakverken såg smaskens ut.

Kram på dig! Therese

Jenny sa...

Grattis till er båda!

Ha en mysig höstlovsvecka Marie!

Kraam Jenny

Sofia sa...

Man får Gratulera!!!! Ja visst går tiden snabbt..... Min minsting är redan 6 år och har börjat i skolan..... Man hinner liksom inte med. Ha det bra, Kramisar Sofia

Gail sa...

Happy birthday to you both have a lovely week and lots of cake !
Gail x

Gabriella sa...

Mysigt med lite ledighet. jag var tvungen att välja mellan höstledigt eller jul ledigt så det fick bli jul för då passa det bäst med sambons schema..Hoppas ni får det dunder mysigt. Kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Grattis till er båda! Och passa på att fira riktigt ordentligt. Det ser smaskens ut, de där...
Kram
Marie

pernilles.com sa...

Kære søde Marie.

Tusind tak for din fine hilsen. Blev SÅ glad da jeg opdagede den :-))) Sikke nogle fine kager, tror jeg napper den med det pinkfarvede lys. Knus, klem og kærlig hilsen fra fødselsdags"barnet" P

Hanna sa...

mums.
Ha en fin vecka!
Kram
Hanna

Gamla skolan-Jennie sa...

Grattis!!! mmm muffinsen ser farligt goda ut!!

Ha ett underbart lov!

Kram Jennie

Fia sa...

Grattis <3
Visst är det märkligt att barnen blir äldre o äldre medans man själv står still i ålder...?!;)
Ha en härlig vecka!
Kram fia

Patricia sa...

Grattis till er båda .. =)

Vilka söta muffins du gjort ... =)

Kram Patricia

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till er båda.Bara så smarriga muffins.Ha en mysig vecka.Kram Rita ♥

Magda sa...

It looks fanstastic and it must be very tasty :-) Greetings

Hanna sa...

Om du vill får du gärna titta in på min lilla tävling hos mig.
Kram
Hanna