fredag 7 oktober 2011

Systrar i rosa

Jag lovade ju er igår att ni idag skulle få se det vackraste jag vet. Här har ni dem, mina barn, dagen till ära klädda i rosa.  Både barnen och jag hade en riktigt rolig stund, med många skratt, när vi fotade dessa kort nere i Hjos vackra stadspark precis intill Vättern. Att klä ut sig gillar båda, men de tyckte nog att jag var lite tokig när jag berättade vart vi skulle fota. Men vi är ju vana vid att du har en massa idéer mamma, sa Elsa.




Önskar er en mysig hösthelg!
Kram Marie

51 kommentarer:

gamla skolan sa...

åh ! Så fina bilder på dina små prinsessor !!! Klart att det är det vackraste du vet !
Såå söta och fina barn .
Önskar er en trevlig helg !
Kramar // Susanne ♥

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej Marie
Vilka underbara bilder på så otroligt söta tjejer!
Vad fint du har skrivit
Ha nu en jättefin Fredag och super mysig helg
Många kramar Tina m familj

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon Marie !

Vilkaboyroligt härliga och fina.bilder på era fina tjeker.
Så vackertboch härligt bland alla höstlöven.
Mysig med att fota och kan tönka mig att dom är vana att det ska fotas !

Sötaste och vackraste är dom för er !
Det finaste man kan ha !

Ha en fin hösthelg du med men vi ses ikväll.
Vi ska göra lite saker så vilken.tid passar för er?
Jag kanske kan ringa dig när du har slutat? :0

Så kan vi prata mer om...
Ha en bra dag på jobbet ! Kramar Sirpa

Så Vitt Jag Vet sa...

Helt underbara foton av dina små söta flickor.. Man ser riktigt glädjen hos dem då de får vara medelpunkten....
Skickar en stor kram till dina charmiga töser..
Sanne

nordingården sa...

Vilka vackra bilder på vackra barn! Det är nog inte var dag Hjos stadspark får prinsessbeök!!! Ljuvliga bilder!! Mari.

Lilla Majken sa...

Åh, så fina och vackra prinsessor du har. Det syns i bilderna att de känner sig vackra. Min skrutta skulle bli älska de fina rosa klänningarna.
Det gäller att ta vara på den här tiden. Tänk på alla härliga kommentarer man får höra varje dag. Ibland vill jag att tiden ska stå stilla och att de alltid ska vara så små och gosiga.

Ha en fin helg! Kram Therese

Margareta sa...

Hej!
Det måste vara världens sötaste prinsessor.Så jättefina bilder!!!!

Ha en härlig helg allihop!
Kramar Margareta

LOPPISLIV sa...

Så söta dina små rosa prinsessor är. Jättefina bilder Marie, den första där det skrattar så hjärtligt är ju bara för kär :-) och så fint med alla höstlöven i bakgrunden. Även bilderna i förra inlägget med alla rosa rosor i dina krus är underbara!!!

Ha nu en fin fredag. Kramelikram Paula

LantlivsAnette sa...

Ohhh så söta prinsessor du har !!
Kraaam Anette

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka underbara bilder!
Ha en riktigt härlig helg!
Kram/Lena

KrokodiLina sa...

These pictures are really beautiful! Wonderful fairies/princesses!
Have a wonderful time!
Dania

Balke gård sa...

Å så skjønne prinsesser du har, nydelige bilder fra en flott høstdag!! God helg fra Marianne

Vita små hjärtan sa...

Så underbart vackra biler på dina vackra prinsessor!!!!
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Lilla Blanka sa...

Gomorron Marie!

Åh vilka ljuvliga bilder på Elsa och Vera! ♥

Verkligen härlig energi och stämning!

Kraaaaam
Mia
PS längtar efter att träffas, tycker att det var alldeles för länge sen nu ;) Kanske skall hitta på nåt höstkul?

Gúa sa...

Marie!

Åhhhhhh, jag sitter och ryser!...jo det är sant! Detta är så vackra bilder!
Dina små sötisar ♥
Kan inte du krama dem från mig...

Stor kram till dig med förstås, och tack för denna ljuvliga rosa vecka...

Mariette sa...

Godmorgon!

Underbara bilder! Det är ju så härligt att fota bland de ljuvliga löven också....passar perfekt till små prinsessor, som guldstoft på marken...

Önskar er en riktigt go och fin helg!

Kram Mariette

Fróni sa...

Beautifull girls! :)

Anonym sa...

Hej, Marie!

Vilka underbara bilder på dina Sessor som tagna ur en sagobok!

Önskar dig och dina Sessor en trevlig helg!

Kram Renate

Anonym sa...

Hej Marie/Elsa/Vera
Vilka fina bilder på tjejerna de är ju riktiga prinsessor!!!(Men de är ju alltid så fina även om de inte är prinsessor )
Hoppas Ni får en bra helg!

Kram moster Solweig

Norrfrids Eija sa...

Bilderna på dina små sessor riktigt ångar av kärlek till dem, åh så sött och fint fotat!
Tack för den rosa veckan,
Eja

Njut av livets goda ting sa...

Hej Marie.
Vilka fina tjejer :)
Deras glädje syns på bilderna över att få vara prinsessor för en dag :)

Ha en underbar fredag.
Kram kram
Jessica

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vilka himla söta tjejer du har.Bara så fina.Underbara bilder.Ha nu en mysig fredag.Tack för den mysiga rosa veckan.Kramar Rita ♥

Jes/Vita villa vila sa...

Vilka himlans fina små sessor! Så söta!

Önskar dig en jättefin helg med dina vackraste!

Kom in till mig och tävla vettja!
Kram Jes ♥

Barn och Pyssel sa...

hej

Vilka snygga bilder av prinsessorna i rosa.
Ha en underbar helg
Kram CARINA

mia sa...

hej,
vilka ljuvliga prinsessor....,) Helt fantastiska bilder;)Trevlig helg på er. // Mia

Norr om Köpenhamn sa...

Såååå himla söta de är :o) Kul med prinsessor bland höstlöven.

Ha en riktigt mysig hösthelg!
Kram
Ulrika

Line Elisabeth sa...

Hei:)

For noen søte små prinsesser du har! Nydlige høstbilder utenom det vanlige:)

Ha en fin helg! Klem

Ardisia sa...

Vilka härliga bilder! Så vackra prinsessor ni har :)

Jag tycker också ni har en fantastiskt fin stadspark. Hur mysig som helst. Gillar faktiskt hela staden.

Ha en fin helg, och framför allt en mysig kväll hos min finaste vän. Ge henne en stor kram från mig. Och kram på dig med =) /Mia

Johanna Stålros sa...

åHH ja du så fina de är och vilken vardagsutstursel;) Toksöta! Kram på er alla tre.

Livet på Vestergård sa...

Så söta prinsessor fotade i vacker miljö!
Kram Kicki

Anonym sa...

Häftigt å väldigt snyggt tycker ja..hälsningar från skövde!

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhh Marie - så underbara bilder på tjejerna! De är så söta och jag kan nästan höra dem prata och skratta när jag ser bilderna. Förstår att detta är dina dyraste skatter.

Rosa veckan har varit många fina inlägg och jag har tittat in snabbt och njutit av alla.

Idag har jag gått lös totalt och burit pall, skapat mig en liten planteringshörna och stått där och bundit kransar. LJUVLIGT!!!! Tänker alltid på dig när jag binder kransar "fniss"

Ha en riktigt fin helg och hälsa så gott med dig till alla.
Kram kram Mia

Två Små Hus sa...

Underbara bilder fotade i en underbar miljö! Min lilla tjej blev sååå avundsjuk på princessklänningarna... En väldigt fin blogg överhuvudtaget! Ha en trevlig fredagkväll! Hälsningar Susanne

Sussi / Sussinghurst sa...

Hvor er de skønne, prinsesserne på broen skulle males på et stort lærred, som skulle hænges over kaminen ;-)

Hanna sa...

fina tjejer.
Ha en fin fredagskväll!
Kram
Hanna

Grodmamman sa...

Härliga kort på söta prinsessor!:)
Kram

Landbohaven sa...

Gode billeder.
Hvor er de søde de 2 små.
Tak for kigget.

Rosor och Spetsar sa...

Så fina bilder på era små söta prinsessor.
Önskar dig en fin helg
Kram
Annelie

Älskade pion sa...

Vilka söta små prinsessor du har,ljuvliga bilder.Ha en skön helg.Kram Ulrika

Gamla skolan-Jennie sa...

Åh helt bedårande bilder på tjejerna! Söta som socker! Det är ju så roligt att fota barn!

Hoppas ni har en fin helg!

Kram Jennie

Sofia sa...

Hej Marie, vilka fina bilder du visat den här veckan, gillar rosa. Ville bara berätta att jag nu också har en blogg(otroligt).Kolla gärna om du vill på WWW.sofiasbod.blogspot.com
Du och jag har ju pratat i telefon några gånger...Kram Sofia

Sofia sa...

Underbara bilder på fina barn kram Sofia

Baker's Corner sa...

Vilka söta tjejer du har Marie! Prinsessor på riktigt kan man ju tro ;)

Kika gärna in hos min nya blogg. Kände att sug efter att börja igen men kommer göra om mycket och ha mer stickat med i inläggen

Kram från den vita blomman :)

sologbolig sa...

Herlige små prinsesser !!!
Ha ein fin søndag.

Monica sa...

Oj vilka söta prinsessor du har!

Monica

Lenas trädgård sa...

Vilka rosa gulliga prinsessor! Så gulliga!
Behövs lite rosa fluff i hösttider!
Kramar till er alla!
Lena

Annas skattkammare sa...

Åhh så underbara bilder på så fina små tjejer! Kram Anna

Designe sa...

Så söta prinsessor och vilka härliga bilder! Kram :)

Anonym sa...

Vilka underbara bilder på dina fina barn!
Trevlig helg!
Kram Marita i Björkhagen

THE VERANDA HOUSE sa...

HI FROM CALIFORNIA USA. YOUR BLOG IS SO BEAUTIFUL ALSO YOUR GIRLS ARE SO LOVELY XO SANDRA

Puumuli sa...

Härliga små prinsessor!

Sari