måndag 5 december 2011

En tur till Danmark

I helgen har vi varit i Danmark så nu är inspirationen på topp! Var väl mest en inköpsresa till butiken, men vi har även hunnit med lite annat. Med oss i bilen till Köpenhamn hade vi denna krans som var en present till en dansk vän som har fyllt år ganska nyss. På vägen hem var bilen desto mer välfylld. Så nu ska all fritid denna vecka ägnas åt att få ut en massa nytt i butiken plus att där ska göras lite julfint inför helgen då jag har öppet.
Ha en fin vecka!
Kram Marie

42 kommentarer:

vitaspets sa...

Vilken fin krans Kan jag få bli din danske vän :-)Ha en fin dag Kram Karina

emilias gömmor... sa...

Vilken underbart vacker krans!!!

Kram Mimmi

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

En nydelig krans,dette er noe du kan Marie:)
ha en fin mandag

Gabriella sa...

viken underbar krans, förstår att vännen vart lycklig.
Ha en härlig vecka!
kram

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad spännande att få se det du köpt sen..längtar !!
Kraaam Anette

Malin's Hus sa...

Oh vad kul med Danmark! Och du Hjo ligger ju faktiskt inte så långt härifrån..... Inte helt omöjligt att man tar sig en liten tur i helgen :) ha en go upppackning! Kram!!!!

annashusidingtuna sa...

Hej!
Verkligen en jättefin krans!
Ha en bra måndag.
Kram Anna

Johanna Stålros sa...

Men godmorgon på dig;) Så du har varit i Danmark igen- ojoj då finns det mycket fint hos dig nu då...åhh jag som inte har tänkt att åka hem i helgen, så synd;(
Nåväl vad r väl en bal på slottet;) Önskar dig en fin start på veckan! Kram Johanna

Lilla Majken sa...

Så fin krans! Jag antar att din vän blev väldigt glad.

Ha en fin dag. Kram Therese

shabby schweiz sa...

Wow, wunderful!!
Kind regards from Switzerland

Marianne

liven sa...

En nydelig krans!!

ha en fin ny uke Marie :o)

lisashus sa...

Åh, vilken underbar krans! Så glad det födelsedagsbarnet måste ha blivit!
Ha en fin vecka!
Kram
Lisa

Margareta sa...

Vilken krans....en sån som bara du kan göra.Vilken gåva.
Så spännande att få se nyheterna från Danmark.En härlig resa förstår jag.

ha en sååå bra vecka!
Kram Margareta

Vintage House sa...

Hej vännen
Så fin den blev:)
Men så roligt att ni hittade en massa...
Vi hörs ikväll
kram
sandra

Mariette sa...

Såå vackert!!!

Ha en fin vecka!

Kram Mariette

Gail sa...

Beautiful wreath ! the red roses are just lovely. Have a nice week ! Gail x

Casa of Mia sa...

Vilken jättefin krans:)

pernilles.com sa...

Hvilken smuk krans - som jeg godt ved hvor er endt :-))))

Tror I jeg blev glad ?????
jeg er 1000 gange glad, den er SÅ fin og ligger pt. og pynter på mit spisebord, inden den skal op på hoveddøren.
Tak for besøget - super hyggeligt som altid. I er bare så søde og gode. Knus og KH Pernille

Anonym sa...

Vilken underbar fin krans! En fin present att få. Blir spännande att få se dina inköp!

Ha en fin vecka!

Kram Renate

Skatan sa...

Hej Marie!

Du har verkligen blivit duktig på att skapa vackra kransar!! Jag är djupt imponerad över sammansättningen!

Allt väl med dig? Skulle vilja höra allt om dina tankar kring butiken och livet som småbarnsmama och allt annat du har för dig... du skulle passa fint i boken om Digitalt Entreprenörskap som kommer om några månader!

Kram till dig!

Annakarin

Linas Vita Hem sa...

Hej Marie!

Vilken helt underbar krans! den var verkligen fin! Ska bli kul att se vad du hittade för fint! Ha en fin vecka! kram/L

hemma hos lilla mej sa...

WOW vilken söt krans.Bara så himla fin.Vad skoj med en tur till Danmark.Önskar dej en go start på nya veckan.Varm Kram Rita ♥

LjuvligaLjung sa...

Jag måste säga att jag är så avis på kransarna du gör.. Dom blir ju perfekta! :) Va kul med lite nytt till butiken, då får man nog kika förbi till helgen. Ha de gott! /Michaela

Zinkhjärtat ♥ sa...

Men oj, vilken vacker dörrkrans!! Lyckliga danska vän:)
Hoppas att vi som inte kan besöka din butik får se vad du fick med dig hem:)
Stor Kram Annelie ♥

Min-Hus sa...

....very very nice!!!


Hugs Anja

Grodmamman sa...

Vilken vacker krans!
Kram

gamla skolan sa...

Vilken vacker krans !!! Och väldigt vackra bilder !
Kramar // Susanne ♥

idémakeriet sa...

Vad härligt med en sån inköpsresan,kan tänka mig att bilen var överfull när ni körde hem igen.
Lycka till nu med allt pyntande i din fantastiskt fina butik.
Kram Gerda

amelie sa...

Vilken underbar krans!
Vad synd att vi inte möttes inne på forum. Hittade du mycket fint?
Ha en fin måndagskväll! Kram Amelie

Elna sa...

Ljuvlig! I Danmark får man många fina idéer:-)

Kram

Sallys hus sa...

Åå va mysigt med en inköpsresa ihop med maken nu igen..;)
den kansen hade jag nästan kunnat åka till Danmark för att få..;)
Du är så duktig!
Kram Katarina

Rummet för välbefinnande sa...

Så roligt för er med en Danmarkstripp. Skulle tro att du är fullproppad med energi nu, och att butiken är fullproppad med en massa fint ;P
Den där kransen är ljuuuuuuuvlig Marie. Så fantastiskt fin.

Ha en riktigt bra vecka och en stor kram till dig!
Mia

Rummet för välbefinnande sa...

Hi, hi - nu såg jag att det var Pernille som fick kransen och jag kan tro att hon är överlycklig nu alltså. Men, det är klart att det ska vara en sådan fin krans till en sådan fin Pernille.... Åhhhh om jag hade varit med där i Danmark säger jag bara. Då hade jag nog liksom bubblat över av iver kan jag tro. Behöver inte alls förklara för du har råkat ut för det så många gånger nu så du vet precis hur jag skulle blivit "fniss"
Kram igen

Annas skattkammare sa...

Hej Marie! Så ljuvlig krans! Förstår att födelsedagsbarnet måste blivit väldigt glad för den! Åhh om man skulle ta sig en tur till din butik i helgen, var så längesen nu.. Ha en fin vecka!
Kram /Anna

fröken knopp sa...

Åhh Marie hoppas att du visar lite bilder från butiken innan helgen, så nyfiken på allt vackert!!!

Kransen, Ljuvlig som få!!

Varmaste Kramarna Elin

LOPPISLIV sa...

Härligt med en danmarkstur, det var alldeles för länge sedan jag var dit nu, trots att vi bor så nära och har bra direkt tågförbindelser. Men nu riktar jag all fokus på vårt badrum sen är det jul, men nästa år ska jag dit en tur och gå på så många loppisar jag bara hinner :-))

Underbar krans, må tro det var en lycklig vän som fick den. Underbar gåva att få.

Kraaam Paula

Ramme Alvor sa...

Vakkert!

Blommiga Rutan sa...

Vilken helt underbar krans!

Ja, i Danmark blir man verkligen inspirerad.

Önskar Dig en skön vecka
Anncathrine

PS Just nu har vi en utlottning på vår blogg, en hemlig julklapp,
pågår till på torsdag. Titta in på inlägget från andra advent! DS

Bellevuegård sa...

Vilken vacker krans!

Kram Linda

Sofia sa...

Åhhhhh, vilken fantastisk jul-krans!
Ha en bra dag i dag,
kram Sofia

Sussi sa...

Lyckliga danske vän! Vilken krans...den finaste hittills!
/Sussi

Silvina Soave sa...

esa corona es preciosa!!! Hermoso tu blog, lleno de inspiración! saludos desde Argentina!!!