fredag 23 december 2011

GOD JUL

En dag kvar till julafton och jag ska strax iväg och jobba ( maken och barnen är dock lediga).  Igår fixade jag det allra sista inför julen, så nu ska jag bara njuta. Vi ska umgås med våra nära och kära och bara ha det mysigt, det är det som är det absolut bästa med julen enligt mig. 

Så nu vill jag, Elsa och Vera  önska alla er som kikar in här på bloggen en riktigt härlig jul och så får vi se när nästa blogginlägg kommer, eventuellt tar jag en liten paus några dagar.

GOD JUL

72 kommentarer:

marie sa...

Önskar dig och din familj en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År.
Så fina ni är på bilden!!;)

Julkram

Annas skattkammare sa...

Hej Marie! Kikar in för att önska dig och de dina en underbar och mysig julhelg!!
Kram /Anna

Systrarna vitt sa...

Tre fina tjejer :) Önskar er alla en riktigt God Jul.
Kram Liselott

emilias gömmor... sa...

God Jul på er!!! Jisses, vad döttrarna liknar dig:)) Fina är ni!

Kram Mimmi

Mys och hemtrevnad sa...

Önskar er alla en riktigt god jul...kramisar semlan

Madonnaliljan21 sa...

Hej Marie!

Jag vill önska dig och din fina familj en underbar jul! Vad söta de är dina flickor.

Stor kram Jenny

pernilles.com sa...

Kære Marie.

Tak for den fine julehilsen :-) Vi ønsker jer en rigtig glædelig jul. Skulle I få noget sne, så send lidt til os.
Knus og Kh Kurt og Pernille

Velkommen hos indretning med farver. sa...

Kære Maria.

Sikken nogen dejlige billeder og tre smukke piger...
Ønsker jer en Glædelig Jul samt et Lykkebringende Nytår.
Glæder mig til at følge dig i 2012.

Knus Fra Susi

Lilla Majken sa...

Vill önska dig och din familj en riktigt fin och mysig jul. Ni är så fina och lika varandra.

Kram Therese

stallnilsen sa...

Ønsker dæ ogdine ei riktig god jul,

hilsen Lisbeth :)

Vita små hjärtan sa...

Underbara bilder! Å så fina ni är!!!!
GOD JUL!
Kram Agnetha

Margareta sa...

Så fina söta julflickor!
Boken har kommit.☺Tack!!

Önskar Er också en HÄRLIG JUL!!

Julkram Margareta

Lena sa...

En riktigt God Jul till er också!

Lena

Med en doft av lavendel sa...

Önskar dej detsamma.
kram Annika

Anna - MY LOVELY THINGS sa...

God Jul söta Marie! Kära nån va flickorna har blivi lika dig! Ni är så fina allihopa! Hälsa mannen med! Ni är välkomna att hälsa på när ni har tid! Önskar en härlig Jul!
Stor Kram Anna

elsamarianne sa...

Detsamma till dig
önskar elsamarianne

Designe sa...

Så vackra bilder och så fin bild på dig och dina barn! Ha en skön jul! Kram :)

Sofia sa...

får önska dig och familjen en riktigt GOD JUL!
KRAM SOFIA

Vintage House sa...

Hej vännen min
Så härlig buketten blev och vilken härlig bild på er:)

Jag önkar dig och din familj en riktigt fröjdefull jul!
Varmaste kramen
sandra

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Tänkte skriva att jag såg dig speglas i julkulorna... Men så kom ju den stora bilden på dig och dina tjejer. Så fina ni är!
Önskar dig
God Jul och Gott Nytt År!

Kram

Marie

annashusidingtuna sa...

Hej!
Önskar också er En riktigt GOD JUL!!!
Tack för alla dina fina inlägg, du är en riktig inspirationskälla.
Kram Anna

Husprojekt Drömhus / www.lantligahem.se sa...

Så fina ni är! Önskar dig & din familj en riktigt god jul!

Kram
Tiina

LissasVita sa...

Tack och en riktigt God Jul till er alla ! Kramen Lisbeth

linnea-maria sa...

Åh vad ni är fina! God jul!

Tinas vita bo sa...

Vilket underbart foto på er 3!

Önskar dig och din familj en riktigt GOD JUL ♥

Julkramar Tina

Vårt liv i norr sa...

Önskar dig en God Jul!

kram
helena

lisashus sa...

Vilken härlig julbild, åh, så fina ni är!
En riktigt GOD JUL önskar jag er!
Julkramar
Lisa

Lantligt i vitt sa...

Heej!! :)

Så härligt att ha allting klart! Jag är klar med allt jag med, så skönt!
Jättehärliga bilder du tagit, och vilket fint kort på dig och tjejerna :)

Vill önska er en riktigt mysig och GOD JUL!!
Varm kram Sofia

Hulda sa...

Så flott du har gjort i stand, Marie. Nydelig den buketten din. Og så flott med kulene og konglene på de gamle dukene/handklærne. Koselig stemning. Flott bilde av dere tre. :) God jul!

Vita verandan sa...

GOD JUL!
till dig och din fina familj. Hoppas du får en avkopplande helg.
Själv ska börjar jag jobba igen på måndag...

Kram Anna

Änglarnas hus sa...

God Jul sötisar

<3 Önskar jag dig och dina nära och kära! <3

Varma kramar ifrån Sanne!!

johanna sa...

En riktigt god jul till dig med! Kram johanna

Lilla Huset sa...

En riktigt God Jul önskar jag dig!/Kram Merja

idémakeriet sa...

Härlig bild av er!
Jag önskar dig en underbar jul, njut av varandra och ta det härligt lugnt.
Kramar Gerda

Kristin sa...

Nydelig!!
God jul til deg og dine:-D
Kristin

Teres sa...

Önskar dej en riktigt God Jul! ♥

The Rosegarden in Malevik sa...

OJ,,,,,va kul att se er :)
Hur söta kan man bli :)
å missa nu inte.....

C
H
R
I
S
T
M
A
S

P
A
R
T
Y

De e kul att vara med :)
Å jag önskar dig en riktigt
GOD JUL
VÄLKOMMEN
Håkan

Anonym sa...

Så fina ni är tjejtrion, underbar bild!

En riktigt riktigt God Jul önskar jag dig och din familj! <3

Anonym sa...

Jag glömde julkramarna, här kommer de!
Renate

tatjana sa...

Frohe Weihnachten wünscht dir Tatjana :-))

Malin's Hus sa...

God Jul!!!!! Vilken tuff bukett! Massa jul kramar från mig

Ljuva Lantliv sa...

Julefrid till er alla! Så fina ni är på bilden! Kram Anna

Puumuli sa...

Ha en riktigt god och fridfull julhelg!

Julkramar
Sari från Puumuli

Anonym sa...

God jul och tacka prinsessorna för det fina kortet.

Lena Carlsson sa...

God jul och tacka prinsessorna för det fina kortet.

Hem och Harmoni Marie sa...

God Jul!
Kram Marie

LantlivsAnette sa...

God Jul !!! Sååå söta ni är..och vad lika dina döttrar är dig !! Lika söta som mor..
Ha nu en jätte fin Jul, mys, ät gott och umgås..
Kraaam Anette

STENLYCKA sa...

Underbara bilder!
Må ögon gnistra och hjärtan värmas, en riktig GOD JUL till dig goa bloggvän!
Kram Raina

LOPPISLIV sa...

GOD JUL till dig också Marie. Ohhh så söta ni är, vilket underbart julfoto!! Vad dina flickor är lika dig. Stor Kraaaam Paula

Fia sa...

Så fina bilder <3
Stor julkram till dig!
/ Fia

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej fina Marie!
Önskar dig o din fina familj en jättemysig jul
Ni är så fina jättefin bild!
Många kramar från mig

vitaspets sa...

God Jul önskar Karina

kråke sa...

God Jul ni fina och ha det riktigt gott och njut...det viktigaste vid julen:))

stora kramen..

kråke

nordingården sa...

Åh vilken vacker trio ni är, jättefin bild!!!

Vackra bilder också på både blomsterbukett och annat, så smakfullt.

Hoppas ni får en riktigt mysig helg.

God Jul önskas från Nordingården

Rummet för välbefinnande sa...

Åhhhh så fint kortet är på er Marie!
Blir alldeles glad när jag ser det......

En stor bamsekram till er alla - hela familjen - från oss alla. Så kommer det en extra kram till din goa mamma också.

Ha det riktigt bra och GOD JUL!!!
Mia

Johanna Stålros sa...

Jättefin bild på er, ha det nu riktigt mysigt i jul. Varm julkram ifrån mig!

gamla skolan sa...

Så fina ni är , vilken bra bild !!!
Önskar dig och de dina en riktigt god jul !
Kramar // Susanne ♥

Irene sa...

God Jul och Gott Nytt År 2012
önskar jag dig och din familj också.
Får se om jag nästa år äntligen får tillfälle att besöka din butik. Ha nu en underbar juletid tillsammans med din familj.
kram Irene

G:a Affären sa...

Härliga julbilder!
Bilden med Dig, Elsa och Vera är så fin och harmonisk. ♥♥♥
Önskar Er En God Jul!
Julkramar från mig, Cia

SwedishCorner-DownUnder...Pernilla sa...

Ha en underbar jul!

Julkram från Australien♥

liven sa...

En god jul ønskes deg Marie !!

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

God Jul till dig och din familj!

Kram Monica

Loppe sa...

Kære Marie

Rigtig God Jul til dig og din familie...

Håber I får det mysigt og lugnt ... Mange kramar

Go juuuuuul....

Tusind tomtekram
fra
Loppe

Villa Björkenäs Backen sa...

God Jul på er Marie !

Så fina bilder på er ! Vad söta ni ör.
Ha en myaig helg med nära och kära !
Hälsa alla !
Vi hörs !
Med varma julkramar Sirpa

Blan betong och gammeldags pioner sa...

Hej! Vilken vacker bukett...vilken härlig bild på er vill önska en fortsatt härlig GOD JUL kram Maja

Millygarden sa...

God jul och god fortsättnig!

kram Marina

johanna sa...

Heej
åå vad fina ni är!!! Önskar er en god fortsättning!
Stoor kram

Anonym sa...

God fortsättning Marie!
Kram Marita i Björkhagen

Kristina sa...

God fortsättning! Vilken superfin bild på dig och dina tjejer! Och vilken vacker bukett!
Ha en fin vecka!

Made in Persbo...Carina sa...

God fortsättning på julen kära vän!
Gott att bara vara hemma och mysa kravlöst några dagar :)
Kramar, carina

Inspiration i vitt sa...

hej finaste finaste Mari, jag vill så innerligt tacka dig för all inspiration och all glädje du sprider. Jag blir alltid glad av att titta in till dig och se vad du har för dig för något vackert. En stooor julkram till dig/Ingela.
Ps dina flickor är helt underbara...

Bridget sa...

Happy Christmas to the lovely family!!