måndag 2 januari 2012

Nu är det bestämt...

God fortsättning på det nya året, hoppas 2012 kommer att bli ett riktigt bra år! Jag börjar det nya året med lite information, för nu är det bestämt att årets loppis här hemma i min trädgård blir den 5 maj. Vi blir samma gäng som förra gången som kommer stå här och sälja (sen är trädgården full) det vill säga:

Jag
Lilla Blanka
Vintage House
Made in Persbo
Rummet för välbefinnande
My lovely things
Whilsamt - vitt och lantligt
www.pernilles.com
Mer information om allt ni behöver veta om denna dagen kommer längre fram. Hoppas ni har möjlighet att komma , förra årets loppis var en riktig toppendag!


Ha en bra vecka!
Kram Marie

41 kommentarer:

Madonnaliljan21 sa...

Hej Marie!

Vad härligt, i år ska jag definitivt vara där:))

Hoppas du får en fin dag!

Kram Jenny

Gabriella sa...

så skoj..saknar lite sådant uppe hos oss...kram

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon Marie !

Gott nytt år ! 2012!
Tänk vad härligt att ha ett helt nytt år framför sig.

Vad kul med Loppisen ! Ska absolut vara där .

Nu njuter vi av våran lediga vecka !

Kramar Sirpa !

Margareta sa...

Underbart!!!!
Hoppas jag kan komma.Det var en upplevelse förra året.
Ha en så bra första vecka på detta ÅR!!


Kram margareta

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad kul såklart att vi kommer i år också!
Ha en fin fortsättning på det nya året!
Kram/Lena

Qra Domowa sa...

OJJJJ...WIELE BYM DAŁA,ABY BYĆ NA TYM TARGU...TYLE PIĘKNOŚCI:)))POZDRAWIAM

Millas hem sa...

Det kommer säkert att bli en lika lyckad och fin dag som förra året!
Minns att jag släpade med mig hem en del fina prylar!=)

God fortsättning till dig också Marie!

Sallys hus sa...

Hej hej!
God fortsättning!
Jaaaaaaaa va skoj!!
I år ska jag verkligen försöka komma...;)
Kram Katarina

vitaspets sa...

Åhh så kul ...
Den dagen blir säkert lyckad
Kram karina

Lilla Blanka sa...

Hej Marie!

Jag längtar, det skall bli så kul!

Jag tyckte att det var så mysigt att träffas och umgås också... riktigt lyckat på alla sätt!

Kraaaam
Mia

Vida sa...

oj vilka bilder;)) just sådant som gör mej lycklig..jag tar en av varje av allt på bilderna;)

himla roligt initiativ;))skulle gärna besöka er då..

Vidapromenadkram

lisashus sa...

Så spännande det låter och roligt att tänka på en sånhär dag när det är disgrått och långt kvar till våren!
Vilken fin loppis det kommer att bli!
Kram
Lisa

Therese sa...

Åh det låter ju jättespännande, skulle verkligen vilja komma :)
Hoppas du fått en riktigt fin start på det nya året!

En doft av hemmets ting sa...

Heej! Vad roligt!!! Det skall vi se på att åka dit med vänner. Vi njöt utflyktresan förra året.
Mvh Lotta

Vita små hjärtan sa...

Åååå vad kul! Då kommer vi i år igen!!!
Ha det så gott!
Kram Agnetha

Hem och Harmoni Marie sa...

Vad kul! Jag ska göra mitt bästa för att komma... jag kanske gör en liten efterlysning om det är fler som åker från Gbg, alltid kul med sällskap.

Ha en fin fortsättning på det nya året!
Kram Marie

Njut av livets goda ting sa...

Hej Marie.
God fortsättning på det nya året.
Hoppas ni haft det bra :)
Ohhh om man ändå bodde närmare så skulle jag shoppa loss hemma i din trädgård :)
Ha en fin fortsatt vecka.
Stor kram på dig
Jessica

idémakeriet sa...

O vad härligt, hade gärna vilja komma men det är nog lite för långt.
Ni kommer säkert att ha det toppen roligt likadant som förra året, oj vad jag blir avis.
Jag vill önska dig en härlig nytt år med underbara moment som möter dig på vägen i det nya året.
Kram Gerda

Photo by Maria sa...

Vad skoj.. Önskar jag kunnat åka =)

Ha en fin fortsatt start på året..

Kram Mia

Lantligt i vitt sa...

Hej Marie!

åh vad jag skulle vilja åka ner på loppisen!!! Skulle vara så otroligt kul :)
Så synd bara att jag bor så långt upp.. så det är inget man åker på en dag! :/

Kan tänka mig att man finner många skatter hihi :)

En god fortsättning på det nya året önskar jag dig!
Varm kram Sofia

Anonym sa...

Åhhhh! I år måste jag komma till loppisen!! Bokar in datumet redan nu :)

Kram Åsa i Jönköping

STENLYCKA sa...

Vad kul!
Den här gången skall jag inte boka upp mig med något annat utan nu måste jag åka till Hjo!
Kram Raina

Lantliv i Norregård sa...

Köerna kommer att ringla långa....!
Skulle verkligen vara kul att vara där:)

Kram Malin

Märta sa...

Ska genast skriva in detta i kalendern!
Hoppas kunna åka i år!
God fortsättning på 2012!
Märta

pernilles.com sa...

Jubiiiiiiiiiiiiii.
Det skal blive SÅ sjovt :-)) Vi glæder os. BARE det snart var 5. maj... KNUS og KH Pernille og Kurt
www.pernilles.com

camilla sa...

Åh...Det hadde vert gøy å få til en tur på loppis...!:)
Nydelig blogg forresten!
Camilla:)

Gamla skolan-Jennie sa...

Så roligt! Jag kommer gärna!!! Dagen innan min födelsedag, så då har man ju en god anledning till att shoppa :)

Kramar!

Annas skattkammare sa...

Hej Marie! God fortsättning på 2012! Åh jag skriver upp datumet i almanackan, förra gången var toppen! Den här gången ska jag åka själv och ha en ego dag.. ;)
Kram /Anna

Fia sa...

Gu vad fint det ser ut--måste bara åka dit;))
God fortsättning <3
Kram fia

Johanna Stålros sa...

Men tjohoo så kul, ska jag genast skriva in i min almanacka;) Goa fortsättningskramar i från mig!

Malin's Hus sa...

hej svejs. oh vad kul. jag hopas verkligen att jag kan komma detta året. har redan skrivit in det i almenackan :;)


PÖSS O KRAM

Loella sa...

Oh jäklar, det ska skrivas in i almenackan redan nu, för detta år vill jag verkligen inte missa!!!!!

God fortsättning till dig och tack för all inspiration du delar med dig av...

Varm kram Loellan

Älskade pion sa...

Åhh,vad roligt ,hoppas att man kan komma i år.Ha en fin dag.Kram Ulrika

Jenny sa...

Hej Marie!
God fortsättning på det nya året!

Vad spännade med er loppis, i år hoppas jag verkligen kunna komma förbi:)

Kraam Jenny

G:a Affären sa...

Det blir för långt att åka...så synd.
Jag förstår att förra året blev en toppendag, jag ser så mycket fint och solsken!
Ha det så gott.
♥ /Cia

Rosa huset i vitt sa...

Det måste man ju försöka komma till, ser helt underbart ut.Loppisar är bland det bästa jag vet.

Made in Persbo...Carina sa...

Hoppas vi får lika fint väder i år som vi hade förra året! Det var ju en toppendag :)
Vilken fin nyårskrönika i förra inlägget....fick sådana vårkänslor av den :)

Kram kram kära vän!
Carina

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Å! Vad synd att jag inte bor närmre! Ser ut som det fanns mycket fint förra året, och detta år lär inte bli sämre!

Kram Susanne

Petra-Lantlig Charm sa...

Va bra då får jag börja spara lite pengar då :)Å vara där TIDIGT, hihi!!

Synd du inte hade plats för en till...

Kram kram Petra

Sara sa...

Åh vad roligt!!
Räkna med besök av mig och min loppis-tokiga svägerska! =))

Emilias Ljuva Ting sa...

Ååh va roligt de låter, jag kommer definitivt att komma :)
Kram Emilia