torsdag 29 mars 2012

Elsa 8 år

Det är spännande att fylla år! Här ser ni tjejen som har varit vaken sen 04.30 och väntat på sina födelsedagspresenter. Idag blir Elsa 8 år, inte klokt så fort tiden går. Känns som igår hon föddes under smått dramatiska former. Förlossningen slutade med urakut kejsarsnitt och jag blev sövd. När jag vaknade ur narkosen visste jag inte om mitt barn levde eller inte, var den absolut värsta stunden i mitt liv. Är evigt tacksam till sjukhuspersonalen som tog ett snabbt beslut om snitt, annars hade det förmodligen inte slutat lika bra.
Så idag blir det lite firande av våran stora tjej och så blir det fix i butiken, måste ju ordna det sista inför helgen.  Återkommer med butiksbilder imorgon!

Ha en fin dag, det ska vi ha!
Kram Marie

35 kommentarer:

Marita sa...

grattis till söta tjejen. ni ska ha en fin dag!
~marita~

Min-Hus sa...

...sweet!!!


Hugs Anja

Syster vit sa...

Stort grattis till sötnosen :)
Kram Liselott

kråke sa...

Grattis till fina Elsa idag, hurra, hurra:)) Ha en underbar dag!!

kram kråke

Hulda sa...

Gratulerer til den fine jenta di! :) Så søt. :) Ser at hun gleder seg masse til bursdag i dag! :)

Så flott innlegg under også av vårpynting hos deg. :) Likte kransen veldig godt.

gamla skolan sa...

Grattis till fina Elsa ! Hoppas det blir en riktigt fin dag !
Kramar // Susanne ♥

Rummet för välbefinnande sa...

Så söt hon är - och det riktigt strålar om henne. Känns genom bilden hur förväntansfull hon är *ler stort*
Ge henne en kram och säg grattis!
Ha en bra dag Marie <3

idémakeriet sa...

Grattis till Elsa!
Hoppas ni får en fin dag tillsammans.
Som du säger det är så härligt när barn fyller år.
Ha det gott.
Kram gerda

Mette`s hus og hjem sa...

Gratulerer så mye med dagen i huset, nydelige bilder av en nydelig jente :))

Fortsatt fin Torsdag til deg
Klem Mette :))

Photo by Maria sa...

Grattis till söta Elsa!!
I morgon skall jag hem till en annan Elsa fast det skiljer 83 år mellan din och min Elsa =) Det är min mormor som skall få nyputsade fönster =)

Ha en fin dag med mycket firande..

Kram Mia

Mina drömmars hus sa...

Vílken sötnos hon strålar ikapp med solen.
Grattis!!
AC

Elna sa...

Grattis Elsa! Glad och söt med vackra blommor.

Kram

InWhite4You sa...

Vilken genomgo tjej. Hoppas ni hade mysigt kalas. Min minsta är nu 16 och har inte riktigt tid att va med mamma. Jo, tiden går fort. Njut!
Har du platser kvar på loppisen 5 maj förresten? Skulle vara kul art vara med. Har lite grejer att erbjuda. Kram Lena

Anonym sa...

GTATTIS ELSA. Vi ses ikväll. STOR KRAM mormor.

Grodmamman sa...

Stort grattis till Elsa!:) Hoppas att hon har en bra födelsedag!
Kram

Laura @ 52 FLEA sa...

Happy Birthday to Elsa!
She is a beautiful girl and I hope that she has a wonderful time on her 8th birthday! She surely has a great Mom who loves her a lot! :)

Lantliv i Norregård sa...

Grattis till Dig, söta Elsa:))

Kram ♥

LantlivsAnette sa...

GRATTIS SÖTA ELSA !! Åhh, det är länge sen mina döttrar var 8 år..lite vemodigt faktiskt, att åren går så fort, äldsta är 21 och yngsta 19..och hur gammal är inte jag då ??
Kraaam Anette
P.s Spännande med butiks bilder i morron..

Gail sa...

What a sweetie ! hope she has a lovely birthday !
Gail x

Anonym sa...

Så ljuvligt söt hon är!
Det strålar om henne!
Hälsa o gratta
Kia

Anonym sa...

Stort GRATTIS till söta Elsa på födelsedagen!

Kram från fam Henriksson i Karlsborg

Hanna sa...

Så jätte fin tjej.
Ha en fin eftermiddag!
Kram
Hanna

Robin sa...

Awwwww, what a sweetheart with an amazing smile!!!!

Johanna Stålros sa...

Åhh så söt hon är- bra lik dig;) kram

G:a Affären sa...

Grattis till dagens tjej; sötaste Elsa!
Gissa om jag blir glad en bra bit in i kroppen när jag ser bilderna, ljuvligt!
Kramar
Cia

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Grattis söta Elsa!

Sussi / Sussinghurst sa...

Hjertelig tillykke til den søde fødselsdagspige :)

tatjana sa...

...Elsa ist very nice, beautyful photos.
hugs from Tatjana

Sallys hus sa...

Ååå lilla sötisen!!
Va fin hon är!
Hälsa grattis från mig och Kajsa!
kram Katarina

Sofi sa...

Vilken go liten tjej!
Hoppas att ni firat ordentligt idag!:)
Ni har gjort så fint på er framsida!
Kram på dig!

vitadrömmarobusigabarn sa...

Ett jättegrattis till Elsa!
Vilka jättehärliga bilder och så ljuvlig bukett
Ha det fint kram Tina

LOPPISLIV sa...

Stort GRATTIS till eran söta Elsa!! HURRA!!!

Kram Paula

Annas skattkammare sa...

Grattis till goa Elsa! Hoppas ni haft en mysig dag! Kram Anna

Vida sa...

Grattis grattis hipp hipp hurra för söta Elsa idag;)) Hoppas du får öppna många paket Elsa;)

Vidakramkram

Anonym sa...

Grattis Elsa!
Marita i Björkhagen