måndagen den 5:e mars 2012

Loppis, sommar och influensa

Tack till alla som besökte butiken i helgen och ett stort tack till mamma som stod i butiken eftersom jag (och övriga familjen) har influensan. Tror ärligt talat inte att jag har varit så sjuk sen jag var barn, men som tur är går det ju över. Orken  räcker dock inte till att fota något nytt, så idag får ni hålla tillgodo med lite gamla sommarbilder.


Ha en bra start på veckan!
Kram Marie
Ps. Idag är det exakt två månader kvar till loppisen, nu närmar det sig med stormsteg. Åh vad kul! Mer information kommer om ett tag, men lite detaljer hittar ni här!

52 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Gomorron vännen !Bara så himla underbara bilder bjuder du på idag.Ja 2 månader går fort.Va skoj.Ha en fin måndag och en go start på nya veckan.Kram Rita ♥

Vida sa...

kryahälsningar till er alla...och vilka vackra bilder du bjuder på idag;)) visst är det en underbar tid på gång;)

Vidahadetgottkram

Livet på Vestergård sa...

Underbara bilder! Nu blir längtan efter vår och sommar bara mer och mer påtaglig. Krya på er!
Kram Kicki

Loppe sa...

Jamen stakkels jer !

Håber I snart er raske igen, og sender varm-krammen til Hjo...

De fine billeder kunne vi godt se igen - så tak :o))

De bedste ønsker til er
från
Loppe

Om du orker - da tjek min GiveAway

Kram!

Vintage House sa...

Hej vännen
så härliga bilder att titta på nu på morgonen när det är grått ute...
hör av mig senare:)
kram
sandra

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej Marie!
Låter inte roligt med influensan en stor krya på kram till dig!
Vi har också varit jättedåliga och länge har det varit Inge roligt alls.
Fina bilder du visar
Ha en fin dag kram Tina

idémakeriet sa...

Hoppas du kryar på dig snabbt.
Hade din loppis varit närmare hade jag som första legat framför grinden, fniss.
Ha det gott idag.
Kram gerda

Millas hem sa...

Härliga bilder Marie! Tänk att sommaren och värmen snart är här!=)

Hoppas att du känner dig bättre idag!

Ha en fin dag!

Kram Camilla

Mys och hemtrevnad sa...

krya på er hälsningar....njuter av dina vackra sommarbilder, snart är det dax för sommar igen....kramis semlan

Fru Sirlig sa...

Stackars er, hoppas att ni snart mår bättre!

Ljuvliga bilder och en härlig vår går dock oss till mötes:)

Kram Heléne

Änglarnas hus sa...

Stackare :(.. Krya på dig och var rädd om dig!!

Kram Sanne

PS: Ljuvliga sommarbilder!!!

Inspiration i vitt sa...

Hej fina Mari, usch vad tråkigt att bli så sjuk, vilken tur att du har en goo mamma som kan rycka in. Det är så kul att så många hittar till din gulliga butik och jag hoppas själv en dag komma. Kan ju se på dina bilder att du har så många mysiga saker. det går så bra såå med dina sommarbilder,de är såå härliga. Kramar i massor/Ingela.

Tinas vita bo sa...

Jösses vilka underbara bilder!!

Krya på er!

Kram Tina

Systrarna vitt sa...

Hej, influensa är inte kul, hade min i höstas och säger som du...har inte varit så dålig på många år. Hoppas ni kryar på er snart. Bara såå underbara bilder. Nu längtar vi efter sommar.
Kram Liselott

linnea-maria sa...

Många kryakramar från mig!! tur att du hade mamma som kunde ställa upp :) /Therese

Elna sa...

Vackra sommarbilder men tråkigt med influensan. Du får krya på dig.

Kram

Sara sa...

Åh vad härligt med dina bilder!
Man blir så sugen på vår/sommar =)
Åhh ja jag längtar till din loppis!!
Har planerat en utflykt till dig den dagen ihop med min svägerska, ska bli så himla roligt!!
Stora plånboken får följa med ;)
Krya på dig vännen!
Kramar ifrån mig

Vitt hus med svarta knutar sa...

Underbara bilder som gör att jag längtar ännu mer efter liiiite mera värme, även om jag är jätteglad för att solen skiner och fåglarna drillar=)

Tråkigt med influensa=( Det är många som är sjuka, men som sagt det går över och efteråt får man vara lite extra rädd om sig.

Önskar dig en fin dag!
Kram,
Regina

Lantligt i vitt sa...

Fy för att vara sjuk!!

Skulle så gärna vilja besöka din butik!!! Men bor såå långt där ifrån :/ Ser ut att ha så mycket fint där! och så mycket inspiration!!

Jättehärliga bilder du bjuder på idag med! Längtar så mycket till våren och sommaren :)

Krya på er!!
Kramar Sofia

Photo by Maria sa...

Härliga sommarbilder, nu längtar man ju dit =)

Hoppas ni snart är helt friska, flunsa är ju inte det roligaste man kan ha..

Kram Mia

gamla skolan sa...

Ljuvliga bilder !!!
Stackars dig , hoppas du börjar känna dig lite bättre !
Jobbigt när hela familjen är sjuk .
Krya på dig !
Kramar // Susanne ♥

Magdalena sa...

utrolig herlige glimt av sommer!!
ønsker deg mange gode bedringhilsener, og håper du kommer deg på loppis snart..
klem fra magny

Lantliv i Norregård sa...

Härliga bilder!!

Krya på Dig:)
Kram Malin

Johanna Stålros sa...

De bilderna tål att ses om och om igen- så vackra!!! Hoppas så att jag kan komma på loppisen;) Kram

Marias Hörna - Njut av livet ♥ sa...

Stackare har du också detta elände. Jag också, och som du säger så dålig var längesedan jag var...nu "bara" trött
Må väl från Maria ♥

vitaspets sa...

Såå underbara bilder ...
Kram Karina

kråke sa...

Underbara somriga bilder...längtar:))

Stora kryakramen...


kråke

kråke sa...

Underbara somriga bilder...längtar:))

Stora kryakramen...


kråke

STENLYCKA sa...

Stor krya på dig kram!!!
Raina

Hem och Harmoni Marie sa...

Krya på dig Marie! Och resten av familjen också förstås.
Kram Marie

johanna sa...

Fy för influensan, hoppas ni kryar på er snart! Härliga sommarbilder. Längtar så till loppisen ska bli så kul!
Kram kram

Rustik Romantik sa...

Härliga bilder! Krya på er. Våren och sommaren är nära... Kram, Tina

Gabriella sa...

Åh, ser ljuvligt ut!
Vad trist att ni är sjuka, krya på er nu!

Heaven's Walk sa...

Oh, how I adore the way you create your vignettes, Marie! They're always so pretty! I had to Pin some of your photos today. :) Hope you're feeling better soon, sweetie!

xoxo laurie

Irene sa...

Krya på dig, Marie, du och din familj. Min yngsta dotter och hennes familj i Södertälje ligger också däckade av influensan, lillgrabben fick lunginflammation, men som tur är han på bättringsvägen. Vad tiden går fort, endast två månader kvar till loppisen? det är inte klokt :-)
önskar dig en jättefin Tisdag
kram Irene

Sallys hus sa...

Hej hej!

Men oj stackars er! Skönt med en snäll mamma och skönt att ni är på bättringsvägen..;)
Underbara sommarbilder...man längtar rejält efter sol o värme o blommor nu.
Jag älskar den där bilden med korgstolen och den får mig att gråta blod över de två som jag körde till tippen för x antal år sedan...:(

Ert kök är fantastiskt fint och vad roligt det är att kunna gå tillbaks och se hur det såg ut innan.
Jag håller tummarna att jag kan komma på loppisen i maj. Kajsa tävlar i gympa den helgen men vi vet inte ännu vilken dag.
ha en fin dag!
Kram Katarina

Vita små hjärtan sa...

Men å vad trist! Krya på er! Jag hade bara en vanlig förkylning och tycker det räckte nog!
Kram Agnetha

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Marie
Åhh.... Kan inte säga annat!
ilka underbara bilder från sommaren :) sol och värme och underbara blommor! Gud vad jag längtar dit!
Men vi är på god väg :)
ha en fin dag.
kram kram
Jessica

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så man längtar till sommaren då man ser dina ljuvliga bilder..
Må så gott!
Hälsningar Gabriella

Systrarna vitt sa...

Såg just nu att Fågel blå (fagel-bla.blogspot.com har trasmattor i webbutiken. Ett litet tips bara :).
Kram Liselott

Anonym sa...

Hoppas du och familjen kryar på er.
Tack för att du visar så fina foton. Det piggar upp när man ligger i sängen och inget orkar.....men du skrev 2 mån.kvar till loppisen. Åh, vad kul. Jag kommer. Det var helt underbart förra året.
Kram Kia

LizlovesVintage sa...

Hello From NY,
What a lovely blog you have!
Thank you for sharing your lovely photos :)
xxx Elizabeth @ LizlovesVintage

Lilla Majken sa...

Krya på er! Förstår precis hur du känner, vi har haft influensa och det tar tyvärr tid innan man känner sig frisk igen.

Kram Therese

Rosor och Spetsar sa...

Tittar så gärna på dina fina sommarbilder och drömmer mig bort
Krya nu på er och gå inte iväg till jobb för tidigt
Kram
Annelie

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Hoppas att hela familjen har frisknat till nu! Tack för besöket! Hittade en massa fint!!! Det var trevligt att träffa din mamma (väldigt duktig försäljare!)även om jag såklart såg fram emot att få träffa dig! Krya på er! Kram Anna

Rummet för välbefinnande sa...

Nej men - är ni sjuka???
Och vi som var på väg att åka och överraska er i söndags.....
Det kanske var tur att det inte blev av! I och för sig så hade vi ju fått träffa din goa mamma, men det hade ju varit snopet att inte få en liten stund med er också.

Hälsa till alla att det kommer många krya-på-er-kramar från oss.

Anonym sa...

Underbara sommarbilder Marie! Nu kan jag inte låta bli att längta till sommaren. Men i helgen ska det visst bli vårvärme. Då får det bli picknick igen :) Jobbigt med influensa och så hög feber. Usch då! Krya på er!
Kram Marita i Björkhagen

Annas skattkammare sa...

Usch för influensa! Vet inte om det är den jag har åkt på med eller om det är en hemsk förkylning. Inte är det roligt att vara sjuk iaf! Krya på dig goa du! Kram Anna

LissasVita sa...

Skönt ni är på benen igen. Pärs när alla är dåliga. Förstår att din loppis är något extra,läser om den lite varstans. jag bor så långt bort från dig så jagfår njuta av alla bilder i stället! Kramen lisbeth

Fanne sa...

I love your blog. I live in France, in the harbour of "Boulogne-sur-mer".I wish you beautiful things and Isend you my friendship. Françoise.

Anonym sa...

Vilka underbara foton Marie!
Krya på er!
Här har det varit sängläge också...vilken tur att man kan njuta genom att titta på din blogg. Ses i Maj!
Kram Kia

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej!
Så härliga sommarbilder! Vi har också varit där - för någon vecka sedan så var vi hela familjen däckade samtidigt. Och vi var sååå sjuka. Men som sagt det går över. Och nu har vi precis njutit av några sköna dagar i slalombacken. Hoppas ni snart är på benen.

Krya på er!!
Kram monica